Ogłoszenie o zamówieniu na Opracowanie materiałów do wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej na rozbudowę i przebudowę ciągu ulic w miejscowości Nurzec-Stacja w zakresie ul. Pogodnej, Słonecznej, Lipowej, Klonowej, Wod

 

 

Urząd Zamówień Publicznych

Zamieszczanie ogłoszeń on-line w BZP:

http://www.portal.uzp.gov.pl

 

 

 

 

Rzeczpospolita Polska

Urząd Zamówień Publicznych

Al. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa

Faks: (022) 45 87 700

Przesyłanie ogłoszeń on-line: http://www.uzp.gov.pl

 

 

 

 

 

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

 

X             Zamieszczanie obowiązkowe

        Zamieszczanie nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy

 X     Zamówienia publicznego                   Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)  

 Zawarcia umowy ramowej                

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Nazwa i adres

Nazwa:

Gmina Nurzec-Stacja

Adres pocztowy:

Miejscowość:

Nurzec-Stacja

Kod pocztowy:

17-330

Województwo:

podlaskie

Tel.:

85 657 5078

Faks:

85 657 50 63

Adres strony internetowej zamawiającego (jeżeli posiada):www.nurzec-stacja.eu

Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (jeżeli dotyczy):

I.2) Rodzaj zamawiającego

   Administracja rządowa centralna                                        Uczelnia publiczna

   Administracja rządowa terenowa                                        Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego  

  X Administracja samorządowa                                               Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

   Podmiot prawa publicznego                                                Inny (proszę określić):           

   Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa,

        sąd lub trybunał

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Opracowanie materiałów do wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej     na rozbudowę i przebudowę ciągu ulic w miejscowości Nurzec-Stacja w zakresie ul. Pogodnej, Słonecznej, Lipowej, Klonowej, Wodociągowej i Młyńskiej


 

II.1.2) Rodzaj zamówienia

 Roboty budowlane                    

 Dostawy                                 

 Usługi                                      X

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia

1.      Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej niezbędnej do     wystąpienia z wnioskiem o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej     na rozbudowę i przebudowę ciągu ulic w miejscowości Nurzec-Stacja w zakresie ul. Pogodnej, Słonecznej, Lipowej, Klonowej, Wodociągowej i Młyńskiej.

 

2.      Wspólny słownik zamówień publicznych CPV: 70.00.00.00-1, 71.22.00.00-6

 

3.      Zadanie dotyczy opracowania dokumentacji w zakresie budowy nawierzchni bitumicznej na następujących ulicach w miejscowości Nurzec-Stacja:

-         Pogodnej (od ulicy Piaskowej do ulicy Wodociągowej) o dł. 0,66km

-         Słonecznej (część – od skrzyżowania z ul. Wierzbową do ulicy Pogodnej) o dł. 0,22km wraz z systemem odprowadzania wód opadowych

-         Lipowej (od ulicy Brzozowej do ulicy Kasztanowej) o dł. 0,3 km

-         Klonowej (od ulicy Brzozowej do ulicy Kasztanowej) o dł. 0,25km

-         Wodociągowej (część – od skrzyżowania z ul. Pogodną do skrzyżowania z ul. Młyńską) o dł. 0,12km

-         Młyńskiej (od ulicy Wodociągowej do ulicy Żerczyckiej) o dł. 0,36km

 

4.      Dokumentacje należy wykonać w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2008r. Nr 193 poz. 1194, z późn. zm.)

 

5.      Zakres prac:

a)   Dokumentacja do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach opracowana na podstawie art. 71 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227) wraz z załącznikami do wniosku oraz innymi dokumentami wymaganymi przy uzyskaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,

b)   Dokumentacja do wystąpienia z wnioskiem o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2003 r. Nr.80, poz.721 z póż. zm.), zwanej dalej decyzją zrid.

c)    Dokumentacja geodezyjno-prawna do nabycia z mocy prawa nieruchomości niezbędnych pod rozbudowę dróg wydzielonych liniami rozgraniczającymi (podziały ok. 35 nieruchomości i działki całe),

d)   Dokumentacja geodezyjno-prawna do nabycia prawa do umieszczenia infrastruktury na nieruchomościach poza projektowanym pasem drogowym w związku z budową sieci uzbrojenia terenu w postaci kanalizacji deszczowej na projektowanym odcinku ul. Słonecznej.

e)   Materiały wyjściowe:

 

Uwaga!

