Ogłoszenie o zamówieniu (Opracowanie materiałów do wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn.: Budowa, rozbudowa i przebudowa ciągu ulic Okrężnej i Świerczewskiego w miejscowości Nurzec-Stacja wraz z infrastrukturą towar)

Nurzec-Stacja: Opracowanie materiałów do wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn.: Budowa, rozbudowa i przebudowa ciągu ulic Okrężnej i Świerczewskiego w miejscowości Nurzec-Stacja wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
Numer ogłoszenia: 22685 - 2014; data zamieszczenia: 05.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nurzec-Stacja , ul. Żerczycka 32, 17-330 Nurzec-Stacja, woj. podlaskie, tel. 085 6575078, faks 085 6575063.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nurzec-stacja.eu
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie materiałów do wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn.: Budowa, rozbudowa i przebudowa ciągu ulic Okrężnej i Świerczewskiego w miejscowości Nurzec-Stacja wraz z infrastrukturą towarzyszącą..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV: 70.00.00.00-1, 71.22.00.00-6 2. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej niezbędnej do wystąpienia z wnioskiem o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej na budowę, rozbudowę i przebudowę ciągu ulic Okrężnej i Świerczewskiego w miejscowości Nurzec-Stacja wraz z infrastrukturą towarzyszącą. 3. Zadanie dotyczy opracowania dokumentacji w zakresie: budowy drogi łączącej ulice Okrężną i Świerczewskiego na części działki Nr 1225/3 wraz z jednoczesną przebudową ulicy Świerczewskiego na działkach Nr 1178/16, 1178/74 i częściowo na 1178/21 o łącznej długości ok. 0,56 km oraz rozbudowy i przebudowy ulicy Okrężnej na działkach Nr 1087, 1125/2, 1193/2 i częściach działek Nr 1089/2, 1088, 1168, 1260 na odcinku ok. 0,78km od skrzyżowania z drogą powiatową Nr 1765B ul. Leśną do skrzyżowania z ul. Akacjową w miejscowości Nurzec-Stacja. Zakres robót budowlanych obejmować winien budowę dróg o nawierzchni bitumicznej z jedno i dwustronnymi chodnikami i zjazdami, z zatokami postojowymi/parkingami wraz z jednoczesnym oświetleniem ulic, wykonaniem ewentualnego odwodnienia oraz progów spowalniających, oznakowania pionowego i poziomego oraz przebudową kolidującej infrastruktury technicznej. 4. Dokumentacje należy wykonać w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 687, z późn. zm.) Zakres prac: 1). Dokumentacja do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach opracowana na podstawie art. 71 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 1235) wraz z załącznikami do wniosku oraz innymi dokumentami wymaganymi przy uzyskaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, 2). Dokumentacja do wystąpienia z wnioskiem o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 687 z póż. zm.), zwanej dalej decyzją zrid. 3.) Dokumentacja geodezyjno-prawna do nabycia z mocy prawa nieruchomości niezbędnych pod budowę i rozbudowę dróg wydzielonych liniami rozgraniczającymi (podziały ok. 5 nieruchomości i działki całe), 4). Dokumentacja geodezyjno-prawna do nabycia prawa do ewentualnego umieszczenia infrastruktury na nieruchomościach poza projektowanym pasem drogowym w związku z budową sieci uzbrojenia terenu. 5). Opracowywana dokumentacja powinna odpowiadać m.in. wymogom: - Znowelizowanej ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowywania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych /Dz. U. z 2013r. poz. 687 z późn. zm./ - Ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 260, z późn. zm.) - Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r. poz. 1409 z późn. zm.) - Ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010r. Nr 193 poz. 1287 z późn. zm.) - Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010r. Nr 102 poz. 651, z późn. zm.) - Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. Nr 268 poz. 2663) - Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38 poz. 454, z późn. zm.) - Właściwego miejscowo powiatowego ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej - Opracowana dokumentacja powinna być kompletna, co oznacza, że powinna zawierać wszystkie materiały geodezyjne, prawne, potwierdzone wnioski (o wydanie decyzji, dokumentów lub dokonywania jakichkolwiek zmian) oraz decyzje administracyjne - Wszystkie wystąpienia o wydanie stosownych decyzji, dokumentów lub dokonanie jakichkolwiek zmian przygotuje wykonawca na podstawie udzielonego pisemnie przez Zamawiającego pełnomocnictwa do występowania w jego imieniu. - W razie wystąpienia jakichkolwiek wątpliwości Wykonawca winien na roboczo, celem ich omówienia, kontaktować się z Zamawiającym tel. 85 657 50 78, fax. 85 657 50 63. 