Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia "Modernizacja szatni oraz ogrodzenia wokół boiska stadionu sportowego w Nurcu-Stacji"

Nurzec-Stacja: Modernizacja szatni oraz ogrodzenia wokół boiska stadionu sportowego w Nurcu-Stacji
Numer ogłoszenia: 227429 - 2013; data zamieszczenia: 29.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 368580 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nurzec-Stacja, ul. Żerczycka 32, 17-330 Nurzec-Stacja, woj. podlaskie, tel. 085 6575078, faks 085 6575063.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja szatni oraz ogrodzenia wokół boiska stadionu sportowego w Nurcu-Stacji.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie remontu pomieszczeń szatni sportowej, wyrównanie nawierzchni boiska sportowego oraz wymiana ogrodzenia wokół boiska stadionu sportowego w Nurcu-Stacji przy ul. Świerczewskiego. Zakres robót obejmuje dwa etapy wykonania: 1.Wymiana ogrodzenia oraz wyrównanie płyty boiska: - I etap - demontaż istniejącego ogrodzenia / materiał do zwrotu dla zamawiającego/ - wykonanie wymiany ogrodzenia z siatki w kątowniku na panele ogrodzeniowe o wys. 90 cm, - montaż bramy i 2 szt. bramek wejściowych na boisko - częściowy demontaż ogrodzenia wykonanego z siatki i montaż nowej siatki stalowej z drutem mocowanym górą i dołem siatki o wysokości 90 cm. - rekultywacja płyty boiska poprzez nawiezienie czarnoziemu z zagęszczeniem i zwałowanie boiska. - wykonanie 10-ciu ławek z oparciem i montażem przy istniejących ławkach. 2.Modernizacja szatni przy stadionie sportowym. - II etap - obłożenie ścian i sufitów z paneli PCW pomieszczeń szatniowych, - ułożenie glazury w pomieszczeniach pryszniców, - ułożenie podłogi z terakoty, - wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, - wykonanie nowej węwnętrznej instalacji elektrycznej, - wykonanie montażu pryszniców szt. 4, umywalek szt 3,sedesów szt.2 wraz z podejściem i odejściem, - wykonanie ścianek działowych - zabudowa sedesów, - wykonanie elewacji budynku styropianem gr. 5 cm+ tynk akrylowy /ściany, strop i słupy/, - wymiana pokrycia wraz z więźbą dachową w części garażowej na pokrycie z blachy trapezowej, - skucie posadzek tarasu i wykonanie nowej z betonu. Gruz powstały podczas prowadzenia prac należy przetransportować ze stadionu sportowego na odpowiednie składowisko - koszt Wykonawcy. Materiał z rozbiórki nadający się do wykorzystania winien zostać odwieziony w miejsce składowania uzgodnione z inwestorem i inspektorem nadzoru. Pozostałe materiały (po uzgodnieniu z inwestorem) lub odpady z rozbiórki winny być zagospodarowane przez wykonawcę we własnym zakresie. Przedmiar stanowi element pomocniczy do wyceny oferty na wykonanie robót ujętych w SIWZ. Pozostałe roboty powinny być uwzględnione przy ustaleniu ogólnej ceny ofertowej. Zgodnie z SIWZ oferta ma stanowić cenę ryczałtową i winna obejmować wszelkie roboty objęte niniejszym SIWZ. Wykonawca będzie zobligowany do każdorazowego uzgadniania z zamawiającym rodzaju, kolorystyki i wzorów materiałów do wbudowania, jeśli nie zostały to określone w niniejszej specyfikacji. Odbiór częściowy i końcowy robót będzie dokonany po spełnieniu przez Wykonawcę następujących warunków: - zakończeniu wszystkich prac przewidzianych do realizacji w danym etapie w SIWZ i przedmiarze robót, ST wg etapów wykonania. Ponadto Wykonawca winien przedłożyć uzupełniony dziennik budowy, protokoły odbiorów częściowych i atesty na materiały budowlane. Rozliczenie za przedmiot umowy odbywać się będzie na podstawie faktur wystawionych na podstawie Protokołów odbioru częściowego oraz końcowego podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę, zgodnie z harmonogramem robót. Faktura będzie płatna w terminie 30 dni od dnia dostarczenia jej przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki wynikające z nieterminowego i nienależytego wykonania zadania. Wymaganym terminem realizacji zamówienia jest: I etap modernizacja ogrodzenia i płyty boiska - do 25 listopada 2013r. II etap modernizacja szatni - do 15 lipca 2014r. Za termin wykonania zamówienia uznaje się datę podpisania bez uwag protokołu odbioru robót. Ze względu na specyfikę robót budowlanych oraz warunki atmosferyczne dopuszcza się możliwość wprowadzenia zmian w harmonogramie robót, dotyczących zakresów robót oraz terminów ich wykonania, przewidzianych do realizacji w ramach poszczególnych etapów - jednakże wartość wykonanych robót powinna być zachowana dla poszczególnych etapów. Za niekorzystne warunki atmosferyczne Zamawiający uznaje warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, w szczególności temperaturę powietrza poniżej 0°C w dzień (utrzymującą się ciągiem przez okres min. 3 dni), gwałtowne opady deszczu, deszczu ze śniegiem, śniegu (utrzymujące się ciągiem przez okres min. 3 dni). Zmiana harmonogramu robót (pod każdym względem) wymaga akceptacji Zamawiającego oraz winna być dokonana w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.12.00-2, 45.42.11.30-4, 45.43.11.00-8, 45.43.12.00-9, 45.44.21.00-8, 45.44.30.00-4, 45.34.20.00-6, 45.23.61.10-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU-TUTTO Krzysztof Szacki, ul. Żwirki i Wigury 16, 15-244 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 141457,77 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 162368,80

  • Oferta z najniższą ceną: 162368,80 / Oferta z najwyższą ceną: 164077,18

  • Waluta: PLN.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Nurzec-Stacja

Wytwarzający/odpowiadający: Norbert Jadczuk

Wprowadzający: Norbert Jadczuk

Data wprowadzenia: 2013-10-29

Data modyfikacji: 2013-10-29

Opublikował: Norbert Jadczuk

Data publikacji: 2013-10-29