Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (Remont pieca kaflowego w świetlicy wiejskiej w Tymiance)

Nurzec-Stacja: Remont pieca kaflowego w świetlicy wiejskiej w Tymiance
Numer ogłoszenia: 111930 - 2014; data zamieszczenia: 02.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 102534 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nurzec-Stacja, ul. Żerczycka 32, 17-330 Nurzec-Stacja, woj. podlaskie, tel. 085 6575078, faks 085 6575063.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pieca kaflowego w świetlicy wiejskiej w Tymiance.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamawiający zaprosił Panią Tatianę Bazylak, prowadzącą działalność gospodarczą pn. PPHU BESTBUD Tatiana Bazylak Stary Lubotyń 74, 07-303 Stary Lubotyń do udziału w negocjacjach dotyczących wykonania robót budowlanych polegających na remoncie pieca kaflowego w budynku świetlicy wiejskiej w Tymiance w zakresie określonym przedmiarem robót i dokumentacją projektową przyjętą zgłoszeniem z dnia 14.01.2014r. Negocjacje w przedmiocie udzielenia zamówienia uzupełniającego odbyły się w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 5 w dniu 26.03.2014r. o godz. 12.00 Szczegółowy zakres prac został określony w dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót. Projekt i przedmiar stanowią integralną część dokumentacji ze wskazaniem na projekt. Przedmiar stanowi element pomocniczy do wyceny oferty na wykonanie robót ujętych w dokumentacji projektowej. Roboty nie uwzględnione w przedmiarach robót powinny być ujęte przy ustaleniu ogólnej ceny ofertowej. Przedmiary robót stanowiące podstawę sporządzenia kosztorysu jest opracowaniem wtórnym w stosunku do projektu i specyfikacji technicznych i to nie on determinuje zakres prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarach robót zestawienia mają obrazować skalę roboty budowlanej i pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego przedmiarowi robót można przypisać wyłącznie charakter dokumentu pomocniczego. Wykonawca będzie zobligowany do każdorazowego uzgadniania z zamawiającym rodzaju, kolorystyki i wzorów materiałów do wbudowania, jeśli nie zostały to określone w niniejszej specyfikacji lub dokumentacji projektowej. Użyte w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń, itp. równoważnych, o parametrach nie niższych niż materiałów wskazanych nazwą. Uwaga! Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Oferta ma stanowić cenę ryczałtową i winna obejmować wszelkie roboty objęte dokumentacją projektową oraz uwzględniać w szczególności: -wykonanie zadania zgodnie z warunkami technicznymi, wymaganymi uzgodnieniami i opiniami, zgłoszeniem oraz warunkami umowy, - wykonanie zadania w sposób należyty, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz prawidłowo ukończone, w tym w szczególności, w zakresie niezbędnym do oddania inwestycji do użytkowania, rozliczenia zadania, należytego bieżącego funkcjonowania, -przedłożenie Zamawiającemu wymaganych obowiązującymi przepisami prawa dokumentów, w tym dokumentów niezbędnych do prawidłowego prowadzenia inwestycji, oddania do użytkowania oraz do rozliczenia zadania i bieżącego funkcjonowania -wykonanie stosownych badań laboratoryjnych i przedłożenie Zamawiającemu w stosunku do zastosowanych materiałów certyfikatów zgodności lub aprobat technicznych oraz atestów, w tym na żądanie zamawiającego opinii/protokołu kominiarskiego. -uwzględnienie kosztów wynikających z warunków technicznych i wydanych uzgodnień, zawartych w projektach budowlanych i wykonawczych, w tym m.in. koszty nadzoru, kontroli, odłączenia oraz włączenia w czynne sieci, odbiorów technicznych wykonanych przez przedstawicieli zewnętrznych podmiotów branżowych. Odbiór wykonanych robót będzie dokonany zgodnie z warunkami określonymi w umowie. Do protokołu odbioru Wykonawca dołączy wszelkie wymagane wyniki z przeprowadzonych prób i badań, aprobaty techniczne, świadectwa jakości, certyfikaty, atesty na wbudowane materiały oraz wszelkie inne dokumenty wymagane do prawidłowego zakończenia inwestycji i oddania jej do użytkowania oraz rozliczenia finansowego i bieżącego użytkowania. Rozliczenie za przedmiot umowy odbędzie się na podstawie faktury wystawionej na podstawie Protokołu odbioru końcowego podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę. Faktura będzie płatna w terminie 30 dni od daty dostarczenia jej przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki wynikające z nieterminowego i nienależytego Wykonania zadania. Okres realizacji zamówienia określa się od dnia następnego po podpisaniu umowy i przekazaniu terenu budowy do 01.06.2014r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.30-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU BESTBUD Tatiana Bazylak, Stary Lubotyń 74, Stary Lubotyń, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7230,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7350,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7350,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7350,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Na podstawie art. 66 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówien publicznych (Dz.U. z 2013r. poz. 907) zamówienie z wolnej ręki to tryb udzielenia zamówienia, w którym zamawiający udziela zamówienia po negocjacjach tylko z jednym Wykonawcom. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy zamawiający może udzielic zamówienia z wolnej reki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówien uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowezostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówiniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Przedmiotowe zamówienie na wykonanie robót uzupełniających w ramach zadania pn. Remot połączony z modernizacją świetlicy wiejskiej w Tymiance Nazwa: Remont pieca kaflowego w świetlicy wiejskiej w Tymiance spełnia w/w przesłanki ponieważ: 1. udzielane będzie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (zamówienie podstawowe zostało udzielone umową Nr 1/2014 z dnia 30.01.2014r. 2. udzielane będzie dotychczasowemu Wykonawcy robót, tj. firmie PPHU BESTBUD Tatiana Bazylak Stary Lubotyń 74, 07-303 Stary Lubotyń, 3. stanowi nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, 4. polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia 5. zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego (Nr ogłoszenia BZP 279949 z dnia 23.12.2013r.)

 


 

 


 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Nurzec-Stacja

Wytwarzający/odpowiadający: Norbert Jadczuk

Wprowadzający: Norbert Jadczuk

Data wprowadzenia: 2014-04-02

Data modyfikacji: 2014-04-02

Opublikował: Norbert Jadczuk

Data publikacji: 2014-04-02