Zarządzenie Nr 6/09
Zarządzenie Nr 6/09
Wójta Gminy Nurzec-Stacja
z dnia 22 kwietnia 2009 roku
w sprawie : powołania zespołu powypadkowego w Urzędzie Gminy w Nurcu-Stacji.
Na podstawie art.234 Kodeksu Pracy oraz § 3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 roku w sprawie ustalenia okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz sposobu ich dokumentowania, a także zakresu informacji zamieszczonych w rejestrze wypadków przy pracy ( Dz.U. Nr. 115, poz.744 z późn. zm.)
§ 1
Powołuję zespół powypadkowy w celu ustalenia przyczyn i okoliczności wypadku przy pracy, któremu uległ pracownik Urzędu – Pan Krzysztof Popławski w dniu 16 kwietnia 2009 roku w następującym składzie osobowym:
- Irena Wakuluk – Inspektor ds. Organizacyjnych
- Irena Kowalewicz – p.o. Kierownika referatu Rozwoju Gminy – przedstawiciel pracowników
§ 2
Zespół powypadkowy sporządza protokół powypadkowy i wraz z dokumentacją powypadkową niezwłocznie doręcza Pracodawcy w celu zatwierdzenia.
§ 3
Wykonanie zarządzenia powierza się Inspektorowi ds. Organizacyjnych.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania
Wójt
Piotr Jaszczuk
Metryka strony