6). Zakres opracowania i skład dokumentacji dla Zamawiającego - zakres I usługi: a) Komplet materiałów do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach wraz z opracowaniem raportu w razie konieczności - 4 egz. b) Projekt architektoniczno-budowlany i wykonawczy - po 4 egz. w następującym zakresie robót: - Budowa ulic klasy L. Parametry techniczne do projektowania należy przyjąć odpowiednio do kategorii i klasy ulicy oraz prognoz ruchu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 43 poz. 430, z późn. zm.) - Zaprojektowanie obsługi komunikacyjnej terenów bezpośrednio związanych z projektowanymi ulicami. - Budowa ewentualnego systemu odwodnienia z objętego projektem ciągu ulic. - Budowa urządzeń ochrony środowiska wynikających z decyzji środowiskowej. - Przebudowa uzbrojenia terenu kolidującego z projektowanych zakresem robót. c) Opracowanie inwentaryzacji zieleni, z zestawieniem drzew i krzewów do wycinki w formie opisowej i graficznej na aktualnej kopii mapy zasadniczej obejmującej projekt zagospodarowania terenu ze wskazaniem zaistniałej kolizji z zielenią - 4 egz. d) Opracowanie projektu (docelowej) stałej organizacji ruchu - 4 egz. e) Przygotowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz szczegółowego zakresu rodzajów robót budowlanych, stwarzających zagrożenie bezpieczeństwa i zdrowia ludzi - 4 egz. f) Opracowanie specyfikacji technicznej odbioru i wykonania robót budowlanych - 3 egz. g) Opracowanie części kosztorysowej (przedmiary i kosztorysy inwestorskie) z zastrzeżeniem, iż wszystkie elementy projektu powinny być oznaczone odpowiednimi kodami CPV - po 2 egz. h) Ewentualne wykonanie operatu wodno - prawnego, decyzja wodno - prawna i inne niezbędne decyzje. i) Uzyskanie niezbędnych do złożenia wniosku o wydanie decyzji zrid uzgodnień branżowych projektów. j) Uzyskanie wszelkich opinii wymaganych art. 11d ust. 1 pkt. 8 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowywania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 687 z późn. zm.) k) Uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych wymaganych innymi przepisami. l) Materiały do wniosku o wydanie decyzji zrid w 4 egz.: - Mapa w skali 1:500 przedstawiająca proponowany przebieg drogi, z zaznaczeniem terenu niezbędnego dla obiektów budowlanych oraz istniejące uzbrojenie terenu, przy czym na mapie należy nanieść w różnych kolorach: linie rozgraniczające teren inwestycji, czasowe zajęcie terenu pod przebudowę dróg innych kategorii, wjazdy oraz wszelkie budowane i ewentualnie przebudowywane urządzenia infrastruktury technicznej poza projektowanym pasem drogowym wraz z legendą. - Analiza powiązania drogi z innymi drogami publicznymi składająca się z części opisowej i mapy pokazującej te drogi wraz z ich numerami. - Określenie zmian w dotychczasowej infrastrukturze zagospodarowania przestrzennego m) Dokumentacja geodezyjno - prawna do nabycia z mocy prawa nieruchomości niezbędnych pod rozbudowę drogi wydzielonych liniami rozgraniczającymi (podziały nieruchomości i działki całe) - Wstępne prace poprzedzające dokonania podziałów nieruchomości: - Analiza istniejącej granicy pasa drogowego wskazanej w projekcie (czyli map do celów projektowych) - Wykonawca zobowiązany jest do jej sprawdzenia i w razie rozbieżności uaktualnienia na mapie sytuacyjnej, która będzie załącznikiem w materiałach do wniosku o wydanie decyzji zrid - Na podstawie zwymiarowania projektowanych granic zajęcia terenu dokonanego przez Projektanta Wykonawca wykonuje analityczne opracowanie właściwego projektu podziału nieruchomości (określając współrzędne punktów granicznych i powierzchnie działek) i tworzy mapę: - Wykonawca wykorzystując zwymiarowanie granic zajęcia terenu dokonane przez Projektanta zobowiązany jest do takiego ustalenia punktów załamania granicy wyznaczającej pas drogowy, który stanowić będzie wypadkową procesu aproksymacji (generalizacji) granicy ustalonej przez Projektanta i uwzględnienia sytuacji terenowej oraz układu granic na mapie ewidencyjnej, - Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać