Zaproszenie do składania ofert w zapytaniu cenowym (dostawa pomocy dydaktycznych)
Urząd Gminy Nurzec-Stacja dn. 29.08.2012r.
ul. Żerczycka 33
17-330 Nurzec-Stacja
tel. 85/6575077
Zaproszenie
do składania ofert w zapytaniu cenowym
(nie stanowiącym zapytania w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych)
1. Zamawiający: Urząd Gminy Nurzec-Stacja ul. Żerczycka 17-330 Nurzec-Stacja
zaprasza do składania ofert.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych wymienionych w załączniku Nr 1, niezbędnych do realizacji projektu pt: "Nauka przynosi sukces" – indywidualizacja procesu nauczania klas I-III z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
3. Termin realizacji/wykonania zamówienia do 07.09.2012r.
4. Kryteria wyboru oferty stanowi cena brutto. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferował najniższą cenę. Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić. Negocjacje w sprawie ceny nie będą prowadzone.
W ofercie należy podać cenę brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia.
Koszt dostawy pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej w Nurcu-Stacji ul. Słoneczna 1 ponosi Wykonawca.
5. W załączeniu wzór umowy.
6. Miejsce i termin składania ofert oraz określenie ich formy:
Urząd Gminy Nurzec-Stacja ul. Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja.
Pok. Nr 14. I piętro lub przesłać pocztą, kurierem.
Termin: 31.08.2012r. do godz. 10.00
W formie papierowej podpisanej przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu wykonawcy w zakresie jego praw majątkowych lub przez osobę umocowaną przez osoby uprawnione.
Wszelkie zmiany w treści oferty (poprawki, przekreślenia) muszą być parafowane i
datowane przez osobę lub osoby podpisujące ofertę, w przeciwnym wypadku powyższe
zmiany nie będą uwzględniane.
Na kopercie proszę umieścić dopisek: „Oferta na dostawę pomocy dydaktycznych".
W przypadku przesyłki pocztowej lub kurierskiej liczy się data i godzina otrzymania
przesyłki przez Zamawiającego.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 31.08. 2012 r. o godz. 10.15 w Urzędzie Gminy Nurzec-Stacja, ul. Żerczycka 33.
Wójt
Piotr Jaszczuk
Załącznik Nr 1
Wykaz pomocy dydaktycznych do projektu pt: "Nauka przynosi sukces" – indywidualizacja procesu nauczania klas I-III Gminy Nurzec-Stacja realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Lp. | Pomoc naukowa | Ilość (sztuk, zestaw) | Cena jednostkowa | Wartość netto | Stawka VAT w % | Wartość brutto |
1 | Magiczne Kredki MIĘKKIE, TRUDNO ŁAMLIWE, HIPOALERGICZNE. Długość kredki:17,5 cm, grafit 0,6 cm. Waga: 0.25 kg | 6 |
|
|
|
|
2 | Serek ćwiczy koordynację wzrokowo-ruchową, precyzję oraz celowość ruchu, rozwija logiczne myślenie, pamięć wzrokową, wyobraźnię przestrzenną oraz zmysł dotyku | 1 |
|
|
|
|
3 | Wieże Uczy precyzji ruchu, zręczności, opanowania, cierpliwości, koncentracji, dokładności, koordynacji wzrokowo- ruchowej. Wiek: 3+ | 1 |
|
|
|
|
4 | Słucham Wiem odczytuję cz. 1 Pomoc dydaktyczna o charakterze polisensorycznym, dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Stymuluje sprawność analizatora słuchowego. Umożliwia pracę indywidualną i zespołową angażując całą klasę, dzieci na zajęciach terapeutycznych, logopedycznych. ñ uwrażliwia na dźwięki, ñ rozwija uwagę słuchową, ñ stanowi trening pamięci słuchowej i wzrokowej, ñ angażuje kilka zmysłów jednocześnie, ñ umożliwia analizę dźwięku oraz jego identyfikację z zapamiętanym obrazem z otaczającego świata, ñ pozwala na klasyfikację przedmiotów i czynności, ñ uczy cierpliwości, uczy prawidłowego nazewnictwa. | 1 |
|
|
|
|
5 | Słucham Wiem odczytuję cz. 2 Pomoc dydaktyczna o charakterze polisensorycznym, dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Stymuluje sprawność analizatora słuchowego. Umożliwia pracę indywidualną i zespołową angażując całą klasę, dzieci na zajęciach terapeutycznych, logopedycznych. ñ uwrażliwia na dźwięki, ñ rozwija uwagę słuchową, ñ stanowi trening pamięci słuchowej i wzrokowej, ñ angażuje kilka zmysłów jednocześnie, ñ umożliwia analizę dźwięku oraz jego identyfikację z zapamiętanym obrazem z otaczającego świata, ñ pozwala na klasyfikację przedmiotów i czynności, ñ uczy cierpliwości, ñ uczy prawidłowego nazewnictwa. | 1 |
|
|
|
|
6 | Gotujemy Zupę Gra planszowa doskonaląca pamięć, logiczne myślenie i umiejętności komunikacyjne podczas gry z rówieśnikami. Gracz uczy się cierpliwości, uczciwości i wykorzystuje umiejętności strategiczne. | 1 |
|
|
|
|
7 | Schody liczby Wielofunkcyjne liczydło, pomoc dydaktyczna, która zachęca dziecko do wysiłku umysłowego, wyzwala chęć szukania własnych rozwiązań i zastosowania metody prób i błędów. Pozwala na tworzenie prostych działań matematycznych. Wysokość kołeczków przy liczbach pomieści taką ilość kolorowych kwadratów, jaka jest wartość liczby, np.: kołeczek przy "piątce" zmieści tylko 5 kolorowych kwadratów. Stosując metodę prób i błędów dziecko wykonuje proste działania matematyczne, rozwiązując je i sprawdza poprawność wykonywanego działania. | 1 |
|
|
|
|
| Razem:
|
|
|
|
|
………………………………….
