Zaproszenie do składania ofert w zapytaniu cenowym na "usługę edukacyjną obejmującą przygotowanie i przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji, rozwijanie małej motoryki"

 

logot

Zamówienia do 14000 euro                                                 Nurzec-Stacja dnia 03.08.2012r.

OSW.441.16.2012

                                                                                                                      

 

Zapytanie cenowe

Gmina Nurzec-Stacja realizująca projekt pt."Nauka przynosi sukces" – indywidualizacja procesu nauczania klas I-III z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,   współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Numer i nazwa Priorytetu: IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach.

Numer i nazwa Działania: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty.

Numer i nazwa Poddziałania: 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

 

zaprasza do przesyłania ofert na usługę edukacyjną obejmującą przygotowanie i przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w pisaniu, w tym zagrożonych  ryzykiem dysleksji, rozwijanie małej motoryki.

 

Niniejsze zapytanie nie stanowi zapytania o cenę w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.

I. Zamawiający

Gmina Nurzec-Stacja

ul. Żerczycka 33

17-330 Nurzec-Stacja

NIP 5441438136 Regon 050659585

II. Tryb postępowania

"Zapytanie cenowe" na realizację zamówienia poniżej wartości 14 000 euro netto realizowane jest w oparciu art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. Z 2010 r. Nr 113, poz 759).

Niniejsze postępowanie prowadzone jest zgodnie z "Zasadą konkurencyjności" określoną w "Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki".

III. Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przygotowanie i przeprowadzenie zajęć:

Lp.

Zakres zamówienia

(rodzaj zajęć)

Łączna ilość godzin

Termin oraz warunki wykonania zamówienia

1

Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w pisaniu, w tym zagrożonych  ryzykiem dysleksji, rozwijanie małej motoryki.

50

Zajęcia od chwili podpisania umowy do 30.04.2013r.

umowa zlecenie.

 

1) Zajęcia prowadzone będą w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Nurcu-Stacji  w systemie lekcyjnym, gdzie przez jedną godzinę lekcyjną rozumie się 45 minut. Wykonawca musi wykazać się dyspozycyjnością  i elastycznością gdyż godziny realizacji zajęć w szkole są ściśle związane z organizacją dowozu i odwozu uczniów, ponieważ w programie biorą udział dzieci dojeżdżające. Dowożenie jest realizowane we własnym zakresie i autobusem kursowym PKS i nie ma możliwości zmiany rozkładu ze względu na zajęcia dodatkowe. 

2) Opisane w zamówieniu zajęcia będą realizowane bezpośrednio przed lub bezpośrednio po obowiązkowych szkolnych.
3) Wykonawca będzie prowadził zajęcia wg otrzymanego od Zamawiającego harmonogramu.

 Wykonawca musi wykazać się dyspozycyjnością i elastycznością wobec zmian rozkładu zajęć dla uczniów.
4) Wykonawca będzie dokumentował prowadzone zajęcia w dzienniku zajęć pozalekcyjnych w sposób uzgodniony z koordynatorem projektu.
5) Wykonawca będzie zobowiązany do wykorzystywania najnowszych narzędzi edukacyjnych, które zapewni szkoła.
6) Wykonawca będzie zobowiązany do dokonywania diagnozy przyrostu wiedzy uczniów i dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć w odniesieniu do założonych kryteriów sukcesu i przedstawiania ww informacji w połowie i na zakończenie realizacji projektu.

7) Wykonawca będzie sporządzał:
a) wykazy przepracowanych godzin do listy płac,
b) sprawozdania z realizacji wykonywanego zadania - raz na kwartał,
c) kwartalne harmonogramy form wsparcia - raz na kwartał.
Ww. będą sporządzane na formularzach dostarczonych przez koordynatora projektu.
8) Świadczona usługa będzie obejmować przeprowadzenie zajęć dla uczniów na terenie szkoły. Zajęcia mają być prowadzone wg zatwierdzonego programu autorskiego. Zajęcia mogą być realizowane w ciągu pięciu dni tygodnia.

9)   Wykonawca będzie zobowiązany w ciągu 7dni od podpisania umowy przedstawić program autorski. Program ma uwzględniać potrzeby uczniów oraz rozwijanie ich umiejętności w zakresie standardów kształcenia i kompetencji kluczowych.

10)  Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN).

11)  Zamawiający zastrzega, iż płatność nastąpi po zrealizowaniu całości zamówienia. Zamawiający dopuszcza jednak płatności częściowe (proporcjonalnie do wykonanych części zamówienia) uzależnione od terminów spływu kolejnych transz dofinansowania.

IV. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

V. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

VI. Termin wykonania zamówienia:

Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od chwili podpisania umowy do 30.04.2013r.

