Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (Rozbudowa infrastruktury wodociągowo - kanalizacyjnej na terenie gminy Nurzec-Stacja)

Nurzec-Stacja: Rozbudowa infrastruktury wodociągowo - kanalizacyjnej na terenie gminy Nurzec-Stacja
Numer ogłoszenia: 142521 - 2014; data zamieszczenia: 02.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 103461 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nurzec-Stacja, ul. Żerczycka 32, 17-330 Nurzec-Stacja, woj. podlaskie, tel. 085 6575078, faks 085 6575063.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa infrastruktury wodociągowo - kanalizacyjnej na terenie gminy Nurzec-Stacja.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W ramach zadania określonego jedną wspólną nazwą: Rozbudowa infrastruktury wodociągowo - kanalizacyjnej na terenie gminy Nurzec-Stacja przewidziana jest: 1. Budowa wodociągu na odcinku Piszczatka - Litwinowicze. Projektowana sieć wodociągowa z PE o średnicy Ø110 mm spinać będzie wodociągi wiejskie od m. Piszczatka (obręb geodezyjny Tymianka) do m. Litwinowicze na dł. 905,5 mb. W ramach budowy wodociągu przewidziane jest przejście pod rzeką Pulwą (działka Nr 276 obręb Litwinowicze metodą przecisku sterowanego w rurze osłonowej PE 180. Przejście pod działką Nr 113 obręb Tymianka wykonać wykopem otwartym z zastosowaniem rury osłonowej PE 180. Planuje się zamontowanie zasuwy liniowej DN 100 za rzeką Pulwą od strony Litwinowicz. Z wyprzedzeniem 14 dniowym przed przystąpieniem do przejścia przez działkę Nr 276 i 113 wykonawca winien zawiadomić inwestora, w celu zapewnienia nadzoru technicznego i powiadomienia o terminie wykonania prac w obrębie rzeki Pulwy - Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Białymstoku, w obrębie rowu melioracyjnego - Starostę Siemiatyckiego. Przekroczenie drogi powiatowej (działka Nr 70/5 obręb Litwinowicze) należy wykonać przeciskiem pneumatycznym z zastosowaniem rury osłonowej PE 180 mm. Na czas robót należy uzyskać zgodę na zajęcie pasa drogowego drogi powiatowej Nr 1766B. Koszt związany z zajęciem pasa drogowego i umieszczenia urządzenia stanowić będzie wydatek inwestora. Wykonawca zaś zobligowany będzie do przygotowania wszelkiej dokumentacji niezbędnej do wystąpienia ze stosownymi wnioskami do zarządcy drogi, w tym w szczególności do przedłożenia zatwierdzonego projektu organizacji ruchu. W trakcie wykonania robót, wykonawca zobligowany będzie do zachowania zasady minimalnej i wyłącznie niezbędnej, na potrzeby realizacji zadania, ingerencji w stan działek, w szczególności działek siedliskowych i rolnych, w tym w zakresie upraw i nasadzeń. Po zakończeniu, teren budowy należy przywrócić do stanu pierwotnego, z wbudowaniem w miejscu przekopu warstwy urodzajnej min. gr. 40 cm. Na obszarze projektowanej sieci występują urządzenia melioracyjne i drenażowe. Wykonawca, winien zachować ostrożność i dokonać należytej staranności przy wykonywaniu prac ziemnych, a w przypadku ewentualnego zniszczenia lub naruszenia winien dokonać naprawy tych urządzeń na własny koszt. Na powyższe inwestor uzyskał pozwolenie na budowę Nr 342/2013 z dnia 25.11.2013r. oraz pozwolenie wodno - prawne na wykonanie przejścia pod dnem rzeki Pulwa znak decyzji: RL.6341.1.35.2013 z dnia 04.11.2013r. i zezwolenie na umieszczenie w pasie drogowym drogi powiatowej Nr 1766B wodociągu decyzję znak PZD4.44.442.43.P.2013 z dnia 11.10.2013r. 2. Przebudowa i modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Tymiance. Przebudowa wraz z modernizacją SUW obejmuje wymianę urządzeń, instalacji technologicznej, wod. - kan. i elektrycznej oraz wymianę stolarki okiennej i drzwiowej wraz z dociepleniem budynku. Zgodnie z zapotrzebowaniem zaprojektowano stację uzdatniania wody na wydajność 36m³/h. Stacja będzie pracować jak w stanie obecnym w systemie jednostopniowym. Woda surowa z istniejących studni głębinowych wierconych pobierana będzie