Ogłoszenie o zamówieniu na "Remont świetlicy wiejskiej w Nurcu"

 

 

 

 

 

Rzeczpospolita Polska

Urząd Zamówień Publicznych

Al. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa

Faks: (022) 45 87 700

Przesyłanie ogłoszeń on-line: http://www.uzp.gov.pl

 

 

 

 

 

 

 

         

 

 

 

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

   X  Zamieszczanie obowiązkowe

       Zamieszczanie nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy

Zamówienia publicznego                          Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)               

 Zawarcia umowy ramowej                

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Nazwa i adres

Nazwa:Gmina Nurzec-Stacja

 

Adres pocztowy: Nurzec-Stacja

Miejscowość:

Nurzec-Stacja

 

Kod pocztowy:

17-330

Województwo:

podlaskie

Tel.: 85 6575078

 

Faks: 85 6575063

 

Adres strony internetowej zamawiającego (jeżeli posiada): www.nurzec-stacja.eu

Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (jeżeli dotyczy):

 

 

 

 

 

 

        

I.2) Rodzaj zamawiającego

   Administracja rządowa centralna                                        Uczelnia publiczna

   Administracja rządowa terenowa                                        Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego  

   X Administracja samorządowa                                               Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

   Podmiot prawa publicznego                                                Inny (proszę określić):           

   Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa,

        sąd lub trybunał

 

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Określenie przedmiotu zamówienia :

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont Świetlicy wiejskiej w NURCU.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia

 Roboty budowlane            X        

 Dostawy                                 

 Usługi                                      

II.1.3)                   Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia

 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą:
Remont świetlicy wiejskiej w Nurcu .
Zakres podstawowy przewidziany do realizacji obejmuje min.:
Remont istniejącego budynku świetlicy wiejskie:
Pokrycie dachu blachą trapezową,
Wymiana rynien i rur spustowych,
Wymiana deskowania ścian z desek profilowanych,
Impregnacja grzybobójcza bali i krawędziaków,
Wstawienie okien z PCV - 3 szt,
2-krotne malowanie farbą olejną węwnątrz pomieszczenia świetlicy i werandy.

 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

Słownik główny

 

Główny przedmiot

45.00.00.00 -7

 

 

 

Dodatkowe przedmioty

 

45443000-4

45261210-9

45442100-8

 

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (jeżeli dotyczy):          tak      liczba części:        *        nie X

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej (jeżeli dotyczy):       tak      nie X

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających               tak      nie X
(dotyczy przetargu nieograniczonego i przetargu ograniczonego):

     

II.2) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA**

 

 

Okres w miesiącach:     lub    dniach:   

lub 

data rozpoczęcia:  // (dd/mm/rrrr) lub zakończenia:  10/09/2010 (dd/mm/rrrr)

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy):

1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 700 zł (słownie złotych: siedemset  złotych).
2.Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
Część I.pieniądzu,
Część II.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
Część III.gwarancjach bankowych,
Część IV.gwarancjach ubezpieczeniowych,
Część V.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275, z późn. zm.).
3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy Hajnówka Oddział Nurzec-Stacja
Nr 22 8071 0006 0021 8809 2000 0040
     
W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
1. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Nurzec-Stacja ul.  Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja w kancelarii pok. 5 lub zamieścić w osobnej kopercie – opisanej „wadium” dołączonej do oferty.
2.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

 

* W przypadku odmiennych dla poszczególnych części zamówienia postanowień dotyczących czasu trwania zamówienia lub terminu wykonania lub kryteriów oceny ofert, zamawiający wypełnia załącznik I.

** Można nie wypełniać pkt II. 2, jeżeli przewidziano odmienne postanowienia dla części zamówienia. 

 

