Zaproszenie do składania ofert w zapytaniu cenowym dotyczącym "Remontu świetlicy wiejskiej w Siemichoczach"

 

Zaproszenie

do składania ofert w zapytaniu cenowym



1.Zamawiający:

Gmina Nurzec-Stacja

ul. Żerczycka 33

17-330 Nurzec-Stacja

tel. (85) 657 50 78

fax. (85) 657 50 63

bip.ug.nurzec.wrotapodlasia.pl

www.nurzec-stacja.eu

zaprasza do składania ofert na:

 

 

2.Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest - „Remont świetlicy wiejskiej w Siemichoczach”

      Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV):45000000-7 , 45442100-8,45421100-5.

 

 

Zakres prac przewidzianych do realizacji obejmuje:

1/wymiana stolarki okiennej -12 szt

2/ Wymiana drzwi wewnętrznych - 2 szt

3/ Wymiana pieców kaflowych na ogrzewanie kominkowe -1 komplet

4/ Dwukrotne malowanie wewnętrznych ścian i sufitów sali dużej,sali małej i korytarza farbami olejnymi i emulsyjnymi.


Przedmiot zamówienia określa:

1/ Przedmiar robót budowlanych

 


3.Termin realizacji/wykonania zamówienia:

      Termin wykonania zamówienia: do 31 sierpnia 2011 r.

Za termin wykonania zamówienia uznaje się datę podpisania protokołu odbioru robót.


4.Kryteria wyboru oferty: cena oferty brutto 100%


Wartość punktowa =Cena oferty najniższej X 100

                              Cena ofert badanej

5. Istotne postanowienia umowy :

Rozliczanie odbędzie się na podstawie faktury końcowej za wykonanie roboty, po komisyjnym odbiorze robót i potwierdzeniu prawidłowości wykonania prac.

Należność zostanie uregulowana w formie przelewu na konto Wykonawcy


6. Miejsce i termin składania ofert oraz określenie ich formy:

Urząd Gminy w Nurcu – Stacji

ul. Żerczycka 33 pokój nr 5

06 kwiecień 2011 godz. 1100


7. Ewentualne warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonania oceny ich spełniania:

    1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli

      przepisy prawa nakładają taki obowiązek.

2) posiadania wiedzy i doświadczenia,

Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 2 robót budowlanych w ostatnich 2 latach przed złożeniem oferty.

    1. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do

      wykonania zamówienia

    2. znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

    3. dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,

       

 

8. Warunki niezbędne do spełnienia przez wykonawcę przed zawarciem umowy:

 

Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.

Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej:

Zamawiający informuje, że zmiany do umowy w stosunku do treści wybranej oferty są możliwe jeżeli będą korzystne dla Zamawiającego lub gdy podczas wykonywania zamówienia pojawiły się okoliczności, których w trakcie prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia nie można było przewidzieć.

Zmiany do umowy mogą dotyczyć:

    terminu wykonania zamówienia na skutek okoliczności wynikających z tzw. ,,siły wyższej”




Załączniki :

1.Oferty zapytania cenowego - formularz

2.Przedmiar robót.

3.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust 1 i art.24. Prawo Zamówien Publicznych.

4.Formularz Doświadczenia Zawodowego.

5. Projekt umowy.




                                                                                            Wójt

                                                                                      Piotr Jaszczuk





Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Nurzec-Stacja

Wytwarzający/odpowiadający: Norbert Jadczuk

Wprowadzający: Norbert Jadczuk

Data wprowadzenia: 2011-03-23

Data modyfikacji: 2011-03-23

Opublikował: Norbert Jadczuk

Data publikacji: 2011-03-23