Zamawiający posiada aktualny na dzień 12.09.2009r. wtórnik obejmujący swoim zasięgiem ulice Pogodną, Słoneczną Lipową i Klonową oraz przyległy teren położony w obrębie geodezyjnym Żerczyce niezbędny do zaprojektowania prawidłowego systemu odprowadzania wód deszczowych z ulicy Słonecznej.

 

 

f)    Opracowywana dokumentacja powinna odpowiadać m.in. wymogom:

-         Znowelizowanej ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowywania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych /Dz. U. z 2008r. Nr 193 poz. 1194 z późn. zm./

-         Ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 19 poz. 115, z późn. zm.)

-         Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.)

-         Ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005r. Nr 240 poz. 2027 z późn. zm.)

-         Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004r. Nr 261 poz. 2603, z późn. zm.)

-         Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. Nr 268 poz. 2663)

-         Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38 poz. 454, z późn. zm.)

-         Właściwego miejscowo powiatowego ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej

-         Opracowana dokumentacja powinna być kompletna, co oznacza, że powinna zawierać wszystkie materiały geodezyjne, prawne, potwierdzone wnioski (o wydanie decyzji, dokumentów lub dokonywania jakichkolwiek zmian) oraz decyzje administracyjne

-          Wszystkie wystąpienia o wydanie stosownych decyzji, dokumentów lub dokonanie jakichkolwiek zmian przygotuje wykonawca na podstawie udzielonego pisemnie przez Zamawiającego pełnomocnictwa do występowania w jego imieniu.

-          W razie wystąpienia jakichkolwiek wątpliwości Wykonawca winien na roboczo, celem ich omówienia, kontaktować się z Referatem Rozwoju Gminy w Urzędzie Gminy Nurzec-Stacja tel. 85 657 50 78, fax. 85 657 50 63.

 

g)   Zakres opracowania i skład dokumentacji dla Zamawiającego

 

1). Komplet materiałów do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach wraz z opracowaniem raportu w razie konieczności – 4 egz.

2). Projekt architektoniczno-budowlany i wykonawczy – po 4 egz. w następującym zakresie robót:

a.   Budowa ulic klasy L. Parametry techniczne do projektowania należy przyjąć odpowiednio do kategorii i klasy ulicy oraz prognoz ruchu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 43 poz. 430, z późn. zm.)

b.   Zaprojektowanie obsługi komunikacyjnej terenów bezpośrednio związanych z projektowanymi ulicami.

c.   Budowa systemu odwodnienia z objętego projektem ciągu ulicy Słonecznej.

d.   Budowa urządzeń ochrony środowiska wynikających z decyzji środowiskowej.

e.   Przebudowa uzbrojenia terenu kolidującego z projektowanych zakresem robót.

3). Opracowanie inwentaryzacji zieleni, z zestawieniem drzew i krzewów do wycinki w formie opisowej i graficznej na aktualnej kopii mapy zasadniczej obejmującej projekt zagospodarowania terenu ze wskazaniem zaistniałej kolizji z zielenią – 4 egz.

4). Opracowanie projektu (docelowej) stałej organizacji ruchu – 4 egz.

5). Przygotowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz szczegółowego zakresu rodzajów robót budowlanych, stwarzających zagrożenie bezpieczeństwa i zdrowia ludzi – 4 egz.

6). Opracowanie specyfikacji technicznej odbioru i wykonania robót budowlanych – 3 egz.

7). Opracowanie części kosztorysowej (przedmiary i kosztorysy inwestorskie) z zastrzeżeniem, iż wszystkie elementy projektu powinny być oznaczone odpowiednimi kodami CPV – po 2 egz.

8).   Ewentualne wykonanie operatu wodno – prawnego, decyzja wodno - prawna i inne niezbędne decyzje.

9). Uzyskanie niezbędnych do złożenia wniosku o wydanie decyzji zrid uzgodnień branżowych projektów.

10).                     Uzyskanie wszelkich opinii wymaganych art. 11d ust. 1 pkt. 8 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowywania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2008r. Nr 193 poz. 1194 z późn. zm.)

