Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (Remont i modernizacja świetlic wiejskich w Stołbcach i Tymiance Część 2: Remont połączony z modernizacją świetlicy wiejskiej w Tymiance)

Nurzec-Stacja: Remont i modernizacja świetlic wiejskich w Stołbcach i Tymiance Część 2: Remont połączony z modernizacją świetlicy wiejskiej w Tymiance
Numer ogłoszenia: 34722 - 2014; data zamieszczenia: 30.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 279949 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nurzec-Stacja, ul. Żerczycka 32, 17-330 Nurzec-Stacja, woj. podlaskie, tel. 085 6575078, faks 085 6575063.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i modernizacja świetlic wiejskich w Stołbcach i Tymiance Część 2: Remont połączony z modernizacją świetlicy wiejskiej w Tymiance.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont połączony z modernizacją świetlicy wiejskiej w Tymiance, obejmujący swoim zakresem następujące roboty: -Zdjęcie pokrycia z eternitu, -Utylizacja eternitu, -Wymiana krokwi szt. 8, -Wykonanie foliowania, łacenia i pokrycia dachu i daszków blachą trapezową w kolorze brązu, -Wykonanie obróbek blacharskich blachą w kolorze pokrycia dachowego, -Montaż rynien i rur PCV w kolorze brąz, -Wymiana okien w gankach, -Wykonanie elewacji ganków styropianem gr. 5 cm z wykończeniem tynkiem akrylowym, -Montaż 4 lamp oświetleniowych wraz z instalacją w sali świetlicy, -Malowanie sufitu w sali świetlicy farbą emulsyjną, -Ułożenie podłogi z terakoty w gankach, -Ułożenie paneli PCV na ścianach i części sufitu w sali świetlicy, -Obłożenie ścian i sufitów panelami PCV w gankach. Ponadto zadanie obejmuje wyposażenie świetlicy w: -Piłkę siatkową przeznaczoną dla dzieci o rozmiarze 5; waga 160- 180g, obwód 65-67cm; wykonana z delikatnej, lekkiej i wytrzymałej pianki EVA z dodatkowym pokryciem nylonowym. -Siatkę do siatkówki bawełnianą ze stalową linką do naciągania gr. 2 mm; długość siatki 9,5m, szerokość siatki 1m, oczko 14x14cm; pakowana w torbę z uchwytem. -Paletki do ping ponga 1 para, rakietka do gry w tenisa stołowego z ergonomiczną rączką z okładziną korkową, rakietki powinny być zbudowane z 5 warstw sklejki z lekkiego i wytrzymałego drewna, posiadać powinny dwie przekładki pomiędzy warstwami sklejki w rączce do tłumienia drgań; rakietki powinny być obustronnie obłożone laminowanymi okładzinami o grub. min. 1.5mm. -Piłeczki ping pongowe 1 opakowanie (6szt.), piłeczki bezszwowe wielkości 40 mm, w kolorze białym. -Szafy szt. 2, o szer. 80 cm. wys. 180cm, głębokości 35cm; z 5 półkami, z czego 3 znajdować się mają za drzwiami, wyposażonymi w uchwyty i zamek z kluczem; szafa wykonana ma być z płyty laminowanej o grubości 18 mm, w zalecanym kolorze wiśnia/olcha/buk; stopki zapobiegające rysowaniu podłogi, z regulacją +/-15mm pozwalające na zniwelowanie ew. nierówności podłogi; każdy z regałów winien być wyposażony w dodatkową śrubę meblową, która umożliwi ew. stabilne łączenie kilku regałów w szereg. Szczegółowy zakres prac został określony w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej, SST oraz przedmiarach robót. Projekt i przedmiar stanowią integralną część dokumentacji ze wskazaniem na projekt. Przedmiar stanowi element pomocniczy do wyceny oferty na wykonanie robót ujętych w dokumentacji projektowej. Roboty nie uwzględnione w przedmiarach robót powinny być ujęte przy ustaleniu ogólnej ceny ofertowej. Przedmiary robót stanowiące podstawę sporządzenia kosztorysu jest opracowaniem wtórnym w stosunku do projektu i specyfikacji technicznych i to nie on determinuje zakres prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarach robót zestawienia mają obrazować skalę roboty budowlanej i pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego przedmiarowi robót można przypisać wyłącznie charakter dokumentu pomocniczego. Wykonawca będzie zobligowany do każdorazowego uzgadniania z zamawiającym rodzaju, kolorystyki i wzorów materiałów do wbudowania, jeśli nie zostały to określone w niniejszej specyfikacji lub dokumentacji projektowej. Użyte w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń, itp. równoważnych, o parametrach nie niższych niż materiałów wskazanych nazwą. Uwaga! Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zgodnie z SIWZ oferta ma stanowić cenę ryczałtową i winna obejmować wszelkie roboty objęte dokumentacją projektową oraz uwzględniać w szczególności: -wykonanie zadania zgodnie z warunkami technicznymi, wymaganymi uzgodnieniami i opiniami, zgłoszeniami robót budowlanych oraz warunkami umowy i SIWZ, -wykonanie zadania w sposób należyty, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz prawidłowo ukończone, w tym w szczególności, w zakresie niezbędnym do oddania inwestycji do użytkowania, rozliczenia zadania, należytego bieżącego funkcjonowania, -przedłożenie Zamawiającemu wymaganych obowiązującymi przepisami prawa dokumentów, w tym dokumentów niezbędnych do prawidłowego prowadzenia inwestycji, oddania do użytkowania oraz do rozliczenia zadania i bieżącego funkcjonowania -wykonanie stosownych badań laboratoryjnych i przedłożenie Zamawiającemu w stosunku do zastosowanych materiałów certyfikatów zgodności lub aprobat technicznych oraz atestów. -uwzględnienie kosztów wynikających z warunków technicznych i wydanych uzgodnień, zawartych w projektach budowlanych i wykonawczych, w tym m.in. koszty nadzoru, kontroli, odłączenia oraz włączenia w czynne sieci, odbiorów technicznych wykonanych przez przedstawicieli zewnętrznych podmiotów branżowych. Odbiór wykonanych robót będzie dokonany zgodnie z Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi oraz warunkami określonymi w umowie. Do protokołu odbioru Wykonawca dołączy wszelkie wymagane wyniki z przeprowadzonych prób i badań, aprobaty techniczne, świadectwa jakości, certyfikaty, atesty na wbudowane materiały oraz wszelkie inne dokumenty wymagane do prawidłowego zakończenia inwestycji i oddania jej do użytkowania oraz rozliczenia finansowego i bieżącego użytkowania. Rozliczenie za przedmiot umowy odbędzie się na podstawie faktury wystawionej na podstawie Protokołu odbioru końcowego podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę. Faktura będzie płatna w terminie 30 dni od daty dostarczenia jej przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki wynikające z nieterminowego i nienależytego Wykonania zadania. W przypadku, wygrania przetargu, Wykonawca: 1. zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 6471 Kodeksu Cywilnego. 2. zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty od zamawiającego. Wymaganym terminem realizacji zamówienia jest - 01.06.2014 r. Za dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu umowy uznaje się datę podpisania bez uwag protokołu odbioru końcowego robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.60-5, 45.31.00.00-3, 45.32.00.00-6, 45.40.00.00-1, 45.42.11.32-8, 45.43.21.00-5, 45.44.21.00-8, 45.45.12.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, zgodnie z umową o przyznanie pomocy Nr 00101-6930-UM1040194/13 i Nr 00135-6930-UM1040195/13 z dnia 30 października 2013r. na operację z zakresu małych projektów w ramach Działania 413 -Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju - objętego PROW na lata 2007 - 2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Remont połączony z modernizacją świetlicy wiejskiej w Tymiance

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU BESTBUD Tatiana Bazylak, Stary Lubotyń 74, Stary Lubotyń 07-303, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71226,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 48903,61

  • Oferta z najniższą ceną: 48903,61 / Oferta z najwyższą ceną: 72741,90

  • Waluta: PLN.

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Nurzec-Stacja

Wytwarzający/odpowiadający: Norbert Jadczuk

Wprowadzający: Norbert Jadczuk

Data wprowadzenia: 2014-01-31

Data modyfikacji: 2014-01-31

Opublikował: Norbert Jadczuk

Data publikacji: 2014-01-31