Zaproszenie do składania ofert w zapytaniu cenowym (Roboty budowlane związane z realizacją funduszu sołeckiego na terenie gminy Nurzec-Stacja w 2016 r.)

Uwaga !

W dniu 22.07.2016 r. dodano:

   

   

Nurzec-Stacja, dnia 22.07.2016 r.

RRG.2510.19.2016

 

Sprostowanie dotyczące zaproszenia do składania ofert w zapytaniu cenowym z dnia 21.07.2016 r. na: "Roboty budowlane związane z realizacją funduszu sołeckiego

na terenie gminy Nurzec-Stacja w 2016 r." 

 

            W części II przedmiotu zamówienia pn.: "Wykonanie instalacji elektrycznej wewnątrz budynku gospodarczego w Żerczycach na dz. nr geod. 26/6, 26/8." w pkt 4. ppkt a) wykreśla się zapis "oraz skuteczności ochrony odgromowej".

 

                                                                                                                                                Wójt

                                                                                                                                         Piotr Jaszczuk

 

 


Nurzec-Stacja, dnia 21.07.2016 r.

 

RRG.2510.19.2016

                                                             

Zaproszenie

do składania ofert w zapytaniu cenowym

na wykonanie zamówienia, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 EURO

 

1. Zamawiający: Gmina Nurzec-Stacja, ul. Żerczycka 33 17-330 Nurzec-Stacja

                     tel. (85) 657 50 78, fax. (85) 657 50 63, www.nurzec-stacja.eu

zaprasza do składania ofert na:

"Roboty budowlane związane z realizacją funduszu sołeckiego

na terenie gminy Nurzec-Stacja w 2016 r."

2. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na terenie gminy Nurzec-Stacja związane z realizacją wniosków  złożonych w ramach funduszu sołeckiego przez  następujące sołectwa:

I.                    Werpol,

II.                  Żerczyce

            Zadanie podzielone zostało na II odrębne części, z których każda obejmuje zakres robót przewidziany do realizacji dla danego sołectwa. Wykonawca może złożyć  ofertę  na I, II lub na obie części zamówienia.

 

Część I – Budowa kominka w świetlicy wiejskiej w Werpolu

Przedmiotem zamówienia jest budowa kominka opalanego drewnem z zamkniętym wkładem kominkowym w świetlicy wiejskiej w Werpolu zgodnie z pozwoleniem na budowę nr 95/2016 z dnia 27.04.2016 r. Zakres prac obejmuje w szczególności:

1.                   Rozebranie pieca kaflowego

2.                   Sprawdzenie i odgruzowanie przewodów kominowych i wentylacyjnych

3.         Uzupełnienie posadzki w miejscu rozebranego pieca kaflowego

4.        Wykonanie izolacji ogniowej ściany, na której będzie montowany kominek (wełną mineralną  z powłoką aluminiową typu firebatts, względnie płytami glinokrzemianowymi o gr. min. 4 cm)

5.      Montaż kominka opalanego drewnem z zamkniętym wkładem kominkowym o mocy 12 kW z grawitacyjnym rozprowadzeniem powietrza na salę świetlicową poprzez montaż kratki nawiewnej o wym. min.17cm x 49 cm oraz do pomieszczenia gospodarczego poprzez montaż dwóch kanałów zakończonych kratkami nawiewnymi z obudową, izolacją i obróbką.

6.         Uzupełnienie terakoty

7.                   Wykonanie podstawy pod wkład kominkowy z bloczków z betonu komórkowego. Obudowa kominka z płyt gipsowo-kartonowych o podwyższonej odporności na ogień wraz z wykończeniem tynkiem żywicznym, płytkami klinkierowymi lub kamiennymi.

8.                   Wykonanie doprowadzenia  nawiewu zimnego powietrza z zewnątrz budynku do komory paleniska z pełną obróbką.

9.     Dokonanie odbioru kominiarskiego przez osobę uprawnioną wraz z protokołem odbioru  kominiarskiego.

 

Cena oferty musi uwzględniać wszelkie koszty nie ujęte w w/w opisie a niezbędne do  prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.

W związku z powyższym, Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji w miejscu prowadzenia prac.

 

Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobą, która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlanej.

Najpóźniej w dniu podpisania umowy, Wykonawca którego oferta została wybrana, będzie zobowiązany dostarczyć wszystkie niezbędne uprawnienia i aktualne zaświadczenia o przynależności do izby inżynierów budownictwa, potrzebne do realizacji zadania zgodnie z przepisami. Zamawiający odstąpi od podpisania Umowy, jeżeli Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy, nie dostarczy wszystkich niezbędnych dokumentów,  potrzebnych do realizacji zadania zgodnie z przepisami.

    

 

Część II – Wykonanie instalacji elektrycznej wewnątrz budynku gospodarczego w Żerczycach

                   na dz. nr geod. 26/6, 26/8.

