Ogłoszenie o zamówieniu na "Budowę zbiornika wodnego do gromadzenia wody – retencji w obrębie Chanie-Chursy gm. Nurzec-Stacja Część II – Roboty związane z czaszą zbiornika

 

 

Urząd Zamówień Publicznych

Zamieszczanie ogłoszeń on-line w BZP:

http://www.portal.uzp.gov.pl

 

 

 

 

Rzeczpospolita Polska

Urząd Zamówień Publicznych

Al. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa

Faks: (022) 45 87 700

Przesyłanie ogłoszeń on-line: http://www.uzp.gov.pl

 

 

 

 

 

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

 

X             Zamieszczanie obowiązkowe

        Zamieszczanie nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy

X   Zamówienia publicznego                    Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)      

      Zawarcia umowy ramowej                

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Nazwa i adres

Nazwa:

Gmina Nurzec-Stacja

Adres pocztowy:

Miejscowość:

Nurzec-Stacja

Kod pocztowy:

17-330

Województwo:

podlaskie

Tel.:

85 657 50 78

Faks:

85 657 50 63

Adres strony internetowej zamawiającego (jeżeli posiada):www.nurzec-stacja.eu

Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (jeżeli dotyczy):

I.2) Rodzaj zamawiającego

   Administracja rządowa centralna                                        Uczelnia publiczna

   Administracja rządowa terenowa                                        Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego  

  X   Administracja samorządowa                                               Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

   Podmiot prawa publicznego                                                Inny (proszę określić):           

   Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa,

        sąd lub trybunał

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

 

Budowa zbiornika wodnego do gromadzenia wody – retencji w obrębie Chanie-Chursy gm. Nurzec-Stacja

Część II – Roboty związane z czaszą zbiornika

 


 

II.1.2) Rodzaj zamówienia

 Roboty budowlane                     X

 Dostawy                                 

 Usługi                                      

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia

Budowa zbiornika wodnego do gromadzenia wody – retencji wraz z urządzeniami towarzyszącymi o pow. 1,10ha, na częściach działek o Nr ewidencyjnym 128/2, 137, 140/1 i 404 położonych w obrębie geodezyjnym Chanie – Chursy, gm. Nurzec-Stacja.

Inwestycja budowy zbiornika wodnego (urządzenia melioracji wodnych) związana jest z zaspokajaniem potrzeb rolnictwa w czasie niskich stanów wody w rzece oraz dodatkowo rekreacji i wypoczynku miejscowej ludności. Zbiornik powstanie w miejscu nieużytków w miejscu wyrobisk piaskowych - żwirowych.  Zbiornik  będzie gromadzić  wody źródliskowe, gruntowe.

Powierzchnia ogółem zajęta pod zbiornik– 1,10ha,

Powierzchnia dna zbiornika  – 0,62 ha,

Rzędna korony krawędzi skarpy i terenu wokół zbiornika159,50 m npm, i do istniejącej.     

Materiał uzyskany z wykopu, typu piasek zostanie wbudowany w zadolenia – podniesienie krawędzi – korony  skarpy wokół zbiornika. Działka jest własnością właściciela - inwestora.

Nadmiar urobku należy zagospodarować wg wskazań inwestora - wywieźć na odległość do ok. 15km i rozplantować w miejscach wskazanych przez inwestora.

 

 

Część I zamówienia, tj.  roboty przygotowawcze i budowla upustowa, obejmowała:

- roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych

- karczowanie pni o śr. 26-35cm koparką podsiębierną w gruntach kat. II-IV o normalnej wilgotności

- usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm za pomocą spycharek

- usunięcie i spalenie pozostałości po karczunku

- roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi w gr. Kat. III-IV z transportem urobku

- wykonanie budowli upustowej – mnicha Ø800mm L-57m

- wykonanie wieży budowli upustowej – mnicha

- odwodnienie wykopu przy budowie mnicha – upustowego

- zbrojenie konstrukcji wieży budowli upustowej

Roboty w zakresie Części I wykonano w 2009r.

 

Część II zamówienia, tj. roboty związane z budową czaszy zbiornika obejmuje:

Wykonanie zbiornika wymaga przeprowadzenia robot ziemnych o znacznym rozmiarze, ze względu na poziom wody w gruncie.

