Zarządzenie Nr 39/09
Zarządzenie Nr 39/09
Wójta Gminy Nurzec-Stacja
z dnia 10 grudnia 2009 r.
w sprawie ogłoszenia konkursu na wolne stanowisk pracownicze – pomoc administracyjna (animatora sportu) oraz powołania komisji konkursowej w celu przeprowadzenia postępowania konkursowego
Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz.1271, Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203, z 2005 r. Nr 172, poz. 1441, Nr 175, poz. 1457, z 2006 r. Nr 17, poz. 128, Nr 181, poz. 1337, z 2007 r. Nr 48, poz. 327, Nr 138, poz. 974, Nr 173, poz. 1218 oraz z 2008 r. Nr 180, poz. 1111, Nr 223, poz. 1458 oraz z 2009 r. Nr 52, poz. 420) oraz art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458) zarządzam, co następuje:
§ 1.
1. Ogłaszam konkurs na wolne stanowisko pomocnicze – pomoc administracyjna w Urzędzie Gminy Nurzec-Stacja. Treść ogłoszenia stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
2. Ogłoszenie podaje się do publicznej wiadomości przez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Nurzec-Stacja oraz umieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej : http://bip.ug.nurzec.wrotapodlasia.pl .
§ 2.
Powołuje komisję rekrutacyjną w składzie:
- Krzysztof Staniszewski – Przewodniczący Komisji
- Irena Wakuluk - Sekretarz Komisji
- Irena Janoszuk – Członek Komisji
§ 3.
Ustalam Regulamin pracy Komisji Konkursowej stanowiący załącznik Nr 2 do niniejszego zarządzenia.
§ 4.
Wykonanie zarządzenia zlecam Sekretarzowi Gminy.
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt
Piotr Jaszczuk
Załącznik Nr 1
do Zarządzenia Nr 39 /09
Wójta Gminy Nurzec-Stacja
z dnia 10 grudnia 2009 r.
WÓJT GMINY NURZEC-STACJA
OGŁASZA KONKURS NA STANOWISKO PRACY – POMOC ADMINISTRACYJNA (ANIMATORA) W RAMACH PILOTAŻOWEGO PROJEKTU MINISTERSTWA SPORTU I TURYSTYKI „ANIMATOR - MOJE BOISKO ORLIK 2012”
w zakresie wsparcia programu inwestycyjnego „Moje Boisko ORLIK 2012” w ramach realizacji programu „Sport Wszystkich Dzieci”
(forma zatrudnienia – umowa o pracę na czas określony) oraz w ramach Pilotażowego projektu „Animator – Moje boisko ORLIK
1. Wymagania niezbędne :
a) ukończył(a) 18 rok życia i posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz
korzysta z pełni praw publicznych,
b) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
c) nie był(a) karany(a) za przestępstwo popełnione umyślnie,
d) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
oraz
Zgodnie z Ustawą z dnia 18 stycznia 1996 roku o kulturze fizycznej (tj. z 2007 Dz. U. Nr 226 poz. 1675, z póź. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 czerwca 2001 roku w sprawie kwalifikacji, stopni i tytułów zawodowych w dziedzinie kultury fizycznej oraz szczegółowych zasad i trybu ich uzyskiwania (Dz. U. Nr 738 z póź. zm.)
e) ukończył(a) studia wyższe na kierunku wychowanie fizyczne lub turystyka i
rekreacja ze specjalnością instruktorską, w wymiarze co najmniej 80 godzin w
danej dyscyplinie rekreacji ruchowej, albo
f) posiada co najmniej średnie wykształcenie oraz ukończył(a) specjalistyczny kurs
instruktorów w dyscyplinie tj. kurs gier zespołowych oraz tenisa ziemnego i zdał(a)
egzamin końcowy.
