Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia na Budowę oczyszczalni ścieków dla Klasztoru Prawosławnego Śww. Marty i Marii na Św. Górze Grabarce

Urząd Zamówień Publicznych

Zamieszczanie ogłoszeń on-line w BZP:

http://www.portal.uzp.gov.pl

 

 

 

 

 OGŁOSZENIE O UDZIELENIU

ZAMÓWIENIA

 

 

x

 

 Zamieszczanie obowiązkowe

 

 

ð

 

 Zamieszczanie nieobowiązkowe

 

 

Ogłoszenie dotyczy

 

 

 

 

Zamówienia publicznego

 

 x

 

 Zamówień objętych dynamicznym systemem zakupów

 

 ð

 

 

Zawarcia umowy ramowej

 

 ð

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych?

 

 

x tak

 

 Numer ogłoszenia w BZP: 160783-2010 z dnia 21.06.2010r.

 

 ðnie

 

 

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia?

 

 

x tak

Nr 175187-2010 z dnia 02.07.2010r.

ð nie

 

 

 

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

 

I.1) Nazwa i adres

 

 

Nazwa:

Gmina Nurzec-Stacja

 

 

Adres pocztowy:

ul. Żerczycka 33

 

 

Miejscowość:

Nurzec-Stacja

 Kod pocztowy:

17-330

 Województwo:

podlaskie

 

 

Tel.:

85 657 50 78

 Faks:

85 657 50 63

 

 

I.2) Rodzaj zamawiającego

 

 

ð       Administracja rządowa centralna

 

 ð  Uczelnia publiczna

 

 

 

ð       Administracja rządowa terenowa

 

 ð  Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

 

 

 

x       Administracja samorządowa

 

 ð  Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

 

 

 

ð       Podmiot prawa publicznego

 

 ð  Inny (proszę określić): ____________________

 

 

 

ð       Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa,

sąd lub trybunał

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1/4

 

 

 

 

 

 

 

 

             

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

 

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

 

Budowa oczyszczalni ścieków dla Klasztoru Prawosławnego Śww. Marty i Marii na Św. Górze Grabarce.

 

 

II.2) Rodzaj zamówienia:

 

  x Roboty budowlane

 

ð Dostawy

 

ðUsługi

 

 

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia

 

Zadanie dotyczy budowy oczyszczalni ścieków ze zraszanym złożem biologicznym na potrzeby Klasztoru Prawosławnego Śww. Marty i Marii na Św. Górze Grabarce i obejmuje:

1.         Oczyszczalnia ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą

2.         Obiekty towarzyszące – budynek sanitariatu o nast. parametrach technicznych: pow. zabudowy 50,5m², pow. użytkowa38,3m² oraz kubatura 146,4m³.

3.         Kanał ścieków oczyszczonych

4.         Przyłącze kanalizacji sanitarnej budynków do oczyszczalni ścieków wraz z przepompownią ścieków i studnią odbioru osadu nadmiernego,

5.         Instalacja elektryczna (oświetlenie i sieć zalicznikowa)

6.         Przyłącze wodociągowe

7.         Przyłącze sieci cieplnej

8.         Urządzenia zieleni

9.         Ogrodzenie terenu

 

Projektowana przepustowość oczyszczalni:

Qdśr = 20m³/h                         średni dobowy dopływ ścieków

Qdmax = 24m³/h                                              maksymalny dobowy dopływ ścieków

Qhśr = 1,0m³/h                                               maksymalny godzinowy dopływ ścieków

Qhmax= 2,4m³/h                                             współczynniki nierównomierności dopływu dobowego i godzinowego

 

Uwaga!

W skład załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej wchodzi projekt zamienny. Zmiana (zatwierdzona zmianą pozwolenia na budowę) polega na budowie kontenerowej oczyszczalni ścieków ze zbiornikiem uśredniającym zamiast reaktora biologicznego wraz z budynkiem technologicznym.

Zmiany dotyczą następujących elementów:

·          Elementy projektowane zamiast budynku z reaktorem biologicznym:

o         Przepompownia ścieków surowych ZU – (obiekt podziemny)

o         Osadnik wstępny OS – (obiekt podziemny)

o         Studnia rewizyjna S1 – (obiekt podziemny)

o         Złoże biologiczne – ZB (obiekt w części podziemny)

o         Komora pomiarowa – KP – (obiekt podziemny)

o         Przewody technologiczne międzyobiektowe

o         Przyłącza wodociągowe do projektowanych budynków

o         Linie energetyczne zasilające NN

 

Szczegółowy zakres prac został określony w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i SST.

