Zarządzenie Nr 6/09

 

Zarządzenie Nr 6/09

Wójta Gminy Nurzec-Stacja

z dnia 22 kwietnia 2009 roku

 

 

w sprawie : powołania zespołu powypadkowego w Urzędzie Gminy w Nurcu-Stacji.

 

Na podstawie art.234 Kodeksu Pracy oraz  § 3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 roku w sprawie ustalenia okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz sposobu ich dokumentowania, a także zakresu informacji zamieszczonych w rejestrze wypadków przy pracy ( Dz.U. Nr. 115, poz.744 z późn. zm.)

 

§ 1

 

Powołuję zespół powypadkowy w celu ustalenia przyczyn i okoliczności wypadku przy pracy, któremu uległ pracownik Urzędu – Pan Krzysztof Popławski w dniu 16 kwietnia 2009 roku w następującym składzie osobowym:

  1. Irena Wakuluk – Inspektor ds. Organizacyjnych
  2. Irena Kowalewicz – p.o. Kierownika referatu Rozwoju Gminy – przedstawiciel pracowników

 

§ 2

 

Zespół powypadkowy sporządza protokół powypadkowy i wraz z dokumentacją powypadkową niezwłocznie doręcza Pracodawcy w celu zatwierdzenia.

 

§ 3

 

Wykonanie zarządzenia powierza się Inspektorowi ds. Organizacyjnych.

 

§ 4

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania

 

                           

                                                                                                                   Wójt

                                                                                                             Piotr Jaszczuk

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Nurzec-Stacja

Wytwarzający/odpowiadający: Norbert Jadczuk

Wprowadzający: Norbert Jadczuk

Data wprowadzenia: 2009-04-29

Data modyfikacji: 2009-04-29

Opublikował: Norbert Jadczuk

Data publikacji: 2009-04-29