Ogłoszenie o zamówieniu na "Przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu -Lepszy start z Klubem Integracji Społecznej"

Nurzec-Stacja: Przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu -Lepszy start z Klubem Integracji Społecznej
Numer ogłoszenia: 381960 - 2011; data zamieszczenia: 16.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nurzec-Stacja , ul. Żerczycka 32, 17-330 Nurzec-Stacja, woj. podlaskie, tel. 085 6575078, faks 085 6575063.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www:nurzec-stacja.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu -Lepszy start z Klubem Integracji Społecznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Szkolenie : z zakresu wyrównywania szans kobiet i mężczyzn - dla 45 osóbGr. I - 20 osób (zajęcia praktyczne i teoretyczne muszą odbywać się na terenie miejscowości Milejczyce),Gr. II - 25 osób (zajęcia praktyczne i teoretyczne muszą odbywać się na terenie miejscowości Nurzec-Stacja - szkolenie dot. uczestników(20) i kadry zarządzającej projektem(5)),Wymiar godzinowy zajęć - 8 godz. dydaktycznych na każdą grupę, b) szkolenie : Kierowca wózka widłowego - dla 10 osóbGr. I - 5 osób (zajęcia praktyczne i teoretyczne muszą odbywać się na terenie miejscowości Milejczyce),Gr. II - 5 osób (zajęcia praktyczne i teoretyczne muszą odbywać się na terenie miejscowości Nurzec-Stacja),Wymiar godzinowy zajęć - minimum 254 godz. dydaktycznych w tym 15 godz. nauki praktycznej na co najmniej dwóch typach wózków z różnymi napędami (elektrycznymi i spalinowymi) na każdą grupę, c) szkolenie : Obsługa żurawia przenośnego (HDS) - dla 8 osób Gr. I - 4 osoby (zajęcia praktyczne i teoretyczne muszą odbywać się na terenie miejscowości Milejczyce),Gr. II - 4 osoby (zajęcia praktyczne i teoretyczne muszą odbywać się na terenie miejscowości Nurzec-Stacja),Wymiar godzinowy zajęć - minimum 68 godz. dydaktycznych, d) szkolenie: Obsługa kos spalinowych - dla 12 osóbGr. I - 6 osób (zajęcia praktyczne i teoretyczne muszą odbywać się na terenie miejscowości Milejczyce),Gr. II - 6 osób (zajęcia praktyczne i teoretyczne muszą odbywać się na terenie miejscowości Nurzec-Stacja),Wymiar godzinowy zajęć - 24 godz. dydaktyczne, e) szkolenie : Obsługa pilarek - dla 10 osóbGr. I - 5 osób (zajęcia praktyczne i teoretyczne muszą odbywać się na terenie miejscowości Milejczyce),Gr. II - 5 osób (zajęcia praktyczne i teoretyczne muszą odbywać się na terenie miejscowości Nurzec-Stacja),Wymiar godzinowy zajęć - 40 godz. dydaktycznych, f) szkolenie: ABC przedsiębiorczości - dla 10 osóbGr. I - 5 osób (zajęcia praktyczne i teoretyczne muszą odbywać się na terenie miejscowości Milejczyce),Gr. II - 5 osób (zajęcia praktyczne i teoretyczne muszą odbywać się na terenie miejscowości Nurzec-Stacja),Wymiar godzinowy zajęć - 60 godz. dydaktycznych, g) szkolenie -Klasyfikator grzybów - dla 10 osób. Gr. I - 5 osób (zajęcia praktyczne i teoretyczne muszą odbywać się na terenie miejscowości Milejczyce),Gr. II - 5 osób (zajęcia praktyczne i teoretyczne muszą odbywać się na terenie miejscowości Nurzec-Stacja),Wymiar godzinowy zajęć - 40 godz. dydaktycznych, h) szkolenia : Audytor systemów wewnętrznych HACCP - dla 20 osób.Gr. I - 10 osób (zajęcia praktyczne i teoretyczne muszą odbywać się na terenie miejscowości Milejczyce),Gr. II - 10 osób (zajęcia praktyczne i teoretyczne muszą odbywać się na terenie miejscowości Nurzec-Stacja),Wymiar godzinowy zajęć - minimum 48 godz. dydaktycznych, i) szkolenie : Podstawowy kurs komputerowy - dla 20 osób.Gr. I - 10 osób (zajęcia praktyczne i teoretyczne muszą odbywać się na terenie miejscowości Milejczyce),Gr. II - 10 osób (zajęcia praktyczne i teoretyczne muszą odbywać się na terenie miejscowości Nurzec-Stacja),Wymiar godzinowy zajęć - 60 godz. dydaktycznych, j) szkolenie : Sprzedaż przez Internet, karty magazynowe, pozycjonowanie, fakturowanie - dla 10 osób. Gr. I - 5 osób (zajęcia praktyczne i teoretyczne muszą odbywać się na terenie miejscowości Milejczyce),Gr. II - 5 osób (zajęcia praktyczne i teoretyczne muszą odbywać się na terenie miejscowości Nurzec-Stacja),Wymiar godzinowy zajęć - 36 godz. dydaktycznych, k) szkolenie: Przetwórstwo runa leśnego, owoców i warzyw - dla 8 osób.Gr. I - 4 osoby (zajęcia praktyczne i teoretyczne muszą odbywać się na terenie miejscowości Milejczyce),Gr. II - 4 osoby (zajęcia praktyczne i teoretyczne muszą odbywać się na terenie miejscowości Nurzec-Stacja),Wymiar godzinowy zajęć - 80 godz. dydaktycznych, l) szkolenie : Artystyczne wyroby ludowe - dla 10 osób.Jedna grupa 10 osób (zajęcia praktyczne i teoretyczne muszą odbywać się na terenie miejscowości Nurzec-Stacja),Wymiar godzinowy zajęć - 120 godz. dydaktycznych. Szczegółowy opis wymogów w zakresie szkoleń zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Wykonawca winien zapewnić: -kadrę dydaktyczną posiadającą odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie do realizacji kursów, -odpłatnie sale