11).                     Uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych wymaganych innymi przepisami.

12).                     Materiały do wniosku o wydanie decyzji zrid w 4 egz.:

a.     Mapa w skali 1:500 przedstawiająca proponowany przebieg drogi, z zaznaczeniem terenu niezbędnego dla obiektów budowlanych oraz istniejące uzbrojenie terenu, przy czym na mapie należy nanieść w różnych kolorach: linie rozgraniczające teren inwestycji, czasowe zajęcie terenu pod przebudowę dróg innych kategorii, wjazdy oraz wszelkie budowane i ewentualnie przebudowywane urządzenia infrastruktury technicznej poza projektowanym pasem drogowym wraz z legendą.

b.     Analiza powiązania drogi z innymi drogami publicznymi składająca się z części opisowej i mapy pokazującej te drogi wraz z ich numerami.

c.      Określenie zmian w dotychczasowej infrastrukturze zagospodarowania przestrzennego

13).                      Dokumentacja geodezyjno – prawna do nabycia z mocy prawa nieruchomości niezbędnych pod rozbudowę drogi wydzielonych liniami rozgraniczającymi (podziały nieruchomości i działki całe)

a.   Wstępne prace poprzedzające dokonania podziałów nieruchomości:

- Analiza istniejącej granicy pasa drogowego wskazanej w projekcie (czyli map do celów projektowych) – Wykonawca zobowiązany jest do jej sprawdzenia i w razie rozbieżności uaktualnienia na mapie sytuacyjnej, która będzie załącznikiem w materiałach do wniosku o wydanie decyzji zrid  (patrz pkt. 3.1.5. p.pkt. 1 a.)

-   Na podstawie zwymiarowania projektowanych granic zajęcia terenu dokonanego przez Projektanta Wykonawca wykonuje analityczne opracowanie właściwego projektu podziału nieruchomości (określając współrzędne punktów granicznych i powierzchnie działek) i tworzy mapę:

×      Wykonawca wykorzystując zwymiarowanie granic zajęcia terenu dokonane przez Projektanta zobowiązany jest do takiego ustalenia punktów załamania granicy wyznaczającej pas drogowy, który stanowić będzie wypadkową procesu aproksymacji (generalizacji) granicy ustalonej przez Projektanta i uwzględnienia sytuacji terenowej oraz układu granic na mapie ewidencyjnej,

×      Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać zasady, by punkty załamania granic podziału projektować w miejscach o podwyższonej gwarancji ich utrzymania (np. miedze).

×      Wyznaczając granice podziału działek Wykonawca w miarę możliwości winien unikać sytuacji stwarzania działek o bardzo małej powierzchni, której powstanie byłoby jedynie wynikiem niewskazanej w takim przypadku precyzyjności i ścisłości przyjęcia zwymiarowania dokonanego przez Projektanta

-    Punkty załamania projektowanych granic pasa drogowego powinny być wskazane przez Wykonawcę, w uzgodnieniu z koordynatorem prac ze strony Zamawiającego, w załączniku mapowym oraz w formie wykazu współrzędnych

b.    Badanie stanu prawnego dzielonych działek oraz działek do nabycia w całości i załączenie dokumentów własności:

-    Gdy nieruchomość ma założoną księgę wieczystą należy przeprowadzić badanie hipoteczne wszystkich jej 4-ech działów a do dokumentacji należy załączyć 2 egz.:

×       Badanie stanu prawnego powinno dot. tylko działki dzielonej lub całej wchodzącej w zakres inwestycji z podaniem jej powierzchni wynikającej z dokumentów znajdujących się w księdze,

×      W przypadku gdy na wypisie w ewidencji gruntów jest wskazany tylko akt notarialny lub błędnie wpisana KW należy ustalić prawidłową księgę i wykonać badanie hipoteczne,

×      W przypadku gdy nie jest założona księga na podstawie aktu notarialnego to należy uzyskać kopię tego aktu.

-    Gdy nieruchomość posiada Akt Własności Ziemi należy uzyskać jego kserokopię z klauzulą prawomocności, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez organ wydający a do dokumentacji należy załączyć 2 egz. (oryginał + kopia).