 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej w budynku gospodarczym w Żerczycach w celu spełnienia warunków przyłączenia nr 16-B3/WP/00764 z dnia 06.07.2016 r., stanowiących załącznik do Umowy nr 16-B3/UP/00764 o przyłączenie do sieci dystrybucyjnej. Zakres prac obejmuje w szczególności:

1.      zamontowanie skrzynki licznikowej na ścianie budynku;

2.      wykonanie instalacji elektrycznej wewnątrz budynku: przewody (w peszlach elektoinstalacyjnych), puszki, wyłączniki, gniazda podwójne wtykowe szt. 3, punkty świetlne na suficie szt. 3 (wraz z montażem nowych lamp),  wyłączniki i bezpieczniki; wymiary budynku – 7,0m x 5,0m;

3.      wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej przez uprawnioną osobę;

4.      sporządzenie dokumentacji powykonawczej obejmującej m.in.:

    a) protokóły  pomiarów rezystancji izolacji, skuteczności ochrony przeciwporażeniowej 

        oraz  skuteczności ochrony odgromowej;

    b) dokumenty niezbędne do przekazania PGE Dystrybucja S.A. celem podłączenia

        wykonanej instalacji do sieci, w tym m.in. oświadczenie uprawnionej osoby o   wykonaniu

        instalacji elektrycznej zgodnie z normami i przepisami oraz warunkami przyłączenia a także

        zobowiązanie wykonawcy do konserwacji instalacji do czasu zakończenia budowy.

Instalacje i urządzenia elektryczne powinny zapewniać bezpieczeństwo użytkowania, a przede wszystkim ochronę przed  porażeniem prądem elektrycznym oraz ochronę przed przepięciami łączeniowymi i atmosferycznymi występującymi w sieci energetycznej, powstaniem pożaru, wybuchem i innymi szkodami.

Cena oferty musi uwzględniać wszelkie koszty nie ujęte w w/w opisie a niezbędne do  prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.

W związku z powyższym, Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji w miejscu prowadzenia prac.

Roboty winny być wykonane zgodnie z aktualnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami.

 

3. Termin realizacji / wykonania zamówienia:

 część I - do 30.09.2016 r.

 część II – do 30.08.2016 r.

4. Kryteria wyboru oferty: najniższa cena - 100 %

5. Istotne postanowienia umowy (ewentualnie projekt umowy):

Projekt umowy stanowi załącznik Nr 7 do niniejszego zaproszenia. Złożenie oferty przez Wykonawcę jest tożsame z akceptacją warunków w/w umowy.

Rozliczanie odbędzie się na podstawie faktury lub rachunku za wykonanie robót, po komisyjnym odbiorze robót i potwierdzeniu prawidłowości wykonania zamówienia przez Zamawiającego. Należność zostanie uregulowana w formie przelewu na konto Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT lub rachunku.

6. Miejsce i termin składania ofert oraz określenie ich formy: 

 Pisemne oferty należy złożyć wg załączonego wzoru do dnia 08.08.2016r. do godz. 12.00 w siedzibie Urzędu Gminy Nurzec-Stacja w zamkniętych kopertach opisanych lub opieczętowanych w sposób umożliwiający identyfikację składającego ofertę. Ponadto koperta winna być zaadresowana oraz opisana w następujący sposób:

                                                               Urząd Gminy Nurzec-Stacja

ul. Żerczycka 33

17-330 Nurzec-Stacja

  Oferta na roboty budowlane związane z realizacją funduszu sołeckiego

na terenie gminy Nurzec-Stacja w 2016 r.

 

Decyduje data i godzina wpływu do Urzędu Gminy Nurzec-Stacja, oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Ofertę należy złożyć na I, II lub obie części zamówienia.

Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę na daną część zamówienia.

Oferta winna być podpisana oryginalnie przez osobę uprawnioną.

7. Ewentualne warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonania oceny ich spełniania:

O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:                1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają taki obowiązek.

2) posiadania wiedzy i doświadczenia.

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

4) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia .

  Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia”.

 

W przypadku złożenia oferty na I część zamówienia dodatkowo Wykonawca winien:

 

a)  posiadać lub dysponować osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi – w celu potwierdzenia spełnienia tego warunku wykonawca winien podać Nr uprawnień kierownika budowy i Nr zaświadczenia o przynależności do OIIB.

b)  wykazać się posiadanym doświadczeniem – w celu potwierdzenia spełnienia tego warunku, wykonawca winien wykazać, że wykonał w sposób należyty co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie kominka z zamkniętym wkładem kominkowym wraz z załączeniem dowodów (poświadczenie, referencje), że roboty te zostały wykonane w sposób należyty.

Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia – nie spełnia.

 

 

 

8. Warunki niezbędne do spełnienia przez wykonawcę przed zawarciem umowy:

Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.

9. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania, unieważnienia postępowania lub nieprzyjęcia żadnej z ofert bez podania przyczyny.

 

 

                                                                                                                                                                      Wójt

                                                                                                                                                               Piotr Jaszczuk

 

 

 

 

 

Załączniki:

Zał. Nr 1 – Formularz ofertowy,

Zał. Nr 2 – Oświadczenie o spełnieniu warunków,

Zał. Nr 3 – Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia (dot. części I zamówienia)

Zał. Nr 4 – Wykaz wykonanych robót (dot. części I zamówienia)

Zał. Nr 5 – Szkic usytuowania kominka w świetlicy w Werpolu

Zał. Nr 6 - Warunki przyłaczenia nr 16-B3/WP/00764 z dnia 06.07.2016 r. (dot. części II zamówienia)

Zał. Nr 7 – Projekt umowy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Nurzec-Stacja

Wytwarzający/odpowiadający: Norbert Jadczuk

Wprowadzający: Norbert Jadczuk

Data wprowadzenia: 2016-07-21

Data modyfikacji: 2016-07-22

Opublikował: Norbert Jadczuk

Data publikacji: 2016-07-21