W celu uzyskania minimalnej głębokości uniemożliwiającej zarastanie, dno uformowane zostanie na rzędnej 156,55m npm tj.  śr. ok. 0.45m poniżej posadowienia mnicha. Powstanie, zatem niespuszczalna część zbiornika (tzw. objętość martwa). Skarpy zostaną uformowane ze spadkiem 1:3 (plaża 1:10).

Niezbędne będzie wykonanie robót przygotowawczych w czaszy zbiornika co wynika z potrzeby utrzymania wód w zakładanej klasie czystości jak też z wymogów bezpiecznej eksploatacji, rekreacji itp. Należy usunąć z czaszy zakrzaczenia oraz pozostałe karpy. Zakrzaczenia, które koniecznie należy usunąć, występują głównie wzdłuż drogi gminnej.  Po usunięciu zakrzaczeń, należy przeprowadzić prace porządkowe i niwelacyjne.

Grunt wydobyty z czaszy (w znacznej części piasek - żwir) zostanie użyty do podniesienia terenu wokół zbiornika. Nadmiar zagospodarować zgodnie z przeznaczeniem oraz z wskazaniem przez inwestora. Po wykonaniu wykopu dna zbiornika przystępujemy do formowania skarp i plantowania dna.

Odpowiednie ukształtowanie terenu wokół zbiornika umożliwi swobodny ruch pieszy. 

Po zakończeniu robót ziemnych przy zbiorniku należy przystąpić do robót wykończeniowych wraz z zagospodarowaniem terenu i urobku.

 

Szczegółowy zakres robót został określony w przedmiarach robót

oraz dokumentacji technicznej i Szczegółowej Specyfikacji Technicznej,

stanowiących załączniki do SIWZ.

 

Odbiór wykonanych robót będzie dokonany zgodnie z Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi.

Wykonawca sporządzi inwentaryzację robót w 4 egzemplarzach. Koszt inwentaryzacji ponosi Wykonawca.

Rozliczenie za przedmiot umowy odbędzie się na podstawie faktury wystawionej na podstawie Protokołu odbioru  końcowego (po zakończeniu II części zamówienia) podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę.

Faktura będzie płatna w terminie 30 dni od daty dostarczenia jej przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego.

Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki wynikające z nieterminowego i nienależytego Wykonania zadania.

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających               tak      nie X (dotyczy przetargu nieograniczonego i przetargu ograniczonego)

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

nie dotyczy

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

Słownik główny

Główny przedmiot

45.11.27.00-2

 

 

Dodatkowe przedmioty

 

45.11.12.91-4

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (jeżeli dotyczy):         tak X     liczba części: 1  1)        nie 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej (jeżeli dotyczy):       tak      nie X

    

II.2) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA2)

 

Okres w miesiącach:     lub    dniach:   

lub 

data rozpoczęcia:  // (dd/mm/rrrr) lub zakończenia:  15/12/2010 (dd/mm/rrrr)

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy):

1.        Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 1 000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych).

2.        Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 

a)       pieniądzu,

b)       poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

c)       gwarancjach bankowych,

d)       gwarancjach ubezpieczeniowych,

e)       poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).

Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem (tj. w formie bezgotówkowej) na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym Hajnówka Oddział Nurzec-Stacja Nr rachunku 22 8071 0006 0021 8809 2000 0040 a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W tytule wpłaty należy wpisać: „Wadium – Budowa zbiornika wodnego. Część II – Roboty związane z czaszą zbiornika

3.     Wadium    musi   być   wniesione   najpóźniej  w   terminie   składania  ofert,  tj.  do   dnia  29.10.2010 r., do godz. 10.00.

4.     Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania.

1)W przypadku odmiennych dla poszczególnych części zamówienia postanowień dotyczących czasu trwania zamówienia lub terminu wykonania lub kryteriów oceny ofert, zamawiający wypełnia załącznik I.

2)Można nie wypełniać pkt II. 2, jeżeli przewidziano odmienne postanowienia dla części zamówienia.  

III. 2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia           tak      nie X

III. 3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 3) 

 

III. 3. 1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania        

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku  - brak

 

III. 3.2) Wiedza i doświadczenie

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku  

 W celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien przedłożyć wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone – wymagane co najmniej: 2 zamówienia na wykonanie robót budowlanych w zakresie robót drogowych w tym wykonania podbudowy (o wartości z zakresu robót drogowych na m.in. 75 000zł)

 

III.3.3) Potencjał technicz­ny

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku  -

W celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien przedłożyć wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami – wymagana jest co najmniej 1 koparka, 1 samochód samowyładowczy, 1 równiarka.