-    Gdy nieruchomość objęta jest Postanowieniem Sądu należy uzyskać odpis z właściwego Sądu z klauzula prawomocności, do dokumentacji należy załączyć 2 egz. (oryginał + kopia) z dokumentem własności na poprzedniego właściciela.

-    Gdy nieruchomość posiada umowę przekazania gospodarstwa rolnego należy uzyskać kserokopię, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez właściwy organ a do dokumentacji należy załączyć 2 egz. (oryginał + kopia) z dokumentem własności na poprzedniego właściciela.

-    Gdy nieruchomość posiada inne dokumenty własności (decyzje wywłaszczeniowe) lub użytkowania wieczystego itp. stwierdzające tytuł prawny do nieruchomości lub inne prawa do nieruchomości należy uzyskać kserokopię z klauzulą prawomocności, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez organ wydający a do dokumentacji należy załączyć 2 egz. (oryginał + kopia).

-    Jeżeli dla nieruchomości nie istnieją żadne dokumenty własności należy uzyskać aktualny wypis z ewidencji gruntów stwierdzający posiadanie samoistne (w pozycji właściciel).

-    Brak ujawnienia wszystkich dokumentów własności w ewidencji gruntów i budynków nie zwalnia Wykonawcy z ich uzyskania np. od właścicieli w celu prawidłowego ustalenia praw do nieruchomości.

c.   Opracowanie projektów podziału nieruchomości wraz z nieruchomościami wchodzącymi w zakres pasa drogowego niezbędnych do nabycia z mocy prawa na podstawie decyzji zrid:

-    Wyznaczenie projektowanych granic pasa drogowego w terenie poprzez zamarkowanie nowych punktów granicznych za pomocą palików, do dokumentacji należy załączyć 2 egz.:

×      Kopii protokołów z przyjęcia lub ustalenia granic nieruchomości.

×      Wykazy współrzędnych punktów granicznych pasa drogowego

×      Zarysy pomiarowe

-    Sporządzenie map projektu podziału w oparciu o ustawę z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2008r. Nr 193 poz. 1194, z późn. zm.) ze szczególnym uwzględnieniem przepisów §9 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. Nr 268 poz. 2663) do dokumentacji należy załączyć 5 egz. uwzględniając m.in.:

×      Wykonanie mapy projektu podziału oddzielnie dla każdej nieruchomości podlegającej podziałowi oraz sporządzenia map dla nieruchomości wchodzących w całości w zakres pasa drogowego, opatrzonych stosowną pieczęcią powiatowego ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej.

×      Sporządzenie dokumentacji do uzyskania decyzji o zmianie powierzchni nieruchomości i uzyskanie prawomocnej decyzji Starosty i zmianie powierzchni.

×      Sporządzenie dokumentacji do uzyskania decyzji o zmianie użytków i klas grunt i uzyskanie prawomocnej decyzji Starosty o ich zmianie.

×      Uzupełnienie mapy zasadniczej i przyjętej do zasobu geodezyjnego mapy do celów projektowych o rozbieżności wynikłe z ustalenia granic oraz brakujące szczegóły sytuacyjne oraz uzbrojenia terenu.

×      W przypadku różnic w powierzchni, numeracji, położeniem działek pomiędzy stanem zawartym w ewidencji gruntów i budynków a stanem wynikającym z dokumentu własności należy dodatkowo sporządzić wykaz synchronizacyjny (również dla działek wchodzących w całości w skład wyznaczonego pasa drogowego).

×      W przypadku niezgodności w osobie właściciela pomiędzy danymi w ewidencji gruntów i budynków a dokumentami własności należy sporządzić przejściowe wykazy zmian danych ewidencyjnych dla organu prowadzącego ewidencję oraz wystąpić do tego organu w celu wprowadzenia zmian, po zmianie należy uzyskać aktualny wypis z ewidencji gruntów.

×      Pole powierzchni działek ewidencyjnych, które utworzone zostaną po wydzieleniu działek należy wykazać z dotychczasową dokładnością zapisu. W innym przypadku na mapie projektu podziału winny znaleźć się następujące klauzule:

-     Zapis powierzchni ewidencyjnej działki Nr _ (podlegającej podziałowi) wg dokumentacji źródłowej do 0,01ha. Podstawa: §11 ust. 2 pkt. 2 załącznika do Zarządzenia Ministra Rolnictwa i Gospodarki Komunalnej z dnia 20.02.1969r. w sprawie ewidencji gruntów (MP. Nr 11 poz. 98 z późn. zm.)

