Ogłoszenie o zamówieniu: "Budowa zbiornika wodnego do gromadzenia wody - retencji w obrębie Chanie-Chursy gm. Nurzec-Stacja Część V - Roboty związane z czaszą zbiornika"

Nurzec-Stacja: Budowa zbiornika wodnego do gromadzenia wody - retencji w obrębie Chanie-Chursy gm. Nurzec-Stacja Część V - Roboty związane z czaszą zbiornika
Numer ogłoszenia: 25511 - 2013; data zamieszczenia: 18.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nurzec-Stacja , ul. Żerczycka 32, 17-330 Nurzec-Stacja, woj. podlaskie, tel. 085 6575078, faks 085 6575063.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zbiornika wodnego do gromadzenia wody - retencji w obrębie Chanie-Chursy gm. Nurzec-Stacja Część V - Roboty związane z czaszą zbiornika.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa zbiornika wodnego do gromadzenia wody - retencji wraz z urządzeniami towarzyszącymi o pow. 1,10 ha, na częściach działek o Nr ewidencyjnym 128/2, 137, 140/1, 404 położonych w obrębie geodezyjnym Chanie-Chursy, gm. Nurzec-Stacja. Inwestycja budowy zbiornika wodnego (urządzenia melioracji wodnych) związana jest z zaspokajaniem potrzeb rolnictwa w czasie niskich stanów wody w rzece oraz dodatkowo rekreacji i wypoczynku miejscowej ludności. Zbiornik powstanie w miejscu nieużytków w miejscu wyrobisk piaskowych - żwirowych. Zbiornik będzie gromadzić wody źródliskowe, gruntowe. Powierzchnia ogółem zajęta pod zbiornik - 1,10 ha, Powierzchnia dna zbiornika - 0,62 ha Rzędna korony krawędzi skarpy i terenu wokół zbiornika 159,50 m n.p.m., i do istniejącej. Materiał uzyskany z wykopu, typu piasek zostanie wbudowany w zadolenia - podniesienie krawędzi - korony skarpy wokół zbiornika. Działka jest własnością inwestora. Nadmiar urobku należy zagospodarować wg wskazań inwestora - tj. transport urobku samochodem samowyładowczym na odległość do 1 km. Część I zamówienia, tj. roboty przygotowawcze i budowla upustowa, obejmowała: - roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych - karczowanie pni o śr. 26-35 cm koparką podsiębierną w gatunkach kat. II-IV o normalnej wilgotności - usunięcia warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm za pomocą spycharek - usunięcie i spalenie pozostałości po karczowaniu - roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi w gr. Kat. III-IV z transportem urobku - wykonanie budowli upustowej - mnicha Ø800mm L-57m - wykonanie wieży budowli upustowej - mnicha - odwodnienie wykopu przy budowie mnicha - upustowego - zbrojenie konstrukcji wieży budowli upustowej Roboty w zakresie Części I wykonano w 2009r. Część II zamówienia, tj. roboty związane z budową czaszy zbiornika obejmowała: Wykonanie zbiornika wymaga przeprowadzenia robót ziemnych o znacznym rozmiarze, ze względu na poziom wody w gruncie. W celu uzyskania minimalnej głębokości uniemożliwiającej zarastanie, dno uformowane zostanie na rzędnej 156,55m n.p.m., tj. śr. ok. 0,45m poniżej posadowienia mnicha. Powstanie zatem niespuszczana część zbiornika (tzw. objętość martwa). Skarpy zostaną uformowane ze spadkiem 1:3 (plaża 1:10). Niezbędne będzie wykonanie robót przygotowawczych w czaszy zbiornika co wynika z potrzeby utrzymania wód w zakładanej klasie czystości jak tez z wymogów bezpiecznej eksploatacji, rekreacji itp. Należy usunąć z czaszy zakrzaczenia oraz pozostałe karpy. Zakrzaczenia, które koniecznie trzeba usunąć, występują głównie wzdłuż drogi gminnej. Po usunięciu zakrzaczeń, należy przeprowadzić prace porządkowe i niwelacyjne. Grunt wydobyty z czaszy (w znacznej części piasek - żwir) zostanie użyty do podniesienia terenu wokół zbiornika. Nadmiar zagospodarować zgodnie z przeznaczeniem oraz wskazaniem przez inwestora. Po wykonaniu wykopu dna zbiornika należy przystąpić do formowania skarp i planowania dna. Odpowiednie ukształtowanie terenu wokół zbiornika umożliwi swobodny ruch pieszy. Po zakończeniu robót ziemnych przy zbiorniku należy przystąpić do robót wykończeniowych wraz z zagospodarowaniem terenu i urobku. Część II - Roboty związane z budową czaszy zbiornika - zostały zrealizowane w 2010r. w zakresie i ilości oraz rodzaju robót przewidzianych do wykonania w ramach tej części zamówienia. Część III - Roboty związane z czaszą zbiornika obejmowały: roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi w gr. Kat. III-IV z transportem urobku na odległość do 1 km samochodem samowyładowczym. Dodatek za każdy rozpoczęty 1 km transportu ziemi samochodem samochodami samowyładowczymi po terenie lub drogach gruntowych (kat. Gr. I-IV) dodatek za następne 5 km, mnożnik do RM i S=5, odległość transportu i składowania ustalił inwestor. przemieszczanie spycharkami mas ziemnych kat. I-III uprzednio odspojonych na odległość do 10 m. prace porządkowe przy wykopach, 50% kubatury wykopu. Część III - Roboty związane z czaszą zbiornika - zostały zrealizowane w 2011r. w zakresie i ilości oraz rodzaju robót przewidzianych do wykonania w ramach tej części zamówienia. Część IV - Roboty związane z czaszą zbiornika obejmowały Stanowiły kontynuację prac objętych częścią II i III zamówienia w zakresie i ilości określonej szczegółowo w przedmiarze robót. Roboty ziemne wykonywane były koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0,60 m3 w gat. kat. III-IV na odkład w ilości 2 900 m3. Część IV - Roboty związane z czaszą zbiornika - zostały zrealizowane w 2012r. w zakresie i ilości oraz rodzaju robót przewidzianych do wykonania w ramach tej części zamówienia. Część V - Roboty związane z czaszą zbiornika Stanowi kontynuację prac objętych etapami II-IV w zakresie i ilości określonej szczegółowo w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik do SIWZ. - Dotyczy robót ziemnych wykonywanych koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0,40 m3 w