Ogłoszenie o zamówieniu na Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 000 000 zł

 

ZP-400

 

 

 

Urząd Zamówień Publicznych
Zamieszczanie ogłoszeń on-line w BZP:
http://www.portal.uzp.gov.pl

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

 

X

Zamieszczanie obowiązkowe

 

 

Zamieszczanie nieobowiązkowe

 

 

 

 

OGŁOSZENIE DOTYCZY

 

Zamówienia publicznego   X

 

Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

 

 

 

Zawarcia umowy ramowej

 

 

 

 

 

 

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I.1) NAZWA I ADRES

 

Nazwa: Gmina Nurzec-Stacja

 

Adres pocztowy: ul. Żerczycka 33

 

Miejscowość: Nurzec-Stacja

Kod pocztowy: 17-330

Województwo: Podlaskie

 

Tel.: 0(85)657 50 78

Faks: 0(85)657 50 63

 

Adres strony internetowej zamawiającego (jeżeli posiada): www.nurzec-stacja.eu

 

Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (jeżeli
dotyczy):
www.bip.ug.nurzec.wrotapodlasia.pl

 

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO

 

 

 

Administracja rządowa centralna

 

Uczelnia publiczna

 

 

 

Administracja rządowa terenowa

 

Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

 

 

X

Administracja samorządowa

 

Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

 

 

 

Podmiot prawa publicznego

 

Inny (proszę określić)     

 

 

 

Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa,
sąd lub trybunał

 

 

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

 

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 000 000 zł

 

 

 

1/6

 

                 

 


 

 

ZP-400

 

 

 

 

 

 

II. 1.2) Rodzaj zamówienia

 

Roboty budowlane

 

Dostawy

 

Usługi

X

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia

 

Przedmiot zamówienia dotyczy udzielenia  i obsługi kredytu długoterminowego w  wysokości 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych).

 

 Przedmiot zamówienia obejmuje:

a)            uruchomienie poszczególnych części kredytu  w okresie od 01 września do 31 października 2009 roku zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ - z możliwością wprowadzenia zmian do załącznika;

b)            okres karencji do 31 grudnia 2009 roku;

c)             spłata w ratach kwartalnych, płatne na ostatni dzień danego kwartału;

d)            okres spłaty kredytu: marzec 2010 roku - grudzień 2015 roku;

e)            proponowany harmonogram spłat stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ;

f)             rodzaj oprocentowania : zmienne;

g)            oprocentowanie kredytu WIBOR 1-miesięczny + marża bankowa;

h)            Zamawiający ma prawo do wcześniejszej spłaty kredytu w całości lub części aktualnego zadłużenia przed terminem ustalonym w umowie bez ponoszenia dodatkowych kosztów z tego tytułu;

i)             zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco.

 

 

 

II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

 

 

Słownik główny

 

Główny przedmiot

 

 

 

6

6

.

1

3

.

0

0

.

0

0

-

0

 

 

 

 

Dodatkowe przedmioty

 

 

 

 

 

.

 

 

.

 

 

.

 

 

-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

.

 

 

.

 

 

-

 

 

 

 

 

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (jeżeli dotyczy):

tak

liczba części:      

nie X

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej (jeżeli dotyczy):

tak

nie X

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

tak

nie X

 

(dotyczy przetargu nieograniczonego i przetargu ograniczonego):

 

 

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA**

 

 

Okres w miesiącach:

 

 

 

lub

dniach:

 

 

 

 

 

lub

 

data rozpoczęcia:

 

 

/

 

 

/

 

 

 

 

(dd/mm/rrrr) lub zakończenia:

3

1

/

1

2

/

2

0

1

5

(dd/mm/rrrr)

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

 

Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy):

 

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 

     

 

 

 

 

 

* W przypadku odmiennych dla poszczególnych części zamówienia postanowień dotyczących czasu trwania
zamówienia lub terminu wykonania lub kryteriów oceny ofert, zamawiający wypełnia załącznik I.

 

** Można nie wypełniać pkt II. 2, jeżeli przewidziano odmienne postanowienia dla części zamówienia.

 

2/6

 

                                                        

 


 

 

ZP-400

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tych warunków.

Zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

     

 

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania
warunków udziału w postępowaniu
(jeżeli dotyczy):

Zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

     

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia

Przetarg nieograniczony   X

 

Przetarg ograniczony

 

Negocjacje z ogłoszeniem

 

Dialog konkurencyjny

 

Licytacja elektroniczna

 

 

 

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)

Liczba wykonawców

 

 

 

 

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT***

IV.2.1) Kryteria oceny ofert

Najniższa cena

 

lub

 

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie

 

Kryteria

Znaczenie

1. CENA

100%

2.      

     

3.      

     

4.      

     

5.      

     

 

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna

 

tak

adres strony, na której będzie prowadzona:      

nie X

 

*** Można nie wypełniać pkt IV.2.1, jeżeli przewidziano odmienne postanowienia dla części zamówienia.

3/6

               

 


 

 

ZP-400

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli
dotyczy)
:
www.nurzec-stacja.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nurzec-Stacja, ul.Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja

 

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się
wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu
(jeżeli
dotyczy)
:

     

     

 

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili
rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

     

     

 

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert (jeżeli dotyczy):

Data:

2

8

/

0

7

/

2

0

0

9

(dd/mm/rrrr)

Godzina: 10.00

Miejsce:

Urząd Gminy Nurzec-Stacja; 17-330 Nurzec-Stacja, ul. Żerczycka 33, pokój nr 5 (sekretariat);

 

IV.3.5) Termin związania ofertą

Do:

 

 

/

 

 

/

 

 

 

 

(dd/mm/rrrr)

 

 

lub

okres w dniach:

3

0

(od ostatecznego terminu składania ofert)

 

IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna (jeżeli dotyczy):

     

 

IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej
(jeżeli dotyczy):

     

 

IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym
wymagania techniczne urządzeń informatycznych
(jeżeli dotyczy):

     

     

 

IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień
(jeżeli dotyczy):

     

     

 

4/6

                            

 


 

 

ZP-400

 

 

IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania (jeżeli dotyczy):

etap nr

czas trwania etapu

     

     

     

     

     

     

 

 

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień,
zostaną zakwalifikowani do następnego etapu?

tak

nie

 

IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

Data:

 

 

/

 

 

/

 

 

 

 

(dd/mm/rrrr)

Godzina:      

Miejsce:

     

 

IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

     

Termin zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

     

Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

     

     

 

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej
(jeżeli dotyczy):

     

     

 

5/6

                  

 


 

 

ZP-400

 

 

ZAŁĄCZNIK I *
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

CZĘŚĆ nr

 

 

 

 

NAZWA      

 

 

 

1) KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA

 

     

 

     

 

 

 

2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

 

 

Słownik główny

 

Główny przedmiot

 

 

 

 

 

.

 

 

.

 

 

.

 

 

-

 

 

 

 

 

Dodatkowe przedmioty

 

 

 

 

 

.

 

 

.

 

 

.

 

 

-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

.

 

 

.

 

 

-

 

 

 

 

 

3) CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA

 

Okres w miesiącach:

 

 

 

lub

dniach:

 

 

 

 

 

 

lub

 

 

 

data rozpoczęcia:

 

 

/

 

 

/

 

 

 

 

(dd/mm/rrrr) lub zakończenia:

 

 

/

 

 

/

 

 

 

 

(dd/mm/rrrr)

 

 

 

4) KRYTERIA OCENY OFERT

 

Najniższa cena

 

 

lub

 

 

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie

 

 

Kryteria

Znaczenie

 

1. CENA

     

 

2.      

     

 

3.      

     

 

4.      

     

 

5.      

     

 

 

 

 

----------- (Wykorzystać powyższy załącznik w liczbie odpowiadającej liczbie części)-----------

6/6

                                                       

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Nurzec-Stacja

Wytwarzający/odpowiadający: Norbert Jadczuk

Wprowadzający: Norbert Jadczuk

Data wprowadzenia: 2009-07-15

Data modyfikacji: 2009-07-20

Opublikował: Norbert Jadczuk

Data publikacji: 2009-07-15