zasady, by punkty załamania granic podziału projektować w miejscach o podwyższonej gwarancji ich utrzymania (np. miedze). - Wyznaczając granice podziału działek Wykonawca w miarę możliwości winien unikać sytuacji stwarzania działek o bardzo małej powierzchni, której powstanie byłoby jedynie wynikiem niewskazanej w takim przypadku precyzyjności i ścisłości przyjęcia zwymiarowania dokonanego przez Projektanta - Punkty załamania projektowanych granic pasa drogowego powinny być wskazane przez Wykonawcę, w uzgodnieniu z koordynatorem prac ze strony Zamawiającego, w załączniku mapowym oraz w formie wykazu współrzędnych - Badanie stanu prawnego dzielonych działek oraz działek do nabycia w całości i załączenie dokumentów własności: - Gdy nieruchomość ma założoną księgę wieczystą należy przeprowadzić badanie hipoteczne wszystkich jej 4-ech działów a do dokumentacji należy załączyć 2 egz.: - Badanie stanu prawnego powinno dot. tylko działki dzielonej lub całej wchodzącej w zakres inwestycji z podaniem jej powierzchni wynikającej z dokumentów znajdujących się w księdze, - W przypadku gdy na wypisie w ewidencji gruntów jest wskazany tylko akt notarialny lub błędnie wpisana KW należy ustalić prawidłową księgę i wykonać badanie hipoteczne, - W przypadku gdy nie jest założona księga na podstawie aktu notarialnego to należy uzyskać kopię tego aktu. - Gdy nieruchomość posiada Akt Własności Ziemi należy uzyskać jego kserokopię z klauzulą prawomocności, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez organ wydający a do dokumentacji należy załączyć 2 egz. (oryginał + kopia). - Gdy nieruchomość objęta jest Postanowieniem Sądu należy uzyskać odpis z właściwego Sądu z klauzula prawomocności, do dokumentacji należy załączyć 2 egz. (oryginał + kopia) z dokumentem własności na poprzedniego właściciela. - Gdy nieruchomość posiada umowę przekazania gospodarstwa rolnego należy uzyskać kserokopię, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez właściwy organ a do dokumentacji należy załączyć 2 egz. (oryginał + kopia) z dokumentem własności na poprzedniego właściciela. - Gdy nieruchomość posiada inne dokumenty własności (decyzje wywłaszczeniowe) lub użytkowania wieczystego itp. stwierdzające tytuł prawny do nieruchomości lub inne prawa do nieruchomości należy uzyskać kserokopię z klauzulą prawomocności, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez organ wydający a do dokumentacji należy załączyć 2 egz. (oryginał + kopia). - Jeżeli dla nieruchomości nie istnieją żadne dokumenty własności należy uzyskać aktualny wypis z ewidencji gruntów stwierdzający posiadanie samoistne (w pozycji właściciel). - Brak ujawnienia wszystkich dokumentów własności w ewidencji gruntów i budynków nie zwalnia Wykonawcy z ich uzyskania np. od właścicieli w celu prawidłowego ustalenia praw do nieruchomości. - Opracowanie projektów podziału nieruchomości wraz z nieruchomościami wchodzącymi w zakres pasa drogowego niezbędnych do nabycia z mocy prawa na podstawie decyzji zrid: - Wyznaczenie projektowanych granic pasa drogowego w terenie poprzez zamarkowanie nowych punktów granicznych za pomocą palików, do dokumentacji należy załączyć 2 egz.: - Kopii protokołów z przyjęcia lub ustalenia granic nieruchomości. - Wykazy współrzędnych punktów granicznych pasa drogowego - Zarysy pomiarowe - Sporządzenie map projektu podziału w oparciu o ustawę z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 687, z późn. zm.) ze szczególnym uwzględnieniem przepisów §9 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. Nr 268 poz. 2663) do dokumentacji należy załączyć 5 egz. uwzględniając m.in.: - Wykonanie mapy projektu podziału oddzielnie dla każdej nieruchomości podlegającej podziałowi oraz sporządzenia map dla nieruchomości wchodzących w całości w zakres pasa drogowego, opatrzonych stosowną pieczęcią powiatowego ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej. - Sporządzenie dokumentacji do uzyskania decyzji o zmianie powierzchni nieruchomości i uzyskanie prawomocnej decyzji Starosty i zmianie powierzchni. - Sporządzenie dokumentacji do uzyskania decyzji o zmianie użytków i klas grunt i uzyskanie prawomocnej decyzji Starosty o ich zmianie. - Uzupełnienie mapy zasadniczej i przyjętej do zasobu geodezyjnego mapy do celów projektowych o rozbieżności wynikłe z ustalenia granic oraz brakujące szczegóły sytuacyjne oraz