Zarządzenie Nr 1/08
Zarządzenie Nr 1/08 Wójta Gminy Nurzec-Stacja z dnia 15 stycznia 2008 r. w sprawie ogłoszenia naboru i określenia regulaminu konkursu na stanowisko ds. gospodarki komunalnej i drogownictwa Urzędu Gminy Nurzec-Stacja Na podstawie art. 3a ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z 2002 r. Nr 113, poz. 849, Nr 214, poz. 1806, z 2005 r. Nr 10, poz. 71, Nr 23, poz. 192, Nr 122, poz. 1020, oraz z 2006 r. Nr 79, poz. 549, Nr 169, poz. 1201, Nr 170, poz. 1218) oraz zarządzenia Nr 26/06 Wójta Gminy Nurzec-Stacja z dnia 14 grudnia 2006 roku w sprawie wprowadzenia regulaminu naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Nurzec-Stacja oraz na wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek organizacyjnych zarządzam, co następuje: § 1. Ogłaszam nabór na stanowisko ds. gospodarki komunalnej i drogownictwa w Urzędzie Gminy w Nurcu-Stacji. § 2. a) Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Nurzec-Stacja. b) Tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Nurzec-Stacja c) Powiatowym Urzędzie Pracy w Siemiatyczach oraz informację o ogłoszonym naborze w tygodniku „Głos Siemiatycz” § 3. a) Krzysztof Staniszewski –Przewodniczący Komisji b) Irena Wakuluk – Sekretarz Komisji c) Maria Sztyłowicz – Członek Komisji d) Irena Kowalewicz – Członek Komisji § 4. Tryb przeprowadzenia naboru określa regulamin pracy komisji prowadzącej postępowanie konkursowe w celu wyłonienia kandydata na stanowisko ds. gospodarki komunalnej i drogownictwa Urzędu Gminy Nurzec-Stacja stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia. § 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia. Wójt Piotr Jaszczuk Załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr 1/08 Wójta Gminy Nurzec-Stacja z dnia 15-01-2008 r. Wójt Gminy Nurzec-Stacja ogłasza nabór na stanowisko ds. gospodarki komunalnej i drogownictwa Urzędu Gminy Nurzec-Stacja 1. Kandydat na stanowisko gospodarki komunalnej i drogownictwa Urzędu Gminy Nurzec-Stacja powinien posiadać: a) obywatelstwo polskie, b) wykształcenie średnie lub wyższe – preferowane techniczne (budowlane lub geodezyjne) c) pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z praw publicznych, d) nie karalność za przestępstwa umyślne, e) stan zdrowa pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku, f) podstawowa znajomość zasad funkcjonowania gospodarki komunalnej oraz budowy i utrzymania dróg – znajomość regulacji prawnych w zakresie prawa zamówień publicznych, dróg publicznych, utrzymania czystości i porządku oraz o odpadach, g) podstawową wiedzę z zakresu dokumentów programowych funduszy europejskich, h) umiejętność posługiwania się mapami ewidencyjnymi i projektowymi, i) praktyczną znajomość obsługi komputera, w tym aplikacji biurowych : MSOffice, Openoffice, j) kreatywność i umiejętność uczenia się, zaangażowanie i odpowiedzialność. 2. Wymagane dokumenty: a) list motywacyjny, b) życiorys – CV, c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – druk załącznik nr 1 do regulaminu naboru, d) kserokopie świadectw pracy – jeśli kandydat był zatrudniony, e) kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie (kserokopia świadectwa ukończenia szkoły średniej lub dyplomu ukończenia uczelni wyższej), f) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności (zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach), g) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie – druk załącznik nr 2 do regulaminu naboru. 2. Wymogi formalne: a) złożenie wymaganych dokumentów, b) spełnienie wymagań związanych ze stanowiskiem określonych w punkcie 1 ogłoszenia. 