Zarządzenie Nr 1/08 Wójta Gminy Nurzec-Stacja w sprawie ogłoszenia naboru i określenia regulaminu konkursu na stanowisko ds. gospodarki komunalnej i drogownictwa.

Zarządzenie Nr  1/08

Wójta Gminy Nurzec-Stacja

z dnia 15 stycznia 2008 r.

 

w sprawie ogłoszenia naboru i określenia regulaminu konkursu na stanowisko ds. gospodarki komunalnej i drogownictwa Urzędu Gminy Nurzec-Stacja

 

            Na podstawie art. 3a ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o  pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z 2002 r. Nr 113, poz. 849,   Nr 214, poz. 1806, z 2005 r. Nr 10, poz. 71, Nr 23, poz. 192,  Nr 122, poz. 1020, oraz z 2006 r. Nr 79, poz. 549, Nr 169, poz. 1201, Nr 170, poz. 1218) oraz zarządzenia Nr 26/06 Wójta Gminy Nurzec-Stacja z dnia 14 grudnia 2006 roku w sprawie wprowadzenia regulaminu naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Nurzec-Stacja oraz na wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek organizacyjnych zarządzam, co następuje:

 

§ 1.

 

Ogłaszam nabór na stanowisko ds. gospodarki komunalnej i drogownictwa w Urzędzie Gminy w Nurcu-Stacji.

§ 2.

 

  1. Treść ogłoszenia określająca wymagane kwalifikacje i termin składania ofert  stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
  2. Ogłoszenie o naborze zamieszcza się w: 

a)      Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Nurzec-Stacja.

b)      Tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Nurzec-Stacja

c)       Powiatowym Urzędzie Pracy w Siemiatyczach

oraz informację o ogłoszonym naborze w tygodniku „Głos Siemiatycz”

 

§ 3.

 

  1. Powołuje Komisję Konkursową w składzie:

a)      Krzysztof Staniszewski –Przewodniczący Komisji

b)      Irena Wakuluk – Sekretarz  Komisji

c)       Maria Sztyłowicz – Członek Komisji

d)      Irena Kowalewicz – Członek Komisji

 

§ 4.

 

Tryb przeprowadzenia naboru określa regulamin pracy komisji  prowadzącej postępowanie konkursowe w celu wyłonienia kandydata na stanowisko ds. gospodarki komunalnej i drogownictwa Urzędu Gminy Nurzec-Stacja stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia.

 

§ 5.

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

                                                                                                                      Wójt

 

                                                                                                                Piotr Jaszczuk

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik Nr 1

do Zarządzenia Nr  1/08

Wójta Gminy Nurzec-Stacja

z dnia  15-01-2008 r.

 

Wójt Gminy Nurzec-Stacja

ogłasza  nabór  na  stanowisko ds. gospodarki komunalnej i drogownictwa Urzędu Gminy Nurzec-Stacja

 

1.      Kandydat na  stanowisko gospodarki komunalnej i drogownictwa Urzędu  

Gminy Nurzec-Stacja powinien posiadać:

a)      obywatelstwo polskie,

b)      wykształcenie średnie lub wyższe – preferowane techniczne (budowlane lub geodezyjne)

c)       pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z praw publicznych,

d)      nie karalność za przestępstwa umyślne,

e)      stan zdrowa pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,

f)        podstawowa znajomość zasad funkcjonowania gospodarki komunalnej oraz budowy i utrzymania dróg – znajomość regulacji prawnych w zakresie prawa zamówień publicznych, dróg publicznych, utrzymania czystości i porządku oraz o odpadach,

g)      podstawową wiedzę z zakresu dokumentów programowych funduszy europejskich,

h)      umiejętność posługiwania się mapami ewidencyjnymi i projektowymi,

i)        praktyczną znajomość  obsługi komputera, w tym aplikacji biurowych : MSOffice, Openoffice,  

j)        kreatywność i umiejętność uczenia się, zaangażowanie i odpowiedzialność.

