Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia na "Zmianę pokrycia dachu krytego eternitem wysokofalistym na blachę trapezową powlekaną T-18 EKO"

Nurzec-Stacja: Zmiana pokrycia dachu krytego eternitem wysokofalistym na blachę trapezową powlekaną T-18 EKO

Numer ogłoszenia: 122880 - 2008; data zamieszczenia: 06.06.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa w Nurcu-Stacji, ul. Szkolna 6, 17-330 Nurzec-Stacja, woj. podlaskie, tel. 0-85 6575014, fax 0-85 6575014.

 

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Urzędu Gminy Nurzec-Stacja.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OPIS

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana pokrycia dachu krytego eternitem wysokofalistym na blachę trapezową powlekaną T-18 EKO.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zmiana pokrycia dachu w Szkole Podstawowej w Nurcu - Stacji ul. Szkolna 6, krytego eternitem wysokofalistym na blachę trapezową powlekaną T - 18 EKO łącznie z wymianą rynien i rur spustowych , naprawą gzymsu, częściowym rozebraniem i budową nowych kominów i szybów wentylacyjnych wolno-stojących ponad dachem, montażem wyłazów dachowych, okien poddaszy, instalacji odgromowej, obróbką blacharską, zgodnie z dokumentacją zawierającą: Specyfikację Techniczną kod CPV 45260000 wykonywanie pokryć dachowych, Przedmiar Robót - budynek szkoły podstawowej - zmiana przykrycia budynku. W/w opracowania stanowią załącznik do SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje - roboty rozbiurkowe, dekarskie, ciesielskie, instalacyjne, murarskie. Dane charakteryzujące obiekt: pokrycie z płyt azbestowych. Szczegółowy zakres prac określony jest w przedmiarze robót oraz Szczegółowej Specyfikacji Technicznej.

 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.12.13-0, 45.26.13.10-0, 45.26.13.20-3.

 

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 27.08.2008.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

 

  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 3000,00 PLN. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert wskazanego w SIWZ, słownie: trzy tysiące złotych..



III.2) WARUNKI UDZIAŁU

 

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuj. potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności: Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę, w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia w czynnych obiektach użyteczności publicznej i dołączą opis ewentualnie fotografie wykonanych prac.
    Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, które przejmą obowiązki kierownika budowy (robot).
    Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
    Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia tj.:
    Spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust.1 pkt. 1- 3 ustawy (zał. nr 2)
    Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art.24 ust.1 i 2 ustawy

 

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiacego załącznik Nr 1 do SIWZoraz inne oswiadczenia i dokumenty wymagane SIWZ

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug.nurzec.wrotapodlasia.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.ug.nurzec.wrotapodlasia.pl.

 

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2008 godzina 10:15, miejsce: Sekretariat Szkoły Podstawowej w Nurcu-Stacji ul. Szkolna 6 17-330 Nurzec-Stacja.

 

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Nurzec-Stacja

Wytwarzający/odpowiadający: Norbert Jadczuk

Wprowadzający: Norbert Jadczuk

Data wprowadzenia: 2008-08-06

Data modyfikacji: 2008-08-06

Opublikował: Norbert Jadczuk

Data publikacji: 2008-08-06