III.2) Warunki Udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

Ofertę należy sporządzić w języku   polskim, w formie pisemnej, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką. niniejsza Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia oraz wszystkie dokumenty do niej dołączone mogą być użyte jedynie w celu sporządzenia oferty,
- oferent przedstawia ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
-oferent ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty,
- ważność dokumentów przyjmuje się do 3 miesięcy od daty ich wystawienia przez organ wydający, za wyjątkiem zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej i odpisu z właściwego rejestru  do 6 miesięcy,
- wszystkie dokumenty winny być przedstawione w formie oryginałów albo czytelnych kopii, poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby składające ofertę, (za podpis Zamawiający uznaje własnoręczny podpis z pieczątką imienną osoby podpisującej).
- wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę/osoby podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania,
- złożenie przez oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów albo nierzetelnych oświadczeń zagrożone jest karą pozbawienia wolności zgodnie z art. 297 ustawy z dnia 6 czerwca 1997r. - Kodeks Karny /Dz.U. z 1997r. Nr 88 poz. 553 z późn. zm./ i powoduje wykluczenie z postępowania,
-  wszystkie dokumenty oraz załączniki powinny zostać wypełnione przez oferenta ściśle wg warunków i postanowień zawartych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia bez dokonywania w nich zmian przez oferenta; w przypadku, gdy jakakolwiek część dokumentów czy załączników nie dotyczy oferenta, wpisuje on 'nie dotyczy',
- wszystkie oświadczenia i zaświadczenia, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, a nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2003r. Nr 153 poz. 1503 z późn. zm), powinny być opatrzone klauzulą 'Objęte tajemnicą przedsiębiorstwa”
Dodatkowe wyjaśnienia i informacje dotyczące zamówienia można uzyskać w siedzibie
Zamawiającego – Urząd Gminy Nurzec-Stacja, ul. Żerczycka 33, tel. /085/ 657 50 78 
w godzinach od 7.30 do 15.30, 
Oferent może również zwrócić się na piśmie do Zamawiającego o wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający udzieli wyjaśnień oferentowi, jeżeli wniosek wpłynie do niego przed upływem 6 dni od terminu składania ofert.

 

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):

   Oferta musi zawierać:

1.      wypełniony formularz ofertowy (zał. Nr 1 do SIWZ);

2.      oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (zał. Nr 2do SIWZ);

3.      aktualny odpis z rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

4.            zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (dopuszcza się składanie oświadczeń). 

5.      wykaz robót podobnych do przedmiotu zamówienia, wykonanych w ostatnich 5 latach z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz inwestora, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia       - minimum jedno zamówienie, (zał. Nr 3do SIWZ)

 

6.      informacja o strukturze organizacyjnej zakładu wraz z posiadanymi kwalifikacjami i uprawnieniami osób odpowiedzialnych za prawidłowe zrealizowanie zamówienia, w tym wypis właściwej Izby Inżynierów kierownika robót, (zał. Nr4do SIWZ)

 

7.      polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,

 

8.      parafowany przez upoważnione osoby projekt umowy, (zał. Nr 5do SIWZ)

 

       Wszystkie kserokopie i odpisy dokumentów wymaganych wymienionych w poprzednim punkcie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do     reprezentowania oferenta. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub      notarialnie      poświadczonych kopii dokumentów.

 

Uwaga: za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką.

 

 

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia

Przetarg nieograniczony  X

                 Przetarg ograniczony     

Negocjacje z ogłoszeniem  

                 Dialog konkurencyjny           

Licytacja elektroniczna     

 

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)

Liczba wykonawców  

IV. 2) Kryteria OCENY OFERT 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert***

 

Najniższa cena                                                         

lub

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie   

Kryteria

1. CENA

2.

3.

4.

 

Znaczenie

100%

     

     

     

     

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna

   tak    adres strony, na której będzie prowadzona:                                               nie X

*** Można nie wypełniać pkt IV. 2.1, jeżeli przewidziano odmienne postanowienia dla części zamówienia.

 

IV.3) Informacje administracyjne

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli

dotyczy):

www.nurzec-stacja.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Upowszechniania Kultury 17-330 Nurzec-Stacja, ul. Żerczycka 34               

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

                                                                                               

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

                                                                                               

                                                                                               

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert (jeżeli dotyczy):

Data:   25 maja 2010  (dd/mm/rrrr)                                                                  Godzina: 10.00

Miejsce: Urząd Gminy w Nurcu-Stacji
ul. Żerczycka 34 pokój  Nr.5

IV.3.5) Termin związania ofertą

Do: // (dd/mm/rrrr)

lub

okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

                                                                                               

IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

                                                                                               

 

IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania (jeżeli dotyczy):

etap nr                                                 czas trwania etapu

                                                                       

                                                                       

                                                                       

 

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień,
zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu?
                         tak      nie    

IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału  w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

Data:  //   (dd/mm/rrrr)                                                                  Godzina:      

Miejsce:                                                                                           

IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

                                                                                     

Termin zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

                                                                                     

Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

                                                                                     

                                                                                     

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej  (jeżeli dotyczy):

 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju
PROW 2007-2013 dla małyc h projektów.

  

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Nurzec-Stacja

Wytwarzający/odpowiadający: Norbert Jadczuk

Wprowadzający: Norbert Jadczuk

Data wprowadzenia: 2010-05-12

Data modyfikacji: 2010-05-12

Opublikował: Norbert Jadczuk

Data publikacji: 2010-05-12