 

2.   Wymagane dokumenty:

a)      list motywacyjny,

b)      życiorys – CV,

c)       kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – druk załącznik nr 1 do regulaminu naboru,

d)      kserokopie świadectw pracy – jeśli kandydat był zatrudniony,

e)      kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie (kserokopia świadectwa ukończenia szkoły średniej lub dyplomu ukończenia uczelni wyższej),

f)        kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności (zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach),

g)      oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie – druk załącznik nr 2 do regulaminu naboru.

 

2.      Wymogi formalne:

a)      złożenie wymaganych dokumentów,

b)     spełnienie wymagań związanych ze stanowiskiem określonych w punkcie 1 ogłoszenia.

 

3.      Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1)       prowadzenie spraw z zakresu gospodarki komunalnej oraz utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy,

2)      prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem wysypisk i wylewisk nieczystości,

3)      przygotowanie opinii dotyczących zezwoleń na wytwarzanie odpadów niebezpiecznych,

4)      gromadzenie  oraz  analiza  informacji   o   powstawaniu   odpadów   innych   niż niebezpieczne,

5)      przygotowywanie zezwoleń na prowadzenie działalności polegającej na usunięciu, wykorzystywaniu i unieszkodliwianiu odpadów komunalnych,

6)      prowadzenie ewidencji dróg lokalnych oraz gminnej infrastruktury technicznej,

7)      prowadzenie innych spraw w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy,

8)      prowadzenie spraw dotyczących bieżącego utrzymania dróg gminnych oraz innych spraw wynikających z funkcji Wójta jako zarządcy dróg gminnych,

9)      nadzorowanie spraw w zakresie remontów bieżących  dróg  i mostów gminnych,

10)   przygotowywanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego oraz decyzji ustalających opłaty za samowolne zajęcie pasa drogowego,

11)   prowadzenie spraw związanych oświetleniem ulic i placów miasta,

12)   wnioskowanie z zaliczenie dróg do właściwej kategorii oraz zmianę tych kategorii,

13)   współdziałanie z samorządem wiejskim w zakresie naprawy dróg wiejskich,

14)   organizowanie i sprawowanie opieki nad grobami i cmentarzami wojennymi, oraz prowadzenie innych spraw związanych z cmentarzami,

15)   opieka nad miejscami pamięci narodowej,

16)   przygotowywanie propozycji określenia wysokości cen i opłat lub sposobu ustalenia cen i opłat za usługi komunalne o charakterze użyteczności publicznej oraz za korzystanie z gminnych obiektów  i urządzeń użyteczności publicznej,

17)   opracowywanie założeń do planu i planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe,

18)   prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem prac społecznie użytecznych przez osoby skazane przez sąd i skierowane do urzędu,

19)   przygotowywanie zezwoleń na usunięcie drzew lub krzewów z terenów nieruchomości oraz decyzji ustalających kary pieniężne za samowolne usuwanie drzew lub krzewów,

20)   koordynacja działań związanych z ochroną roślin uprawnych mających na celu zabezpieczenie przed chorobami, szkodnikami i chwastami,

21)   wydawanie wniosków o nabycie rozpłodników,

22)   sprawy z zakresu zwalczania zakaźnych chorób zwierzęcych,

23)   przygotowanie projektów rozstrzygnięć w sprawach dotyczących : ochrony zwierząt oraz utrzymania psów rasy uznanych za agresywną,

24)   prowadzenie postępowania oraz przygotowanie projektów decyzji zatwierdzających podziały geodezyjne nieruchomości przeznaczonych w planach zagospodarowania przestrzennego  na cele nie rolnicze i nie leśne,

25)   sprawy związane z odszkodowaniami za działki gruntu przejęte pod drogi w wyniku podziałów geodezyjnych oraz z mocy prawa,

26)   sprawy związane z rozgraniczeniem, scaleniem i podziałem nieruchomości,

27)   opiniowanie projektów prac geodezyjnych, 

28)   sporządzanie i składanie wniosków do funduszy unijnych oraz innych źródeł na finansowanie zadań realizowanych przez Gminę w ramach spraw na stanowisku pracy,

29)   prowadzenie zamówień publicznych w ramach spraw prowadzonych na stanowisku pracy,

30)   prowadzenie spraw w zakresie rozliczania, sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań z realizacji inwestycji z pozyskanych przez gminę funduszy unijnych oraz innych źródeł finansowania w ramach spraw prowadzonych na stanowisku pracy.