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku  

W celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien przedłożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wymagana jest co najmniej 1 osoba kierująca budową

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa    

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku  -

W celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien przedłożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia – o wartości co najmniej 100 000zł.

 

 

 

3)  Zamawiający dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w zakresie dla niego niezbędnym; opis nie musi dotyczyć każdego z warunków. 

 

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć4):

 koncesję, zezwolenie lub licencję

 

X wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

 

 wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

 

X wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami

 

  oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie

 

X  wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

X  oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

 

   sprawozdanie finansowe w całości   / w części , a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 / 2  / 1  lata/ rok obrotowe/-y

 

  informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

X  opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

 

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

 

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

 

 

X   oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

 

  aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

 

  aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

  aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

   aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

  aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

 

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

 

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

 

  Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

 

  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

 

 nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

 nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

III.4.3.2)  zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

 

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć5):

 

  próbki, opisy lub fotografie

 

 opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

 

 zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

 

 zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich

 

 zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem, jeżeli zamawiający wskazują środki zarządzania środowiskiem, które wykonawca będzie stosował podczas realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi, odwołując się do systemu zarządzania środowiskiem i audytu (EMAS) lub norm zarządzania środowiskiem opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji

 

 inne dokumenty

_________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________

 

 

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1).     formularz ofertowy – zał. Nr 1 do SIWZ,

2).     pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez  pełnomocnika  lub   gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia  zgodnie z art. 23  ustawy.

3).     dowód wniesienia wadium w kwocie 1 000,00 zł.

 

 

 

 

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

nie X

 

tak    -  należy przedłożyć    nie należy przedkładać  oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego – jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach.

 

 

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia

Przetarg nieograniczony  X

                 Przetarg ograniczony     

Negocjacje z ogłoszeniem  

                 Dialog konkurencyjny           

Licytacja elektroniczna     

 

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)

Liczba wykonawców 

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

                                                                                               

                                                                                               

                                                                                               

 

IV. 2) Kryteria OCENY OFERT 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert6)

 

Najniższa cena                                                        X

lub

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie   

Kryteria

1. CENA

2.                                    

3.                                    

4.                                    

5.                                    

Znaczenie

100%

     

     

     

     

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna

   tak    adres strony, na której będzie prowadzona:                                               nie X

 

IV. 3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

   Tak  X     nie

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje zmianę istotnych postanowień umowy w następującym zakresie:

1).      Zamawiający przewiduje zmianę umowy w trakcie jej trwania w zakresie terminu, w przypadku jeśli wykonanie umowy będzie niemożliwe z uwagi na niekorzystne warunki atmosferyczne tj. utrzymującą się poniżej -50C temperaturę przez co najmniej pół okresu wyznaczonego na realizację zadania. W ślad za tym będzie mogła nastąpić zmiana w zakresie warunków płatności tj. terminu płatności bez zmiany wysokości wynagrodzenia przysługującego wykonawcy.

2).      Zamawiający przewiduje zmianę umowy w trakcie jej trwania w zakresie podwykonawstwa, z zachowaniem zasady, iż nowy podwykonawca spełni wszystkie warunki nie mniejsze niż pierwszy podwykonawca. Zastosowanie będzie miał wówczas również następujący warunek:

- Zamawiający opłaca fakturę wystawioną na Wykonawcę z łączną kwotą (obejmującą koszty należne Wykonawcy i Podwykonawcy), gdy Podwykonawca oświadczy mu, że główny Wykonawca zapłacił mu jego należność, wynikającą z zamówienia objętego umową z Zamawiającym

3).      Zamawiający nie ma obowiązku zmiany umowy, jeżeli Wykonawca w terminie 3 dni od wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt. 1 i 2 nie złoży Zamawiającemu, stosownego wniosku na piśmie.