VII. Wiedza i doświadczenie:

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:

Wykonawcy poszczególnych zadań muszą spełniać następujące wymogi:

Każdy wykonawca usługi powinien posiadać co najmniej wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela mianowanego,  kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela kształcenia zintegrowanego z 5 letnim doświadczeniem pedagogicznym.

Przestrzega podstawowych zasad moralnych.

Spełnia warunki zdrowotne niezbędne do wykonywania zawodu.

 

VIII. Opis sposobu przygotowania oferty.

Oferent powinien przedstawić swoją ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania – Załącznik Nr 1.

Ofertę należy przygotować w języku polskim.

Oferta powinna zawierać:

a) datę sporządzenia oferty;

b) dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie oferenta – kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem;

c) adres oferenta, numer telefonu, numer NIP / numer PESEL; 

d)  cenę za wykonaną usługę;

e) czytelny podpis oferenta;

f) oferta powinna być dostarczona w szczelnie zamkniętej kopercie;

g) strony powinny być ponumerowane.

 

IX. Miejsce oraz termin składania ofert

1) Oferty należy składać do 10.08.2012r. do godz. 10.00 decyduje data wpływu do Urzędu Gminy jednym z poniżej wskazanych sposobów:

a) pocztą tradycyjną lub kurierem na adres podmiotu realizującego zamówienie:

Urząd Gminy Nurzec-Stacja

ul. Żerczycka 33

17-330 Nurzec-Stacja.

z dopiskiem na kopercie rodzaju zajęć, jakich dotyczy składana oferta:

"Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w pisaniu, w tym zagrożonych  ryzykiem dysleksji, rozwijanie małej motoryki".

b) osobiście:

Urząd Gminy Nurzec-Stacja

ul. Żerczycka 33

17-330 Nurzec-Stacja.

pok. Nr 14, z dopiskiem jw.

2) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

3) Do wybranych podmiotów w wyniku rozstrzygnięcia postępowania zostanie skierowane zlecenie realizacji zamówienia.

4) Zamawiający zastrzega sobie prawo informowania o wynikach wyboru najkorzystniejszej oferty tylko i wyłącznie Wykonawcę, który spełnił stawiane wymogi i złożył ofertę z najniższą ceną brutto.

5) Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania postępowania w każdej chwili do dnia zawarcia umowy bez podania przyczyny. W takiej sytuacji Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności, w tym odszkodowawczej.

 

X. Kryteria i sposób oceny ofert

1) W formularzu ofertowym należy podać cenę wyrażoną w polskich złotych.

2)   Głównym kryterium oceny ofert jest cena.
3) Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

 

XI. Osoba uprawniona do kontaktowania się w Wykonawcami:

Wioletta Liana tel. 85/6575077

e-mail: wliana@nurzec-stacja.eu

 


Zmawiający zaprasza do składania ofert.

 

Wójt

Piotr Jaszczuk

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 1

 

.............................................                                            ..............................., dnia ..........................

Nazwa wykonawcy

 

.............................................

Adres, Nr telefonu

 

.............................................

 

.............................................

Formularz oferty

 

1.      Dane Wykonawcy:

 

Nazwa:...............................................................................................................................................

 

Adres:.................................................................................................................................................

 

Stopień awansu zawodowego:..........................................................................................................

 

Wykształcenie (poświadczone kopie za zgodność z oryginałem w formie załączników):

 

...........................................................................................................................................................

 

...........................................................................................................................................................

 

...........................................................................................................................................................

 

Nr NIP / PESEL .............................................................................................................................

 

Nr rachunku bankowego: ...............................................................................................................

 

2.      Przedmiot zamówienia:

Oświadczam, że zadanie opisane w zapytaniu o cenę z dnia ................... wykonam na warunkach zgodnych z treścią przedstawionego zapytania o cenę przy zastosowaniu niżej wymienionych warunków cenowych:

 

...........................................................................................................................................................

 

...........................................................................................................................................................(usługa edukacyjna, rodzaj zajęć)

 

3.      Cena wykonania usługi:

(cena brutto …..........(1 h) x  50 h  = cena wykonania usługi brutto) PLN

(słowni:.............................................................................................................................................)

 

Oświadczam, że cena określona w pkt.1 zawiera wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

 

                                                                                                                  .........................................

                                                                                                                                      Podpis oferenta

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Nurzec-Stacja

Wytwarzający/odpowiadający: Norbert Jadczuk

Wprowadzający: Norbert Jadczuk

Data wprowadzenia: 2012-08-06

Data modyfikacji: 2012-08-06

Opublikował: Norbert Jadczuk

Data publikacji: 2012-08-06