Zaproszenie do składania ofert w zapytaniu cenowym (dostawa pomocy dydaktycznych)

logot

 

Urząd Gminy                                                                                   Nurzec-Stacja dn.    29.08.2012r.                                                               

 ul. Żerczycka 33

17-330 Nurzec-Stacja                    

tel. 85/6575077

                                                                                                              

     

Zaproszenie

do składania ofert w zapytaniu cenowym

(nie stanowiącym zapytania w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych)

 

1.      Zamawiający: Urząd Gminy Nurzec-Stacja  ul. Żerczycka 17-330 Nurzec-Stacja

zaprasza do składania ofert.

2.      Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych wymienionych w załączniku Nr 1, niezbędnych do realizacji projektu pt: "Nauka przynosi sukces" – indywidualizacja procesu nauczania klas I-III  z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

3.      Termin realizacji/wykonania zamówienia do 07.09.2012r.

4.      Kryteria wyboru oferty stanowi cena brutto. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferował najniższą cenę. Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić. Negocjacje w sprawie ceny nie będą prowadzone.

      W ofercie należy podać cenę brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia.

      Koszt dostawy pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej w Nurcu-Stacji ul. Słoneczna 1 ponosi Wykonawca.

5.     W załączeniu wzór umowy.

6.      Miejsce i termin składania ofert oraz określenie ich formy:

        Urząd Gminy Nurzec-Stacja  ul. Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja.

        Pok. Nr 14. I piętro  lub przesłać pocztą, kurierem.

        Termin: 31.08.2012r. do godz. 10.00

        W formie papierowej podpisanej przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w  imieniu wykonawcy w zakresie jego praw majątkowych lub przez osobę umocowaną przez osoby uprawnione.

              Wszelkie zmiany w treści oferty (poprawki, przekreślenia) muszą być parafowane i

datowane przez osobę lub osoby podpisujące ofertę, w przeciwnym wypadku powyższe   

zmiany nie będą uwzględniane.

Na kopercie proszę umieścić dopisek: „Oferta na dostawę pomocy dydaktycznych". 

            W przypadku przesyłki pocztowej lub kurierskiej liczy się data i godzina otrzymania     

             przesyłki przez Zamawiającego.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 31.08. 2012 r. o godz. 10.15  w  Urzędzie Gminy Nurzec-Stacja, ul. Żerczycka 33. 

 

 

 

       Wójt

Piotr Jaszczuk

 

 

 

 

 

 

Załącznik Nr 1

 

Wykaz pomocy dydaktycznych do projektu pt: "Nauka przynosi sukces" – indywidualizacja procesu nauczania klas I-III Gminy Nurzec-Stacja realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

 

Lp.

 Pomoc naukowa

Ilość

(sztuk, zestaw)

Cena jednostkowa

Wartość

netto

Stawka

VAT w %

 Wartość brutto

1

Magiczne Kredki

MIĘKKIE, TRUDNO ŁAMLIWE, HIPOALERGICZNE.
Wszechstronność użycia kredek zachęca i motywuje do działania nawet osoby, które niechętnie sięgają po pomoce plastyczne.
Rysunek - miękkie, sześciokątne kredki pozwalają na szybkie i efektowne rysowanie.
Malunek - kredki dają możliwość przy użyciu niewielkiej ilości wody zmiany rysunku w piękny obraz. Wystarczy zamoczyć palec w wodzie i poprowadzić nim po rysunku.
Makijaż - lekko zanurzamy czubek kredki w wodzie i swobodnie malujemy nim po ciele i włosach. Wystarczy niewielka ilość wody, aby cały makijaż zmyć z ciała ,bez tarcia i szorowania.

Długość kredki:17,5 cm, grafit 0,6 cm.

Waga: 0.25 kg

6

 

 

 

 

2

Serek ćwiczy koordynację wzrokowo-ruchową, precyzję oraz celowość ruchu, rozwija logiczne myślenie, pamięć wzrokową, wyobraźnię przestrzenną oraz zmysł dotyku

1

 

 

 

 

3

Wieże 

Uczy precyzji ruchu, zręczności, opanowania, cierpliwości, koncentracji, dokładności, koordynacji wzrokowo- ruchowej. 
Dziecko utrwala kolory, pojęcia mały, duży, wielki, uczy się sprawnego poruszania po zorganizowanej przestrzeni i rozwija umiejętności pracy w zespole.
Operując specjalnym chwytakiem i trzymając go oburącz, gracz ma za zadanie jak najszybciej zapełnić swoją bambusową płytkę kulami.
Kule zbiera z wież o różnych kolorach i różnej wysokości. Kostka KOLOR i kostka ILOŚĆ urozmaicają i podwyższają stopień trudności wykonania zadania.