uzbrojenia terenu. - W przypadku różnic w powierzchni, numeracji, położeniem działek pomiędzy stanem zawartym w ewidencji gruntów i budynków a stanem wynikającym z dokumentu własności należy dodatkowo sporządzić wykaz synchronizacyjny (również dla działek wchodzących w całości w skład wyznaczonego pasa drogowego). - W przypadku niezgodności w osobie właściciela pomiędzy danymi w ewidencji gruntów i budynków a dokumentami własności należy sporządzić przejściowe wykazy zmian danych ewidencyjnych dla organu prowadzącego ewidencję oraz wystąpić do tego organu w celu wprowadzenia zmian, po zmianie należy uzyskać aktualny wypis z ewidencji gruntów. - Pole powierzchni działek ewidencyjnych, które utworzone zostaną po wydzieleniu działek należy wykazać z dotychczasową dokładnością zapisu. W innym przypadku na mapie projektu podziału winny znaleźć się następujące klauzule: - Zapis powierzchni ewidencyjnej działki Nr _ (podlegającej podziałowi) wg dokumentacji źródłowej do 0,01ha. Podstawa: §11 ust. 2 pkt. 2 załącznika do Zarządzenia Ministra Rolnictwa i Gospodarki Komunalnej z dnia 20.02.1969r. w sprawie ewidencji gruntów (MP. Nr 11 poz. 98 z późn. zm.) - Zapis powierzchni działki Nr _ (wydzielonej pod inwestycję) do 0,0001ha po jej pomiarze na gruncie. - Zapis powierzchni działki Nr _ (pozostałej) stanowi różnicę powierzchni działki Nr _ (podlegającej podziałowi) i działki Nr _ (wydzielonej pod inwestycję) bez jej pomiaru na gruncie. - Na mapach projektu podziału winien być wpisany właściciel nieruchomości wraz z adresem zamieszkania. - Sporządzenie map zbiorczych nieruchomości niezbędnych dla zrealizowania inwestycji, zawierających tylko elementy ewidencyjne, dla każdego obrębu oddzielnie, w układzie wstęgowym, dla całego odcinka inwestycji z naniesieniem podziałów i linii rozgraniczających inwestycję a do dokumentacji należy załączyć 5 egz. - Sporządzenie wykazu wraz ze skorowidzem wszystkich działek (wraz z działkach drogowymi), niezbędnych dla zarejestrowania inwestycji i przekazanie na płycie CD (alfabetycznie, dla każdego obrębu oddzielnie) a do dokumentacji należy dołączyć 5 egz.: - Wykaz winien zawierać następujące dane: Lp, nazwisko i imię właściciela, władającego, dzierżawcy, ich adresy zamieszkania, Nr działki pierwotnej i jej powierzchnię w ha, Nr działki wydzielonej pod inwestycję i jej powierzchnię w ha, Nr działki pozostałej i jej powierzchnia w ha, dokument własności, ograniczone prawa rzeczowe i hipoteki. - Zarówno mapy zbiorcze jak i wykaz nieruchomości niezbędnych do zrealizowania inwestycji winny obejmować działki stanowiące projektowany pas drogowy od początku do końca inwestycji - Sporządzenie wykazu wraz ze skorowidzem wszystkich nieruchomości podlegających podziałowi z wyszczególnieniem na obręby (w 1 egz. oraz na płycie CD) do zatwierdzenia projektu podziału przez Starostę. - Sporządzenie wykazu wszystkich nieruchomości z wyszczególnieniem na obręby (w 1 egz. oraz na płycie CD) do obwieszczenia Starosty o wszczęciu postępowania o wydanie decyzji zrid. - Sporządzenie wykazu działek, na których realizowana jest inwestycja - Nr działek po podziale z wyszczególnieniem na obręby w 1 egz. na płycie CD. - Sporządzenie wykazu działek, które z mocy prawa stają się własnością Gminy Nurzec-Stacja - Nr działek po podziale z wyszczególnieniem na obręby w 1 egz. oraz na płycie CD. - Uzyskanie 2 egz. (oryginał + kopa) skróconych wypisów z ewidencji gruntów i budynków dla wszystkich działek objętych liniami rozgraniczającymi teren inwestycji. Uwaga: w przypadku gdy działki drogowe nie mają uregulowanego stanu prawnego na Skarb Państwa - na skróconym wypisie winien figurować zapis władający a nie właściciel. - Dokumentacja geodezyjno-prawna do nabycia praw na nieruchomościach poza projektowanym pasem drogowym w związku z budową-przebudową wjazdów oraz sieci uzbrojenia terenu: - Uzyskanie 2 egz. (oryginał + kopia) skróconych wypisów z ewidencji gruntów i budynków dla wszystkich działek niezbędnych do budowy/przebudowy wjazdów oraz sieci uzbrojenia terenu. - Sporządzenie wykazu działek pod wjazdy i sieć uzbrojenia terenu i przekazanie na płycie CD - do dokumentacji należy załączyć 5 egz. - Wykaz winien zawierać następujące dane: Lp, nazwisko i imię właściciela, władającego, dzierżawcy, adresy zamieszkania, obręb, Nr i powierzchnię działki, powierzchnię zajęcia, dokument własności. - Sporządzenie części opisowej dot. budowy/przebudowy wjazdu oraz sieci uzbrojenia terenu i przekazanie na płycie CD - do dokumentacji należy załączyć 5 egz.: - Opis powinien zawierać: rodzaj obiektu_sieci uzbrojenia tj. wjazd_kanalizacja deszczowa, nazwisko i imię właściciela, władającego, dzierżawcy działki na której wybudowane zostanie urządzenie, adres zamieszkania, Nr działki, określenie położenia urządzenia na działce (odległość od granicy, długość, szerokość, głębokość, przybliżoną powierzchnię zajęcia itp.) - Badanie stanu prawnego wszystkich działek niezbędnych do budowy-przebudowy, wjazdów i budowy sieci uzbrojenia terenu i załączenie dokumentów własności. 