Zarządzenie Nr 1/12
ZARZĄDZENIE Nr 1/12 z dnia 16 stycznia 2012 r. w sprawie upoważnienia pracownika Gminy Urzędu Gminy w Nurcu-Stacji do załatwiania indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej Na podstawie art. 39 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z późn. zm), art. 53 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240, z późn. zm.), art. 268 a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071, z późn. zm.), art. 143 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. ordynacja podatkowa ( Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60, z późn. zm.) i art. 18 ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz. U. z 2002 r. Nr 110, poz. 968, z późn. zm.) zarządzam co następuje: u p o w a ż n i a m Panią Katarzynę Jóźwiak, pracownika Gminy Urzędu Gminy Nurzec-Stacja do : 1) przyjmowania i podpisywania faktur VAT w zakresie spraw realizowanych na stanowisku pracy a wynikających z zakresu obowiązków oraz spraw prowadzonych w tym zakresie na stanowisku pracy, 2) opisywania dokumentów księgowych, dokonywania kontroli i podpisywania pod względem merytorycznym rachunków, faktur VAT w zakresie spraw realizowanych na stanowisku pracy a wynikających z zakresu obowiązków oraz spraw prowadzonych w tym zakresie na stanowisku pracy. Upoważnienia niniejszego udzielam z dniem podpisania, na czas nie określony. Wygasa ono z chwilą cofnięcia upoważnienia, zmiany stanowiska pracy albo rozwiązania stosunku pracy. Wójt Piotr Jaszczuk Wójta Gminy Nurzec-Stacja
Metryka strony