Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (Przebudowa dachu oraz budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych do budynku gminnego przy ul. Szkolnej 3 w Nurcu-Stacji)

Nurzec-Stacja: Przebudowa dachu oraz budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych do budynku gminnego przy ul. Szkolnej 3 w Nurcu-Stacji.
Numer ogłoszenia: 46389 - 2013; data zamieszczenia: 27.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 21695 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nurzec-Stacja, ul. Żerczycka 32, 17-330 Nurzec-Stacja, woj. podlaskie, tel. 085 6575078, faks 085 6575063.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dachu oraz budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych do budynku gminnego przy ul. Szkolnej 3 w Nurcu-Stacji..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie obejmuje następujące roboty: 1.Przebudowę dachu na budynku przy ul. Szkolnej 3 w Nurcu-Stacji, w skład, której wchodzą następujące roboty: - Roboty rozbiórkowe polegające na wymianie rynien i rur spustowych, demontażu obróbki blacharskiej okapów oraz ścian szczytowych, rozbiórce czapek żelbetowych na kominach wymagających nadbudowy, - Nadbudowa istniejących kominów wraz z wydłużeniem wywietrzników - Nadbudowa ścian szczytowych - Wykonanie więźby dachowej i krycia dachu. Dach drewniany dwuspadowy symetryczny o konstrukcji krokwiowo - płatwiowo - kleszczowej. Krokwie o przekroju 7/20, folia paroprzepuszczalna, kontrłaty o przekroju 7x2,5cm oraz łaty o przekroju 7x3,8cm. Murłaty mocowane do wieńców stropodachu na kołki rozprężne. Stolce oparte na istniejącym stropodachu na podwalinach. Wszystkie elementy drewniane należy zabezpieczyć środkiem grzybobójczym poprzez dwukrotne smarowanie preparatem. - Dach kryty blachą trapezową powlekaną w kolorze ceglasty połysk, mocowaną na wkręty dachowe. - Obróbki blacharskie kominów, okapów podłużnych i szczytowych z blachy powlekanej płaskiej o kolorze poszycia dachowego. - Śniegołapy zamontowane na obu połaciach dachowych w kolorze odpowiadającym kolorowi blachy, skutecznie zapobiegające osuwaniu się śniegu z dachu. - Odprowadzenie wód opadowych za pomocą rynien R-15 i rur spustowych R-12,5 z PCV. W ramach obróbek blacharskich należy na całej wysokości nad połacią dachową kominy obłożyć blachą powlekaną, trapezową T-14 w kolorze poszycia dachowego. - Okapy szczytowe i podłużne od dołu (podsufitkę) na rusztach drewnianych należy podbić blachą powlekaną trapezową T-8 w kolorze stolarki okiennej. - Tynk - na części nadbudowanej ściany należy otynkować zaprawą cementowo-wapienną dwuwarstwowo, metodą nakrapianą, dobierając kolor w odcieniu istniejącej elewacji. Uzupełnić brakujące i wymagające skucia tynki na całym budynku. 2.Budowę podjazdu dla osób niepełnosprawnych w Nurcu-Stacji: - Projektowana pochylnia ma umożliwić dojazd osobom niepełnosprawnym do lokalu użytkowego znajdującego się na parterze budynku, w którym prowadzona jest obecnie apteka. - Fundamenty wykonane powinny być z betonu żwirowego B15, ściany z cegły klinkierowej, - Słupy i balustrady powinny być wykonane z rur stalowych o przekroju 1,5 cala pomalowane farbą antykorozyjną i olejną dwukrotnie w kolorze odpowiadającym istniejącej poręczy przy podeście. - Istniejące fragmenty balustrady kolidujące z projektowaną pochylnią należy zdemontować i wykorzystać do wbudowania przy podjeździe lub przekazać zamawiającemu. - Nawierzchnię pochylni należy wykonać z kostki brukowej typu Polbruk na podłożu z mieszanki cementowo - piaskowej i ubitej pospółki. - Na schodach wejściowych i podeście istniejące płytki wymienić na gres mrozoodporny antypoślizgowy. Szczegółowy zakres prac został określony w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej, SST oraz przedmiarach robót. Projekt i przedmiar stanowią integralną część dokumentacji ze wskazaniem na projekt, z uwzględnieniem wskazań określonych niniejszą SIWZ. Przedmiar stanowi element pomocniczy do wyceny oferty na wykonanie części robót ujętych w dokumencie. Pozostałe roboty powinny być uwzględnione przy ustaleniu ogólnej ceny ofertowej. Zgodnie z SIWZ oferta ma stanowić cenę ryczałtową i winna obejmować wszelkie roboty objęte niniejszym SIWZ. Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Wykonawca będzie zobligowany do każdorazowego uzgadniania z zamawiającym rodzaju, kolorystyki i wzorów materiałów do wbudowania, jeśli nie zostały to określone w niniejszej specyfikacji lub dokumentacji projektowej. Odbiór wykonanych robót będzie dokonany zgodnie z Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi oraz warunkami określonymi w umowie. Do protokołu odbioru Wykonawca dołączy wszelkie wymagane wyniki z przeprowadzonych prób i badań, aprobaty techniczne, świadectwa jakości, certyfikaty, atesty na wbudowane materiały oraz wszelkie inne dokumenty wymagane do prawidłowego zakończenia inwestycji i oddania jej do użytkowania oraz bieżącego użytkowania. Wykonawca sporządzi inwentaryzację geodezyjną powykonawczą robót w 3 egzemplarzach. Koszt inwentaryzacji ponosi Wykonawca. Rozliczenie za przedmiot umowy odbędzie się na podstawie faktury wystawionej na podstawie Protokołu odbioru końcowego podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę. Faktura będzie płatna w terminie 30 dni od daty dostarczenia jej przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki wynikające z nieterminowego i nienależytego Wykonania zadania. W przypadku, wygrania przetargu, Wykonawca: 1. zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 647 1 Kodeksu Cywilnego. 2. zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty od zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00-4, 45.26.13.20-3, 45.26.25.22-6, 45.32.40.00-4, 45.43.21.12-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Remontowo - Budowlane UR-B Krzysztof Wysocki, ul. Gen. Pułaskiego 2d/4, Makow Mazowiecki, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 91767,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 60900,32

  • Oferta z najniższą ceną: 60900,32 / Oferta z najwyższą ceną: 92756,92

  • Waluta: PLN.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Nurzec-Stacja

Wytwarzający/odpowiadający: Norbert Jadczuk

Wprowadzający: Norbert Jadczuk

Data wprowadzenia: 2013-03-27

Data modyfikacji: 2013-03-27

Opublikował: Norbert Jadczuk

Data publikacji: 2013-03-27