Zarządzenie Nr 11/07
ZARZĄDZENIE Nr 11/07
Wójta Gminy Nurzec Stacja
z dnia 15 czerwca 2007 r.
w sprawie wyznaczenia do pełnienia obowiązków Kierownika Kancelarii Tajnej w Urzędzie Gminy Nurzec-Stacja
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz.1271, Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203, z 2005 r. Nr 172, poz. 1441, Nr 175, poz. 1457 oraz z 2006 r. Nr 17, poz. 128, Nr 181, poz. 1337) oraz § 2 ust. Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 października 2005 roku w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych (Dz.U. Nr 208, poz. 1741) zarządzam co następuje:
§ 1.
Wyznaczam Panią Jadwigę Gronowska do pełnienia obowiązków Kierownika Kancelarii Tajnej w Urzędzie Gminy Nurzec-Stacja.
§ 2.
Do zadań Kierownika Kancelarii Tajnej należy w szczególności:
1) realizacja zadań Kierownika Kancelarii Tajnej przewidzianych przepisami ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1631, z poz. zm.)
2) bezpośredni nadzór nad obiegiem dokumentów;
3) udostępnianie lub wydawanie dokumentów osobom do tego uprawnionym;
4) egzekwowanie zwrotu dokumentów;
5) kontrola przestrzegania właściwego oznaczania i rejestrowania dokumentów w kancelarii oraz jednostce organizacyjnej;
6) prowadzenie bieżącej kontroli postępowania z dokumentami;
7) wykonywanie poleceń Wójta oraz Pełnomocnika ochrony.
§ 3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt
Piotr Jaszczuk
Metryka strony