Zaproszenie
do składania ofert w zapytaniu cenowym
1.Zamawiający:
Gmina Nurzec-Stacja
ul. Żerczycka 33
17-330 Nurzec-Stacja
tel. (85) 657 50 78
fax. (85) 657 50 63
zaprasza do składania ofert na:
2.Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest - „Remont świetlicy wiejskiej w Litwinowiczach”
Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV):45000000-7 , 45442100-8,45421100-5, 45261210-9, 45443000-4
Zakres prac przewidzianych do realizacji obejmuje wykonanie w dwóch etapach.
I etap wykonanie - 2011r.
Wymiana pokrycia dachowego:
- rozebranie pokrycia z płyt azbest.-cem.
- zdjęcie obróbek blacharskich
- wymiana 5 -ciu krokwi,
- wykonanie łacenia i foliowania dachu,
- wykonanie pokrycia dachu blachą trapezową
- wykonanie obróbek blacharskich i montaż rynien.
II etap Wykonanie elewacji z desek układanych i roboty wykończeniowe wewnętrzne.-
wykonanie -2012 rok .
-wymiana 2 okien w pomieszczeniu gospodarczym
- olistwowanie ścian i obicie szalówką wraz z wykonaniem podbitki okapu
- olistwowanie otworów okiennych i drzwiowych
- impregnacja ochronna szalówką drewnochronem
- ułożenie paneli MDF na ścianach
- dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi sufitów
- dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ścian wewnętrznych pomieszczeń
gospodarczych świetlicy
- dwukrotne malowanie farbą olejna podłogi świetlicy
- udrożnienie komina /wymagane jest dostarczenie protokołu z przeglądu przewodu kominowego/
Przedmiot zamówienia określa:
1/ Przedmiar robót budowlanych
3.Termin realizacji/wykonania zamówienia:
Termin wykonania zamówienia:
I etap – 10 listopad 2011
II etap – 31 lipiec 2012r.
Za termin wykonania zamówienia uznaje się datę podpisania protokołu odbioru robót.
4.Kryteria wyboru oferty: cena oferty brutto 100%
Wartość punktowa =Cena oferty najniższej X 100
Cena ofert badanej
5. Istotne postanowienia umowy :
Rozliczanie odbędzie się na podstawie faktury końcowej za wykonanie roboty, po komisyjnym odbiorze robót i potwierdzeniu prawidłowości wykonania prac.
Należność zostanie uregulowana w formie przelewu na konto Wykonawcy
6. Miejsce i termin składania ofert oraz określenie ich formy:
Urząd Gminy w Nurcu – Stacji
ul. Żerczycka 33 pokój nr 5
4 październik 2011 godz. 1100
7. Ewentualne warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonania oceny ich spełniania:
warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają taki obowiązek.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 2 robót budowlanych
w ostatnich 2 latach przed złożeniem oferty.
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
4) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
5)dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
8. Warunki niezbędne do spełnienia przez wykonawcę przed zawarciem umowy:
Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.
Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej:
Zamawiający informuje, że zmiany do umowy w stosunku do treści wybranej oferty są możliwe jeżeli będą korzystne dla Zamawiającego lub gdy podczas wykonywania zamówienia pojawiły się okoliczności, których w trakcie prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia nie można było przewidzieć.
Zmiany do umowy mogą dotyczyć:
terminu wykonania zamówienia na skutek okoliczności wynikających z tzw. ,,siły wyższej”
1.Oferty zapytania cenowego - formularz
2.Przedmiar robót.
3.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust 1 i art.24. Prawo Zamówień Publicznych.
4.Formularz Doświadczenia Zawodowego.
5. Projekt umowy.
Wójt
Piotr Jaszczuk