pompami głębinowymi i tłoczona do stacji uzdatniania. Woda surowa zostanie napowietrzona w centralnym aeratorze, a następnie poddana filtracji na filtrach pośpiesznych ciśnieniowych wypełnionych złożami mieszanymi. Uzdatniona woda kierowana będzie do sieci wodociągowej, po dezynfekcji podchlorynem sodu (w miarę konieczności). Wody pochodzące z płukania filtrów odprowadzane będą do istniejących odstojników. Stacja wodociągowa będzie w części zautomatyzowana. Program modernizacji stacji obejmuje: przebudowę budynku (wydzielenie pomieszczenia chloratorni ścianką wewnętrzną), ocieplenie ścian wewnętrznych budynku, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie nowej technologii stacji uzdatniania wody, wymiana kabli elektrycznych i sterowania, wymiana wewnętrznej instalacji wod. - kan. i went. Zakres przebudowy instalacji elektrycznej polegać będzie na demontażu istniejącej instalacji i wykonaniu nowej wraz z wymianą rozdzielni głównej RG. Po wykonaniu instalacji wykonawca ma obowiązek wykonać pomiary rezystancji i izolacji obwodów elektrycznych, rezystancji uziemień oraz sprawdzenie skuteczności dodatkowej ochrony przeciwpożarowej. Wyniki pomiarów i sprawdzeń przedstawić w protokołach pomiarów. W trakcie robót wykonawca winien zapewnić ciągłą i nieprzerwaną dostawę wody. W przypadku braku takiej technicznej możliwości należy uzyskać zgodę na powyższe od inwestora i eksploatatora sieci wodociągowej. Wykonawca po wykonaniu robót zobligowany będzie do przedłożenia niezbędnej dokumentacji, w szczególności operatu wodno - prawnego, niezbędnego do uzyskania decyzji zmieniającej pozwolenie wodno prawne. Na powyższe inwestor uzyskał pozwolenie na budowę Nr 39/2014 z dnia 10.02.2014r. 3. Budowa wodociągu do miejscowości Grabarka Klasztor wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Zadanie obejmuje budowę wodociągu wiejskiego PVC 110 o długości 690,0 mb od miejscowości Szumiłówka do miejscowości Grabarka Klasztor (obręb geodezyjny Szumiłówka) wraz z infrastrukturą towarzyszącą (pompownią, studnią wodomierzową przyłączem energetycznym). W celu zabezpieczenia p.poż. budynków usytuowanych w m. Grabarka Klasztor przewidziano dwa hydranty HP80. Przekroczenia drogi gminnej (działka Nr 475/1, 530/1) oraz terenów utwardzonych na działce Nr 498 wykonać przeciskami pneumatycznymi z zastosowaniem rury osłonowej PVC 160. Zamawiający nie będzie obciążał wykonawcy kosztami za zajęcie pasa drogowego drogi gminnej. Prace objęte projektem prowadzone mają być m.in. na obszarze wpisanym do rejestru zabytków decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dn. 19 września 1977r. pod Nr rej. A-405, jako teren wzgórza wraz z zespołem klasztornym z XVIII/XX w. w Grabarce, gm. Nurzec-Stacja. Na powyższe prace wydane zostało pozwolenie Podlaskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków ZN.5142.221.2013.JM z dnia 25 października 2013r. oraz pozwolenie na budowę Nr 38/2014 z dnia 10.02.2014r. 4. Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków przy świetlicy w Litwinowiczach. Projektowana przydomowa oczyszczalnia ścieków służyć będzie do oczyszczania ścieków socjalno - bytowych powstających podczas użytkowania wiejskiej świetlicy w m. Litwinowicze. Dobrano przydomową oczyszczalnię ścieków o pojemności osadnika gnilnego 2000L. Dobrano osadnik gnilny trzykomorowy. Technologia oczyszczania ścieków - beztlenowa. Ścieki bytowe doprowadzone będą do osadnik gnilnego, gdzie ulegną sedymentacji zawiesin opadających, flotacji tłuszczów i piany fermentacyjnej oraz fermentacji zgromadzonych osadów. Mniej obciążone ścieki przepływają przez filtr doczyszczający i zostają skierowane do studni chłonnej gdzie ulegną tlenowemu doczyszczeniu. Posadowienie osadnika gnilnego zgodnie z DTR producenta. Zaprojektowano doprowadzenie podczyszczonych ścieków do studni chłonnej Dn 1000. Dopływ ścieków do oczyszczalni budynku rurą