gr. kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1,00 km w ilości 3 000 m3. Szczegółowy zakres robót został określony zarówno w przedmiarach robót, dokumentacji technicznej jak i Szczegółowej Specyfikacji Technicznej, stanowiącej załącznika do SIWZ. Odbiór wykonanych robót będzie dokonany zgodnie z Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi. Wykonawca sporządzi inwentaryzację robót w 3 egzemplarzach. Koszty inwentaryzacji ponosi Wykonawca. Rozliczenie za przedmiot umowy odbędzie się na podstawie faktury wystawionej na podstawie Protokołu odbioru końcowego (po zakończeniu V części zamówienia) podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę. Faktura będzie płatna w terminie 30 dni od daty dostarczenia jej przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność za skutki wynikające z nieterminowego i nienależytego wykonania zadania. Wymaganym terminem realizacji zamówienia jest - do 25.04.2013r. Za termin wykonania zamówienia uznaje się datę podpisania protokołu odbioru robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.00-2, 45.11.12.91-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 3 000 zł. (słownie: trzy tysiące złotych. 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem (tj. w formie bezgotówkowej) na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym Hajnówka Oddział Nurzec-Stacja Nr rachunku 22 8071 0006 0021 8809 2000 0040 a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. Wydruk potwierdzenia dokonania elektronicznego przelewu winien być podpisany przez osobę podpisującą ofertę. W tytule wpłaty należy wpisać: Wadium - Budowa zbiornika wodnego. Część V - Roboty związane z czaszą zbiornika Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężnej należy w oryginale złożyć razem z ofertą w jednej wspólnej kopercie, a potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentu wpiąć do oferty. Wniesione wadium w formie innej niż pieniężna, dołączone wyłącznie w kopii, traktowane będzie jak jego brak. 3.Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 05.03.2013r., do godz. 10.00 4.Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania. 5.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 10. 6.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu (prawidłowym zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Do zadań podobnych zaliczane będą roboty budowlane polegające na wykonaniu prac ziemnych przy robotach melioracyjnych lub ogólnobudowlanych - o wartości z zakresu robót ziemnych na min. 30 000 zł.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia tego warunku Wykonawca winien wykazać, że dysponuje w pełni sprawnymi jednostkami: a) koparko-ładowarka - sz. 1, b) samochód samowyładowczy - szt. 1.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien wykazać, że dysponuje co najmniej 1 osobą zdolną do pełnienia funkcji Kierownika Budowy. Osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika Budowy: 1) minimalne doświadczenie i kwalifikacje zawodowe: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności melioracyjnej - pełnił funkcję Kierownika budowy przy realizacji zadania (min. 1) polegającego na wykonaniu prac ziemnych przy robotach melioracyjnych lub ogólnobudowlanych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - o wartości co najmniej 20 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ, b)pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ustawy. c)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. d)Dowód wniesienia wadium w kwocie 3 000 zł.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje zmianę istotnych postanowień umowy w następującym zakresie: a)Zamawiający przewiduje zmianę umowy w trakcie jej trwania w zakresie podwykonawstwa, z zachowaniem zasady, iż nowy podwykonawca spełni wszystkie warunki takie jak pierwszy podwykonawca. Zastosowanie będzie miał wówczas również następujący warunek: Zamawiający opłaca fakturę wystawioną na Wykonawcę z łączną kwotą (obejmującą koszty należne Wykonawcy i Podwykonawcy), gdy Podwykonawca oświadczy mu, że główny Wykonawca zapłacił mu jego należność, wynikającą z zamówienia objętego umową z Zamawiającym b)Zmiana terminu realizacji kontraktu i zakresu prac będzie mogła nastąpić w przypadku wystąpienia klęsk żywiołowych, warunków geologicznych, archeologicznych i wodnych, w przypadku wystąpienia niezinwentaryzowanych urządzeń i instalacji podziemnych lub urządzeń infrastrukturalnych, a ponadto w przypadku wstrzymania realizacji umowy przez Zamawiającego, konieczności uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy, konieczności zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich. c)Zmiany wartości zamówienia brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT. d)Zamiany wartości zamówienia i zakresu robót w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu kontraktu (w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami). Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez zamawiającego, jak i przez wykonawcę. Zmiany postanowień umowy, o których mowa powyżej mogą nastąpić w okresie obowiązywania umowy, na podstawie uzasadnionego, pisemnego wystąpienia jednej ze stron niezwłocznie po zaistnieniu okoliczności powodujących zmianę umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nurzec-stacja.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nurzec-Stacja ul. Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Nurzec-Stacja ul. Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja pok. nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Nurzec-Stacja

Wytwarzający/odpowiadający: Norbert Jadczuk

Wprowadzający: Norbert Jadczuk

Data wprowadzenia: 2013-02-18

Data modyfikacji: 2013-02-18

Opublikował: Norbert Jadczuk

Data publikacji: 2013-02-18