31)   Wykonywanie zadań wspólnych realizowanych przez komórki organizacyjne i samodzielne stanowiska pracy zgodnie z regulaminem organizacyjnym Urzędu Gminy Nurzec-Stacja.

 

4.      Inne informacje

 Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys – CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r.  Nr 101 poz. 926   z późn. zm.)” oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych  ( Dz.U. z 2001 r. Nr 142. poz. 1593 z późn. zm.)”.

 

Oferty zawierające dokumenty nie opatrzone w/w klauzulą nie będą rozpatrywane.

 

 Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Konkurs na  stanowisko ds. gospodarki komunalnej i drogownictwa " w sekretariacie Urzędu Gminy Nurzec-Stacja; pokój nr 5 lub wysłać na adres: Urząd Gminy Nurzec-Stacja, ul. Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja, w terminie do 5 lutego 2008 r. do godz. 1530.

 Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej : www.umwp-podlasie.pl/bip/gmina/nurzec_stacja/  oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Nurzec-Stacja.

 

                                                                                                                      Wójt

                                                                                                              Piotr Jaszczuk

                                                           Załącznik Nr 2

do Zarządzenia Nr  1/08

Wójta Gminy Nurzec-Stacja

z dnia 15-01-2008 r.

 

 

REGULAMIN NABORU

NA STANOWISKO:  DS. GOSPODARKI KOMUNALNEJ I DROGOWNICTWA

ORAZ PRACY KOMISJI PROWADZĄCEJ POSTĘPOWANIE KONKURSOWE W

CELU WYŁONIENIA KANDYDATA NA STANOWISKO Ds. GOSPODARKI KOMUNALNEJ I DROGOWNICTWA URZĘDU GMINYNURZEC-STACJA

 

 

PIERWSZY ETAP KONKURSU

 

I. Cel konkursu i tryb zgłaszania kandydatów.

 

§ 1

 

1.       Nabór organizuje Wójt Gminy Nurzec-Stacja

2.       Celem naboru jest wyłonienie kandydata na stanowisko ds. gospodarki komunalnej i drogownictwa w Urzędzie Gminy Nurzec-Stacja.

3.       Ogłoszenie o naborze zamieszcza się: na stronie internetowej (Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Nurzec-Stacja), na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Nurzec-Stacja, w Urzędzie Pracy w Siemiatyczach  oraz informację o ogłoszonym naborze w tygodniku „Głos Siemiatycz”.

4.       Do udziału w naborze dopuszcza się kandydatów, którzy spełniają następujące warunki:

a)      obywatelstwo polskie,

b)      wykształcenie  średnie, wyższe – preferowane techniczne (budowlane lub geodezyjne),

c)       pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z praw publicznych,

d)      nie karalność za przestępstwa umyślne,

e)      stan zdrowa pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,

f)        podstawowa znajomość zasad funkcjonowania gospodarki komunalnej oraz budowy i utrzymania dróg – znajomość regulacji prawnych w zakresie prawa zamówień publicznych, dróg publicznych, utrzymania czystości i porządku oraz o odpadach ,

g)      podstawową wiedzę z zakresu dokumentów programowych funduszy europejskich,

h)      umiejętność posługiwania się mapami ewidencyjnymi i projektowymi,

i)        praktyczną znajomość  obsługi komputera, w tym aplikacji biurowych : MSOffice, Openoffice,   

j)        kreatywność i umiejętność uczenia się, zaangażowanie i odpowiedzialność.

5.    Zgłoszenie organizatorowi udziału w naborze następuje w formie pisemnej.

6.    Kandydat przedkłada w ofercie następujące dokumenty:

a)       list motywacyjny,

b)      życiorys – CV,

c)       kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu,

d)      kserokopie świadectw pracy – jeśli kandydat był zatrudniony,

e)      kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie (kserokopia świadectwa ukończenia szkoły średniej lub dyplomu ukończenia uczelni wyższej),

f)        kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności (zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach),

g)      oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie – druk załącznik nr 2 do niniejszego regulaminu.

