Ogłoszenie o naborze na stanowisko ds. gospodarki komunalnej i drogownictwa

 

Wójt Gminy Nurzec-Stacja

ogłasza  nabór  na  stanowisko ds. gospodarki komunalnej i drogownictwa Urzędu Gminy Nurzec-Stacja

 

 

1.      Kandydat na  stanowisko gospodarki komunalnej i drogownictwa Urzędu  

Gminy Nurzec-Stacja powinien posiadać:

a)      obywatelstwo polskie,

b)      wykształcenie średnie lub wyższe – preferowane techniczne (budowlane lub geodezyjne)

c)       pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z praw publicznych,

d)      nie karalność za przestępstwa umyślne,

e)      stan zdrowa pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,

f)        podstawowa znajomość zasad funkcjonowania gospodarki komunalnej oraz budowy i utrzymania dróg – znajomość regulacji prawnych w zakresie prawa zamówień publicznych, dróg publicznych, utrzymania czystości i porządku oraz o odpadach,

g)      podstawową wiedzę z zakresu dokumentów programowych funduszy europejskich,

h)      umiejętność posługiwania się mapami ewidencyjnymi i projektowymi,

i)        praktyczną znajomość  obsługi komputera, w tym aplikacji biurowych : MSOffice, Openoffice,  

j)        kreatywność i umiejętność uczenia się, zaangażowanie i odpowiedzialność.

 

2.   Wymagane dokumenty:

a)      list motywacyjny,

b)      życiorys – CV,

c)       kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – druk załącznik nr 1 do regulaminu naboru,

d)      kserokopie świadectw pracy – jeśli kandydat był zatrudniony,

e)      kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie (kserokopia świadectwa ukończenia szkoły średniej lub dyplomu ukończenia uczelni wyższej),

f)        kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności (zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach),

g)      oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie – druk załącznik nr 2 do regulaminu naboru.

 

2.      Wymogi formalne:

a)      złożenie wymaganych dokumentów,

b)     spełnienie wymagań związanych ze stanowiskiem określonych w punkcie 1 ogłoszenia.

 

3.      Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1)       prowadzenie spraw z zakresu gospodarki komunalnej oraz utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy,

2)      prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem wysypisk i wylewisk nieczystości,

3)      przygotowanie opinii dotyczących zezwoleń na wytwarzanie odpadów niebezpiecznych,

4)      gromadzenie  oraz  analiza  informacji   o   powstawaniu   odpadów   innych   niż niebezpieczne,

5)      przygotowywanie zezwoleń na prowadzenie działalności polegającej na usunięciu, wykorzystywaniu i unieszkodliwianiu odpadów komunalnych,

6)      prowadzenie ewidencji dróg lokalnych oraz gminnej infrastruktury technicznej,

7)      prowadzenie innych spraw w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy,

8)      prowadzenie spraw dotyczących bieżącego utrzymania dróg gminnych oraz innych spraw wynikających z funkcji Wójta jako zarządcy dróg gminnych,

9)      nadzorowanie spraw w zakresie remontów bieżących  dróg  i mostów gminnych,

10)   przygotowywanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego oraz decyzji ustalających opłaty za samowolne zajęcie pasa drogowego,

11)   prowadzenie spraw związanych oświetleniem ulic i placów miasta,

12)   wnioskowanie z zaliczenie dróg do właściwej kategorii oraz zmianę tych kategorii,

13)   współdziałanie z samorządem wiejskim w zakresie naprawy dróg wiejskich,

14)   organizowanie i sprawowanie opieki nad grobami i cmentarzami wojennymi, oraz prowadzenie innych spraw związanych z cmentarzami,

15)   opieka nad miejscami pamięci narodowej,

16)   przygotowywanie propozycji określenia wysokości cen i opłat lub sposobu ustalenia cen i opłat za usługi komunalne o charakterze użyteczności publicznej oraz za korzystanie z gminnych obiektów  i urządzeń użyteczności publicznej,

17)   opracowywanie założeń do planu i planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe,

18)   prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem prac społecznie użytecznych przez osoby skazane przez sąd i skierowane do urzędu,

19)   przygotowywanie zezwoleń na usunięcie drzew lub krzewów z terenów nieruchomości oraz decyzji ustalających kary pieniężne za samowolne usuwanie drzew lub krzewów,

20)   koordynacja działań związanych z ochroną roślin uprawnych mających na celu zabezpieczenie przed chorobami, szkodnikami i chwastami,

21)   wydawanie wniosków o nabycie rozpłodników,

22)   sprawy z zakresu zwalczania zakaźnych chorób zwierzęcych,

23)   przygotowanie projektów rozstrzygnięć w sprawach dotyczących : ochrony zwierząt oraz utrzymania psów rasy uznanych za agresywną,

24)   prowadzenie postępowania oraz przygotowanie projektów decyzji zatwierdzających podziały geodezyjne nieruchomości przeznaczonych w planach zagospodarowania przestrzennego  na cele nie rolnicze i nie leśne,

25)   sprawy związane z odszkodowaniami za działki gruntu przejęte pod drogi w wyniku podziałów geodezyjnych oraz z mocy prawa,

26)   sprawy związane z rozgraniczeniem, scaleniem i podziałem nieruchomości,

27)   opiniowanie projektów prac geodezyjnych, 

28)   sporządzanie i składanie wniosków do funduszy unijnych oraz innych źródeł na finansowanie zadań realizowanych przez Gminę w ramach spraw na stanowisku pracy,

29)   prowadzenie zamówień publicznych w ramach spraw prowadzonych na stanowisku pracy,

30)   prowadzenie spraw w zakresie rozliczania, sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań z realizacji inwestycji z pozyskanych przez gminę funduszy unijnych oraz innych źródeł finansowania w ramach spraw prowadzonych na stanowisku pracy.

31)   Wykonywanie zadań wspólnych realizowanych przez komórki organizacyjne i samodzielne stanowiska pracy zgodnie z regulaminem organizacyjnym Urzędu Gminy Nurzec-Stacja.

 

4.      Inne informacje

 

 Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys – CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r.  Nr 101 poz. 926   z późn. zm.)” oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych  ( Dz.U. z 2001 r. Nr 142. poz. 1593 z późn. zm.)”.

 

Oferty zawierające dokumenty nie opatrzone w/w klauzulą nie będą rozpatrywane.

 

 Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Konkurs na  stanowisko ds. gospodarki komunalnej i drogownictwa " w sekretariacie Urzędu Gminy Nurzec-Stacja; pokój nr 5 lub wysłać na adres: Urząd Gminy Nurzec-Stacja, ul. Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja, w terminie do 5 lutego 2008 r. do godz. 1530.

 Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej : www.umwp-podlasie.pl/bip/gmina/nurzec_stacja/  oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Nurzec-Stacja.

 

                                                                                                                      Wójt

                                                                                                               Piotr Jaszczuk

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Nurzec-Stacja

Wytwarzający/odpowiadający: Norbert Jadczuk

Wprowadzający: Norbert Jadczuk

Data wprowadzenia: 2008-01-15

Data modyfikacji: 2008-01-15

Opublikował: Norbert Jadczuk

Data publikacji: 2008-01-15