Zaproszenie do składania ofert w zapytaniu cenowym (Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Nurzec-Stacja)

Nurzec-Stacja, dnia 24.03.2016r.

RRG.6232.1.2016

Zaproszenie

do składania ofert w zapytaniu cenowym

 

1. Zamawiający: Gmina Nurzec-Stacja ul. Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja

tel. /85/ 657 50 78 fax: /85/ 657 50 63 adres e-mail: ug_nurzecst@zetobi.com.pl

2. Przedmiot zamówienia: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Nurzec-Stacja”.

3. Opis przedmiotu zamówienia:

Zamówienie obejmuje demontaż, odbiór, pakowanie, transport i utylizację odpadów zawierających azbest; pochodzących z nieruchomości położonych na terenie gminy Nurzec-Stacja.

Do realizacji przyjęto:

  • 30,31 Mg – wyrobów azbestowych przeznaczonych do demontażu, transportu i unieszkodliwienia;
  • 29,50 Mg – wyrobów azbestowych przeznaczonych do transportu i unieszkodliwienia.

Łączna – szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest przeznaczona do usunięcia wynosi 59,81 Mg. (przelicznik: 1m² płyt azbestowych = 13,5 kg).

Ilość płyt eternitowych składających się na przedmiot zamówienia jest ilością szacunkową i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości faktycznie zdemontowanych i odebranych wyrobów azbestowych.

Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym, w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych nie będzie to, leżało w interesie Zamawiającego.

W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.

Roboty będą realizowane na zgłoszenie, zleceniami częściowymi w uwzględnieniu z Zamawiającym i właścicielami nieruchomości.

Wykonawca zobowiązany będzie do ustalenia daty demontażu i odebrania wyrobów zawierających azbest z każdym właścicielem nieruchomości indywidualnie. Termin demontażu i odbioru wyrobów zawierających azbest powinien być dogodny dla właściciela nieruchomości, jednak nie dłuższy niż do końca terminu realizacji całości zamówienia, tj.: 10.10.2016r.

Demontaż płyt eternitowych powinien odbywać się zgodnie z wymogami przepisów sanitarnych i technicznych.

Ładunek odpadów zawierających azbest powinien być szczelnie zapakowany, oznakowany i zabezpieczony przed wstrząsami lub wypadnięciem z pojazdu. Przed załadowaniem przygotowanych odpadów, środek transportu powinien być oczyszczony z elementów uniemożliwiających uszkodzenie opakowań w trakcie transportu. Transport odpadów zawierających azbest należy wykonać z zachowaniem przepisów o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych, w sposób uniemożliwiający emisję azbestu do środowiska. Odebrane z terenu gminy odpady zawierające azbest powinny być przekazane do unieszkodliwienia odbiorcy posiadającemu stosowne zezwolenia. Składowisko należy wskazać w ofercie.

Do obowiązków Wykonawcy należy uporządkowanie nieruchomości po zakończeniu robót.

Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą za szkody spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia.

 

Odbiór usługi nastąpi na następujących zasadach:

  1. Wykonawca powiadomi pisemnie Zamawiającego o wykonaniu zadania i gotowości do odbioru prac. Wraz z powiadomieniem przekaże Zamawiającemu wszelkie dokumenty rozliczeniowe, tj.:
  1. karty przekazania odpadów lub dokumenty potwierdzające przekazanie odpadów zawierających azbest do unieszkodliwienia zawierające co najmniej: datę złożenia odpadów na składowisko, masę oraz rodzaj unieszkodliwionych odpadów.
  2. oświadczenia o prawidłowości wykonania prac oraz oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych, zgodnie z §8 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki S[społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest /Dz.U. z 2004r. Nr 71 poz 649/.
  3. dokumentację fotograficzną nieruchomości, z których usunięto wyroby/odpady zawierające azbest, przed i po wykonaniu prac – w formie elektronicznej.
  1. Zamawiający w ciągu 5 dni roboczych, od dnia otrzymania zgłoszenia wyznaczy termin odbioru prac, powiadamiając o tym Wykonawcę.
  2. Z odbioru przedmiotowej usługi zostanie spisany protokół, który stanowić będzie podstawę do wystawienia faktury. Faktura będzie płatna w terminie 30 dni, licząc od dnia dostarczenia jej do siedziby Zamawiającego.

