Zarządzenie Nr 11/07

ZARZĄDZENIE Nr 11/07

Wójta Gminy Nurzec Stacja

z dnia 15 czerwca 2007 r.

 

w sprawie wyznaczenia do pełnienia obowiązków Kierownika Kancelarii Tajnej w Urzędzie Gminy Nurzec-Stacja

 

 

Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym  (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz.1271, Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055,  Nr 116, poz. 1203, z 2005 r. Nr 172, poz. 1441, Nr 175, poz. 1457 oraz z 2006 r. Nr 17, poz. 128, Nr 181, poz. 1337) oraz § 2 ust. Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 października 2005 roku w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych (Dz.U. Nr 208, poz. 1741)   zarządzam co następuje:

 

§ 1.

 

Wyznaczam Panią Jadwigę Gronowska do pełnienia obowiązków Kierownika Kancelarii Tajnej w Urzędzie Gminy Nurzec-Stacja.

 

§ 2.

 

Do zadań Kierownika Kancelarii Tajnej  należy w szczególności:

1)      realizacja zadań Kierownika Kancelarii Tajnej przewidzianych przepisami ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1631, z poz. zm.)

2)      bezpośredni nadzór nad obiegiem dokumentów;

3)      udostępnianie lub wydawanie dokumentów osobom do tego uprawnionym;

4)      egzekwowanie zwrotu dokumentów;

5)      kontrola przestrzegania właściwego oznaczania i rejestrowania dokumentów w kancelarii oraz jednostce organizacyjnej;

6)      prowadzenie bieżącej kontroli postępowania z dokumentami;

7)      wykonywanie poleceń  Wójta oraz Pełnomocnika ochrony.

 

 

§ 3.

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

 

     Wójt

Piotr Jaszczuk

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Nurzec-Stacja

Wytwarzający/odpowiadający: Norbert Jadczuk

Wprowadzający: Norbert Jadczuk

Data wprowadzenia: 2007-06-21

Data modyfikacji: 2007-06-21

Opublikował: Norbert Jadczuk

Data publikacji: 2007-06-21