Zarządzenie Nr 25/09

Zarządzenie Nr 25/09

Wójta Gminy Nurzec-Stacja

z dnia 10 sierpnia 2009r.

 

w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne na realizację zadania pn.: „Remont budynku gminnego przy ul. Świerczewskiego w Nurcu-Stacji”.

 

 

            Na podstawie art. 19 ust. 2, art. 20 i 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655, ost. zm. Dz.U. z 2009r. Nr 91 poz. 742/, zarządzam co następuje:

 

§ 1.

 

Powołuję komisję przetargową w celu przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne w celu dokonania wyboru wykonawcy na realizację zadania pn.: „Remont budynku gminnego przy ul. Świerczewskiego w Nurcu-Stacji”, w następującym składzie:

  1. Irena Kowalewicz – przewodnicząca komisji
  2. Norbert Jadczuk – członek komisji
  3. Krzysztof Popławski – członek komisji

 

§ 2.

 

Do zadań komisji należy przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z Regulaminem Pracy Komisji Przetargowej zatwierdzonym Zarządzeniem Nr 34/07 Wójta Gminy Nurzec-Stacja z dnia 5 września 2007r.

 

§ 3.

 

Komisja przetargowa przedstawia kierownikowi zamawiającego propozycje wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty oraz wyboru najkorzystniejszej oferty, a także w zakresie o którym mowa w art. 20 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, występuje z wnioskiem o unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia.

 

§ 4.

 

Wykonanie Zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Rozwoju Gminy.

 

§ 5.

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

Wójt

Piotr Jaszczuk

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Nurzec-Stacja

Wytwarzający/odpowiadający: Norbert Jadczuk

Wprowadzający: Norbert Jadczuk

Data wprowadzenia: 2009-08-10

Data modyfikacji: 2009-08-10

Opublikował: Norbert Jadczuk

Data publikacji: 2009-08-10