Zarządzenie Nr 13/08
Zarządzenie Nr 13/08
Wójta Gminy Nurzec-Stacja
z dnia 17 czerwca 2008r.
w sprawie powołania Komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne na realizację zadania pn.: „ Zmiana konstrukcji i pokrycia dachowego wraz z przebudową ściany przy klatce schodowej w budynku usługowo-mieszkalnym położonym w m. Nurzec-Stacja przy ul. Szkolnej 5.”
Na podstawie art. 19 ust. 2, art. 20 i 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych /tj. Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655/, zarządzam co następuje:
§1
Powołuję komisję przetargową w celu przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne w celu dokonania wyboru wykonawcy na realizację zadania pn.: „ Zmiana konstrukcji i pokrycia dachowego wraz z przebudową ściany przy klatce schodowej w budynku usługowo-mieszkalnym położonym w m. Nurzec-Stacja przy ul. Szkolnej 5.” w następującym składzie:
- Irena Kowalewicz – przewodnicząca komisji
- Krzysztof Popławski – członek komisji
- Norbert Jadczuk – członek komisji
§2
Do zadań komisji należy przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z Regulaminem Pracy Komisji Przetargowej zatwierdzonym Zarządzeniem Nr 34/07 Wójta Gminy Nurzec-Stacja z dnia 5 września 2007r.
§3
Komisja przetargowa przedstawia kierownikowi zamawiającego propozycje wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty oraz wyboru najkorzystniejszej oferty, a także w zakresie o którym mowa w art. 20 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, występuje z wnioskiem o unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia.
§4
Wykonanie Zarządzenia powierza się osobie pełniącej obowiązki Kierownika Referatu Rozwoju Gminy.
§5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt
Piotr Jaszczuk
Metryka strony