Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia ( Modernizacja i remont świetlic wiejskich w Klukowiczach i Wólce Nurzeckiej )
Nurzec-Stacja: Modernizacja i remont świetlic wiejskich w Klukowiczach i Wólce Nurzeckiej
Numer ogłoszenia: 159292 - 2014; data zamieszczenia: 12.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 68999 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nurzec-Stacja, ul. Żerczycka 32, 17-330 Nurzec-Stacja, woj. podlaskie, tel. 085 6575078, faks 085 6575063.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i remont świetlic wiejskich w Klukowiczach i Wólce Nurzeckiej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część 1: Modernizacja i remont świetlicy wiejskiej w Klukowiczach obejmujący swoim zakresem następujące roboty: Zakres I: -Wykonanie przyłącza wodociągowego z rur PEØ32mm wraz ze studnią wodomierzową Dn 1000, -Doprowadzenie wody od studzienki wodomierzowej do zlewozmywaka -Zdjęcie pokrycia dachowego z blachy płaskiej, -Wymiana krokwi 6 szt. -Demontaż syreny z zamontowaniem jej na strychu, -Wykonanie foliowania, łacenia, wyrównania płaszczyzny powierzchni dachu i pokrycie blachą trapezową w kolorze brąz, -Wykonanie obróbek blacharskich - rynny i rury PCV w kolorze brąz, -Wykonanie szalówki elewacji z desek pomalowanych drewnochronem w kolorze jasny brąz, -Zakup i zawieszenie napisu z pojedynczych liter (Świetlica w Klukowiczach), w 1 kolorze, wykonanych ze styroduru, o wys. liter ok. 25-30cm, (przykładowy wzór w załączeniu). -Naprawa i montaż daszków nad drzwiami wejściowymi szt. 2, -Montaż lamp przy daszkach wejściowych szt. 2, -Uzupełnienie ubytków betonem w cokole, -Wymiana podwaliny na odcinku ok. 3 m, -Wykonanie docieplenia cokołu styropianem gr. 3 cm wraz z wyprawą tynkiem żywicznym, -Wykonanie posadzki betonowej chudy beton 10 cm, styropian 15 cm i posadzka cementowa zatarta na gładko, -Wykonanie schodów i podjazdu wewnątrz budynku, -Wymurowanie komina, -Wykonanie szamba z podłączeniami, -Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej geodezyjnej w 3 egz. Koszt inwentaryzacji ponosi Wykonawca. Zakres II: -Zakup drzwi metalowych zewnętrznych z montażem w miejscu likwidowanych wrót, -Zakup drzwi drewnianych wewnętrznych z montażem w ścianie działowej, -Zakup z montażem okien PCV szt. 2 o wym. 140x140cm, jednego w ścianie frontowej, drugiego w miejscu zlikwidowanych wrót. Ponadto zadanie obejmuje wyposażenie świetlicy w: -Wieszaki stojące na ubrania szt. 2, metalowe z min. 6 hakami, z marmurowymi lub 4 ramiennymi, metalowymi stopami zakończonymi zaślepkami zapobiegającymi rysowaniu podłogi; wieszaki powinny być zmontowane w sposób trwały, dopuszcza się skręcane na śruby; wysokość 180 cm; preferowany kolor srebrny + olcha. -Kosz na śmieci szt. 1; metalowy uliczny/parkowy o pojemności 20 L, wykonany z blachy ocynkowanej gr. 0,9 - 2,0mm, wyposażone w popielnice, na metalowych słupkach kotwionych do podłoża, z metalowym nieruchomym daszkiem zamocowanym bezpośrednio do słupka, całość malowana proszkowo w kolorze zielonym/pomarańczowym/brązowym, kosze opróżniane powinny być poprzez obrót pojemnikiem. Część 2: Remont z elementami modernizacji budynku świetlicy w Wólce Nurzeckiej, obejmujący swoim zakresem następujące roboty: -Wymiana krokwi szt. 6, -Wykonanie foliowania, łacenia, wyrównania powierzchni dachu i pokrycia dachu i daszków blachą trapezową w kolorze brązu, -Wykonanie obróbek blacharskich - rynny i rury PCV w kolorze pokrycia dachowego, -Wykonanie podbudowy z chudego betonu oraz posadzki cementowej wraz z ułożeniem terakoty z cokołem w sali świetlicy, -Wykonanie instalacji elektrycznej, wymiana lamp na sali szt. 4 i przy wejściach szt. 3 -Wymiana okna w pomieszczeniu gospodarczym po byłej remizie, -Zakup i montaż napisu (Świetlica w Wólce Nurzeckiej), w kolorystyce budynku, materiał Tubond 3mm, wielkość ok. 2,7 x 0,77m. (przykładowy wzór w załączeniu). Zamówienie nie obejmuje demontażu i utylizacji eternitu. Ponadto zadanie obejmuje wyposażenie świetlicy w: -Wieszaki stojące na ubrania szt. 2, metalowe z min. 6 hakami, z marmurowymi lub 4 ramiennymi, metalowymi stopami zakończonymi zaślepkami zapobiegającymi rysowaniu podłogi; wieszaki powinny być zmontowane w sposób trwały, dopuszcza się skręcane na śruby; wysokość 180 cm; preferowany kolor srebrny + olcha. -Kosz na śmieci szt. 1; metalowy uliczny/parkowy o pojemności 20 L, wykonany z blachy ocynkowanej gr. 0,9 - 2,0mm, wyposażone w popielnice, na metalowych słupkach kotwionych do podłoża, z metalowym nieruchomym daszkiem zamocowanym bezpośrednio do słupka, całość malowana proszkowo w kolorze zielonym/pomarańczowym/brązowym, kosze opróżniane powinny być poprzez obrót pojemnikiem. Szczegółowy zakres prac został określony w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej, SST oraz przedmiarach robót. Projekt i przedmiar stanowią integralną część dokumentacji ze wskazaniem na projekt. Przedmiar stanowi element pomocniczy do wyceny oferty na wykonanie robót ujętych w dokumentacji projektowej. Roboty nie uwzględnione