Zarządzenie Nr 10/07

ZARZĄDZENIE Nr 10/07

Wójta Gminy Nurzec Stacja

z dnia 15 czerwca 2007 r.

 

w sprawie upoważnienia pracownika  Urzędu Gminy w Nurcu-Stacji  do załatwiania indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej

 

Na podstawie art. 39 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz.1271, Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203, z 2005 r. Nr 172, poz. 1441, Nr 175, poz. 1457 oraz z 2006 r. Nr 17, poz. 128, Nr 181, poz. 1337) oraz art. 268 a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071, z 2001 r. Nr 49, poz. 509, z 2002 r. Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 169, poz. 1387, z 2003 r. Nr 130, poz. 1188, Nr 170, poz. 1660, z 2004 r. Nr 162, poz. 1692 oraz z 2005 r. Nr 64, poz. 565, Nr 78, poz. 682 i Nr 181, poz. 1524) zarządzam co następuje:

 

§ 1.

 Upoważniam Panią Jadwige Gronowska –  Inspektora ds. ewidencji ludności, spraw wojskowych i obronnych oraz p.poz. w Urzędzie Gminy Nurzec-Stacja  do załatwiania w moim imieniu indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej, z wyłączeniem prawa wydawania postanowień i decyzji administracyjnych, pozostające we właściwości stanowiska pracy, tj.:

1)     podpisywania pism z zakresu realizowanych zadań przez stanowisko, z wyłączeniem uzgodnień z innymi organami,

2)      podpisywania wezwań stawiennictwa do rejestracji osób przedpoborowych i poborowych,

3)     pism związanych z poszukiwaniem osób, które nie stawili się na komisję poborową lub rejestrację przedpoborowych,

4)     pism związanych z gromadzeniem materiałów do wydawania decyzji o zwolnieniu ze służby wojskowej,

5)     pism i ponagleń w sprawie organizacji i działalności zakładów pracy w zakresie spraw obronnych i obrony cywilnej,

6)     podpisywania formularzy meldunkowych oraz pism wyjaśniających z tym związanych ,

7)     poświadczeń zamieszkania,

8)     protokołów kontroli dyscypliny meldunkowej,

9)     zaświadczeń z  zakresu realizowanych zadań przez stanowisko pracy,

10)  pism w  sprawach  przeciwpożarowych,

11)przyjmowania i podpisywania faktur VAT z zamówień realizowanych w zakresie przypisanym do obowiązków na stanowisku pracy,

12)podpisywania dokumentów tożsamości, decyzji , odpisów i pism rejestracji stanu cywilnego, których wydawanie wynika z funkcji i zakresu Kierownika USC, w czasie nieobecności Kierownika USC w związku z powołaniem na stanowisko Zastępcy Kierownika USC,

13) pism z zakresu stanowiska Kierownika Kancelarii Tajnej i spraw związanych z ochrona i dostępem do informacji niejawnych.

 

§ 2

 

Upoważnienia, o których mowa w § 1 niniejszego zarządzenia, udzielam na czas nieokreślony. Wygasa ono z chwilą cofnięcia upoważnienia albo rozwiązania stosunku pracy.

 

§ 3

 

Traci moc upoważnienie udzielone Pani w zakresie opisanym w Zarządzeniu Nr 49/05 Wójta  Gminy  Nurzec - Stacja z dnia 29 grudnia 2005 roku

 

§ 4

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

 

       Wójt

Piotr Jaszczuk

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Nurzec-Stacja

Wytwarzający/odpowiadający: Norbert Jadczuk

Wprowadzający: Norbert Jadczuk

Data wprowadzenia: 2007-06-21

Data modyfikacji: 2007-06-21

Opublikował: Norbert Jadczuk

Data publikacji: 2007-06-21