Wiek: 3+
Wymiary tuby: 31x12.5x12.5
Waga: 0.70 kg

1

 

 

 

 

4

Słucham Wiem odczytuję cz. 1      

Pomoc dydaktyczna o charakterze polisensorycznym, dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Stymuluje sprawność analizatora słuchowego. Umożliwia pracę indywidualną i zespołową angażując całą klasę, dzieci na zajęciach terapeutycznych, logopedycznych.

ñ   uwrażliwia na dźwięki,

ñ   rozwija uwagę słuchową,

ñ   stanowi trening pamięci słuchowej i wzrokowej,

ñ   angażuje kilka zmysłów jednocześnie,

ñ   umożliwia analizę dźwięku oraz jego identyfikację z zapamiętanym obrazem z otaczającego świata,

ñ   pozwala na klasyfikację przedmiotów i czynności,

ñ   uczy cierpliwości,

uczy prawidłowego nazewnictwa.

1

 

 

 

 

5

Słucham Wiem odczytuję cz. 2

Pomoc dydaktyczna o charakterze polisensorycznym, dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Stymuluje sprawność analizatora słuchowego. Umożliwia pracę indywidualną i zespołową angażując całą klasę, dzieci na zajęciach terapeutycznych, logopedycznych.

ñ   uwrażliwia na dźwięki,

ñ   rozwija uwagę słuchową,

ñ   stanowi trening pamięci słuchowej i wzrokowej,

ñ   angażuje kilka zmysłów jednocześnie,

ñ   umożliwia analizę dźwięku oraz jego identyfikację z zapamiętanym obrazem z otaczającego świata,

ñ   pozwala na klasyfikację przedmiotów i czynności,

ñ   uczy cierpliwości,

ñ   uczy prawidłowego nazewnictwa.

1

 

 

 

 

6

Gotujemy Zupę

Gra planszowa doskonaląca pamięć, logiczne myślenie i umiejętności komunikacyjne podczas gry z rówieśnikami.

Gracz uczy się cierpliwości, uczciwości i wykorzystuje umiejętności strategiczne.
Różnorodność wariantów gry i możliwość modyfikowania reguł wyzwala w dziecku kreatywność i własną aktywność.
Na planszy układamy 32 żetony z nadrukowanymi 8 rodzajami warzyw, powtarzającymi się czterokrotnie. Zadaniem gracza jest zebranie do koszyka warzyw tak, aby nie powtórzyć żadnego. Dziecko musi zapamiętać, jakie wcześniej wrzuciło warzywo oraz zapamiętać, jakie warzywa włożył przeciwnik, ponieważ można go sprawdzić. Jeżeli gracz udowodni , iż w koszyczku przeciwnika jest powtórzone warzywo , wówczas zawodnik musi je odłożyć.
Po zebraniu warzyw do koszyczków, dzieci nazywają zupę, którą będą gotować. Przy wypowiedzi dzieci muszą pamiętać o prawidłowej odmianie wyrazów, np.: "zupa pieczarkowo-marchewkowo-cebulowa".

Wymiary tuby: 31x12.5x12.5
Waga: 0.50 kg

1

 

 

 

 

7

Schody liczby

Wielofunkcyjne liczydło, pomoc dydaktyczna, która zachęca dziecko do wysiłku umysłowego, wyzwala chęć szukania własnych rozwiązań i zastosowania metody prób i błędów. Pozwala na tworzenie prostych działań matematycznych.

Wysokość kołeczków przy liczbach pomieści taką ilość kolorowych kwadratów, jaka jest wartość liczby, np.: kołeczek przy "piątce" zmieści tylko 5 kolorowych kwadratów.

Stosując metodę prób i błędów dziecko wykonuje proste działania matematyczne, rozwiązując je i sprawdza poprawność wykonywanego działania.
Wymiary pudełka: 8x26x64
Waga: 3.60 kg

1

 

 

 

 

 

Razem:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

………………………………….

Nazwa wykonawcy

………………………………….

adres wykonawcy

………………………………….