-     Zapis powierzchni działki Nr _ (wydzielonej pod inwestycję) do 0,0001ha po jej pomiarze na gruncie.

-     Zapis powierzchni działki Nr _ (pozostałej) stanowi różnicę powierzchni działki Nr _ (podlegającej podziałowi) i działki Nr _ (wydzielonej pod inwestycję) bez jej pomiaru na gruncie.

×      Na mapach projektu podziału winien być wpisany właściciel nieruchomości wraz z adresem zamieszkania.

×      Sporządzenie map zbiorczych nieruchomości niezbędnych dla zrealizowania inwestycji, zawierających tylko elementy ewidencyjne, dla każdego obrębu oddzielnie, w układzie wstęgowym, dla całego odcinka inwestycji z naniesieniem podziałów i linii rozgraniczających inwestycję a do dokumentacji należy załączyć 5 egz.

×      Sporządzenie wykazu wraz ze skorowidzem wszystkich działek (wraz z działkach drogowymi), niezbędnych dla zarejestrowania inwestycji i przekazanie na płycie CD (alfabetycznie, dla każdego obrębu oddzielnie) a do dokumentacji należy dołączyć 5 egz.:

-     Wykaz winien zawierać następujące dane: Lp, nazwisko i imię właściciela, władającego, dzierżawcy, ich adresy zamieszkania, Nr działki pierwotnej i jej powierzchnię w ha, Nr działki wydzielonej pod inwestycję i jej powierzchnię w ha, Nr działki pozostałej i jej powierzchnia w ha, dokument własności, ograniczone prawa rzeczowe i hipoteki.

-     Zarówno mapy zbiorcze jak i wykaz nieruchomości niezbędnych do zrealizowania inwestycji winny obejmować działki stanowiące projektowany pas drogowy od początku do końca inwestycji

×      Sporządzenie wykazu wraz ze skorowidzem wszystkich nieruchomości podlegających podziałowi z wyszczególnieniem na obręby (w 1 egz. oraz na płycie CD) do zatwierdzenia projektu podziału przez Starostę.

×      Sporządzenie wykazu wszystkich nieruchomości z wyszczególnieniem na obręby (w 1 egz. oraz na płycie CD) do obwieszczenia Starosty o wszczęciu postępowania o wydanie decyzji zrid.

×      Sporządzenie wykazu działek, na których realizowana jest inwestycja – Nr działek po podziale z wyszczególnieniem na obręby w 1 egz. na płycie CD.

×      Sporządzenie wykazu działek, które z mocy prawa stają się własnością Gminy Nurzec-Stacja – Nr działek po podziale z wyszczególnieniem na obręby w 1 egz. oraz na płycie CD.

×      Uzyskanie 2 egz. (oryginał + kopa) skróconych wypisów z ewidencji gruntów i budynków dla wszystkich działek objętych liniami rozgraniczającymi teren inwestycji. 

Uwaga: w przypadku gdy działki drogowe nie mają uregulowanego stanu prawnego na Skarb Państwa – na skróconym wypisie winien figurować zapis władający a nie właściciel.

d.   Dokumentacja geodezyjno-prawna do nabycia praw na nieruchomościach poza projektowanym pasem drogowym w związku z budową-przebudową wjazdów oraz sieci uzbrojenia terenu w postaci systemu odprowadzania wód deszczowych:

-    Uzyskanie 2 egz. (oryginał + kopia) skróconych wypisów z ewidencji gruntów i budynków dla wszystkich działek niezbędnych do budowy/przebudowy wjazdów oraz sieci uzbrojenia terenu.

-    Sporządzenie wykazu działek pod wjazdy i sieć uzbrojenia terenu i przekazanie na płycie CD – do dokumentacji należy załączyć 5 egz.

×       Wykaz winien zawierać następujące dane: Lp, nazwisko i imię właściciela, władającego, dzierżawcy, adresy zamieszkania, obręb, Nr i powierzchnię działki, powierzchnię zajęcia, dokument własności.

