Ogłoszenie o zamówieniu na modernizację (remont) drogi dojazdowej do gruntów rolnych wsi Augustynka.

 

 

Urząd Zamówień Publicznych

Zamieszczanie ogłoszeń on-line w BZP:

http://www.portal.uzp.gov.pl

 

 

 

 

Rzeczpospolita Polska

Urząd Zamówień Publicznych

Al. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa

Faks: (022) 45 87 700

Przesyłanie ogłoszeń on-line: http://www.uzp.gov.pl

 

 

 

 

 

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

 

X       Zamieszczanie obowiązkowe

         Zamieszczanie nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy

 X      Zamówienia publicznego                           Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

         Zawarcia umowy ramowej                

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Nazwa i adres

Nazwa:

Gmina Nurzec-Stacja

Adres pocztowy:

Miejscowość:

Nurzec-Stacja

Kod pocztowy:

17-330

Województwo:

podlaskie

Tel.:

085 657 50 78

Faks:

085 657 50 63

Adres strony internetowej zamawiającego (jeżeli posiada): www.nurzec-stacja.eu

Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (jeżeli dotyczy):

 

I.2) Rodzaj zamawiającego

   Administracja rządowa centralna                                        Uczelnia publiczna

   Administracja rządowa terenowa                                        Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego  

  X Administracja samorządowa                                               Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

   Podmiot prawa publicznego                                                Inny (proszę określić):           

   Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa,

        sąd lub trybunał

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

 

Modernizacja (remont) drogi dojazdowej do gruntów rolnych wsi Augustynka

 


 

II.1.2) Rodzaj zamówienia

 Roboty budowlane                     X

 Dostawy                                 

 Usługi                                     

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia

Modernizacja (remont) drogi dojazdowej do gruntów rolnych wsi Augustynka w km. rob. 0+000 – 1+235, obejmuje wykonanie:

- wznowienia granic pasa drogowego przez służby geodezyjne,

- oczyszczenia i wyprofilowania istniejących rowów przydrożnych w wywiezieniem urobku,

- wycinki i karczowania krzewów i pni,

- nawierzchni żwirowej szer. 6,50m (przekrój trasowy) na ruch KR-1 gr. 20 cm

- warstwy odcinającej z piasku gr. 10 cm.

Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacji technicznej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, Szczegółowej Specyfikacji Technicznej oraz przedmiarach robót, stanowiących załączniki do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

Słownik główny

 

Główny przedmiot

45.23.31.40-2

 

 

 

Dodatkowe przedmioty

 

45.23.32.26-9

...-

 

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (jeżeli dotyczy):          tak           liczba części: 1  *        nie X

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej (jeżeli dotyczy):       tak      nie X

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających               tak X    nie
(dotyczy przetargu nieograniczonego i przetargu ograniczonego):

     

II.2) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA**

 

 

Okres w miesiącach:      lub    dniach:   

lub 

data rozpoczęcia:  // (dd/mm/rrrr) lub zakończenia:  15/10/2009 (dd/mm/rrrr)

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy):

Wykonawca wnosi jako część swojej oferty wadium w kwocie 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 złotych). Wadium może być wnoszone w formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275, z późn. zm.).

 

* W przypadku odmiennych dla poszczególnych części zamówienia postanowień dotyczących czasu trwania zamówienia lub terminu wykonania lub kryteriów oceny ofert, zamawiający wypełnia załącznik I.