7).Sporządzenie przez biegłego rzeczoznawcę majątkowego inwentaryzacji nieruchomości zawierającej opis składników roślinnych oraz budowlanych znajdujących się na działkach położonych w liniach rozgraniczających teren inwestycji, a które zostaną nabyte z mocy prawa przez jednostkę samorządu terytorialnego. Inwentaryzacja winna określać stan na dzień wydania decyzji zrid - zakres II usługi. 8). Dokonanie trwałej stabilizacji znaków granicznych nowo wydzielonych granic działek (znaki betonowe) i przekazywanie ich w terenie przedstawicielowi Urzędu Gminy Nurzec-Stacja w ciągu 2 tygodni od dnia, w którym decyzja zrid wydana przez właściwy organ administracji, stała się ostateczna - zakres III usługi. 9). Uwagi: a) Wypisy z rejestru gruntów winny być aktualne (ważność 3 miesiące). O pełnej treści dla działek wchodzących w zakres inwestycji i niepełnych dla działek sąsiednich. b) Rozwiązania projektowe winny mieścić się w obszarze wyznaczonym granicą decyzji zrid. W przypadku wejścia w tereny prywatne z projektowaną infrastrukturą techniczną uzyskanie pisemnej zgody - oświadczenia od właścicieli/współwłaścicieli działek. c) Przekazane do Zamawiającego projekty powinny być zweryfikowane przez sprawdzającego. d) Za zgodność przedmiaru z projektem odpowiada Wykonawca, w razie zapytań oferentów w trakcie prowadzonego postępowania przetargowego na realizację robót, Projektant jest zobowiązany do udzielania odpowiedzi do Urzędu Gminy w ciągu 48 godzin. e) Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie wymagane prawem dokumenty w wersji elektronicznej niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia procedury przetargowej na wyłonienie wykonawcy robót w trybie przetargu nieograniczonego - na nośniku CD w formacie: doc., pdf. lub jpg. f) Przy odbiorze końcowym Wykonawca powinien przedstawić zestawienie opracowanej dokumentacji oraz uzyskanych warunków, opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych. g) Dokumentacja winna zawierać wszystkie elementy niezbędne dla możliwości realizacji zadania. h) Nazwy lub typy materiałów i produktów, wpisane do dokumentacji projektowej, powinny być użyte wyłącznie na celu wskazania parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, wykonawca winien zastosować zapis - bądź równoważnych, celem dopuszczenia przez Zamawiającego zastosowania materiałów, urządzeń, itp. równoważnych, o parametrach nie niższych niż materiałów wskazanych nazwą, przy realizacji projektu. i) Część opisowa materiałów do wniosku o wydanie decyzji zrid powinna być wykonana w formacie A4, a graficzna w formacie będącym wielokrotnością formatu A4, złożona do formatu A4. Całość oprawiona zapakowana w segregatorach. Część dotycząca dokumentacji geodezyjno-prawnej w formacie A4, spakowana w segregatorach. Całość ze spisami treści dodatkowo opisana i ponumerowana. 5. Zgodnie z SIWZ oferta ma stanowić cenę ryczałtową i winna obejmować całość usługi objętej dokumentacją przetargową oraz uwzględniać w szczególności: a) wykonanie usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, warunkami technicznymi, wymaganiami, uzgodnieniami i opiniami oraz warunkami umowy i SIWZ, b) wykonanie usługi w sposób należyty, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, w tym w szczególności, w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, przeprowadzenia procedury udzielenia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych, oraz zrealizowania projektu i oddania do użytkowania. c) uwzględnienie kosztów wynikających z wymaganych uzgodnień, opinii, itp. 6. Rozliczenie za przedmiot umowy odbywać się będzie się na podstawie faktur częściowych wystawianych na podstawie stosownych protokołów, potwierdzających wykonanie danego zakresu usługi (I-III). 