4. Wymagany termin realizacji zamówienia – do 10.10.2016r.

Za termin wykonania zamówienia uznaje się datę podpisania protokołu odbioru robót.

Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki wynikające z nieterminowego i nienależytego wykonania zadania.

5. Kryteria wyboru oferty: najniższa cena – 100%.

6. Istotne postanowienia umowy: wzór umowy stanowi załącznik Nr 3 do niniejszego zaproszenia. Złożenie oferty przez Wykonawcę jest tożsame z akceptacją warunków w/w umowy.

7. Wymagania dotyczące wadium:    wadium nie jest wymagane.

8. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny ofertowej brutto.

Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone w następujących formach:

  • pieniądzu,
  • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
  • gwarancjach bankowych,
  • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. z 2007r. Nr 42poz. 275 z późn. zm./.

Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w formie pieniężnej zostanie wniesione na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego.

Zabezpieczenie  gwarantujące zgodne z umową wykonanie robót zostanie zwrócone lub zwolnione w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania Zamawiającego za należycie wykonane.

9. Miejsce i termin składania ofert oraz określenie ich formy:

Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Gminy Nurzec-Stacja     ul. Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja pok. nr 5, do dnia 1 kwietnia 2016r. do godz. 12:00.

Oferta winna być zapakowana, oznaczona nazwą Wykonawcy oraz zaadresowana i opisana w następujący sposób:

Urząd Gminy Nurzec-Stacja

ul. Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja, pokój nr 5

„Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Nurzec-Stacja”

Decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Nurzec-Stacja, oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

10. Warunki udziału w postępowaniu:

  1. Wykonawca musi posiadać stosowne uprawienia na prace na danym terenie oraz na transport odpadów określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest /Dz.U. Nr 71 poz. 649 ze zm./.
  2. Wykonawca musi posiadać umowę na odbiór odpadów zawierających azbest bądź inny równoważny dokument potwierdzający, że Wykonawca na czas trwania umowy na wykonanie niniejszego zadania będzie posiadał stosowną umowę z podmiotem uprawnionym do prowadzenia działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania tych odpadów lub posiadającym zezwolenie na prowadzenie takiej działalności.
  3. Wykonawca winien przedstawić dokument zaświadczający, iż w ostatnich 3 latach wykonał min. 2 usługi o podobnym zakresie prac.

11. Warunki niezbędne do spełnienia przez Wykonawcę przed zawarciem umowy:

         Przed zawarciem umowy Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu w zakresie objętym tym zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) oraz polisę ubezpieczeniową lub inny równoważny dokument.

Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.

Informacja dotycząca wyboru najkorzystniejszej oferty zostanie przesłana oferentom listownie, na adres podany w formularzu ofertowym oraz zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego: http://bip.ug.nurzec.wrotapodlasia.pl

Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania, unieważnienia konkursu lub nieprzyjęcia żadnej z ofert bez podania przyczyny.

Wszelkie informacje związane z przedmiotowym zapytaniem można uzyskać w siedzibie Urzędu Gminy Nurzec-Stacja, ul. Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja pok. nr 9 lub pod nr tel. /85/ 657 50 78 w. 34.

 

Wójt

Piotr Jaszczuk

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Nurzec-Stacja

Wytwarzający/odpowiadający: Norbert Jadczuk

Wprowadzający: Norbert Jadczuk

Data wprowadzenia: 2016-03-24

Data modyfikacji: 2016-03-24

Opublikował: Norbert Jadczuk

Data publikacji: 2016-03-24