3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1) prowadzenie spraw z zakresu gospodarki komunalnej oraz utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy, 2) prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem wysypisk i wylewisk nieczystości, 3) przygotowanie opinii dotyczących zezwoleń na wytwarzanie odpadów niebezpiecznych, 4) gromadzenie oraz analiza informacji o powstawaniu odpadów innych niż niebezpieczne, 5) przygotowywanie zezwoleń na prowadzenie działalności polegającej na usunięciu, wykorzystywaniu i unieszkodliwianiu odpadów komunalnych, 6) prowadzenie ewidencji dróg lokalnych oraz gminnej infrastruktury technicznej, 7) prowadzenie innych spraw w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy, 8) prowadzenie spraw dotyczących bieżącego utrzymania dróg gminnych oraz innych spraw wynikających z funkcji Wójta jako zarządcy dróg gminnych, 9) nadzorowanie spraw w zakresie remontów bieżących dróg i mostów gminnych, 10) przygotowywanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego oraz decyzji ustalających opłaty za samowolne zajęcie pasa drogowego, 11) prowadzenie spraw związanych oświetleniem ulic i placów miasta, 12) wnioskowanie z zaliczenie dróg do właściwej kategorii oraz zmianę tych kategorii, 13) współdziałanie z samorządem wiejskim w zakresie naprawy dróg wiejskich, 14) organizowanie i sprawowanie opieki nad grobami i cmentarzami wojennymi, oraz prowadzenie innych spraw związanych z cmentarzami, 15) opieka nad miejscami pamięci narodowej, 16) przygotowywanie propozycji określenia wysokości cen i opłat lub sposobu ustalenia cen i opłat za usługi komunalne o charakterze użyteczności publicznej oraz za korzystanie z gminnych obiektów i urządzeń użyteczności publicznej, 17) opracowywanie założeń do planu i planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe, 18) prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem prac społecznie użytecznych przez osoby skazane przez sąd i skierowane do urzędu, 19) przygotowywanie zezwoleń na usunięcie drzew lub krzewów z terenów nieruchomości oraz decyzji ustalających kary pieniężne za samowolne usuwanie drzew lub krzewów, 20) koordynacja działań związanych z ochroną roślin uprawnych mających na celu zabezpieczenie przed chorobami, szkodnikami i chwastami, 21) wydawanie wniosków o nabycie rozpłodników, 22) sprawy z zakresu zwalczania zakaźnych chorób zwierzęcych, 23) przygotowanie projektów rozstrzygnięć w sprawach dotyczących : ochrony zwierząt oraz utrzymania psów rasy uznanych za agresywną, 24) prowadzenie postępowania oraz przygotowanie projektów decyzji zatwierdzających podziały geodezyjne nieruchomości przeznaczonych w planach zagospodarowania przestrzennego na cele nie rolnicze i nie leśne, 25) sprawy związane z odszkodowaniami za działki gruntu przejęte pod drogi w wyniku podziałów geodezyjnych oraz z mocy prawa, 26) sprawy związane z rozgraniczeniem, scaleniem i podziałem nieruchomości, 27) opiniowanie projektów prac geodezyjnych, 28) sporządzanie i składanie wniosków do funduszy unijnych oraz innych źródeł na finansowanie zadań realizowanych przez Gminę w ramach spraw na stanowisku pracy, 29) prowadzenie zamówień publicznych w ramach spraw prowadzonych na stanowisku pracy, 30) prowadzenie spraw w zakresie rozliczania, sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań z realizacji inwestycji z pozyskanych przez gminę funduszy unijnych oraz innych źródeł finansowania w ramach spraw prowadzonych na stanowisku pracy. 31) Wykonywanie zadań wspólnych realizowanych przez komórki organizacyjne i samodzielne stanowiska pracy zgodnie z regulaminem organizacyjnym Urzędu Gminy Nurzec-Stacja. 4. Inne informacje Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys – CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.)” oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2001 r. Nr 142. poz. 1593 z późn. zm.)”. Oferty zawierające dokumenty nie opatrzone w/w klauzulą nie będą rozpatrywane. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Konkurs na stanowisko ds. gospodarki komunalnej i drogownictwa " w sekretariacie Urzędu Gminy Nurzec-Stacja; pokój nr 5 lub wysłać na adres: Urząd Gminy Nurzec-Stacja, ul. Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja, w terminie do 5 lutego 2008 r. do godz. 1530. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej : www.umwp-podlasie.pl/bip/gmina/nurzec_stacja/ oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Nurzec-Stacja. Wójt Piotr Jaszczuk Załącznik Nr 2 do Zarządzenia Nr 1/08 Wójta Gminy Nurzec-Stacja z dnia 15-01-2008 r. NA STANOWISKO: DS. GOSPODARKI KOMUNALNEJ I DROGOWNICTWA ORAZ PRACY KOMISJI PROWADZĄCEJ POSTĘPOWANIE KONKURSOWE W CELU WYŁONIENIA KANDYDATA NA STANOWISKO Ds. GOSPODARKI KOMUNALNEJ I DROGOWNICTWA URZĘDU GMINYNURZEC-STACJA I. Cel konkursu i tryb zgłaszania kandydatów. § 1 1. Nabór organizuje Wójt Gminy Nurzec-Stacja 2. Celem naboru jest wyłonienie kandydata na stanowisko ds. gospodarki komunalnej i drogownictwa w Urzędzie Gminy Nurzec-Stacja. 