7. Faktury będą płatne w terminie 30 dni od daty dostarczenia jej przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego. 8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki wynikające z nieterminowego i nienależytego Wykonania zadania. 9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 10. Wykonawca wskaże części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcy oraz poda nazwy firm podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b w celu wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1. Pzp. (informacje te należy zamieścić w formularzu ofertowym - zał. nr 1 i zał. Nr 3) i zał. Nr 4) do siwz. 11. Jeżeli nastąpi zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczącego podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca obowiązany będzie wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6,: - w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, tj. w przypadku zlecenia opracowania wszelkiej dokumentacji projektowej, nieujętej w zamówieniu podstawowym wykraczającej poza obszar wskazany w opisie przedmiotu zamówienia a niezbędnej do prawidłowej realizacji projektu i niezbędnej do ewentualnego pozyskania środków z innych źródeł zewnętrznych, a także odnawiania kosztorysów inwestorskich.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.22.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 1 000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem (tj. w formie bezgotówkowej) na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym Hajnówka Oddział Nurzec-Stacja Nr rachunku 22 8071 0006 0021 8809 2000 0040 a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W tytule wpłaty należy wpisać: Wadium - Opracowanie materiałów do wniosku o wydanie decyzji ZRID. 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 14.02.2014 r., do godz. 11.00. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, o którym mowa powyżej, w sytuacji kiedy wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - 1 zamówienie na wykonanie dokumentacji niezbędnej do złożenia do wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej Wykonawcy mogą polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących ich z nimi stosunków. Korzystając z wiedzy i doświadczenia innych podmiotów należy wskazać jaki zakres usług wykona ten podmiot jako podwykonawca co pozwoli na wykorzystanie ich doświadczenia i wiedzy. /W przypadku Wykonawców zagranicznych Zamawiający dokona przeliczenia waluty obcej na PLN według średniego kursu ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski na dzień składania ofert/. Ocena spełnienia przez Wykonawców wymienionego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek na podstawie: 1) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ), 2) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający przy ocenie spełniania tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia weźmie pod uwagę łączny potencjał techniczny Wykonawców. Dowodami, o których mowa powyżej są: 1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym mowa w pkt. 1. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w ust. 1 pkt. 2 lub 3 ww. rozporządzenia, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w ust. 2 ww. rozporządzenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do spełnienia warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, kiedy wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia: 1) geodezyjne na podstawie ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, 2) do projektowania w specjalności drogowej, 3) rzeczoznawcy majątkowego; Ocena spełniania przez Wykonawców wymienionego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie: 1). oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ), 2). wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 4 do SIWZ). 3). oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (załącznik nr 4A do SIWZ). Zamawiający przy ocenie spełniania tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia weźmie pod uwagę łączny potencjał kadrowy Wykonawców.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do spełnienia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz ofertowy - zał. Nr 1 do SIWZ, 2) zestawienie kosztów - zał. Nr 6 do SIWZ (zał. Nr 1 do umowy) 3) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy. 4) dowód wniesienia wadium w kwocie 1 000,00 zł.