Zarządzenie Nr 19/07

 

Zarządzenie Nr 19/07

Wójta Gminy Nurzec-Stacja

z dnia 28 maja 2007 roku


w sprawie powołania komisji do zniszczenia dokumentów niearchiwalnych.


Na podstawie § 5 ust.2 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 16 września 2002 r. w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania i kwalifikowania oraz zasad i trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych / Dz.U. Nr 167, poz.1375/ zarządzam, co następuje:


§ 1.


Powołuję komisję do zniszczenia dokumentów niearchiwalnych w następującym składzie:

  1. Krzysztof Staniszewski - Przewodniczący

  2. Irena Wakuluk - członek

  3. Eugenia Naumiuk - członek


§ 2.


Komisja dokona oceny dokumentacji przedstawionej do zniszczenia pod względem przydatności oraz terminu przechowywania i sporządzi protokół z działalności.


§ 3.


Po uzyskaniu zgody Dyrektora Archiwum Państwowego w Białymstoku, Komisja dokona zniszczenia dokumentów.


§ 4.


Wykonanie zarządzenia zleca się inspektorowi ds organizacyjnych.


§ 5.


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Wójt

Piotr Jaszczuk

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Nurzec-Stacja

Wytwarzający/odpowiadający: Norbert Jadczuk

Wprowadzający: Norbert Jadczuk

Data wprowadzenia: 2007-05-29

Data modyfikacji: 2007-05-29

Opublikował: Norbert Jadczuk

Data publikacji: 2007-05-29