2. Wymagania dodatkowe: mile widziana jest udokumentowana praca z dziećmi
lub młodzieżą na stanowisku nauczyciela, trenera lub instruktora sportu i rekreacji.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) szerzenie i popularyzacja zajęć sportowych i rekreacyjnych na terenie gminy,
b) działania profilaktyczne mające na celu przeciwdziałanie patologiom społecznym
jak również ujemnym skutkom niedostatecznej aktywności fizycznej,
c) organizację imprez, turniejów, mistrzostw,
d) włączenie innych instytucji i organizacji działających w środowisku do
wspomagania merytorycznego realizowanych zadań na terenie działania
programu pilotażowego Animator Moje Boisko Orlik 2012,
e) współpracę z nauczycielami przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjum w
zakresie organizacji sportu w trakcie i w okresach wolnych od nauki,
f) pozyskiwanie nowych partnerów do aktywizacji sportowej środowiska,
organizowanie szkoleń wolontariuszy,
g) zwiększenie aktywności stowarzyszeń sportowych,
h) inicjowanie i prowadzenie akcji promocyjnych sportu,
i) koordynowanie prac porządkowych,
j) doskonalenie umiejętności poprzez uczestnictwo w różnych formach
szkoleniowych,
k) prowadzenie wymaganej dokumentacji.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys(CV),
b) list motywacyjny,
c) koncepcja funkcjonowania obiektu Orlik 2012 w Nurcu-Stacji , (tj. proponowany
zakres zajęć i zawodów sportowych realizowanych w trakcie trwania programu
w postaci szczegółowego harmonogramu, przy uwzględnieniu 80 godzin
zajęć w miesiącu), załącznik nr 3
d) kserokopia dyplomów poświadczających wykształcenie oraz uprawnień
trenerskich i instruktorskich,
e) kserokopia świadectw pracy lub zaświadczenie z zakładu pracy,
f) inne dodatkowe kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i
umiejętnościach oraz listy referencyjne,
g) oświadczenie o nie pobieraniu wynagrodzenia związanego z realizacją innych
programów finansowych przez Ministerstwo Sportu i Turystyki (na załączonym
druku stanowiącym załącznik nr 1 do wniosku),
h) oświadczenie o niekaralności,
i) oświadczenie o dobrym stanie zdrowia,
j) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni
praw publicznych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do Urzędu Gminy Nurzec-Stacja. Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zaklejonej kopercie z dopiskiem: POMOC ADMINISTRACYJNA - Animator Moje Boisko Orlik 2012 do dnia 21 grudnia 2009 roku do godz. 1500.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data faktycznego złożenia lub wpływu dokumentów do Urzędu Gminy Nurzec-Stacja).
Postępowanie składać się będzie z II etapów:
I etap – wstępna selekcja kandydatów – złożone oferty poddane zostaną analizie mającej na celu porównanie danych zawartych w dokumentach aplikacyjnych z wymaganiami formalnymi określonymi w ogłoszeniu oraz merytoryczne sprawdzenie koncepcji funkcjonowania programu.
Lista kandydatów, którzy spełnią wymagania formalne umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej : http://bip.ug.nurzec.wrotapodlasia.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Nurzec-Stacja
II etap – selekcja końcowa kandydatów, rozmowa kwalifikacyjna podczas której sprawdzone będzie merytoryczne przygotowanie kandydatów do realizacji pilotażowego programu – Animator Sportu – Moje Boisko Orlik 2012.
O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu naboru osoby, które spełnią wymogi formalne zostaną powiadomione indywidualnie w formie pisemnej.
Po zakończeniu naboru ze wskazanym kandydatem zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony. Jednocześnie Urząd Gminy wystąpi do Zarządu Głównego Szkolnego Związku Sportowego o zakwalifikowanie wyłonionego kandydata do programu „animator” i zawarcia z nim umowy zlecenia na okres 9 miesięcy. W przypadku nie zakwalifikowania kandydata przez Zarząd Główny Szkolnego Związku Sportowego do programu „animator”, Urząd Gminy rozwiąże z wyłonionym kandydatem zawartą umowę na czas określony.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: http://bip.ug.nurzec.wrotapodlasia.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Nurzec-Stacja.
Załącznik nr 1 do wniosku,
oświadczenie kandydata na animatora
………………........….........………………
/imię i nazwisko/
…………………………….........…………..
/adres zamieszkania/
………………………..........………………..
/miejscowość/
……………………………........……………
/gmina - powiat - województwo/
………………………………........………..
/urząd skarbowy/
O Ś W I A D C Z E N I E
Ja niżej podpisany oświadczam, że nie otrzymuję innego wynagrodzenia za pracę – szkolenie sportowe, ze środków pochodzących bezpośrednio lub pośrednio z Ministerstwa Sportu i Turystyki w ………... roku oraz że jestem zatrudniony w :
…………………………………………………………………………………………………
z tytułu pracy pobieram wynagrodzenie poniżej/powyżej* najniższego krajowego.
Jednocześnie zobowiązuję się powiadomić ………………………………… Szkolny Związek Sportowy
w …………………………. o wszelkich zmianach wynikających ze zmiany nazwiska, adresu zamieszkania i innych danych potrzebnych dla organów podatkowych i ZUS.
........................…………………………………………
(imię i nazwisko)
........................…………………………………………
(PESEL)
....................…………………………………………..
