Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania („Zmiana pokrycia dachowego na gminnym budynku gospodarczo – garażowym przy ul. Szkolnej 3 w Nurcu-Stacji”)

Nurzec-Stacja, dnia 18.04.2017r.

RRG. 2511.2.2017

 

 

Zawiadomienie

o unieważnieniu postępowania

dotyczy:

Postępowania o udzielenie zamówienia na wykonanie roboty budowlanej

pn.: „Zmiana pokrycia dachowego na gminnym budynku gospodarczo – garażowym

przy ul. Szkolnej 3 w Nurcu-Stacji”.

 

 

Wójt Gminy Nurzec-Stacja zawiadamia, iż postępowanie prowadzone zgodnie z §3 ust. 1 pkt. 2 Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 4 pkt 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zatwierdzonego Zarządzeniem Nr 5/2017 Wójta Gminy Nurzec-Stacja z dnia 20 stycznia 2017r. zostaje unieważnione zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 Prawo zamówień publicznych, z uwagi, iż wszystkie złożone i ważne oferty przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania.

 

                                                                                                                                  Wójt

                                                                                                                          Piotr Jaszczuk

 

 

 

Otrzymują:

  1. Wykonawcy wg rozdzielnika
  2. BIP
  3. a/a

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Nurzec Stacja

Wytwarzający/odpowiadający: Piotr Jaszczuk- Wójt Gminy

Wprowadzający: Norbert Jadczuk

Data modyfikacji: 2017-04-21

Opublikował: Norbert Jadczuk

Data publikacji: 2017-04-21