Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania („Zmiana pokrycia dachowego na gminnym budynku gospodarczo – garażowym przy ul. Szkolnej 3 w Nurcu-Stacji”)
Nurzec-Stacja, dnia 18.04.2017r.
RRG. 2511.2.2017
Zawiadomienie
o unieważnieniu postępowania
dotyczy:
Postępowania o udzielenie zamówienia na wykonanie roboty budowlanej
pn.: „Zmiana pokrycia dachowego na gminnym budynku gospodarczo – garażowym
przy ul. Szkolnej 3 w Nurcu-Stacji”.
Wójt Gminy Nurzec-Stacja zawiadamia, iż postępowanie prowadzone zgodnie z §3 ust. 1 pkt. 2 Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 4 pkt 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zatwierdzonego Zarządzeniem Nr 5/2017 Wójta Gminy Nurzec-Stacja z dnia 20 stycznia 2017r. zostaje unieważnione zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 Prawo zamówień publicznych, z uwagi, iż wszystkie złożone i ważne oferty przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania.
Wójt
Piotr Jaszczuk
Otrzymują:
- Wykonawcy wg rozdzielnika
- BIP
- a/a
Metryka strony