** Można nie wypełniać pkt II. 2, jeżeli przewidziano odmienne postanowienia dla części zamówienia.  

III.2) Warunki Udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych. 1.1.Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3.Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4.Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2.Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1.nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4., 2.2.podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, 2.3.wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 2.4.złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, Kadra techniczna - Załącznik nr 4 do oferty: Co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane kierowników budowy do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie: do kierowania budową i robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – inżynieryjnej w zakresie budowy dróg lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wystarczające do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 42 ust. 1 prawa budowlanego. Kierownik budowy (uprawnienia budowlane w zakresie objętym zamówieniem, zaświadczenie o przynależności do OIIB). Doświadczenia zawodowe - Załącznik nr 5 do oferty: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (2004 - 2008) robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - minimum 2. Sprzęt - Załącznik nr 6 do oferty: firma powinna dysponować w pełni sprawnym sprzętem niezbędnym do wykonania zadania. Potencjał ekonomiczny i finansowy - załącznik nr 7 do oferty: Wykonawca musi wykazać, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.  

Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 100 000,00 zł.

2.5 nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania z ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełnia.

 

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):

 

1.W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1) Formularz oferty, 2) Kosztorys ofertowy - załącznik nr 1 do oferty, 3) Oświadczenie , że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do oferty, 4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do oferty, 5) Wykaz pracowników, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - załącznik nr 4 do oferty, 6) Doświadczenie zawodowe - załącznik nr 5 do oferty, 7) Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia - załącznik nr 6 do oferty, 8) Potencjał ekonomiczny i finansowy - załącznik nr 7 do oferty, 9) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 10) Upoważnienie do podpisania oferty o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty. 11) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość nie mniejszą niż 100.000 zł. 12) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9), 12), 13) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.. 3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 13) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. 2.(a,b,c) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. 2.(a,b,c). 4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej lub konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy winni upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. Przedmiotowe pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w oryginale lub odpisie potwierdzonym notarialnie. Warunki opisane wyżej, w pkt 3), 4), 8), 9), 12), 13) musi spełniać każdy z wykonawców działających wspólnie. Jeżeli za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta wykonawcy ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia zamawiającemu oryginału umowy np. konsorcjum, która określi zakres, formę działalności i sposób rozliczania się uczestników. b) Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. VI dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia

Przetarg nieograniczony  X

                 Przetarg ograniczony     

Negocjacje z ogłoszeniem  

                 Dialog konkurencyjny           

Licytacja elektroniczna     

 

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)

Liczba wykonawców  

IV. 2) Kryteria OCENY OFERT 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert***

 

Najniższa cena                                                        X

lub

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie   

Kryteria

1. CENA

2.                                    

3.                                    

4.                                    

5.                                    

Znaczenie

     

     

     

     

     

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna

   tak    adres strony, na której będzie prowadzona:                                               nie X

*** Można nie wypełniać pkt IV. 2.1, jeżeli przewidziano odmienne postanowienia dla części zamówienia.

IV.3) Informacje administracyjne

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli

dotyczy): www.nurzec-stacja.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nurzec-Stacja ul. Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja


IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

                                                                                               

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

                                                                                               

                                                                                               

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert (jeżeli dotyczy):

Data:  07/08/2009   (dd/mm/rrrr)                                                                  Godzina: 10.00

Miejsce: Urząd Gminy Nurzec-Stacja ul. Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja pok. Nr 5

IV.3.5) Termin związania ofertą

Do: // (dd/mm/rrrr)

lub

okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)


IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

                                                                                               

IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

                                                                                               


 

IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania (jeżeli dotyczy):

etap nr                                                 czas trwania etapu

                                                                       

                                                                       

                                                                       

 

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień,
zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu?
                         tak      nie    

IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału  w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

Data:  //   (dd/mm/rrrr)                                                                  Godzina:      

Miejsce:                                                                                           

IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

                                                                                     

Termin zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

                                                                                     

Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

                                                                                     

                                                                                     

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej  (jeżeli dotyczy):

nie dotyczy                                                                           

                                                                                     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Nurzec-Stacja

Wytwarzający/odpowiadający: Norbert Jadczuk

Wprowadzający: Norbert Jadczuk

Data wprowadzenia: 2009-07-17

Data modyfikacji: 2009-07-17

Opublikował: Norbert Jadczuk

Data publikacji: 2009-07-17