Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Nurzec-Stacja w wysokości 2 800 000,00 zł)
Ogłoszenie nr 500183930-N-2018 z dnia 03-08-2018 r.
Gmina Nurzec-Stacja: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Nurzec-Stacja w wysokości 2 800 000,00 zł
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 591106-N-2018
Numer ogłoszenia: 591106-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Nurzec-Stacja, Krajowy numer identyfikacyjny 5065958500000, ul. ul. Żerczycka 32, 17330 Nurzec-Stacja, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 856 575 078, e-mail gmina@nurzec-stacja.eu, faks 856 575 063.
Adres strony internetowej (url): bip.ug.nurzec.wrotapodlasia.pl
Adres strony internetowej (url): bip.ug.nurzec.wrotapodlasia.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zamówienie było podzielone na części:
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Nurzec-Stacja w wysokości 2 800 000,00 zł
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy): FN 271.1.2018
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
1. Przedmiot zamówienia dotyczy udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Nurzec-Stacja w wysokości 2 800 000,00 zł (słownie: dwa miliony osiemset tysięcy złotych). 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: a) uruchomienie poszczególnych części kredytu będzie odbywać się na podstawie pisemnej dyspozycji kredytobiorcy w okresie od 01 sierpnia 2018r. do 20 grudnia 2018r. Postawiony do dyspozycji kredytobiorcy, a niewykorzystany do 20 grudnia 2018r., limit kredytu zostanie w dniu 21 grudnia cofnięty; Uwaga: 01 sierpnia 2018r. jest to przewidywany termin zawarcia umowy kredytowej, przy czym uruchomienie kredytu nastąpi po ostatecznym rozstrzygnięciu przetargu i podpisaniu umowy. b) okres karencji w spłacie kapitału do 30 czerwca 2019 roku; c) spłata : w latach 2019 – 2021 jednorazowe spłaty w dniu 30 czerwca każdego roku ; w latach 2022-2024 w ratach półrocznych płatne na ostatni dzień danego półrocza; w latach 2025-2028 w ratach kwartalnych, płatne na ostatni dzień danego kwartału; d) okres spłaty kredytu: czerwiec 2019 roku - grudzień 2028 roku; e) proponowany harmonogram spłat stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ; f) rodzaj oprocentowania: zmienne; g) oprocentowanie kredytu - stawka WIBOR dla 1 miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych (WIBOR 1M) z ostatniego dnia roboczego miesiąca, poprzedzającego miesiąc, za który naliczane są odsetki oraz stałej marży Wykonawcy; h) spłata odsetek w okresach miesięcznych , płatne do ostatniego dnia miesiąca; i) Zamawiający ma prawo do wcześniejszej spłaty kredytu w całości lub części aktualnego zadłużenia przed terminem ustalonym w umowie bez ponoszenia dodatkowych kosztów z tego tytułu; j) zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową; k) Skarbnik Gminy złoży kontrasygnatę na umowie kredytowej i deklaracji wekslowej; l) Zamawiający nie przewiduje prowizji od zaangażowania; m) zawarcie aneksu do umowy nastąpi bez opłat. n) rozliczenie tylko w PLN. Usługa udzielenia kredytu jest usługą powszechnie dostępną o ustalonych standardach jakościowych, na straży której stoi Komisja Nadzoru Finansowego, sprawująca nadzór nad sektorem bankowym. Usługa charakteryzuje się powtarzalnością i typowością – tylko cena umożliwia odróżnienie od siebie przedmiotu zamówienia. Zasady polityki kredytowej regulują obowiązujące powszechnie przepisy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (Dz.U. z 2017 poz. 1876). Oferty w postępowaniu mogą złożyć wszystkie instytucje działające na podstawie przepisów ustawy Prawo bankowe.
II.4) Informacja o częściach zamówienia: Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 789343.34
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie
Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Hajnówce
Email wykonawcy: centrala@bshajnowka.pl Adres pocztowy: ul. Piłsudskiego 12 Kod pocztowy: 17-200 Miejscowość: Hajnówka Kraj/woj.: podlaskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 458744.96
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 458744.96 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 458744.96 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Metryka strony