NIP

………………………………….

        tel/fax

 

Oferta

zapytania cenowego

 

 

W odpowiedzi na zaproszenie z dnia …………………… do złożenia oferty w zapytaniu cenowym na udzielenie zamówienia na pomoce dydaktyczne wymienione w załączniku Nr 1.

oferuję wykonanie w/w zamówienia za:

 Cenę netto: ………………………………………………………………………..……………zł

+ ……% podatku VAT w wysokości: ……………………………………………..……………zł

Cenę brutto: ……………………………………………………………………..………………zł

 słownie cena brutto:......................................................................................................................

W terminie do: ………………………………………………………………………………..

Udzielam gwarancji*: ……………………………………………………………………….

 

Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w załączniku umowy.

 

 

Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego żadnych zastrzeżeń oraz zobowiązuję się do spełnienia warunków określonych przez zamawiającego niezbędnych do zawarcia umowy.

 

*Niepotrzebne skreślić 

………………………………………………

Podpis upoważnionego

przedstawiciela wykonawcy

 

 

 

 

 


 

OSW.441.16.2012

 

UMOWA

 

zawarta w dniu …......…………2012 r. w Nurcu-Stacji pomiędzy:

GMINĄ Nurzec-Stacja adres: ul. Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja, REGON: 050659585,NIP: 5441438136 zwaną dalej „Zamawiającym”, reprezentowaną przez Wójta Gminy Pana Piotra Jaszczuka, a firmą:

….............................................................................................................. zwaną dalej „Dostawcą” reprezentowaną przez....................................................................................................................... ……………...........................................................................................................................………

 

§ 1

TRYB POSTĘPOWANIA

Zamówienia stanowiącego przedmiot umowy udziela się w wyniku wyłonienia najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o zamówienie publiczne prowadzonym w trybie zapytania o cenę nie stanowiącego zapytania o cenę w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych dla zamówienia o szacunkowej wartości nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113 poz.759 ze zm.).

 

§ 2

PRZEDMIOT UMOWY

 

  1. Przedmiotem umowy jest  dostawa pomocy dydaktycznych zawartych w załączniku Nr 1 cenowo-ofertowym) niezbędnych do realizacji projektu z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego: Nr WND-POKL.09.01.02-20-626/11 pt: "Nauka przynosi sukces" – indywidualizacji procesu nauczania klas I-III Szkoły Podstawowej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nurcu-Stacji.

Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług     edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty.

Poddziałania: 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

2.      Zamawiający powierza, a Wykonawca przyjmuje do wykonania dostawę pomocy dydaktycznych zawartych w załączniku nr 1.

 

§ 3

 WARTOŚĆ  ZAMÓWIENIA

 

1. Za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający zapłaci Dostawcy wynagrodzenie w kwocie: ….............zł. netto, powiększone o podatek VAT, (….......... zł) co stanowi łączną kwotę   …............... zł. brutto (słownie: ….........................................................................................).

2. Kwota, o której mowa w ust.1, zaspokaja wszelkie roszczenia Dostawcy wobec Zamawiającego z tytułu wykonania niniejszej umowy.

 

 

 

§ 4

WARUNKI PŁATNOŚCI

 

  1. Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie 14 dni  od dnia dostawy pomocy dydaktycznych wymienionych w § 2 ust. 1 (załączniku Nr 1) i protokolarnym odbiorze przez Zamawiającego oraz dostarczeniem przez Dostawcę prawidłowo wystawionej faktury z wyszczególnieniem sprzętu stanowiącego przedmiot umowy. Za dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.
  2. Wynagrodzenie Dostawcy zostanie przelane na rachunek bankowy

       Nr........................…………………………………………............................................…

 

§ 5

TERMIN DOSTAWY

 

Dostawa pomocy dydaktycznych wymienionych w  § 2 ust. 1 i załączniku Nr 1 cenowo-ofertowym nastąpi w terminie do 07.09.2012r.

 

§ 6

ODBIÓR TECHNICZNO-JAKOŚCIOWY

 

1.      Dostawca zapewnia dostawę pomocy dydaktycznych określonych w § 2 ust. 1 i załączniku nr 1 cenowo-ofertowym zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego i o parametrach odpowiadających Zamawiającemu.

2.      Odbiór techniczno-jakościowy przedmiotu zamówienia odbędzie się w siedzibie Szkoły Podstawowej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nurcu-Stacji ul. Słoneczna 1.

3.     W przypadku stwierdzenia podczas odbioru techniczno-jakościowego usterek lub wad, Dostawca zobowiązuje się do niezwłocznego usunięcia usterek lub wymiany na sprzęt wolny od wad. W takim przypadku zostanie sporządzony protokół o stwierdzonych usterkach lub wadach w 2 egz., po jednym dla każdej ze stron.

