Zapytanie ofertowe ("Zaprojektuj i wybuduj plac zabaw przy remizo-świetlicy w Nurcu-Stacji na części działki nr geod. 1088.")

Nurzec-Stacja, dnia 06.04.2017 r.

RRG.2510.9.2017

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

 

1. Zamawiający:

Gmina Nurzec-Stacja

ul. Żerczycka 33

17-330 Nurzec-Stacja

tel. 85 657 50 78

adres strony internetowej:http://bip.ug.nurzec.wrotapodlasia.pl/

 

zaprasza do złożenia oferty na realizację zadania pn.:

 

"Zaprojektuj i wybuduj plac zabaw

przy remizo-świetlicy w Nurcu-Stacji na części działki nr geod. 1088."

 

Podstawa Prawna:

Art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) oraz Zarządzenie Nr 5/2017 Wójta Gminy Nurzec-Stacja z dnia 20 stycznia 2017r. w sprawie udzielenia zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 4 pkt 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych.

2. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie placu zabaw przy remizo-świetlicy w Nurcu-Stacji na części działki nr geod. 1088.

Zamawiający zaprasza do złożenia oferty, która będzie obejmowała zaprojektowanie i wybudowanie placu zabaw wraz z dostawą i montażem następujących urządzeń:

a) zestaw w jednej konstrukcji składający się z: drabinki szczeblowo-wspinaczkowej, pomostu ruchomego, zjeżdżalni, huśtawki, ścianki wspinaczkowej, wieży z dachem dwuspadowym i zabudową;

b) huśtawka podwójna z siedziskiem płaskim i kubełkowym;

c) piaskownica;

d) ławka z oparciem;

e) tablica informacyjna – regulamin placu zabaw

f) wykonanie ogrodzenia placu zabaw – ogrodzenie panelowe ocynkowane z furtką bez podmurówki

Zakres dokumentacji technicznej obejmuje:

  • wykonanie dokumentacji wraz z projektem zagospodarowania terenu, o którym mowa w art. 30 ust. 4 ustawy Prawo budowlane i projektem technicznym montażu urządzeń na mapie do celów projektowych min. 4 egz., oraz wszelkich prac przygotowawczych niezbędnych do sporządzenia dokumentacji,
  • opracowanie koncepcji placu zabaw i przedstawienie jej do akceptacji zamawiającemu,
  • uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i wymaganych opinii,
  • uzyskanie skutecznego zgłoszenia budowy w Starostwie Powiatowym w Siemiatyczach

Zamieszczone powyżej nazwy urządzeń określają jedynie oczekiwane parametry i wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne.

Dane materiałowo-konstrukcyjne:

Elementy placu zabaw (belki) powinny być wykonane z drewna sosnowego, bezrdzeniowego, okrągłego, impregnowanego metodą próżniowo-ciśnieniową.

Wszystkie urządzenia zamontowane na placu zabaw dla dzieci powinny być wykonane zgodnie z wymogami norm z grupy PN-EN 1176 odnoszącymi się do wyposażenia publicznych placów zabaw, posiadać certyfikaty bezpieczeństwa, deklaracje zgodności i atesty.

Urządzenia placu zabaw powinny być zamontowane do fundamentów znajdujących się minimum 30 cm pod ziemią, co zapobiegnie przypadkowemu lub celowemu odkryciu fundamentu i mocowania.

Urządzenia będą montowane na gruncie rodzimym czyli na nawierzchni trawiastej

Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, w celu zapoznania się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia, jego zakresem, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania i wyceny oferty oraz zawarcia umowy i wykonania przedmiotu zamówienia.

Zamawiający informuje, że na działce, na której ma być zlokalizowany plac zabaw znajduje się Ochotnicza Straż Pożarna Nurzec-Stacja. Wykonawca zobowiązany jest zaprojektować i umiejscowić plac zabaw w taki sposób aby nie kolidował i nie zakłucał poprawnego funkcjonowania jednostek ochotniczej straży pożarnej. Wymaga się aby zachowane zostały bezpieczne warunki komunikacyjne przy wyjeździe wozów strażackich.

Zamawiający potwierdzi wykonanie zamówienia poprzez podpisanie bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.

Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 3 lata.

Zamawiający wymaga aby termin usuwania usterek w okresie gwarancyjnym nie był dłuższy niż 14 dni od daty zgłoszenia.

Termin płatności faktury - do 30 dni.

 

3. Termin realizacji zamówienia

Pożądany termin realizacji zamówienia do – 10 lipca 2017 r.

4. Kryteria oceny ofert – cena 100%

Cena oferty wyrażona w PLN powinna zawierać wszystkie koszty, jakie Wykonawca poniesie z tytułu należytej realizacji zamówienia (w tym koszty: zaprojektowania placu zabaw, podatku VAT, koszty poboru energii elektrycznej, dostawy urządzeń, wykonania fundamentów pod urządzenia, montażu urządzeń, zabezpieczenia przedmiotu zamówienia do czasu jego odbioru, przygotowania przedmiotu zamówienia do odbioru).

5. Warunki udziału w postępowaniu

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

  1. posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
  2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
  3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym lub zawodowym niezbędnym do wykonania zamówienia.

6. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

W zakresie wykazania spełnienia przez wykonawcę,warunków, należy przedłożyć:

  • Ofertę na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego,
  • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik Nr 2 do zapytania ofertowego

 

7. Istotne postanowienia umowy (ewentualnie wzór umowy): wzór umowy stanowi zał. Nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. Złożenie oferty przez wykonawcę jest tożsame z akceptacją warunków w/w umowy.

8. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty wraz z wymaganymi dokumentami, podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy należy złożyć osobiście lub listownie w Urzędzie Gminy Nurzec-Stacja, ul. Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja, w terminie do 21 kwietnia 2017 r. do godziny 12.00. Ofertę należy opatrzyć dopiskiem „Zaprojektuj i wybuduj plac zabaw przy remizo-świetlicy w                     Nurcu-Stacji."

 

Oferta powinna zawierać:

  1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1,
  2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2

 

9. Warunki niezbędne do spełnienia przez wykonawcę przed zawarciem umowy:

Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.

 

Informacja dotycząca wyboru najkorzystniejszej oferty zostanie przesłana oferentom listownie, na adres podany w formularzu ofertowym oraz zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego: http://bip.ug.nurzec.wrotapodlasia.pl

Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.

Wszelkie informacje związane z przedmiotowym zapytaniem można uzyskać w siedzibie Urzędu Gminy Nurzec-Stacja, ul. Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja pok. nr 9 lub pod nr tel. /85/ 657 50 78 w. 34.

 

                                                                                                                                                   Wójt

                                                                                                                                            Piotr Jaszczuk

 

 

Zalączniki:

 

  1. Formularz ofertowy – Załącznik Nr 1
  2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik Nr 2
  3. Wzór umowy – załącznik Nr 3
  4. Mapa poglądowa – załącznik Nr 4

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Nurzec-Stacja

Wytwarzający/odpowiadający: Piotr Jaszczuk- Wójt Gminy

Wprowadzający: Norbert Jadczuk

Data modyfikacji: 2017-04-06

Opublikował: Norbert Jadczuk

Data publikacji: 2017-04-06