 

7. Organizator naboru przyjmuje zgłoszenia kandydatów w miejscu wskazanym w ogłoszeniu.

 

II. Regulamin pracy komisji

 

§ 2

1.        Komisja pracuje na posiedzeniach, które mają charakter poufny.

2.       Pracami komisji konkursowej kieruje przewodniczący. 

3.       Komisja podejmuje decyzje:

a)      w I etapie naboru w głosowaniu jawnym, jeżeli za kandydatem odda ważny głos co najmniej połowa członków komisji ,

b)      w II etapie naboru w głosowaniu tajnym, jeżeli za kandydatem odda ważny głos co najmniej połowa składu komisji.

4.       Każdy członek komisji dysponuje jednym głosem.

5.       Głosowanie w I i II turze postępowania odbywa się również, jeśli do konkursu przystąpi jeden kandydat.

6.       Członek komisji w II etapie naboru głosuje przez postawienie znaku „x” w kratce obok kandydata. Postawienie znaku „x” w więcej niż jednej kratce lub nie postawienie znaku „x” w żadnej kratce powoduje, iż głos jest nie ważny. Przy równej liczbie głosów przeprowadza się drugie głosowanie. W II etapie konkursu drugie głosowanie przeprowadza się na kandydatów, którzy otrzymali największą liczbę głosów w pierwszym głosowaniu.

7.       Komisja prowadzi konkurs w pełnym składzie.

8.       Z posiedzenia komisji sporządza się protokół podpisany przez członków komisji.

III. Tryb przeprowadzania naboru

        Pierwszy etap naboru.

§ 3

1.       Nabór przeprowadza komisja powołana przez Wójta Gminy Nurzec-Stacja niniejszym zarządzeniem.

2.       Nabór przeprowadza się, jeśli zgłosi się co najmniej jeden kandydat.

3.       Nabór przeprowadzony będzie w dwóch etapach postępowania konkursowego.

4.       W I etapie naboru po zamknięciu listy zgłoszeń na posiedzeniu bez udziału kandydata (kandydatów) komisja dokonuje wstępnej oceny kandydatów pod względem formalnym. Po analizie dokumentów oraz wysłuchaniu stanowisk każdego z członków komisji odnośnie kandydata (kandydatów), komisja głosuje nad podjęciem decyzji o dopuszczeniu każdego z kandydatów do II etapu naboru.

5.       Zakwalifikowani do II etapu zostaną powiadomieni przez przewodniczącego komisji o terminie i miejscu jego przeprowadzenia.

6.       Kandydaci, którzy nie spełniają wymogów formalnych zostaną o tym fakcie powiadomieni przez przewodniczącego komisji. Powiadomienie następuje w formie pisemnej i powinno zawierać uzasadnienie.

 

 

 

IV. Drugi etap naboru

§ 4

  1. W drugim etapie naboru z zakwalifikowanymi do niego kandydatami komisja konkursowa przeprowadza indywidualne rozmowy.
  2. Po zakończeniu rozmów indywidualnych z kandydatami przewodniczący komisji zarządza głosowanie nad wyborem kandydata. Głosowanie jest tajne na kartach do głosowania z umieszczonymi w kolejności alfabetycznej nazwiskami i imionami kandydatów. 
  3. Każdy członek komisji dysponuje jednym głosem.
  4. Jeżeli w pierwszej turze głosowania żaden z kandydatów nie otrzyma wymaganej ilości głosów, przeprowadza się drugą turę głosowania, do której przechodzą dwaj kandydaci, którzy otrzymali w pierwszej turze kolejno największą liczbę głosów.
  5. Nabór jest rozstrzygnięty, jeżeli w drugim głosowaniu jeden z kandydatów uzyskał większą niż inni kandydaci liczbę głosów.
  6. Przewodniczący komisji ogłasza wyniki naboru po zakończeniu głosowania, przekazując w formie pisemnej informację o jego wyniku uczestnikom II etapu postępowania w sprawie naboru pracownika..
  7. Po wyłonieniu kandydata na  stanowisko ds. gospodarki komunalnej i drogownictwa przewodniczący komisji przekazuje dokumentację Wójtowi Gminy Nurzec-Stacja i występuje z wnioskiem o zatrudnienie wskazanego kandydata na stanowisko będące przedmiotem naboru w Urzędzie Gminy Nurzec-Stacja.
  8. Wójt Gminy Nurzec-Stacja, po dokonaniu oceny przeprowadzonego postępowania przez Komisję, podejmuje decyzję o zatrudnieniu bądź nie zatrudnieniu wskazanego przez Komisję kandydata.
  9. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej : www.umwp-podlasie.pl/bip/gmina/nurzec_stacja/  oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Nurzec-Stacja.