4.       W przypadku stwierdzenia podczas odbioru techniczno-jakościowego, że przedstawiony sprzęt nie odpowiada opisowi zawartemu w załączniku cenowo-ofertowym,  Dostawca zobowiązuje się do niezwłocznego dokonania zmian w przedmiocie umowy zgodnie z opisem. W  takim przypadku zostanie sporządzony protokół o stwierdzonych odstępstwach od opisu zawartego w§ 2 ust.1 i załączniku cenowo-ofertowym , w 2 egz., po jednym dla każdej ze stron.

5.       Przejęcie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie protokołu odbioru, podpisanego przez upoważnione osoby.

6.        Protokół z odbioru  stanowi podstawę do wypłaty wynagrodzenia Dostawcy.

 

§ 7

OBOWIĄZKI  DOSTAWCY

1.  Dostawca nie może przenieść na osobę trzecią praw i obowiązków wynikających z niniejszej  umowy, w całości lub w części.

2.  Dostawca ponosi pełną odpowiedzialność za działania lub zaniechania osób, którym zleca 

     wykonanie części przedmiotu niniejszej umowy.

3.  W przypadku naruszenia przez Dostawcę ust. 2 Zamawiającemu przysługuje prawo 

     odstąpienia od umowy ze skutkiem natychmiastowym.

 

 

 

§ 8

KARY UMOWNE

1.      Jeżeli Dostawca opóźni termin dostawy w stosunku do terminu określonego w §5 ust.1 umowy zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1,0 % wartości  zamówienia za każdy dzień opóźnienia.

2.      Karę umowną Zamawiający potrąci z wynagrodzenia Dostawcy.

 

§ 9

WARUNKI OGÓLNE

1.        Za dzień wykonania umowy przez Dostawcę uważa się dzień przekazania i przejęcia przedmiotu umowy określonego w §2 ust.1 i załączniku nr 1 przez Zamawiającego i podpisania przez obie Strony umowy protokołu odbioru, zgodnie z § 6 ust. 5  umowy.

2.        Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.

3.        W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego.

4.        Żadna ze stron nie ma prawa do przekazania praw i obowiązków wynikających z niniejszej Umowy bez uprzedniej pisemnej zgody drugiej strony.

5.        Rozwiązanie wszelkich sporów związanych z realizacją umowy strony powierzają sądowi powszechnemu właściwemu miejscowo dla siedziby Zamawiającego.

 

§ 10

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1.      Wszelkie zmiany do umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.

2.      Niniejsza umowa została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednej dla każdej ze stron.

 

 

DOSTAWCA:                                                                                              ZAMAWIAJĄCY:

 

.............................                                                                                        ..............................

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 2

do umowy      

z dnia …………………..

Protokół odbioru

 

1. Miejsce przeprowadzenia odbioru:

……………………………………………...........................................................…………………

 

2. Data przeprowadzenia odbioru:

…………………………….…………………………….........................................................……

 

3. Osoby biorące udział w przeprowadzeniu odbioru:

1) ze strony Wykonawcy:

…………………...........................................................……………………………………………

2) ze strony Zamawiającego:

……………………………...........................................................…………………………………

...........................................................................................................................................................

 

4. Kompletność dostawy:

1) TAK

2) NIE – uwagi/zastrzeżenia

……………………………………….......………...............................................................………

…………………………………………......……................................................................………

…………………………………………......…................................................................…………

.

5. Kontrola jakościowa:

1) Pozytywny

2) Negatywny – uwagi/ zastrzeżenia:

………………………….........................................................….…………………………………

…………………………………………………..........................................................……………

…………………………………………………..........................................................……………

 

6. Końcowy wynik przyjęcia:

1) Pozytywny

2) Negatywny – uwagi/ zastrzeżenia:

………………………………………………...........................................................………………

…………………………………………...........................................................……………………

..........................................................................................................................................................

 

 

 

 

 

Przedstawiciel Zamawiającego:                                                           Przedstawiciel Wykonawcy:

 

 

...................................................                                                            ............................................

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Nurzec-Stacja

Wytwarzający/odpowiadający: Norbert Jadczuk

Wprowadzający: Norbert Jadczuk

Data wprowadzenia: 2012-08-29

Data modyfikacji: 2012-08-29

Opublikował: Norbert Jadczuk

Data publikacji: 2012-08-29