Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (SUKCESYWNE DOSTAWY OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DO OGRZANIA BUDYNKÓW GMINNYCH W NURCU-STACJI w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy)

Gmina Nurzec-Stacja: SUKCESYWNE DOSTAWY OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DO OGRZANIA BUDYNKÓW GMINNYCH W NURCU-STACJI w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 582908-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Nurzec-Stacja, Krajowy numer identyfikacyjny 50659585000000, ul. ul. Żerczycka  32, 17-330  Nurzec-Stacja, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 856 575 078, e-mail gmina@nurzec-stacja.eu, faks 856 575 063.
Adres strony internetowej (url): bip.ug.nurzec.wrotapodlasia.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SUKCESYWNE DOSTAWY OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DO OGRZANIA BUDYNKÓW GMINNYCH W NURCU-STACJI w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „SUKCESYWNE DOSTAWY OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DO OGRZANIA BUDYNKÓW GMINNYCH W NURCU-STACJI w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy”. 2. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy, własnym transportem, oleju opałowego lekkiego do kotłowni w następujących budynkach gminnych: Przedszkola Gminnego w Nurcu-Stacji przy ul. Słonecznej 1 (całkowita pojemność zbiornika 4500 l), Ośrodka Zdrowia w Nurcu-Stacji przy ul. Szkolnej 5 (całkowita pojemność zbiornika 2000 l), Gminnego Ośrodka Upowszechniania Kultury w Nurcu-Stacji przy ul. Żerczyckiej 34 (całkowita pojemność zbiornika 3200 l), Gminnego Ośrodka Upowszechniania Kultury w Nurcu-Stacji przy ul. Kolejowej 3 (całkowita pojemność zbiornika 1000 l) w ilości szacunkowej około 50 000 litrów, w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. 3. Wielkość zamówienia może ulec zmianie w związku z panującymi warunkami atmosferycznymi. Zamawiający zastrzega prawo nie wykorzystania w okresie realizacji umowy pełnej ilości planowanych dostaw. 4. Ilość oleju opałowego objętego postępowaniem odnosi się do rzeczywistych warunków tankowania do zbiorników Zamawiającego. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje również załadunek oleju opałowego na terminalu producenta/importera, transport i jego rozładunek w miejscu przeznaczenia. 6. Zamawiający przewiduje rozładunek oleju opałowego z autocysterny do zbiorników, przy zastosowaniu pompy przy autocysternie i legalizowanego licznika. 7. Podczas każdej dostawy – Zamawiający ma prawo żądać okazania aktualnego świadectwa legalizacji urządzenia pomiarowego o numerze zgodnym z numerem seryjnym licznika zainstalowanego na pojeździe dostawczym. 8. W przypadku stwierdzenia braku legalizacji licznika tankowania (uszkodzenia cech) dostawa nie zostanie przyjęta, a faktura zostanie zwrócona dostawcy bez zapłaty. 9. Przy każdorazowej dostawie, zbiorniki Zamawiającego powinny być tankowane do pełnej swojej pojemności, co oznacza, że rzeczywista ilość zatankowanego oleju opałowego może być większa lub mniejsza od złożonego zamówienia częściowego. 10. Zamawiający, zastrzega sobie prawo pobrania w obecności osoby, która dostarczyła produkt, próbki oleju opałowego i w przypadku wątpliwości, co do jakości dostarczonego oleju opałowego – skierowanie jej do badania do wybranego przez siebie laboratorium na koszt wykonawcy. 11. Kategoria wg wspólnego słownika zamówień CPV:09135100-5. 12. Olej opałowy lekki powinien odpowiadać, co do jakości wymogom surowców energetycznych dopuszczonych do obrotu i stosowania w energetyce cieplnej. Wykonawca obowiązany jest posiadać świadectwo (certyfikat) jakości, które należy każdorazowo dołączyć do faktury. 13. Minimalne wymagania dla dostarczonego oleju opałowego: Wartość opałowa - nie mniej niż 42,6 MJ/kg Gęstość w temperaturze 15oC - nie większa niż 0,860 mg/m3 Temperatura zapłonu - nie mniejsza niż 56oC Lepkość kinematyczna w temp. 20oC - nie większa niż 6,00 mm2/s Temperatura płynięcia - nie większa niż – 20o Zawartość siarki - nie większa niż 0,10 % Zawartość wody - nie większa niż 200 mg/kg Zawartość zanieczyszczeń stałych - nie większa niż 24 mg/kg Pozostałość po spaleniu - nie większa niż 0,01%. 14. Dostawy będą realizowane na podstawie ceny wyliczonej w oparciu o relacje aktualnie obowiązującej ceny ogłoszonej przez wskazany koncern w formularzu ofertowym wykonawcy, do ceny obowiązującej w dniu 10 września 2020 r., przyjętej do kalkulacji ceny ofertowej. Wykonawca wraz z fakturą dołączy kalkulację ceny oleju dla każdej dostawy wyliczoną w/g wzoru: C=(ACK x CO):CKP C – cena netto paliwa dla konkretnej dostawy, ACK – aktualna cena netto 1 m3 oleju opałowego obowiązująca w dniu dostawy, ogłoszona przez wskazany w ofercie koncern będący źródłem zaopatrzenia, CO – zryczałtowana cena ofertowa netto 1 litra oleju opałowego podana w formularzu ofertowym. Do wyliczenia ceny dla każdej dostawy należy cenę ofertową dostosować do ceny 1m3 (zastosować trzy miejsca po przecinku). CKP – cena netto 1 m3 oleju opałowego ogłoszona przez wskazany w ofercie koncern jako źródło zaopatrzenia obowiązująca w dniu 10 września 2020 r. przyjęta do kalkulacji ceny ofertowej. 15. Płatność będzie następowała w terminie 21 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09136100-5

Dodatkowe kody CPV: 09135100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 144371.50
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: P.P.H.U "OPAL" SPÓŁKA JAWNA Irena Puławska Roman Puławski
Email wykonawcy: firmaopal@wp.pl
Adres pocztowy: Targowa 84
Kod pocztowy: 17-200
Miejscowość: Hajnówka
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 114697.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 114697.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 121770.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Nurzec Stacja

Wytwarzający/odpowiadający: Wójt Gminy- Piotr Jaszczuk

Data wytworzenia: 2020-11-04

Wprowadzający: Norbert Jadczuk

Data modyfikacji: 2020-11-09

Opublikował: Norbert Jadczuk

Data publikacji: 2020-11-09