 

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

§ 5

  1. W przypadku naruszenia wymogów naboru jego uczestnik ma prawo wnieść odwołanie do Wójta Gminy Nurzec-Stacja,  nie później jednak niż w ciągu 3 dni od daty ogłoszenia wyników konkursu.
  2. W przypadku potwierdzenia zasadności odwołania, Wójt może nakazać powtórzenie naruszonych przez Komisję wymogów konkursu lub unieważnić konkurs.

                                                                                                          Zatwierdzam:

                                                                                                                  Wójt

                                                                                                          Piotr Jaszczuk

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik Nr 1

do Regulaminu Naboru

 

KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE

 

 1.

Imię (imiona) i nazwisko .............................................................................................

 2.

Imiona rodziców ........................................................................................................

 3.

Data urodzenia...........................................................................................................

 4.

Obywatelstwo ............................................................................................................

 5.

Miejsce zamieszkania (adres do korespondencji) ..........................................................

.................................................................................................................................

 6.

Wykształcenie ............................................................................................................

.................................................................................................................................

 

(nazwa szkoły i rok jej ukończenia)

 

..................................................................................................................................................................................................................................................................

 

(zawód, specjalność, stopień naukowy, tytuł zawodowy, tytuł naukowy)

 7.

Wykształcenie uzupełniające .......................................................................................

.................................................................................................................................

 

(kursy, studia podyplomowe, data ukończenia nauki lub data rozpoczęcia nauki w przypadku jej trwania)

 8.

Przebieg dotychczasowego zatrudnienia ......................................................................

..................................................................................................................................................................................................................................................................

 

(wskazać okresy zatrudnienia u kolejnych pracodawców oraz zajmowane stanowiska pracy)

 9.

Dodatkowe uprawnienia, umiejętności, zainteresowania

 

..................................................................................................................................................................................................................................................................

 

(np. stopień znajomości języków obcych, prawo jazdy, obsługa komputera)

10.

Oświadczam, że pozostaję/nie pozostaję*) w rejestrze bezrobotnych i poszukujących pracy.

11.

Oświadczam, że dane zawarte w pkt 1-4 są zgodne z dowodem osobistym seria ............

 nr ........................... wydanym przez .......................................................... lub innym dowodem tożsamości ..................................................................................... .

 

..............................., dn. ..........- 2008 r.

 

(miejscowość i data)

 

 

.......................................................

 

(podpis osoby ubiegającej się o zatrudnienie)

_____________

*) Właściwe podkreślić

    

 

 

 

Załącznik Nr 2

do Regulaminu Naboru

 

 

 

O Ś WI A D C Z E N I E

 

 

 

            Ja, niżej podpisany/a ............................................................................................

                                                                                  (imię i nazwisko)

zamieszkały/a .................................................................................................................

                                                           (adres zamieszkania)

legitymujący się dowodem osobistym serii .......... nr ......................, świadomy/a odpowiedzialności karnej z art. 233 § 1 Kodeksu Karnego, który stanowi: „Kto, składając zeznanie mające służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, zeznaje nieprawdę lub zataja prawdę, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3” oraz celu składania oświadczenia, oświadczam że nie byłem/am prawomocnie skazana za przestępstwo umyślne.

 

                                                                                              ...................................................

                                                                                                          (czytelny podpis)

                                                                                             

 

 

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Nurzec-Stacja

Wytwarzający/odpowiadający: Norbert Jadczuk

Wprowadzający: Norbert Jadczuk

Data wprowadzenia: 2008-01-15

Data modyfikacji: 2008-01-30

Opublikował: Norbert Jadczuk

Data publikacji: 2008-01-15