Zapytanie ofertowe (Opracowanie dokumentacji projektowej dot. zmiany sposobu użytkowania altany w Szumiłówce i rozbudowy świetlicy w Nurcu )

Nurzec-Stacja, dnia 28.11.2016 r.

RRG.3025.12.2016

ZAPYTANIE OFERTOWE

(Niniejsze zapytanie ma formę rozeznania rynku i nie stanowi zapytania ofertowego
w rozumieniu przepisów ustawy PZP)

 

            Działając na podstawie Regulaminu udzielania w Urzędzie Gminy Nurzec-Stacja zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowarości kwoty 30 000 euro, w ramach procedury rozeznania rynku, Gmina Nurzec-Stacja zaprasza do złożenia oferty cenowej na:

 

Część I - opracowanie dokumentacji projektowej na zmianę sposobu użytkowania altany na budynek gospodarczy w Szumiłówce na działce nr 211/2 oraz przebudowę polegającą na wstawieniu stolarki okiennej i drzwiowej.

 

Część II – opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo-wykonawczej na rozbudowę budynku świetlicy w Nurcu w celu stworzenia zaplecza sanitarnego wraz z budową szczelnego zbiornika na nieczystości ciekłe.

 

     I. Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Gmina Nurzec-Stacja, ul. Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja

tel. 85 657 50 78, fax 85 657 50 63, e-mail ug@nurzec-stacja.eu

II.Opis przedmiotu zamówienia.

 

  1. W zakresie części I przedmiot zamówienia obejmuje:

a)   przedłożenie dokumentów niezbędnych do wystąpienia z wnioskiem o uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy;

b) wykonanie dokumentacji projektowej, spełniającej wymogi Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25.04.2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 poz. 462 z późn. zm.), uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień, postanowień przy spełnieniu warunków technicznych;

c) przedłożenie kompletu dokumentów niezbędnych do wystąpienia ze zgłoszeniem na zmianę sposobu użytkowania i wykonanie robót budowlanych do Starostwa Powiatowego

 

2.      W zakresie części II przedmiot zamówienia obejmuje:

Zamówienie obejmuje opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo – wykonawczej na rozbudowę budynku świetlicy w Nurcu w celu stworzenia zaplecza sanitarnego wraz z budową szczelnego zbiornika na nieczystości ciekłe. Sanitariat należy zaprojektować jako rozbudowę istniejącego budynku, z wykorzystaniem, w miarę możliwości istniejącego fundamentu – w załączeniu mapa z naniesionym budynkiem świetlicy. Budynek świetlicy parterowy, konstrukcji drewnianej, dach dwuspadowy, kryty blachą. Doprowadzona jest energia elektryczna i woda.

Dokumentacja swym zakresem obejmować będzie branże: budowlaną, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych.

Usługa obejmuje również pełnienie nadzoru autorskiego do czasu odbioru robót.

Przedmiot zamówienia obejmuje:

a) opracowanie mapy do celów projektowych;

b) przedłożenie dokumentów niezbędnych do wystąpienia z wnioskiem o uzyskanie decyzji o ustaleniu inwestycji celu publicznego w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy;

c) wykonanie projektu budowlano-wykonawczego spełniającego wymogi Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25.04.2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 poz. 462 z późn. zm.), uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień, postanowień przy spełnieniu warunków technicznych;

d) wykonanie przedmiarów robót;

e) opracowanie kosztorysu inwestorskiego (z przynajmniej jednokrotną aktualizacją);

f) przedłożenie kompletu dokumentów niezbędnych do wystąpienia z wnioskiem o uzyskanie pozwolenia na budowę.

Zawartość przedmiotowego opracowania powinna zawierać:

-        projekt budowlano-wykonawczy – 4 egz.

-        przedmiar robót – 2 egz.

-        kosztorys inwestorski – 2 egz.

Wykonawca przekaże Zamawiającemu pełną dokumentację projektową w formie papierowej oraz cyfrowej (na nośniku CD).

 

  1. Wykonawca będzie w pierwszej kolejności podejmował działania na rzecz uzyskania pozwoleń, uzgodnień i decyzji, których uzyskanie może być limitujące dla uzyskania wszystkich decyzji administracyjnych niezbędnych do wykonania zakresu rzeczowego przedsięwzięcia.

 

  1. Opisywanie proponowanych materiałów i urządzeń poprzez podanie parametrów technicznych, gatunków materiału należy wykonać przy zachowaniu wymogów Ustawy Prawo Zamówień Publicznych art. 29. Umożliwi to Zamawiającemu wybór Wykonawcy robót budowlanych wg niniejszej dokumentacji.

Po zakończeniu procesu projektowania, Wykonawca przedłoży kompletną dokumentację Zamawiającemu celem uzyskania ostatecznego uzgodnienia.

 

5. Wykonawca winien posiadać lub dysponować osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności budowlanej – w celu potwierdzenia spełnienia tego warunku wykonawca winien podać Nr posiadanych uprawnień projektowych i przynależności do OIIB

 

III.   Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

  1. Przed złożeniem oferty Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej altany w Szumiłówce (działka nr geod. 211/2) oraz świetlicy wiejskiej w Nurcu   (działka nr geod. 8) – w załączeniu mapy z naniesionymi budynkami.
  2. Wykonawca może złożyć ofertę na część I, część II lub na obie części.
  3. Oferty, na załączonym formularzu należy składać w formie e-mail na adres kj@nurzec-stacja.eu lub za pośrednictwem poczty (innego doręczyciela) na adres Urząd Gminy Nurzec-Stacja ul. Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja przed upływem terminu wyznaczonego na składanie ofert tj. do dnia 12.12.2016 r. godz. 12:00.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrana ofertę.
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia, bez wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert.
  6. Zapytanie nie jest postępowaniem o udzielenie zamówienia w rozumieniu przepisów Prawa zamówień publicznych oraz nie kształtuje zobowiązania Zamawiającego do przyjęcia którejkolwiek z ofert.
  7. Zamawiajacy przy wyborze oferty będzie kierował się całkowitą łączną ceną brutto oferty. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia.
  8. Po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający zawrze z Wykonawcą umowę – wzór w załączeniu. Złożenie oferty przez Wykonawcę jest tożsame z akceptacją warunków w/w umowy.

IV. Termin wykonania zamówienia: 21 dni od dnia wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji     inwestycji celu publicznego.

        

                     Więcej informacji można uzyskać pod numerem tel. 85 657 50 78.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Nurzec-Stacja

Wytwarzający/odpowiadający: Katarzyna Kruszewska

Wprowadzający: Norbert Jadczuk

Data modyfikacji: 2016-11-28

Opublikował: Norbert Jadczuk

Data publikacji: 2016-11-28