×      Sporządzenie części opisowej dot. budowy/przebudowy wjazdu oraz sieci uzbrojenia terenu i przekazanie na płycie CD – do dokumentacji należy załączyć 5 egz.:

-     Opis powinien zawierać: rodzaj obiektu_sieci uzbrojenia tj. wjazd_kanalizacja deszczowa, nazwisko i imię właściciela, władającego, dzierżawcy działki na której wybudowane zostanie urządzenie, adres zamieszkania, Nr działki, określenie położenia urządzenia na działce (odległość od granicy, długość, szerokość, głębokość, przybliżoną powierzchnię zajęcia itp.)

-     Badanie stanu prawnego wszystkich działek niezbędnych do budowy-przebudowy, wjazdów i budowy sieci uzbrojenia terenu i załączenie dokumentów własności.

13). Dokonanie trwałej  stabilizacji znaków granicznych nowo wydzielonych granic działek (znaki betonowe) i przekazywanie ich w terenie przedstawicielowi Urzędu Gminy Nurzec-Stacja w ciągu 2 tygodni od daty wydania decyzji zrid przez właściwy organ administracji).

 

Uwagi:

 

1). Wypisy z rejestru gruntów winny być aktualne (ważność 3 miesiące). O pełnej treści dla działek wchodzących w zakres inwestycji i niepełnych dla działek sąsiednich.

2). Rozwiązania projektowe winny mieścić się w obszarze wyznaczonym granicą decyzji zrid. W przypadku wejścia w tereny prywatne z projektowaną infrastrukturą techniczną uzyskanie pisemnej zgody – oświadczenia od właścicieli/współwłaścicieli działek.

3). Przekazane do Zamawiającego projekty powinny być zweryfikowane przez sprawdzającego

4). Za zgodność przedmiaru z projektem odpowiada Wykonawca, w razie zapytań oferentów w trakcie prowadzonego postępowania przetargowego na realizację robót, Projektant jest zobowiązany do udzielania odpowiedzi do Urzędu Gminy w ciągu 24 godzin.

5). Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie wymagane prawem dokumenty w wersji elektronicznej niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia procedury przetargowej na wyłonienie wykonawcy robót w trybie przetargu nieograniczonego – na nośniku CD w formacie: doc., pdf. lub jpg.

6). Przy odbiorze końcowym Wykonawca powinien przedstawić zestawienie opracowanej dokumentacji oraz uzyskanych warunków, opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych.

7). Dokumentacja winna zawierać wszystkie elementy niezbędne dla możliwości realizacji zadania.

8). Część opisowa materiałów do wniosku o wydanie decyzji zrid powinna być wykonana w formacie A4, a graficzna w formacie będącym wielokrotnością formatu A4, złożona do formatu A4. Całość oprawiona zapakowana w praktycznych teczkach trwałym uchwytem. Część dotycząca dokumentacji geodezyjno-prawnej w formacie A4, spakowana w segregatorach. Całość ze spisami treści dodatkowo opisana i ponumerowana.

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających               tak X                   nie
(dotyczy przetargu nieograniczonego i przetargu ograniczonego)

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6,:

- w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, tj. w przypadku zlecenia opracowania wszelkiej dokumentacji projektowej, nieujętej w zamówieniu podstawowym a niezbędnej do prawidłowej realizacji projektu i niezbędnej do ewentualnego pozyskania środków z innych źródeł zewnętrznych, a także odnawiania kosztorysów inwestorskich.

 

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

Słownik główny

Główny przedmiot

70.00.00.00-1

 

 

Dodatkowe przedmioty

 

71.22.00.00-6

...-

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (jeżeli dotyczy):         tak      liczba części:        1)        nie X 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej (jeżeli dotyczy):       tak      nie X

    

II.2) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA2)

 

Okres w miesiącach:     lub    dniach:   

lub 

data rozpoczęcia:  // (dd/mm/rrrr) lub zakończenia:  20/12/2010 (dd/mm/rrrr)

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy):

1.      Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych).

2.      Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 

a)      pieniądzu,

b)      poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

c)       gwarancjach bankowych,

d)      gwarancjach ubezpieczeniowych,

e)      poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).

3.      Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem (tj. w formie bezgotówkowej) na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym Hajnówka Oddział Nurzec-Stacja Nr rachunku 22 8071 0006 0021 8809 2000 0040 a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W tytule wpłaty należy wpisać: „Wadium – Opracowanie materiałów do wniosku o wydanie decyzji ZRID”.