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający nie zastrzega do osobistego wykonania przez wykonawcę żadnych części zamówienia. 2. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 3. Umowa o podwykonawstwo powinna określać zakres usług, termin wykonania oraz wynagrodzenie brutto należne temu podwykonawcy i termin zapłaty liczony w dniach od daty doręczenia wykonawcy faktury potwierdzającej wykonanie zleconego zakresu usług. 4. Wykonawca, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę, będzie zobowiązany do podpisania umowy zgodnie z załączonym wzorem umowy - zał. Nr 7 do SIWZ. 5. Złożenie oferty jest równoznaczne z pełną akceptacją umowy przez Wykonawcę. 6. Wykonawca zobowiązany jest do terminowego regulowania płatności w stosunku do swoich podwykonawców. 7. Wykonawca wraz z protokołem odbioru końcowego danego zakresu usług i fakturą rozliczeniową zrealizowanego zakresu przedmiotu zamówienia, zobowiązany jest przedłożyć zamawiającemu potwierdzenia ostatecznego, kompletnego rozliczenia należności ze wszystkimi podwykonawcami. 8. Niespełnienie powyższego warunku skutkować będzie wstrzymaniem płatności z tytułu ostatecznego rozliczenia z Wykonawcą. 9. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje zmianę istotnych postanowień umowy w następującym zakresie: 1). Zmiany terminu wykonania zamówienia, która będzie mogła nastąpić w przypadku jeśli wykonanie prac objętych umową w wyznaczonym terminie będzie niemożliwe z przyczyn nieleżących po stronie wykonawcy, tj. m.in. w przypadku przekroczenia określonych przez prawo terminów wydania decyzji administracyjnych, zezwoleń uzgodnień, opinii, odmowa ich wydania z przyczyn niezależnych od wykonawcy oraz w zakresie prac geodezyjnych na gruncie wynikających z długotrwałych niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających należyte wykonanie tych prac. Zamawiający przewiduje zmianę zakresu prac w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie mógł on przewidzieć w chwili udzielenia zamówienia publicznego. W związku z powyższym nie będzie mógł nastąpić wzrost wynagrodzenia przysługującego wykonawcy. 2). Zmiany wysokości wynagrodzenia i zakresu prac. Cena kontraktowa może ulec odpowiedniemu zmniejszeniu, w sytuacji gdy wykonawca po uzgodnieniu z zamawiającym nie wykona którejś z pozycji wymienionych w dokumentacji projektowej. Zmiana wartości zamówienia brutto w przypadku zmiany podatku VAT. 3). Zmiana części zamówienia, które wykonawca przewidział do realizacji za pomocą podwykonawców na inne części zamówienia, w tym również części, których wykonawca nie wskazał w złożonej przez siebie ofercie. 4). Rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu kontraktu (w tym przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami). 5). Wydłużenie okresu gwarancji lub rękojmi o dowolny okres. 6). Zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357 1 §1 kc z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 ksh. 7). Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp w szczególności: 1. Ograniczenie przedmiotu świadczenia, jeśli taką możliwość przewidywała umowa, 2. Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), 3. Zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami, 4. Zmiana osób, przy pomocy których wykonawca realizuje kontrakt na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, zmiana osób przy pomocy których wykonawca realizuje kontrakt, a od których wymagano określonego doświadczenia, uprawnień lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem, uprawnieniami lub wykształceniem spełniającym wymóg siwz. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez zamawiającego jak i przez wykonawcę. Zmiany postanowień umowy, o których mowa powyżej mogą nastąpić w okresie obowiązywania umowy, na podstawie uzasadnionego, wystąpienia jednej ze stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nurzec-stacja.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nurzec-Stacja ul. Żerczycka 33 17-330 Nurzec-Stacja.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Nurzec-Stacja ul. Żerczycka 33 17-330 Nurzec-Stacja pok. Nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Nurzec-Stacja

Wytwarzający/odpowiadający: Norbert Jadczuk

Wprowadzający: Norbert Jadczuk

Data wprowadzenia: 2014-02-05

Data modyfikacji: 2014-02-05

Opublikował: Norbert Jadczuk

Data publikacji: 2014-02-05