(nr dowodu osobistego, wydany przez)
...................……………………………………………
(podpis)
Miejscowość ………………………………… data ...................................
Załącznik nr 3
Harmonogram zajęć –integralny załącznik do umowy
……………….......………………………… Moje Boisko ORLIK 2012 w Nurcu-Stacji
(nazwisko i imię animatora) (nazwa i adres obiektu)
HARMONOGRAM
planowanych godzin pracy animatora „Moje Boisko ORLIK
na miesiąc …………………
I tydzień | Dzień tygodnia | Data | liczba godzin | Godziny zajęć | Tematyka zajęć |
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
I I tydzień | Dzień tygodnia | Data | liczba godzin | Godziny zajęć | Tematyka zajęć |
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
III tydzień | Dzień tygodnia | Data | liczba godzin | Godziny zajęć | Tematyka zajęć |
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
IV tydzień | Dzień tygodnia | Data | liczba godzin | Godziny zajęć | Tematyka zajęć |
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
………........………………………………
(podpis animatora)
Zatwierdzenie planu przez upoważnionego przedstawiciela jednostki samorządu terytorialnego
…………………………………………………………………………………………
(podpis i pieczęć)
Załącznik Nr 2
do Zarządzenia Nr 39/09
Wójta Gminy Nurzec-Stacja
z dnia 10 grudnia 2009 r.
REGULAMIN PRACY KOMISJI KONKURSOWEJ
Do zadań komisji konkursowej należy:
1. Przeprowadzenie procedury konkursowej w tym:
a) sprawdzenie dokumentów aplikacyjnych pod względem spełnienia wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu o naborze złożonych przez kandydatów ubiegających się o stanowisko pomocy administracyjnej (animatora sportu) ,
b) zapoznanie się z przedstawioną przez kandydata koncepcją funkcjonowania obiektu Orlik 2012 (tj. proponowanym zakresem zajęć i zawodów do zrealizowania w ramach pilotażowego projektu „Animator Moje Boisko Orlik
c) przygotowanie i przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej na stanowisko animatora sportu,
2. Prace komisji prowadzone są w pełnym składzie.
3. Decyzje podejmowane są zwykłą większością głosów. W przypadku równej liczby głosów
4. Prace Komisji odbywają się dwuetapowo.
a) pierwszy etap obejmuje sprawdzenie dokumentów pod względem formalnym, oraz
merytoryczne sprawdzenie koncepcji funkcjonowania programu, a także sporządzeniu i podaniu do publicznej wiadomości listy 3 najlepszych kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu.
b) drugi etap przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej.
5. Pierwsze posiedzenie komisji odbywa się nie później niż pięć dni po upływie terminu do składania dokumentów aplikacyjnych.
6. Osoby zakwalifikowane do drugiego etapu powiadamia się pisemnie o terminie posiedzenia komisji .
7. Rozmowa przeprowadzana jest przed komisją kwalifikacyjną.
8. Komisja sporządza protokół z przeprowadzonego naboru kandydatów na stanowisko pracy, który zawiera: określenie stanowiska, imiona, nazwiska adresy nie więcej niż 3 najlepszych kandydatów uszeregowanych według spełnienia przez nich poziomu wymagań określonych w ogłoszeniu o konkursie, informacje o wyniku przeprowadzonego naboru oraz jego uzasadnienie. Wynik konkursu Komisja przedstawia Wójtowi Gminy.
9. Po przeprowadzeniu konkursu Wójt Gminy ustala jego wynik, poprzez:
- wskazanie najlepszego kandydata lub kandydatów na stanowisko pracy,
- odstąpienie od wskazania kandydata na stanowisko, na które był przeprowadzony konkurs, jeżeli żaden z kandydatów biorących udział w naborze nie spełnia, w wystarczającym stopniu, wymagań przewidzianych dla tego stanowiska.
9. Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest na własny koszt dostarczyć zaświadczenie o niekaralności oraz badanie lekarskie profilaktyczne zgodnie z przepisami Kodeksu pracy.
10. Wójt Gminy Nurzec-Stacja może unieważnić postępowanie konkursowe w przypadku stwierdzenia naruszenia przepisów postępowania konkursowego mogących mieć wpływ na jego wynik lub nakazać powtórzenie przez Komisję zakwestionowanych czynności .
11. Decyzję w sprawie zatrudnienia kandydata podejmuje Wójt Gminy Nurzec-Stacja.
12. Decyzja Wójta Gminy Nurzec-Stacja jest ostateczna i nie podlega trybowi odwoławczemu.
Metryka strony