4.      Wadium    musi   być   wniesione   najpóźniej  w   terminie   składania  ofert,  tj.  do   dnia  22.06.2010 r., do godz. 10.00.

5.      Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania.

6.      Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11.

7.      Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

8.      Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.

9.      Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

10.   Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

11.   Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:           

a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,

b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,

c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

1)W przypadku odmiennych dla poszczególnych części zamówienia postanowień dotyczących czasu trwania zamówienia lub terminu wykonania lub kryteriów oceny ofert, zamawiający wypełnia załącznik I.

2)Można nie wypełniać pkt II. 2, jeżeli przewidziano odmienne postanowienia dla części zamówienia.  

III. 2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia   tak      nie X

III. 3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 3) 

 

III. 3. 1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania        

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku  

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

III. 3.2) Wiedza i doświadczenie

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku  

 

w celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien przedłożyć wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej: 1 zamówienie na wykonanie dokumentacji projektowej na remont,  przebudowę lub budowę nawierzchni dróg lub ulic, zakończone ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę lub 1 zamówienie na wykonanie dokumentacji do wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że prace zostały wykonane należycie;

 

III.3.3) Potencjał technicz­ny

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku  

 

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku  

 

w celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien przedłożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – co najmniej po 1 osobie przynależącej do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadającej uprawnienia::

1/ do projektowania w specjalności drogowej;

2/ do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych;

3/ geodezyjne na podstawie ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa    

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku  

 

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

3)  Zamawiający dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w zakresie dla niego niezbędnym; opis nie musi dotyczyć każdego z warunków. 

 

 

 

 

 

 

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć4):

 koncesję, zezwolenie lub licencję

 

 wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

 

x wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

 

 wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami

 

  oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie

 

x  wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

x  oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

 

   sprawozdanie finansowe w całości   / w części , a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 / 2  / 1  lata/ rok obrotowe/-y

 

  informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

  opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

 

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

 

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

 

 

x   oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

 

  aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

 

  aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

  aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

   aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

  aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

 

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

 

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

 

  Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

 

  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

 

 nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

 nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

III.4.3.2)  zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

 

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

 

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć5):

 

  próbki, opisy lub fotografie

 

 opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

 

 zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

 

 zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich

 

 zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem, jeżeli zamawiający wskazują środki zarządzania środowiskiem, które wykonawca będzie stosował podczas realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi, odwołując się do systemu zarządzania środowiskiem i audytu (EMAS) lub norm zarządzania środowiskiem opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji

 

 inne dokumenty

_________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________

 

 

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.       Formularz ofertowy – zał. Nr 1 do SIWZ

2.       Zestawienie kosztów – zał. Nr 6 do SIWZ

3.       Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez  pełnomocnika  lub   gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia  zgodnie z art. 23  ustawy.

4.       Dowód wniesienia wadium w kwocie 2 000,00 zł.

 

 

 

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

nie X

 

tak    -  należy przedłożyć    nie należy przedkładać  oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego – jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach.

 

 

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia

Przetarg nieograniczony  X

                 Przetarg ograniczony     

Negocjacje z ogłoszeniem  

                 Dialog konkurencyjny           

Licytacja elektroniczna     

 

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)

Liczba wykonawców 

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

                                                                                               

                                                                                               

                                                                                               

 

IV. 2) Kryteria OCENY OFERT 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert6)

 

Najniższa cena                                                        X

lub

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie   

Kryteria

1. CENA

2.                                    

3.                                    

4.                                    

5.                                    

