Ogłoszenie o zamówieniu na "Budowę i rozbudowę ciągu ulic w miejscowości Nurzec-Stacja w zakresie ul. Pogodnej, Słonecznej, Lipowej, Klonowej, Wodociągowej i Młyńskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą."
Uwaga !
Uwaga !
- Dodano Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu następującej treści:
Numer ogłoszenia: 30687 - 2012; data zamieszczenia: 07.02.2012
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 24177 - 2012 data 27.01.2012 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Nurzec-Stacja, ul. Żerczycka 32, 17-330 Nurzec-Stacja, woj. podlaskie, tel. 085 6575078, fax. 085 6575063.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3.
- W ogłoszeniu jest: Roboty kanalizacyjne: ul. Pogodna - Kanał deszczowy Dn 400 - ok. 130mb. - Kanał deszczowy Dn 500 - ok. 10,3mb ul. Młyńska (do ul. Wodociągowej) - Kanał deszczowy Dn 250 - ok. 77,3mb - Kanał deszczowy Dn 300 - jest ok 117,2mb Łącznie projekt obejmuje: o Kanał deszczowy z rury PP dwuściennej SN8 Dn300 o dł. 168,0mb o Wpust deszczowy uliczny Dn 500 w ilości 72,0 szt..
- W ogłoszeniu powinno być: Roboty kanalizacyjne: ul. Pogodna - Kanał deszczowy Dn 400 - ok. 140,2mb. - Kanał deszczowy Dn 500 - ok. 16,1mb. ul. Młyńska (do ul. Wodociągowej) - Kanał deszczowy Dn 250 - ok. 117,2mb - Kanał deszczowy Dn 300 - ok. 77,3mb. Łącznie projekt obejmuje: o Kanał deszczowy z rury PP dwuściennej SN8 Dn300 o dł. 172,4mb o Wpust deszczowy uliczny Dn 500 w ilości 74szt..
Nurzec-Stacja: Budowa i rozbudowa ciągu ulic w miejscowości Nurzec-Stacja w zakresie ul. Pogodnej, Słonecznej, Lipowej, Klonowej, Wodociągowej i Młyńskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
Numer ogłoszenia: 24177 - 2012; data zamieszczenia: 27.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nurzec-Stacja , ul. Żerczycka 32, 17-330 Nurzec-Stacja, woj. podlaskie, tel. 085 6575078, faks 085 6575063.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nurzec-stacja.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i rozbudowa ciągu ulic w miejscowości Nurzec-Stacja w zakresie ul. Pogodnej, Słonecznej, Lipowej, Klonowej, Wodociągowej i Młyńskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadaniem objęto drogi stanowiące zwarty ciąg ulic w gminnej miejscowości Nurzec-Stacja i dotyczą ul. Pogodnej, Słonecznej, Lipowej, Klonowej, Wodociągowej i Młyńskiej o łącznej długości 1 954,37 mb. Projekt budowlany został zatwierdzony w dniu 05.05.2011r. decyzją Starosty Siemiatyckiego Nr 2/2011 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej i obejmuje zarówno regulację geodezyjną w zakresie wydzielenia pasa drogowego na odcinku ul. Pogodnej wraz z jej budową oraz poszerzenia pasa drogowego istniejących ulic Młyńskiej i Wodociągowej wraz z ich rozbudową, a także przebudowę ulic Słonecznej, Klonowej i Lipowej. Projekt obejmuje również wykonanie kompleksowego systemu odprowadzania wód opadowych na w/w ulicach, poprzez wybudowanie nowej i przebudowanie fragmentu istniejącej kanalizacji deszczowej. Przewiduje się wzmocnienie nawierzchni ul. Wodociągowej warstwą betonu asfaltowego wraz z przebudową chodników. Na pozostałych ulicach przewidziano budowę całej konstrukcji jezdni z dwuwarstwową nawierzchnią z betonu asfaltowego na podbudowie z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie gr. 25cm oraz budowę chodników z betonowej kostki brukowej gr. 6cm. W obrębie wszystkich ulic przewiduje się wykonanie 140 zjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8cm. W ramach projektu zostanie objęte budową i przebudową łącznie 1954,37mb dróg gminnych stanowiących ulice w miejscowości gminnej Nurzec-Stacja o nawierzchni żwirowej i gruntowej na bitumiczną o nośności 80 kN/oś i prędkości projektowej Vp=50km/h. Konstrukcję nawierzchni przyjęto według wytycznych Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie /Dz. U. Nr 43 poz. 430 z późn. zm./ dla kategorii ruchu KR1. Na przedmiotowych ulicach planuje się wykonanie następujących