Zarządzenie Nr 22/08

 

 

ZARZĄDZENIE Nr 22/08

Wójta Gminy Nurzec-Stacja

z dnia 6 października 2008 r.

w sprawie upoważnienia pracownika Urzędu Gminy w Nurcu-Stacji do załatwiania indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej

 

Na podstawie art. 39 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz.1271, Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203, z 2005 r. Nr 172, poz. 1441, Nr 175, poz. 1457, z 2006 r. Nr 17, poz. 128, Nr 181, poz. 1337 oraz z 2007 r. Nr 48, poz. 327, Nr 138, poz. 974, Nr 173, poz. 1218) oraz art. 268 a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071, z 2001 r. Nr 49, poz. 509, z 2002 r. Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 169, poz. 1387, z 2003 r. Nr 130, poz. 1188, Nr 170, poz. 1660, z 2004 r. Nr 162, poz. 1692 oraz z 2005 r. Nr 64, poz. 565, Nr 78, poz. 682 i Nr 181, poz. 1524) zarządzam co następuje:

 

§ 1.

 

 Upoważniam Pana Norberta Jadczuk – mł. Referenta ds. informatyki i pozyskiwania środków unijnych w Urzędzie Gminy Nurzec-Stacja do załatwiania w moim imieniu indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej, z wyłączeniem prawa wydawania postanowień i decyzji administracyjnych, pozostające we właściwości stanowiska pracy, tj. do:

1)      podpisywania pism z zakresu realizowanych zadań na stanowisku, z wyłączeniem uzgodnień i wystąpień do innymi  organów,

2)      podpisywania zaświadczeń w zakresie prowadzonych spraw na stanowisku pracy, 

3)      przyjmowanie i wysyłanie korespondencji w zakresie stanowiska,

4)      przyjmowania, podpisywania i opisywania faktur VAT z zamówień publicznych realizowanych w zakresie wynikającym z zakresu obowiązków na stanowisku pracy,

5)      podpisywania pod względem merytorycznym faktur VAT z zamówień publicznych realizowanych w zakresie wynikającym z zakresu obowiązków na stanowisku pracy.

§ 2.

  Upoważnienia, o których mowa w § 1 niniejszego zarządzenia, udzielam na czas nieokreślony. Wygasa ono z chwilą cofnięcia upoważnienia albo rozwiązania stosunku pracy.

 

 

 

§ 3.

 

Traci moc Zarządzenie nr 15/06 Wójta Gminy Nurzec-Stacja z dnia 29 lipca 2008 r. w sprawie  w sprawie upoważnienia pracownika Urzędu Gminy w Nurcu-Stacji do załatwiania indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej

 

§ 4.

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

                                                                                                          Wójt

                                                                                                  Piotr Jaszczuk

 

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Nurzec-Stacja

Wytwarzający/odpowiadający: Norbert Jadczuk

Wprowadzający: Norbert Jadczuk

Data wprowadzenia: 2008-10-16

Data modyfikacji: 2008-10-16

Opublikował: Norbert Jadczuk

Data publikacji: 2008-10-16