Znaczenie

100%

     

     

     

     

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna

   tak    adres strony, na której będzie prowadzona:                                               nie X

 

IV. 3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

   tak X     nie

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje zmianę istotnych postanowień umowy w następującym zakresie:

1).    Zmiany terminu wykonania zamówienia, która będzie mogła nastąpić w przypadku jeśli wykonanie prac objętych umową w wyznaczonym terminie będzie niemożliwe  z przyczyn nieleżących po stronie wykonawcy, tj. m.in. w przypadku wydłużenia postępowania w sprawie wydawania decyzji administracyjnych oraz w zakresie prac geodezyjnych polegających na trwałej stabilizacji znaków granicznych nowowydzielonych granic działek (znaki betonowe) i przekazywania ich w terenie przedstawicielowi Urzędu Gminy w ciągu 2 tygodni od daty wydania decyzji zrid przez właściwy organ administracji. Zasada ta będzie miała zastosowanie w przypadku jeśli prace, o którym mowa powyżej nie będą mogły być wykonane z uwagi na wstrzymanie wszelkich prac geodezyjnych na gruncie z uwagi na jego zamarznięcie. W ślad za tym będzie mogła nastąpić zmiana w zakresie warunków płatności tj. okresu płatności bez zmiany wysokości wynagrodzenia przysługującego wykonawcy.

2).    Zamawiający przewiduje zmianę umowy w trakcie jej trwania w zakresie podwykonawstwa, z zachowaniem zasady, iż nowy podwykonawca spełni wszystkie warunki nie mniejsze niż pierwszy podwykonawca. Zastosowanie będzie miał wówczas również następujący warunek:

- Zamawiający opłaca fakturę wystawioną na Wykonawcę z łączną kwotą (obejmującą koszty należne Wykonawcy i Podwykonawcy), gdy Podwykonawca oświadczy mu, że główny Wykonawca zapłacił mu jego należność, wynikającą z zamówienia objętego umową z Zamawiającym.

IV.4) Informacje administracyjne

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli

dotyczy): www.nurzec-stacja.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nurzec-Stacja ul. Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja


IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

                                                                                               

IV.4.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

                                                                                               

                                                                                               

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert (jeżeli dotyczy):

Data:  22/06/2010   (dd/mm/rrrr)                                                                  Godzina: 10:00

Miejsce: Urząd Gminy Nurzec-Stacja ul. Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja pok. Nr 5

IV.4.5) Termin związania ofertą

Do: // (dd/mm/rrrr)

lub

okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)


IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

                                                                                               

IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień (jeżeli dotyczy):

                                                                                               

                                                                                               

IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania (jeżeli dotyczy):

Licytacja jednoetapowa                 czas trwania:____________________________

Licytacja wieloetapowa  

etap nr                                                 czas trwania etapu

                                                                       

                                                                       

                                                                       

 

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień,
zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu?
                         tak      nie    

IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału  w licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

Data:  //   (dd/mm/rrrr)                                                                  Godzina:      

Miejsce:                                                                                           

IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

                                                                                     

IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

                                                                                     

IV.4.14) Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykona­nia umowy (dotyczy licytacji elektronicznej):

                                                                                     

IV.4.15) Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej):

                                                                                     

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej  (jeżeli dotyczy):

nie dotyczy

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

 

     tak      nie X

 

 

 


ZAŁĄCZNIK I

INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr                  Nazwa                                                                   

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

                                                                                               

                                                                                               

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

Słownik główny

Główny przedmiot

...-

 

 

Dodatkowe przedmioty

 

...-

...-

3) Czas trwania lub termin wykonania

Okres w miesiącach:     lub    dniach: 

lub

data rozpoczęcia:  // (dd/mm/rrrr) lub zakończenia:  // (dd/mm/rrrr)

4) Kryteria oceny ofert

Najniższa cena                                                         

lub

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie   

Kryteria

1. CENA

2.                                    

3.                                    

4.                                    

5.                                    

Znaczenie

     

     

     

     

     

   

----------- (Wykorzystać powyższy załącznik w liczbie odpowiadającej liczbie części)-----------

 

 

 

 



4) Zamawiający może żądać dokumentów niezbędnych do dokonania oceny spełniania warunku(ów) opisanego(ych) w pkt III.3.

5) Zamawiający może żądać dokumentów niezbędnych do potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom.

 

 

6) Można nie wypełniać pkt IV.2.1, jeżeli przewidziano odmienne postanowienia dla części zamówienia.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Nurzec-Stacja

Wytwarzający/odpowiadający: Norbert Jadczuk

Wprowadzający: Norbert Jadczuk

Data wprowadzenia: 2010-06-14

Data modyfikacji: 2010-06-14

Opublikował: Norbert Jadczuk

Data publikacji: 2010-06-14