Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (Roboty budowlane związane z realizacją funduszu sołeckiego na terenie gminy Nurzec-Stacja)

Nurzec-Stacja: Roboty budowlane związane z realizacją funduszu sołeckiego na terenie gminy Nurzec-Stacja
Numer ogłoszenia: 124499 - 2013; data zamieszczenia: 26.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 91277 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nurzec-Stacja, ul. Żerczycka 32, 17-330 Nurzec-Stacja, woj. podlaskie, tel. 085 6575078, faks 085 6575063.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane związane z realizacją funduszu sołeckiego na terenie gminy Nurzec-Stacja.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na terenie gminy Nurzec-Stacja w następujących sołectwach 1.Augustynka 2.Chanie - Chursy 3.Klukowicze 4.Litwinowicze 5.Zabłocie 6.Nurzec-Stacja związane z realizacją wniosków złożonych w ramach funduszu sołeckiego ww. wsi. Zadanie podzielone zostało na 6 odrębnych części, z których każda obejmuje zakres robót przewidziany do realizacji dla danego sołectwa. Wykonawca może złożyć po jednej ofercie na dowolną liczbę części (max. na 6). Część I Remont świetlicy w Augustynce obejmuje: Wykonanie robot budowlanych polegających na: -Ułożeniu paneli PCV (kolor) w 2 pomieszczeniach gospodarczych o wym. 3,30x3,30 m o wys. 2,40m oraz 3,25x3,55m o wys. 2,40m wraz z listowaniem listwami przypodłogowymi PCV -Zamontowaniu płyt gipsowych z elementami wykończeniowymi na suficie w ww. dwóch pomieszczeniach gospodarczych wraz wykończeniem (szpachlowanie z dwukrotnym malowaniem farbą emulsyjną) Część II Wykonanie obudowy studni i remont altany w Chaniach - Chursach obejmuje: Wykonanie robót budowlanych polegających na: -Wymianie 1 kręgu studni o średnicy Ø120 i wys. 75cm -Obudowie studni, poprzez wykonanie zadaszenia krytego gontem bitumicznym 1,5x0,9 x 2, obiciu szczytów daszka deską szalówką 1,5x0,9m -Wykonaniu i montażu wałka z rączką -Elementy drewniane pomalować dwukrotnie drewnochronem w kolorze zbliżonym do koloru altany -Wykonaniu i montażu drzwi drewnianych dwuskrzydłowych do altanki wiejskiej. Drzwi pomalować dwukrotnie drewnochronem. Część III Remont świetlicy w Klukowiczach polegający na: Wymianie stolarki okiennej i drzwiowej w świetlicy w następującym zakresie: -Wymiana istniejących drzwi drewnianych na metalowe pełne w kolorze brązowym z zamkami w ilości szt. 2 -Wymiana okna na okno PCV o wym. 148 x 142 cm, białe, zespolone, dwuszybowe, dwudzielne, jednorzędowe, rozwierane, jednostronnie uchylne wraz z parapetem zewnętrznym z blachy powlekanej brązowej. Część IV Remont świetlicy w Litwinowiczach obejmujący swoim zakresem: Remont podłogi w 2 pomieszczeniach gospodarczych o wym. 2,18x3,03m i 4,0x3,03m polegający na: -ułożeniu płytek terakotowych o wym. 30x30cm na elastycznej zaprawie klejowej z cokołem o wys. 10 cm -wypełnienie szczelin pomiędzy płytkami fugą elastyczną Część V Remont świetlicy w Zabłociu polegający na: Zmianie pokrycia dachowego, w tym: -Pokrycie dachu blachą trapezową - 240m2 -Wykonaniu obróbek blacharskich Zamawiający posiada do wbudowania następujące materiały: -Blacha trapezowa T20 niebieska - 138,314m² -Blacha płaska niebieska 5010Al - 12szt. -Śruby do blachy niebieskie 4.8 x 35 5010 - 250 szt. Część VI Remont świetlicy w Nurcu-Stacji obejmuje: -Wykonanie elewacji wraz z dociepleniem ścian zewnętrznych styropianem o gr. 12cm + tynk akrylowy, -Obróbka blacharska - montaż pasa podrynnowego -Obłożenie fundamentów styropianem o gr. 6 cm. + tynk żywiczny -Wymiana okien łazienkowych szt. 2 w istniejących otworach obróbką -Naprawa schodów zewnętrznych i ułożenie płytek antypoślizgowych mrozoodpornych. Szczegółowy zakres prac został określony w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej, zgłoszeniach wykonania robót budowlanych oraz przedmiarach robót. Przedmiary stanowią element pomocniczy do wyceny oferty na wykonanie robót ujętych w dokumencie. Zgodnie z SIWZ oferta ma stanowić cenę ryczałtową i winna obejmować wszelkie roboty objęte niniejszym SIWZ. Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Wykonawca będzie zobligowany do każdorazowego uzgadniania z zamawiającym rodzaju, kolorystyki i wzorów materiałów do wbudowania, jeśli nie zostały to określone w niniejszej specyfikacji lub dokumentacji projektowej. Odbiór wykonanych robót będzie dokonany zgodnie z warunkami określonymi w umowie. Do protokołu odbioru Wykonawca dołączy wszelkie wymagane wyniki z przeprowadzonych prób i badań, aprobaty techniczne, świadectwa jakości, certyfikaty, atesty na wbudowane materiały oraz wszelkie inne dokumenty wymagane do prawidłowego zakończenia inwestycji i oddania jej do użytkowania oraz bieżącego użytkowania. Rozliczenie za przedmiot umowy odbędzie się na podstawie faktury wystawionej na podstawie Protokołu odbioru końcowego podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę. Faktura będzie płatna w terminie 30 dni od daty dostarczenia jej przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki wynikające z nieterminowego i nienależytego Wykonania zadania. W przypadku, wygrania przetargu, Wykonawca: 1.zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 6471 Kodeksu Cywilnego. 2.zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty od zamawiającego. Wymaganym terminem realizacji zamówienia jest odpowiednio dla Części: I.- do 20.08.2013 r. II.- do 20.08.2013 r. III.- do 20.08.2013 r. IV.- do 20.08.2013 r. V.- do 31.10.2013 r. VI.- do 30.09.2013 r. Za dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu umowy uznaje się datę podpisania bez uwag protokołu odbioru końcowego robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.00.00-2, 45.21.13.20-8, 45.26.12.10-9, 45.26.13.20-3, 45.42.11.30-4, 45.43.10.00-7, 45.43.22.10-9, 45.44.21.00-8, 45.32.10.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Remont świetlicy w Augustynce