robót drogowych: 1. ul. Młyńska - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o szer. 6,0m i grubości 4cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o szer. 6,0m i grubości 3cm - podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grubości 25cm i szerokości 6,0m - ustawienie obustronnego krawężnika betonowego typ lekki 15x30cm - wykonanie lewostronnego chodnika o szerokości 1,50m z kostki brukowej betonowej gr. 6cm na podsypce piaskowej 4cm - wykonanie zjazdów na posesje z kostki brukowej betonowej gr. 8cm na podbudowie z kruszywa naturalnego 15cm, 2. ul. Wodociągowa - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o szer. 6,0m - 6,20m i grubości 4cm - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego o średniej grubości 5cm - wymiana istniejących krawężników betonowych typ lekki 15x30cm - wymiana nawierzchni istniejących chodników z płytek betonowych na kostkę brukową betonową gr. 6cm na podsypce piaskowej 4cm - wymiana istniejącej nawierzchni zjazdów na kostkę brukową gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa naturalnego 15 cm. 3. ul. Pogodna - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o szer. 6,0m i grubości 4cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o szer. 6,0m i grubości 3cm - podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie o szer. 6,0m i grubości 25cm - warstwa odsączająca gr.10cm - ustawienie obustronnego krawężnika betonowego typ lekki 15x30cm - wykonanie zjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8,0cm na podbudowie z kruszywa naturalnego 15cm - wprowadzenie nowego oznakowania na podstawie zatwierdzonej stałej organizacji ruchu (w obrębie ul. Pogodnej ustanawia się tzw. strefę zamieszkania dopuszczającą ruch pieszy na jezdni) 4. ul. Lipowa - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o szer. 6,0m i grubości 4cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o szer. 6,0m i grubości 3cm - podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie o szer. 6,0m i grubości 25cm - ustawienie obustronnego krawężnika betonowego typ lekki 15x30cm - wykonania obustronnego chodnika o szerokości 1,50m z kostki brukowej betonowej gr. 6cm na podsypce piaskowej 4cm - wykonanie zjazdów z kostki betonowej gr. 8,0m na podbudowie z kruszywa naturalnego 15cm 5. ul. Klonowa - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o szer. 6,0m i grubości 4cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o szer. 6,0m i grubości 3cm - podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie o szer. 6,0m i grubości 25cm - warstwa odsączająca gr.10cm - ustawienie obustronnego krawężnika betonowego typ lekki 15x30cm - wykonania obustronnego chodnika o szerokości 1,50m z kostki brukowej betonowej gr. 6cm na podsypce piaskowej 4cm - wykonanie zjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8cm na podbudowie z kruszywa naturalnego 15cm, 6. ul. Słoneczna - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o szerokości 6,0m i grubości 4cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o szerokości 6,0m i grubości 4cm - podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie o szer. 6,0m i grubości 25cm - warstwa odsączająca gr.10cm - ustawienie obustronnego krawężnika betonowego typ lekki 15x30cm - wykonania obustronnego chodnika o szerokości 1,50m z kostki brukowej betonowej gr. 6cm na podsypce piaskowej 4cm - wykonanie zjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8cm na podbudowie z kruszywa naturalnego 15cm. Roboty kanalizacyjne: Przewiduje się wykonanie kanalizacji deszczowej grawitacyjnej z rur PVC oraz PP strukturalnych w niżej wymienionych ulicach: 1. ul. Lipowa - kanał deszczowy Dn 250- ok. 120 mb. - studnie rewizyjne Dn1000- szt. 2 - wpusty deszczowe Dn500 z osadnikiem - 6 szt. oraz przykanalikami Dn200- 4 szt.(15,8mb) 2. ul. Klonowa - kanał deszczowy Dn250- ok. 89,0 mb. - studnie rewizyjne Dn1000- 2 szt. - wpusty deszczowe Dn500 z osadnikiem 7 szt. oraz przykanalikami Dn200- 4 szt (24,3mb). 