szkoleniowe oraz wyposażyć je w odpowiedni sprzęt dydaktyczny, a uczestników w materiały szkoleniowe (długopis, skrypt, zeszyt oraz inne niezbędne materiały nie wymienione w SIWZ) niezbędne do prawidłowej realizacji szkoleń,- komplet materiałów szkoleniowych dla Zamawiającego, -aby zajęcia praktyczne z obsługi komputera odbywały się przy jednoosobowej obsadzie przy każdym z urządzeń, -warunki zgodne z przepisami BHP w trakcie trwania kursu i szkoleń, -catering (kawa, herbata, ciastka, w ciągu całego szkolenia), -prowadzenie dokumentacji przebiegu szkolenia obejmującą w szczególności: program nauczania, dziennik zajęć wraz z listą obecności, a po zakończeniu szkoleń przekazania kserokopii tych dokumentów Zamawiającemu wraz z zaświadczeniem potwierdzającym ukończenie szkoleń - potwierdzonym za zgodność z oryginałem, -ubezpieczenie uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków, -aby program szkoleń oraz ich przeprowadzenie odbywało się zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej oraz Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 12 października 1993 r. w sprawie zasad warunków podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego dorosłych (tj. Dz. U. z 1993 r., Nr 103, poz. 472 późn. zm.) oraz w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy, -wszystkie szkolenia powinny zakończyć się oceną nabytych umiejętności i wydaniem certyfikatu/dyplomu lub zaświadczenia o jego ukończeniu, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Z 2006 r. Nr 31 poz. 216), -zakończenie kursu (litera: b, c, d, e) egzaminem przed komisją egzaminacyjną powołaną przez Urząd Dozoru Technicznego, -zakończenie kursu (litera: l) egzaminem przed komisją egzaminacyjną powołaną przez Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego -zamieszczanie informacji o fakcie współfinansowania projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz oznaczeń zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju Regionalnego w tym zakresie w miejscach realizacji wszystkich form wsparcia oraz na wszelkiego rodzaju dokumentach wykorzystywanych przy realizacji zamówienia, -zapewnienie wykładowców i pomieszczenia do przeprowadzenia szkoleń na terenie miejscowości Nurzec Stacja i Milejczyce..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie, o którym mowa w ust.1 pkt.3, - oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych na rok 2011 prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t. j. Dz. U. z 2008r. nr 69 poz. 415 z późn. zm..) stanowiące załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. - oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, - oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania napodstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) co najmniej jedną usługę szkoleniowo w zakresie: Wyrównywanie szans kobiet i mężczyzn, Kierowca wózka jezdniowego z modułem wymiany butli gazowych, Obsługa żurawi przenośnych HDS, Obsługa pilarek, Obsługa kos spalinowych, ABC przedsiębiorczości, Audytor systemów wewnętrznych HACCP, Podstawowy kurs komputerowy, Sprzedaż przez Internet, karty magazynowe, pozycjonowanie, fakturowanie, Przetwórstwo runa leśnego, owoców i warzyw, Artystyczne wyroby ludowe, Klasyfikator grzybów lub w zawodach pokrewnych.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje po jednym prowadzącym do wyżej wymienionych szkoleń posiadającym co najmniej 1 przeprowadzone szkolenie zawodowe o takiej tematyce lub pokrewne.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę OC w zakresie prowadzonej działalności, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

·         wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

·         opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·          

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Załącznik nr 1 - Oferta na wykonanie zamówienia publicznego. 2.Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnieniu warunków. 3.Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 4.Załącznik nr 4 - Wykaz wykonanych usług. 5.Załącznik nr 6 - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 6.Załącznik nr 7 - Oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych, 7.Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nurzec-stacja.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nurzec-Stacja, ul. Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Nurzec-Stacja, ul. Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja, pokój nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pt. Lepszy start z Klubem Integracji Społecznej jest współfinansowany w 85% przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i w 15% z budżetu państwa..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Nurzec-Stacja

Wytwarzający/odpowiadający: Norbert Jadczuk

Wprowadzający: Norbert Jadczuk

Data wprowadzenia: 2011-11-16

Data modyfikacji: 2011-11-16

Opublikował: Norbert Jadczuk

Data publikacji: 2011-11-16