3. Ogłoszenie o naborze zamieszcza się: na stronie internetowej (Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Nurzec-Stacja), na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Nurzec-Stacja, w Urzędzie Pracy w Siemiatyczach oraz informację o ogłoszonym naborze w tygodniku „Głos Siemiatycz”. 4. Do udziału w naborze dopuszcza się kandydatów, którzy spełniają następujące warunki: a) obywatelstwo polskie, b) wykształcenie średnie, wyższe – preferowane techniczne (budowlane lub geodezyjne), c) pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z praw publicznych, d) nie karalność za przestępstwa umyślne, e) stan zdrowa pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku, f) podstawowa znajomość zasad funkcjonowania gospodarki komunalnej oraz budowy i utrzymania dróg – znajomość regulacji prawnych w zakresie prawa zamówień publicznych, dróg publicznych, utrzymania czystości i porządku oraz o odpadach , g) podstawową wiedzę z zakresu dokumentów programowych funduszy europejskich, h) umiejętność posługiwania się mapami ewidencyjnymi i projektowymi, i) praktyczną znajomość obsługi komputera, w tym aplikacji biurowych : MSOffice, Openoffice, j) kreatywność i umiejętność uczenia się, zaangażowanie i odpowiedzialność. 5. Zgłoszenie organizatorowi udziału w naborze następuje w formie pisemnej. 6. Kandydat przedkłada w ofercie następujące dokumenty: a) list motywacyjny, b) życiorys – CV, c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu, d) kserokopie świadectw pracy – jeśli kandydat był zatrudniony, e) kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie (kserokopia świadectwa ukończenia szkoły średniej lub dyplomu ukończenia uczelni wyższej), f) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności (zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach), g) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie – druk załącznik nr 2 do niniejszego regulaminu. 7. Organizator naboru przyjmuje zgłoszenia kandydatów w miejscu wskazanym w ogłoszeniu. II. Regulamin pracy komisji § 2 1. Komisja pracuje na posiedzeniach, które mają charakter poufny. 2. Pracami komisji konkursowej kieruje przewodniczący. 3. Komisja podejmuje decyzje: a) w I etapie naboru w głosowaniu jawnym, jeżeli za kandydatem odda ważny głos co najmniej połowa członków komisji , b) w II etapie naboru w głosowaniu tajnym, jeżeli za kandydatem odda ważny głos co najmniej połowa składu komisji. 4. Każdy członek komisji dysponuje jednym głosem. 5. Głosowanie w I i II turze postępowania odbywa się również, jeśli do konkursu przystąpi jeden kandydat. 6. Członek komisji w II etapie naboru głosuje przez postawienie znaku „x” w kratce obok kandydata. Postawienie znaku „x” w więcej niż jednej kratce lub nie postawienie znaku „x” w żadnej kratce powoduje, iż głos jest nie ważny. Przy równej liczbie głosów przeprowadza się drugie głosowanie. W II etapie konkursu drugie głosowanie przeprowadza się na kandydatów, którzy otrzymali największą liczbę głosów w pierwszym głosowaniu. 7. Komisja prowadzi konkurs w pełnym składzie. 8. Z posiedzenia komisji sporządza się protokół podpisany przez członków komisji. III. Tryb przeprowadzania naboru Pierwszy etap naboru. § 3 1. Nabór przeprowadza komisja powołana przez Wójta Gminy Nurzec-Stacja niniejszym zarządzeniem. 2. Nabór przeprowadza się, jeśli zgłosi się co najmniej jeden kandydat. 3. Nabór przeprowadzony będzie w dwóch etapach postępowania konkursowego. 4. W I etapie naboru po zamknięciu listy zgłoszeń na posiedzeniu bez udziału kandydata (kandydatów) komisja dokonuje wstępnej oceny kandydatów pod względem formalnym. Po analizie dokumentów oraz wysłuchaniu stanowisk każdego z członków komisji odnośnie kandydata (kandydatów), komisja głosuje nad podjęciem decyzji o dopuszczeniu każdego z kandydatów do II etapu naboru. 5. Zakwalifikowani do II etapu zostaną powiadomieni przez przewodniczącego komisji o terminie i miejscu jego przeprowadzenia. 