w przedmiarach robót powinny być ujęte przy ustaleniu ogólnej ceny ofertowej. Przedmiary robót stanowiące podstawę sporządzenia kosztorysu jest opracowaniem wtórnym w stosunku do projektu i specyfikacji technicznych i to nie on determinuje zakres prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarach robót zestawienia mają obrazować skalę roboty budowlanej i pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego przedmiarowi robót można przypisać wyłącznie charakter dokumentu pomocniczego. Wykonawca będzie zobligowany do każdorazowego uzgadniania z zamawiającym rodzaju, kolorystyki i wzorów materiałów do wbudowania, jeśli nie zostały to określone w niniejszej specyfikacji lub dokumentacji projektowej. Użyte w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń, itp. równoważnych, o parametrach nie niższych niż materiałów wskazanych nazwą. Uwaga! Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zgodnie z SIWZ oferta ma stanowić cenę ryczałtową i winna obejmować wszelkie roboty objęte dokumentacją projektową oraz uwzględniać w szczególności: -wykonanie zadania zgodnie z warunkami technicznymi, wymaganymi uzgodnieniami i opiniami, pozwoleniem na budowę oraz warunkami umowy i SIWZ, -wykonanie zadania w sposób należyty, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz prawidłowo ukończone, w tym w szczególności, w zakresie niezbędnym do oddania inwestycji do użytkowania, rozliczenia zadania, należytego bieżącego funkcjonowania, -przedłożenie Zamawiającemu wymaganych obowiązującymi przepisami prawa dokumentów, w tym dokumentów niezbędnych do prawidłowego prowadzenia inwestycji, oddania do użytkowania oraz do rozliczenia zadania i bieżącego funkcjonowania -wykonanie stosownych badań laboratoryjnych i przedłożenie Zamawiającemu w stosunku do zastosowanych materiałów certyfikatów zgodności lub aprobat technicznych oraz atestów. -uwzględnienie kosztów wynikających z warunków technicznych i wydanych uzgodnień, zawartych w projektach budowlanych i wykonawczych, w tym m.in. koszty nadzoru, kontroli, odłączenia oraz włączenia w czynne sieci, odbiorów technicznych wykonanych przez przedstawicieli zewnętrznych podmiotów branżowych. Odbiór wykonanych robót będzie dokonany zgodnie z Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi oraz warunkami określonymi w umowie. Do protokołu odbioru Wykonawca dołączy wszelkie wymagane wyniki z przeprowadzonych prób i badań, aprobaty techniczne, świadectwa jakości, certyfikaty, atesty na wbudowane materiały oraz wszelkie inne dokumenty wymagane do prawidłowego zakończenia inwestycji i oddania jej do użytkowania oraz rozliczenia finansowego i bieżącego użytkowania. Rozliczenie za przedmiot umowy odbędzie się na podstawie faktury wystawionej na podstawie Protokołu odbioru końcowego podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę. Faktura będzie płatna w terminie 30 dni od daty dostarczenia jej przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki wynikające z nieterminowego i nienależytego Wykonania zadania. Wykonawca wskaże części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcy oraz poda nazwy firm podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b w celu wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1. Pzp. (informacje te należy zamieścić w formularzu ofertowym - zał. nr 1 i zał. Nr 3) Wymaganym terminem realizacji zamówienia jest - część I i II do 01.08.2014 r. Za dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu umowy uznaje się datę podpisania bez uwag protokołu odbioru końcowego robót..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.21.00.00-2, 45.21.23.00-9, 45.26.12.10-9, 45.26.13.20-3, 45.26.14.10-1, 45.31.00.00-3, 45.42.10.00-4, 45.43.21.00-5, 45.26.26.50-2, 45.33.00.00-9, 45.40.00.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, w ramach Działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla małych projektów, tj. operacji, które nie odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działań Osi 3 ale przyczyniają się do osiągnięcia celów tej osi, objętego PROW na lata 2007 - 2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Modernizacja i remont świetlicy wiejskiej w Klukowiczach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Usługi Remontowo-Budowlane UR-B Krzysztof Wysocki, ul. Gen. Pułaskiego 2d/4, 06-200 Maków Mazowiecki, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79811,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 49842,06
-
Oferta z najniższą ceną: 49842,06 / Oferta z najwyższą ceną: 81540,56
-
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Remont z elementami modernizacji budynku świetlicy w Wólce Nurzeckiej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Usługi Remontowo-Budowlane UR-B Krzysztof Wysocki, ul. Gen. Pułaskiego 2d/4, 06-200 Maków Mazowiecki, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74148,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 49541,42
-
Oferta z najniższą ceną: 49541,42 / Oferta z najwyższą ceną: 77580,49
-
Waluta: PLN.
Metryka strony