 

IV.4) Informacje administracyjne

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli

dotyczy): www.nurzec-stacja.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nurzec-Stacja ul. Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja pok. Nr 3


IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

                                                                                               

IV.4.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

                                                                                               

                                                                                               

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert (jeżeli dotyczy):

Data:  29/10/2010   (dd/mm/rrrr)                                                                  Godzina: 10:00

Miejsce: Urząd Gminy Nurzec-Stacja ul.Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja pok. Nr 5

IV.4.5) Termin związania ofertą

Do: // (dd/mm/rrrr)

lub

okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)


IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

                                                                                               

IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

                                                                                               

IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania (jeżeli dotyczy):

Licytacja jednoetapowa                 czas trwania:____________________________

Licytacja wieloetapowa  

etap nr                                                 czas trwania etapu

                                                                       

                                                                       

                                                                       

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień,
zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu?
                         tak      nie    

IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału  w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

Data:  //   (dd/mm/rrrr)                                                                  Godzina:      

Miejsce:                                                                                           

IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

                                                                                     

IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

                                                                                     

IV.4.14) Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykona­nia umowy (dotyczy licytacji elektronicznej):

                                                                                     

IV.4.15) Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej):

                                                                                     

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej  (jeżeli dotyczy): nie dotyczy

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

     tak      nie X

  

 

ZAŁĄCZNIK I

INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr    002              Nazwa  „Roboty związane z czaszą zbiornika”

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

 

Część II zamówienia, tj. roboty związane z budową czaszy zbiornika obejmuje:

Wykonanie zbiornika wymaga przeprowadzenia robot ziemnych o znacznym rozmiarze, ze względu na poziom wody w gruncie.

W celu uzyskania minimalnej głębokości uniemożliwiającej zarastanie, dno uformowane zostanie na rzędnej 156,55m npm tj.  śr. ok. 0.45m poniżej posadowienia mnicha. Powstanie, zatem niespuszczalna część zbiornika (tzw. objętość martwa). Skarpy zostaną uformowane ze spadkiem 1:3 (plaża 1:10).

Niezbędne będzie wykonanie robót przygotowawczych w czaszy zbiornika co wynika z potrzeby utrzymania wód w zakładanej klasie czystości jak też z wymogów bezpiecznej eksploatacji, rekreacji itp. Należy usunąć z czaszy zakrzaczenia oraz pozostałe karpy. Zakrzaczenia, które koniecznie należy usunąć, występują głównie wzdłuż drogi gminnej.  Po usunięciu zakrzaczeń, należy przeprowadzić prace porządkowe i niwelacyjne.

Grunt wydobyty z czaszy (w znacznej części piasek - żwir) zostanie użyty do podniesienia terenu wokół zbiornika. Nadmiar zagospodarować zgodnie z przeznaczeniem oraz z wskazaniem przez inwestora. Po wykonaniu wykopu dna zbiornika przystępujemy do formowania skarp i plantowania dna.

Odpowiednie ukształtowanie terenu wokół zbiornika umożliwi swobodny ruch pieszy. 

Po zakończeniu robót ziemnych przy zbiorniku należy przystąpić do robót wykończeniowych wraz z zagospodarowaniem terenu i urobku.

 

Szczegółowy zakres robót został określony w przedmiarach robót

oraz dokumentacji technicznej i Szczegółowej Specyfikacji Technicznej,

stanowiących załączniki do SIWZ.

 

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

Słownik główny

Główny przedmiot

45.11.27.00-2

 

 

Dodatkowe przedmioty

 

45.11.12.91-4

...-

3) Czas trwania lub termin wykonania

Okres w miesiącach:     lub    dniach: 

lub

data rozpoczęcia:  // (dd/mm/rrrr) lub zakończenia:  15/12/2010 (dd/mm/rrrr)

4) Kryteria oceny ofert

Najniższa cena                                                        X

lub

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie   

Kryteria

1. CENA

2.                                    

3.                                    

4.                                    

5.                                    

Znaczenie

     

     

     

     

     

   

----------- (Wykorzystać powyższy załącznik w liczbie odpowiadającej liczbie części)-----------

 

 

 

 

 



4) Zamawiający może żądać dokumentów niezbędnych do dokonania oceny spełniania warunku(ów) opisanego(ych) w pkt III.3.

5) Zamawiający może żądać dokumentów niezbędnych do potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom.

 

 

6) Można nie wypełniać pkt IV.2.1, jeżeli przewidziano odmienne postanowienia dla części zamówienia.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Nurzec-Stacja

Wytwarzający/odpowiadający: Norbert Jadczuk

Wprowadzający: Norbert Jadczuk

Data wprowadzenia: 2010-10-14

Data modyfikacji: 2010-10-14

Opublikował: Norbert Jadczuk

Data publikacji: 2010-10-14