3. ul. Pogodna - kanał deszczowy Dn250- ok.61,3+6,0 mb. - kanał deszczowy Dn300- ok. 52,8 mb. - kanał deszczowy Dn 400- ok. 130 mb. - kanał deszczowy Dn 500- ok. 10,3 mb. - kanał deszczowy Dn 600- ok. 73,8 mb. - kanał deszczowy Dn 800- ok. 131,4 mb. - studnie rewizyjne Dn1000- 7 szt. - studnie rewizyjne Dn1200- 4 szt. - przepusty z rur przepustowych Dn 600- 2 szt. (20mb) - wpusty deszczowe Dn 500 z osadnikiem - 26 szt. oraz przykanalikami z rur PVC Dn 200 - 15szt. (91,5mb) - odkryty kanał deszczowy o gł. 1 m, szerokości w koronie 2,5m oraz długości 183,3mb. 4. ul. Słoneczna - kanał deszczowy Dn250- ok. 31,1 mb. - kanał deszczowy Dn300- ok. 37,9 mb. - kanał deszczowy Dn400- ok.43,5 mb. - kanał deszczowy Dn450- ok. 45,7 mb. - kanał deszczowy Dn500- ok. 54,8 mb. - studnie rewizyjne Dn1000- szt. 4 - studnie rewizyjne Dn1200- szt. 1 - wpusty deszczowe Dn500 z osadnikiem- 23 szt. oraz przykanalikami Dn200- 14 szt. (67,6mb) 5. ul. Młyńska (do ul. Wodociągowej) - kanał deszczowy Dn250- ok. 77,3 mb. - kanał deszczowy Dn300- ok. 117,2 mb. - studnie rewizyjne Dn1000- 4 szt. - studnie rewizyjne Dn1200- 1 szt. - wpusty deszczowe Dn500 z osadnikiem -10 szt. oraz przykanalikami Dn200- 8 szt. (34,6+1,0mb.) Łącznie projekt obejmuje: - Wybudowanie, rozbudowanie i przebudowanie dróg gminnych o długości 1 954,37mb - Wybudowanie nawierzchni bitumicznej o szerokości 6,0 m; z czego powierzchnia: o warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm wynosi 12 199,00m² o warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grubości 4 cm wynosi 1 367,27m² o warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grubości 3 cm wynosi 9 819,00m² - Wybudowanie zatoki postojowej o dł. 36m i szer. 2,5m - Przebudowanie 13 skrzyżowań ( w tym 1 z drogą o wyższej kategorii, tj. drogą powiatową Nr 1765B) - Poprawę widoczności na w/w skrzyżowaniach (również z drogami o wyższej kategorii) - Ustawienie krawężników o łącznej długości 3 880m; - Wybudowanie chodników z betonowej kostki brukowej gr. 6cm o powierzchni 2 512,18m2 - Ustawienie obrzeży betonowych 6x20cm o długości 1781,81mb oraz obrzeży 8x30cm dla podtrzymania naziomu w wykopach o długości 125,00mb. - Planuje się wykonanie 140 zjazdów o nawierzchni z kolorowej kostki brukowej betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5cm w ilości 1555,12m2, krawężników betonowych 15x30cm w ilości 788,90mb i obrzeży betonowych 6x20cm w ilości 631,20mb. - Przewidziano odwodnienie drogi systemem powierzchniowego spływu wód opadowych do istniejącej kanalizacji deszczowej w ul. Wodociągowej oraz projektowanej kanalizacji deszczowej w pozostałych ulicach, w następującym zakresie rzeczowym: o Kanał deszczowy z rury PP dwuściennej SN8 Dn250 o dł. 419,3 mb o Kanał deszczowy z rury PP dwuściennej SN8 Dn300 o dł. 168,0 mb o Kanał deszczowy z rury PP dwuściennej SN8 Dn400 o dł. 180,0 mb o Kanał deszczowy z rury PP dwuściennej SN8 Dn450 o dł. 45,8 mb o Kanał deszczowy z rury PP dwuściennej SN8 Dn500 o dł. 69,7 mb o Kanał deszczowy z rury PP dwuściennej SN8 Dn600 o dł. 73,8 mb o Kanał deszczowy z rury PP dwuściennej SN8 Dn800 o dł. 131,4 mb o Kanał deszczowy z rury dwuściennej przepustowej Dn600 o dł. 20,0 mb o Przykanalik z rury PVC - U kl. S (SN8) SDR34 Lite Dn 200 o dł. 234,8 mb o Studnia betonowa Dn 1000 w ilości 19,0 szt. o Studnia betonowa Dn 1200 w ilości 6,0 szt. o Wpust deszczowy uliczny Dn 500 w ilości 72,0 szt. o Kanał otwarty o długości 188,5 mb. - Zadanie obejmuje również pionową regulację 70 szt. studni istniejącej kanalizacji sanitarnej, pionową regulację 20 szt. zasuw wodociągowych oraz przestawienie 3 szt. hydrantów. - Zgodnie z zatwierdzonym 16.12.2010r. projektem stałej organizacji ruchu, przewiduje się ustawienie 71 szt. znaków pionowych oraz oznakowanie jezdni znakami poziomymi (pomalowanie farbą odblaskową łącznie 211,87m2 powierzchni jezdni). Wykonawca na 14 dni przed wprowadzeniem nowej organizacji ruchu zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia o tym zamiarze Zamawiającego. W ramach zadania zostaną wykonane również następujące inwestycje towarzyszące: - Przebudowa słupów linii elektroenergetycznej napowietrznej nn i przyłączy obejmująca m.in.: o Wymianę słupa rozkracznego z podporą przy skrzyżowaniu ul. Słonecznej i Klonowej na słup z żerdzi wirowanej o Przesunięcie słupa bliźniaczego przy skrzyżowaniu ul. Słonecznej i Lipowej o Wymianę słupa rozkracznego przy skrzyżowaniu ul. Słonecznej i Pogodnej na słup z żerdzi wirowanej o Przesunięcie słupa rozkracznego przy ul. Pogodnej o Przesunięcie 3 słupów przy ul. Wodociągowej. - Przebudowa sieci telefonicznej obejmująca swoim zakresem budowę i przebudowę kanalizacji telefonicznej, kabli telekomunikacyjnych, linii telefonicznej napowietrznej kablowej, w tym: o Budowa kanalizacji telefonicznej - 102m o Budowa rur osłonowych - 202m o Budowa kabli magistralnych - 122m o Budowa kabli telefonicznych rozdzielczych - 703m o Budowa kabli telefonicznych abonenckich - 843m o Budowa słupów telefonicznych - szt. 8 o Demontaż kanalizacji telefonicznej - 104m o Demontaż kabli magistralnych - 124m o Demontaż kabli rozdzielczych - 694m o Demontaż kabli abonenckich - 123m o Demontaż słupów telefonicznych - szt. 4 - Ustawienie tablic szt. 3 informujących o fakcie dofinansowania inwestycji z Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2012-2015 - Etap II. Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój. - Zamówienie obejmuje również wycinkę wraz z karczowaniem krzewów, gałęzi i drzew znajdujących się w pasie drogowym ulic objętych projektem i kolidujących z planowaną inwestycją. Inwestycje towarzyszące będą realizowane w ramach jednego kontraktu z wykonawcą robót objętych zakresem rzeczowym projektu. Szczegółowy zakres prac został określony w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i SST. Odbiór wykonanych robót będzie dokonany zgodnie z Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi oraz warunkami określonymi w projekcie umowy. Do protokołu odbioru Wykonawca dołączy wszelkie wymagane wyniki z przeprowadzonych prób i badań, aprobaty techniczne, świadectwa jakości, certyfikaty, atesty na wbudowane materiały oraz wszelkie inne dokumenty wymagane do prawidłowego zakończenia inwestycji i oddania jej do użytkowania. Wykonawca sporządzi inwentaryzację powykonawczą robót w 4 egzemplarzach. Koszt inwentaryzacji ponosi Wykonawca. Rozliczenie za przedmiot umowy odbywać się będzie na podstawie faktur wystawionych na podstawie Protokołów odbioru częściowego oraz końcowego podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę, zgodnie z harmonogramem robót. Faktura będzie płatna w terminie 30 dni od daty dostarczenia jej przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki wynikające z nieterminowego i nienależytego Wykonania zadania..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.10.00-5, 45.23.31.20-6, 45.23.32.22-1, 45.23.23.10-8, 45.23.14.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 65 000 zł (słownie: sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem (tj. w formie bezgotówkowej) na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym Hajnówka Oddział Nurzec-Stacja Nr rachunku 22 8071 0006 0021 8809 2000 0040 a oryginalny dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. Wydruk potwierdzenia dokonania elektronicznego przelewu winien być podpisany przez osobę podpisującą ofertę. W tytule wpłaty należy wpisać: Wadium - Budowa i rozbudowa ciągu ulic w miejscowości Nurzec-Stacja. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężnej należy w oryginale złożyć razem z ofertą w jednej wspólnej kopercie, a potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentu wpiąć do oferty. Wniesione wadium w formie innej niż pieniężna, dołączone wyłącznie w kopii, traktowane będzie jak jego brak. 3. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 14.02.2012 r., do godz. 10.00. 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 10. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 2, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien przedłożyć wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - co najmniej: - 1 zamówienie na wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie lub budowie lub rozbudowie dróg o nawierzchni bitumicznej o dł. min. 1,0 km - 1 zamówienie na wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie lub budowie kanalizacji deszczowej o długości min. 0,5km - 1 zamówienie na wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie lub budowie sieci teletechnicznych o wartości robót min. 100 000zł brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca powinien przedłożyć wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - co najmniej 1 walec samojezdny ogumiony i walec stalowy, 1 koparko-ładowarka, 1 równiarka, 1 układarka mas bitumicznych i 2 samochody samowyładowcze oraz 1 wytwórnia mas bitumicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien przedłożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - co najmniej 1 osoba sprawująca funkcję kierownika budowy: - w specjalności drogowej - w specjalności instalacji sanitarnej - w specjalności sieci elektro-energetycznej - w specjalności sieci telekomunikacyjnej
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien przedłożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - o wartości co najmniej 3 000 000zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1). formularz ofertowy - zał. Nr 1 do SIWZ, 2). kosztorys ofertowy - zał. Nr 6 do SIWZ 3). pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 Pzp. 4). dowód wniesienia wadium w kwocie 65 000 zł.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 Pzp przewiduje zmianę istotnych postanowień umowy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1). Zamawiający przewiduje zmianę umowy w trakcie jej trwania w zakresie podwykonawstwa, z zachowaniem zasady, iż nowy podwykonawca spełni wszystkie warunki takie jak pierwszy podwykonawca. Zastosowanie będzie miał wówczas również następujący warunek: - Zamawiający opłaca fakturę wystawioną na Wykonawcę z łączną kwotą (obejmującą koszty należne Wykonawcy i Podwykonawcy), gdy Podwykonawca oświadczy mu, że główny Wykonawca zapłacił mu jego należność, wynikającą z zamówienia objętego umową z Zamawiającym. 2). Zmiana terminu realizacji kontraktu i zakresu prac będzie mogła nastąpić w przypadku wystąpienia klęsk żywiołowych, warunków geologicznych, archeologicznych i wodnych, w przypadku wystąpienia niezinwentaryzowanych urządzeń i instalacji podziemnych lub urządzeń infrastrukturalnych, a ponadto w przypadku wstrzymania realizacji umowy przez Zamawiającego, konieczności uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy, konieczności zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich. 3). Zmiany wartości zamówienia brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT. 4). Zamiany wartości zamówienia i zakresu robót w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu kontraktu (w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami). 5). Dopuszcza się możliwość wprowadzenia w Harmonogramie robót zmian, dotyczących zakresów robót oraz terminów ich wykonania, przewidzianych do realizacji w ramach poszczególnych etapów. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez zamawiającego, jak i przez wykonawcę. Zmiany postanowień umowy, o których mowa powyżej mogą nastąpić w okresie obowiązywania umowy, na podstawie uzasadnionego, pisemnego wystąpienia jednej ze stron niezwłocznie po zaistnieniu okoliczności powodujących zmianę umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nurzec-stacja.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nurzec-Stacja ul. Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Nurzec-Stacja ul. Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja pok. Nr 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Metryka strony