Nazwa wykonawcy
………………………………….
adres wykonawcy
………………………………….
NIP
………………………………….
tel/fax
Oferta
zapytania cenowego
W odpowiedzi na zaproszenie z dnia …………………… do złożenia oferty w zapytaniu cenowym na udzielenie zamówienia na pomoce dydaktyczne wymienione w załączniku Nr 1.
oferuję wykonanie w/w zamówienia za:
Cenę netto: ………………………………………………………………………..……………zł
+ ……% podatku VAT w wysokości: ……………………………………………..……………zł
Cenę brutto: ……………………………………………………………………..………………zł
słownie cena brutto:......................................................................................................................
W terminie do: ………………………………………………………………………………..
Udzielam gwarancji*: ……………………………………………………………………….
Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w załączniku umowy.
Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego żadnych zastrzeżeń oraz zobowiązuję się do spełnienia warunków określonych przez zamawiającego niezbędnych do zawarcia umowy.
*Niepotrzebne skreślić
………………………………………………
Podpis upoważnionego
przedstawiciela wykonawcy
OSW.441.16.2012
UMOWA
zawarta w dniu …......…………2012 r. w Nurcu-Stacji pomiędzy:
GMINĄ Nurzec-Stacja adres: ul. Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja, REGON: 050659585,NIP: 5441438136 zwaną dalej „Zamawiającym”, reprezentowaną przez Wójta Gminy Pana Piotra Jaszczuka, a firmą:
….............................................................................................................. zwaną dalej „Dostawcą” reprezentowaną przez....................................................................................................................... ……………...........................................................................................................................………
§ 1
TRYB POSTĘPOWANIA
Zamówienia stanowiącego przedmiot umowy udziela się w wyniku wyłonienia najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o zamówienie publiczne prowadzonym w trybie zapytania o cenę nie stanowiącego zapytania o cenę w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych dla zamówienia o szacunkowej wartości nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113 poz.759 ze zm.).
§ 2
PRZEDMIOT UMOWY
- Przedmiotem umowy jest dostawa pomocy dydaktycznych zawartych w załączniku Nr 1 cenowo-ofertowym) niezbędnych do realizacji projektu z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego: Nr WND-POKL.09.01.02-20-626/11 pt: "Nauka przynosi sukces" – indywidualizacji procesu nauczania klas I-III Szkoły Podstawowej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nurcu-Stacji.
Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty.
Poddziałania: 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
2. Zamawiający powierza, a Wykonawca przyjmuje do wykonania dostawę pomocy dydaktycznych zawartych w załączniku nr 1.
§ 3
WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA
1. Za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający zapłaci Dostawcy wynagrodzenie w kwocie: ….............zł. netto, powiększone o podatek VAT, (….......... zł) co stanowi łączną kwotę …............... zł. brutto (słownie: ….........................................................................................).
2. Kwota, o której mowa w ust.1, zaspokaja wszelkie roszczenia Dostawcy wobec Zamawiającego z tytułu wykonania niniejszej umowy.
§ 4
WARUNKI PŁATNOŚCI
- Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie 14 dni od dnia dostawy pomocy dydaktycznych wymienionych w § 2 ust. 1 (załączniku Nr 1) i protokolarnym odbiorze przez Zamawiającego oraz dostarczeniem przez Dostawcę prawidłowo wystawionej faktury z wyszczególnieniem sprzętu stanowiącego przedmiot umowy. Za dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.
