Zapytanie ofertowe ("Wykonanie robót w zakresie dostawy i montażu elementów placu zabaw w parku w Nurcu-Stacji na części działki nr 1085." - etap I)

Uwaga!

Załączony projekt placu zabaw oraz przedmiar robót dotyczą całości inwestycji pn.: "Budowa placu zabaw na terenie istniejącego parku w Nurcu-Stacji."

W związku z faktem, iż Zamawiający realizuje I etap inwestycji, Wykonawca winien korzystać wyłącznie z danych dotyczących wykonania robót  związanych z  dużym zestawem do zabaw (zestaw nr 1).


Nurzec-Stacja, dnia 22.06.2017 r.

RRG.2510.9.2017

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

 

1. Zamawiający:

Gmina Nurzec-Stacja

ul. Żerczycka 33

17-330 Nurzec-Stacja

tel. 85 657 50 78

adres strony internetowej:http://bip.ug.nurzec.wrotapodlasia.pl/

 

zaprasza do złożenia oferty na realizację zadania pn.:

 

"Wykonanie robót w zakresie dostawy i montażu elementów placu zabaw

w parku w Nurcu-Stacji na części działki nr 1085." - etap I

 

Podstawa Prawna:

Art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) oraz Zarządzenie Nr 5/2017 Wójta Gminy Nurzec-Stacja z dnia 20 stycznia 2017r. w sprawie udzielenia zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 4 pkt 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych.

2. Przedmiot zamówienia:

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót w zakresie dostawy i montażu elementów placu zabaw wraz z nawierzchnią bezpieczną w parku w Nurcu-Stacji. Roboty dotyczą wyłącznie dostawy i montażu dużego zestawu do zabaw i obejmą w szczególności:

-        roboty przygotowawcze

-        roboty ziemne

-        wykonanie nawierzchni bezpiecznej z płyt gumowych SBR grubości min. 55 mm

-        dostawę i montaż dużego zestawu do zabaw zgodnie z dokumentacją projektową

-        pozostałe roboty ujęte w dokumentacji projektowej

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót objęty niniejszym zamówieniem określa projekt budowlany w zakresie dużego zestawu do zabaw.

Elementy składowe zestawu:

-          wieża z dachem dwuspadowym 1 szt.

-          wejście linowe 1 szt.

-          ślizg metalowy 2 szt.

-          wieża mała 1 szt.

-          pomost wiszący 1 szt.

-          pomost koci grzbiet 1 szt.

-          wieża strażacka z dachem jednospadowym 1 szt.

-          ścianka wspinaczkowa 1 szt.

Wszystkie materialy i urządzenia zastosowane do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być nowe i nieużywane.Urządzenie musi posiadać potwierdzenie zgodności lub certyfikaty zgodności dotyczące spełnianych wymagań zawartych w PN-EN 1176. Dostawca zobowiązuje się przedłożyć certyfikaty lub deklaracje zgodności stwierdzające, że zamontowane urządzenie jest zgodne z wymaganymi normami i może być zastosowane jako urządzenie zabawowe.

Okres gwarancji na duży zestaw zabawowy oraz bezpieczną nawierzchnię winien wynosić co najmniej 36 miesiecy.

W celu właściwego określenia przedmiotu zamówienia do niniejszego zapytania dołączony został przedmiar robót, który służyć będzie Wykonawcy wyłącznie jako dokument pomocniczy w celu ułatwienia dokonania odpowiedniej wyceny wszystkich podstawowych do zrealizowania prac. Umowa na wykonanie zamówienia będzie miała charakter umowy ryczałtowej. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją robót objętych zapytaniem. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do zmiany wynagrodzenia ryczałtowego.

Zamawiający potwierdzi wykonanie zamówienia poprzez podpisanie bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.

3. Termin realizacji zamówienia: od dnia 14.07.2017 r. do dnia 27.07.2017 r.

4. Kryteria oceny ofert – cena 100%

Cena oferty musi zawierać łączną wartość zamówienia, zawiarającą wszystkie składniki cenotwórcze potrzebne do zrealizowania zamówienia.

5. Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

  1. znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
  2. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym lub zawodowym niezbędnym do wykonania zamówienia.
  3. W okresie ostatnich 5 lat przed uplywem terminu skladania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej jedną robotę budowlaną związaną z budową, przebudową, remontem placu zabaw wraz z montażem urządzeń zabawowych o wartości minimum 20 000,00 zł.

Ocena, czy Wykonawca spełnia przedstawione wyżej warunki udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia – nie spełnia, na podstawie analizy oferty i załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń potwierdzających spelnienie w/w warunków.

6. Istotne postanowienia umowy (ewentualnie wzór umowy): wzór umowy stanowi zał. Nr 3 do niniejszego zapytania. Złożenie oferty przez Wykonawcę jest tożsame z akceptacją warunków umowy.

7. Miejsce i termin składania ofert.

Pisemne oferty złożone wg wzoru stanowiącego zał. Nr 1 do niniejszego zapytania wraz z wymaganymi załącznikami, winny być złożone do dnia 29.06.2017r. do godz. 12:00 w siedzibie Urzędu Gminy Nurzec-Stacja w zamkniętych kopertach opisanych lub opieczętowanych w sposób umożliwiający identyfikację składającego ofertę. Ponadto koperta winna być zaadresowana oraz opisana w następujący sposób:

Urząd Gminy Nurzec-Stacja

ul. Żerczycka 33

17-330 Nurzec-Stacja

„Wykonanie robót w zakresie dostawy i montażu elementów placu zabaw

w parku w Nurcu-Stacji na części działki nr 1085." - etap I

Nie otwierać do dnia: 29.06.2017r. do godz. 12.15.

 

Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedna ofertę.

Oferta winna być podpisana oryginalnie przez osobę uprawnioną.

Oferta powinna zawierać:

  1. Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1 do zapytania
  2. Wykaz wykonanych robót – załacznik nr 2 do zapytania

 

  1. Warunki niezbędne do spełnienia przez wykonawcę przed zawarciem umowy:

 

Informacja dotycząca wyboru najkorzystniejszej oferty zostanie przesłana oferentom listownie na adres podany w formularzu ofertowym oraz zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego: http://bip.ug.nurzec.wrotapodlasia.pl

Przed podpisaniem umowy Wykonawca będzie zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3 % wartości całkowitej podanej w ofercie. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Zabezpieczenie może być wnoszone w jednej z form wymienionych w art. 148 ust. 1 Pzp. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach, o których mowa w art. 148 ust. 2 ustawy Pzp. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wnosi przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym Hajnówka Oddział Nurzec-Stacja Nr rachunku 22 8071 0006 0021 8809 2000 0040. Zwrot kwoty zabezpieczenia nastąpi w ciągu 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane.

Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.

Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania, unieważnienia postępowania lub nieprzyjęcia żadnej z ofert bez podania przyczyny.

Wszelkie informacje związane z przedmiotowym zapytaniem można uzyskać w siedzibie Urzędu Gminy Nurzec-Stacja, ul. Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja pok. nr 9 lub pod nr tel. /85/ 657 50 78 w. 34.

 

                                                                                                                                                                Wójt

                                                                                                                                                         Piotr Jaszczuk

 

 

 

 

 

Załączniki:

  1. Formularz ofertowy – załącznik Nr 1
  2. Wykaz wykonanych robót – załącznik Nr 2
  3. Projekt umowy – załącznik Nr 3
  4. Dokumentacja projektowa – załącznik Nr 4

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Nurzec-Stacja

Wytwarzający/odpowiadający: Wójt Gminy - Piotr Jaszczuk

Wprowadzający: Norbert Jadczuk

Data modyfikacji: 2017-06-22

Opublikował: Norbert Jadczuk

Data publikacji: 2017-06-22