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Remontowo-Budowlane Zbigniew Rybałtowski, ul. W. Witosa 12, 17-300 Siemiatycze, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3902,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5205,36

  • Oferta z najniższą ceną: 5205,36 / Oferta z najwyższą ceną: 7995,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Remont świetlicy w Litwinowiczach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Remontowo-Budowlane Zbigniew Rybałtowski, ul. W. Witosa 12, 17-300 Siemiatycze, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1951,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2328,39

  • Oferta z najniższą ceną: 2328,39 / Oferta z najwyższą ceną: 2718,30

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Remont świetlicy w Zabłociu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Remontowo-Budowlane Zbigniew Rybałtowski, ul. W. Witosa 12, 17-300 Siemiatycze, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5055,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9270,02

  • Oferta z najniższą ceną: 9270,02 / Oferta z najwyższą ceną: 15375,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Remont świetlicy w Nurcu-Stacji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Remontowo-Budowlane Zbigniew Rybałtowski, ul. W. Witosa 12, 17-300 Siemiatycze, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18249,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21910,00

  • Oferta z najniższą ceną: 21910,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22755,00

  • Waluta: PLN.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Nurzec-Stacja

Wytwarzający/odpowiadający: Norbert Jadczuk

Wprowadzający: Norbert Jadczuk

Data wprowadzenia: 2013-06-26

Data modyfikacji: 2013-06-26

Opublikował: Norbert Jadczuk

Data publikacji: 2013-06-26