- Wynagrodzenie Dostawcy zostanie przelane na rachunek bankowy
Nr........................…………………………………………............................................…
§ 5
TERMIN DOSTAWY
Dostawa pomocy dydaktycznych wymienionych w § 2 ust. 1 i załączniku Nr 1 cenowo-ofertowym nastąpi w terminie do 07.09.2012r.
§ 6
ODBIÓR TECHNICZNO-JAKOŚCIOWY
1. Dostawca zapewnia dostawę pomocy dydaktycznych określonych w § 2 ust. 1 i załączniku nr 1 cenowo-ofertowym zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego i o parametrach odpowiadających Zamawiającemu.
2. Odbiór techniczno-jakościowy przedmiotu zamówienia odbędzie się w siedzibie Szkoły Podstawowej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nurcu-Stacji ul. Słoneczna 1.
3. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru techniczno-jakościowego usterek lub wad, Dostawca zobowiązuje się do niezwłocznego usunięcia usterek lub wymiany na sprzęt wolny od wad. W takim przypadku zostanie sporządzony protokół o stwierdzonych usterkach lub wadach w 2 egz., po jednym dla każdej ze stron.
4. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru techniczno-jakościowego, że przedstawiony sprzęt nie odpowiada opisowi zawartemu w załączniku cenowo-ofertowym, Dostawca zobowiązuje się do niezwłocznego dokonania zmian w przedmiocie umowy zgodnie z opisem. W takim przypadku zostanie sporządzony protokół o stwierdzonych odstępstwach od opisu zawartego w§ 2 ust.1 i załączniku cenowo-ofertowym , w 2 egz., po jednym dla każdej ze stron.
5. Przejęcie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie protokołu odbioru, podpisanego przez upoważnione osoby.
6. Protokół z odbioru stanowi podstawę do wypłaty wynagrodzenia Dostawcy.
§ 7
OBOWIĄZKI DOSTAWCY
1. Dostawca nie może przenieść na osobę trzecią praw i obowiązków wynikających z niniejszej umowy, w całości lub w części.
2. Dostawca ponosi pełną odpowiedzialność za działania lub zaniechania osób, którym zleca
wykonanie części przedmiotu niniejszej umowy.
3. W przypadku naruszenia przez Dostawcę ust. 2 Zamawiającemu przysługuje prawo
odstąpienia od umowy ze skutkiem natychmiastowym.
§ 8
KARY UMOWNE
1. Jeżeli Dostawca opóźni termin dostawy w stosunku do terminu określonego w §5 ust.1 umowy zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1,0 % wartości zamówienia za każdy dzień opóźnienia.
2. Karę umowną Zamawiający potrąci z wynagrodzenia Dostawcy.
§ 9
WARUNKI OGÓLNE
1. Za dzień wykonania umowy przez Dostawcę uważa się dzień przekazania i przejęcia przedmiotu umowy określonego w §2 ust.1 i załączniku nr 1 przez Zamawiającego i podpisania przez obie Strony umowy protokołu odbioru, zgodnie z § 6 ust. 5 umowy.
2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
3. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego.
4. Żadna ze stron nie ma prawa do przekazania praw i obowiązków wynikających z niniejszej Umowy bez uprzedniej pisemnej zgody drugiej strony.
5. Rozwiązanie wszelkich sporów związanych z realizacją umowy strony powierzają sądowi powszechnemu właściwemu miejscowo dla siedziby Zamawiającego.
§ 10
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Wszelkie zmiany do umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Niniejsza umowa została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednej dla każdej ze stron.
DOSTAWCA: ZAMAWIAJĄCY:
............................. ..............................
Załącznik nr 2
do umowy
z dnia …………………..
Protokół odbioru
1. Miejsce przeprowadzenia odbioru:
……………………………………………...........................................................…………………
2. Data przeprowadzenia odbioru:
…………………………….…………………………….........................................................……
3. Osoby biorące udział w przeprowadzeniu odbioru:
1) ze strony Wykonawcy:
…………………...........................................................……………………………………………
2) ze strony Zamawiającego:
……………………………...........................................................…………………………………
...........................................................................................................................................................
4. Kompletność dostawy:
1) TAK
2) NIE – uwagi/zastrzeżenia
……………………………………….......………...............................................................………
…………………………………………......……................................................................………
…………………………………………......…................................................................…………
.
5. Kontrola jakościowa:
1) Pozytywny
2) Negatywny – uwagi/ zastrzeżenia:
………………………….........................................................….…………………………………
…………………………………………………..........................................................……………
…………………………………………………..........................................................……………
6. Końcowy wynik przyjęcia:
1) Pozytywny
2) Negatywny – uwagi/ zastrzeżenia:
………………………………………………...........................................................………………
…………………………………………...........................................................……………………
..........................................................................................................................................................
Przedstawiciel Zamawiającego: Przedstawiciel Wykonawcy:
................................................... ............................................
Metryka strony