PVC110 ze spadkiem 1,5%; odpływ oczyszczonych ścieków do studni chłonnej rurą PVC ze spadkiem 1,5%. Rury należy ułożyć na 10 cm podsypce piaskowej i obsypać 10 cm warstwą piasku po ich ułożeniu. Rzędne posadowienia oczyszczalni, studni chłonnej oraz kanałów należy wykonać zgodnie z projektem. Na powyższe inwestor uzyskał pozwolenie na budowę Nr 353/2013 z dnia 04.12.2013r. 5. Budowa przyłącza wodociągowego do budynku świetlicy w Litwinowiczach. Projektowane przyłącze służyć będzie do poboru wody do celów bytowo socjalnych w budynku świetlicy wiejskiej. Budynek wyposażony będzie w typowe urządzenia sanitarne tj. umywalkę szt. 1, zlewozmywak szt. 1, miska ustępowa szt. 1. Projekt przewiduje wykonanie przyłącza z rur PEØ32mm; PN 10at. Połączenie z istniejącą siecią wodociągową PVC110, w działce o Nr geod. 82 poprzez nawiertkę Ø110x11/4 z obudową. Nad zaworem nawiertaki należy wykonać przedłużenie w rurze osłonowej i zakończyć skrzynką uliczna do zasuw. Przyłącze zakończyć węzłem wodomierzowym (wodomierz Dn15) wraz z zaworem antyskażeniowym, zlokalizowanym w studni wodomierzowej Dn1000. Przejście przez drogę powiatową Nr 1766B (dz. Nr 70/5) wykonać przeciskiem pneumatycznym z zastosowaniem rury osłonowej PE75. Rurę należy ułożyć na 10 cm podsypce piaskowej i obsypać 10 cm warstwą piasku po jej ułożeniu. Przekrycia przyłącza min. 1,8m. Na czas robót należy uzyskać zgodę zarządcy na zajęcie pasa drogowego drogi powiatowej Nr 1766B. Koszt związany z zajęciem pasa drogowego i umieszczenia urządzenia stanowić będzie wydatek inwestora. Wykonawca zaś zobligowany będzie do przygotowania wszelkiej dokumentacji niezbędnej do wystąpienia ze stosownymi wnioskami do zarządcy drogi, w tym w szczególności do przedłożenia zatwierdzonego projektu organizacji ruchu. Na powyższe prace inwestor uzyskał pozwolenie zarządcy drogi powiatowej na umieszczenie w pasie drogowym przyłącza wodociągowego decyzją PZD4.44.442.42.P.2013 z dnia 10.10.2013r. oraz dokonał zgłoszenia zamiaru budowy znak. AB.6743.506.2013 z dnia 21.10.2013r. W przypadku nałożenia przez instytucje finansujące obowiązku ustawienia tablic promocyjnych, informujących o fakcie dofinansowania inwestycji ze środków zewnętrznych, wykonawca winien będzie wykonać i ustawić takie tablice w miejscu realizacji inwestycji, zgodnie z wytycznymi tych instytucji. Szczegółowy zakres prac został określony w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej, SST oraz przedmiarach robót. Projekt i przedmiar stanowią integralną część dokumentacji ze wskazaniem na projekt. Przedmiar stanowi element pomocniczy do wyceny oferty na wykonanie robót ujętych w dokumentacji projektowej. Roboty nie uwzględnione w przedmiarach robót powinny być ujęte przy ustaleniu ogólnej ceny ofertowej. Przedmiary robót stanowiące podstawę sporządzenia kosztorysu jest opracowaniem wtórnym w stosunku do projektu i specyfikacji technicznych i to nie on determinuje zakres prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarach robót zestawienia mają obrazować skalę roboty budowlanej i pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego przedmiarowi robót można przypisać wyłącznie charakter dokumentu pomocniczego. Wykonawca będzie zobligowany do każdorazowego uzgadniania z zamawiającym rodzaju materiałów do wbudowania, jeśli nie zostały to określone w niniejszej specyfikacji lub dokumentacji projektowej. Użyte w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń, itp. równoważnych, o parametrach nie niższych niż materiałów wskazanych nazwą. Uwaga! Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zgodnie z SIWZ oferta ma stanowić cenę ryczałtową i winna obejmować wszelkie roboty objęte dokumentacją projektową oraz uwzględniać w szczególności: - wykonanie zadania zgodnie z warunkami technicznymi, wymaganymi uzgodnieniami i opiniami, pozwoleniami, pozwoleniami na budowę, zgłoszeniem oraz warunkami umowy i SIWZ, - wykonanie zadania w sposób należyty, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz prawidłowo ukończone, w tym w szczególności, w zakresie niezbędnym do oddania inwestycji do użytkowania, rozliczenia zadania, należytego bieżącego funkcjonowania i eksploatacji, - przedłożenie Zamawiającemu wymaganych obowiązującymi przepisami prawa dokumentów, w tym dokumentów niezbędnych do prawidłowego prowadzenia inwestycji, oddania do użytkowania oraz do rozliczenia zadania, należytego bieżącego funkcjonowania i eksploatacji, - wykonanie stosownych, prób i badań laboratoryjnych i przedłożenie Zamawiającemu w stosunku do zastosowanych materiałów certyfikatów zgodności lub aprobat technicznych oraz atestów. - uwzględnienie kosztów wynikających z warunków technicznych i wydanych uzgodnień, zawartych w projektach budowlanych i wykonawczych, w tym m.in. koszty nadzoru, kontroli, odłączenia oraz włączenia w czynne sieci, odbiorów technicznych wykonanych przez przedstawicieli zewnętrznych podmiotów branżowych. Odbiór wykonanych robót będzie dokonany zgodnie z Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi oraz warunkami określonymi w umowie. Zamawiający dopuszcza max. 4 odbiory częściowe po zakończeniu zakresu robót objętych: - pozwoleniem na budowę Nr 342/2013 z dnia 25.11.2013r. - pozwoleniem na budowę Nr 38/2014 z dnia 10.02.2014r. - pozwoleniem na budowę Nr 39/2014 z dnia 10.02.2014r. - pozwoleniem na budowę Nr 353/2013 z dnia 04.12.2013r. wraz ze zgłoszeniem AB.6748.506.2013 z dnia 21.10.2013r. Kolejność wykonywania i odbiorów robót zostanie ustalona odrębnym harmonogramem, który wykonawca winien przedłożyć do zatwierdzenia zamawiającemu w terminie 7 dni od podpisania umowy. Do protokołu odbioru Wykonawca dołączy wszelkie wymagane wyniki z przeprowadzonych prób i badań, aprobaty techniczne, świadectwa jakości, certyfikaty, atesty na wbudowane materiały oraz wszelkie inne dokumenty wymagane do prawidłowego zakończenia inwestycji i oddania jej do użytkowania oraz rozliczenia finansowego i bieżącego użytkowania, eksploatacji. Rozliczenie za przedmiot umowy odbędzie się na podstawie faktur wystawionych na podstawie Protokołu odbioru częściowego lub końcowego podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę. Faktura będzie płatna w terminie 30 dni od daty dostarczenia jej przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki wynikające z nieterminowego i nienależytego Wykonania zadania. Wykonawca wskaże części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcy oraz poda nazwy firm podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b w celu wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1. Pzp. (informacje te należy zamieścić w formularzu ofertowym - zał. nr 1 i zał. Nr 3) Z uwagi, iż Zamawiający przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe, nie wymaga się przedłożenia wraz z ofertą kosztorysu ofertowego. Natomiast będzie on wymagany od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.21.00-3, 45.23.24.21-9, 45.23.24.30-5, 45.25.21.27-4, 45.21.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Inwestycja jest współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, w ramach Działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007- 2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Rejonowy Związek Spółek Wodnych, ul. Armii Krajowej 35, 17-300 Siemiatycze, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1086109,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1092855,00

  • Oferta z najniższą ceną: 467400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1092855,00

  • Waluta: PLN.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Nurzec-Stacja

Wytwarzający/odpowiadający: Norbert Jadczuk

Wprowadzający: Norbert Jadczuk

Data wprowadzenia: 2014-07-02

Data modyfikacji: 2014-07-02

Opublikował: Norbert Jadczuk

Data publikacji: 2014-07-02