6. Kandydaci, którzy nie spełniają wymogów formalnych zostaną o tym fakcie powiadomieni przez przewodniczącego komisji. Powiadomienie następuje w formie pisemnej i powinno zawierać uzasadnienie. § 4 POSTANOWIENIA KOŃCOWE § 5 Zatwierdzam: Wójt Piotr Jaszczuk Załącznik Nr 1 do Regulaminu Naboru KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE 1. Imię (imiona) i nazwisko ............................................................................................. 2. Imiona rodziców ........................................................................................................ 3. Data urodzenia........................................................................................................... 4. Obywatelstwo ............................................................................................................ 5. Miejsce zamieszkania (adres do korespondencji) .......................................................... ................................................................................................................................. 6. Wykształcenie ............................................................................................................ ................................................................................................................................. (nazwa szkoły i rok jej ukończenia) .................................................................................................................................................................................................................................................................. (zawód, specjalność, stopień naukowy, tytuł zawodowy, tytuł naukowy) 7. Wykształcenie uzupełniające ....................................................................................... ................................................................................................................................. (kursy, studia podyplomowe, data ukończenia nauki lub data rozpoczęcia nauki w przypadku jej trwania) 8. Przebieg dotychczasowego zatrudnienia ...................................................................... .................................................................................................................................................................................................................................................................. (wskazać okresy zatrudnienia u kolejnych pracodawców oraz zajmowane stanowiska pracy) 9. .................................................................................................................................................................................................................................................................. (np. stopień znajomości języków obcych, prawo jazdy, obsługa komputera) 10. Oświadczam, że pozostaję/nie pozostaję*) w rejestrze bezrobotnych i poszukujących pracy. 11. Oświadczam, że dane zawarte w pkt 1-4 są zgodne z dowodem osobistym seria ............ nr ........................... wydanym przez .......................................................... lub innym dowodem tożsamości ..................................................................................... . ..............................., dn. ..........- 2008 r. (miejscowość i data) ....................................................... (podpis osoby ubiegającej się o zatrudnienie) _____________ *) Właściwe podkreślićREGULAMIN NABORU
PIERWSZY ETAP KONKURSU
IV. Drugi etap naboru
Dodatkowe uprawnienia, umiejętności, zainteresowania
Załącznik Nr 2
do Regulaminu Naboru
O Ś WI A D C Z E N I E
Ja, niżej podpisany/a ............................................................................................
(imię i nazwisko)
zamieszkały/a .................................................................................................................
(adres zamieszkania)
legitymujący się dowodem osobistym serii .......... nr ......................, świadomy/a odpowiedzialności karnej z art. 233 § 1 Kodeksu Karnego, który stanowi: „Kto, składając zeznanie mające służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, zeznaje nieprawdę lub zataja prawdę, podlega karze pozbawienia wolności do lat
...................................................
(czytelny podpis)
Metryka strony