 

Realizacja inwestycji została podzielona na 2 lata: 2010-2011:

 

Lp

Etap I – rok 2010

Etap II – rok 2011

1

Budynek sanitariatów – 100%

0%

2

0%

Ogrodzenie terenu oczyszczalni ścieków – 100%

3

Przyłącze wodociągowe, sieci cieplnej i instalacji wewnętrznych

3.1

Przyłącze wodociągowe – 100%

0%

3.2

0%

Przyłącze sieci cieplnej z rur PEX preizolowanych – 100%

3.3

Instalacja kanalizacji sanitarnej i technologicznej – 100%

0%

3.4

0%

Instalacja wody zimnej, c.w.u. i cyrkulacji – 100%

3.5

0%

Instalacja centralnego ogrzewania – 100%

3.6

0%

Instalacja wentylacji – 100%

4

Roboty technologiczne

4.1

Roboty podobiektowe i liniowe ciągu technologicznego – 47%

Roboty podobiektowe i liniowe ciągu technologicznego – 53%

4.2

0%

Próby technologiczne i rozruch – 100%

5

Przewody technologiczne międzyobiektowe – 47%

Przewody technologiczne międzyobiektowe – 53%

6

0%

Urządzenia zieleni – 100%

7

Roboty elektryczne na oczyszczalni oraz w budynku sanitariatów

7.1

Oczyszczalnia ścieków – 47%

Oczyszczalnia ścieków – 53%

7.2

Budynek sanitariatów – 100%

0%

 

 

Odbiór wykonanych robót będzie dokonany zgodnie z Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi.

Do protokołu odbioru Wykonawca dołączy wszelkie posiadane wyniki z przeprowadzonych prób i badań, aprobaty techniczne, świadectwa jakości, certyfikaty, atesty na wbudowane materiały.

Wykonawca sporządzi inwentaryzację robót w 4 egzemplarzach. Koszt inwentaryzacji ponosi Wykonawca.

Rozliczenie za przedmiot umowy odbywać się będzie na podstawie faktur wystawionych na podstawie Protokołu odbioru częściowego (po zakończeniu I etapu) i końcowego (po zakończeniu obu etapów) podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę.

Faktura będzie płatna w terminie 30 dni od daty dostarczenia jej przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego.

Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki wynikające z nieterminowego i nienależytego Wykonania zadania.

 

 

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

 

 

 

 Słownik główny

 

 

Główny przedmiot

 

 

 

 

 

 

 

4

 

5

 

 .

 

2

 

 

 

3

 

 .

 

2

 

 

 

4

 

 .

 

2

 

 

 

1

 

9

 

 

 

 

 

 

 

Dodatkowe przedmioty

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

5

 

 .

 

2

 

 

 

3

 

 .

 

2

 

 

 

4

 

 .

 

2

 

 

 

4

 

 

 

0

 

 

 

 

 

 

45.23.13.00-8, 45.21.00.00-2, 45.34.20.00-6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 .

 

 

 

 

 

 

 

 .

 

 

 

 

 

 

 

 .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SEKCJA III: PROCEDURA

 

 

III.1) tryb udzielenia zamówienia

 

 

Przetarg nieograniczony

 

 x

 

 Negocjacje bez ogłoszenia

 

 ð

 

 

Przetarg ograniczony

 

 ð

 

 Zamówienie z wolnej ręki

 

 ð

 

 

Negocjacje z ogłoszeniem

 

 ð

 

 Zapytanie o cenę

 

 ð

 

 

Dialog konkurencyjny

 

 ð

 

 Licytacja elektroniczna

 

 ð

 

 

III.2) Informacje administracyjne

 

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

 

x tak

 

 wskazać projekt/program: Unii Europejskiej w ramach

Działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Białymstoku

 

 ðnie

 

 

 

 

 

 

                             

 

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

 

Część Nr (jeżeli dotyczy):1)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Nazwa (jeżeli dotyczy):1) _____________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IV.1) Data udzielenia zamówienia:

 

 

 

 

 

 

 /

 

 

 

 

 

 

 /

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 (dd/mm/rrrr)

04/08/2010

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IV.2) Liczba otrzymanych ofert:

 

 

0

 

 

 

0

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IV.3) Liczba odrzuconych ofert:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IV.4) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia2)

 

Nazwa: MERX Sp z o.o.

 

Adres pocztowy:

ul. Młynowa 17

Miejscowość:

Białystok

 Kod pocztowy:

15-404

 Kraj/Województwo:

polska/podlskie

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT)3)

 

Wartość  996 903,32    PLN

 

 

 

IV.6) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o ofertach z najniższą i najwyższą ceną

 

Cena wybranej oferty4) 1 174 451,57PLN

 

Oferta z najniższą ceną5)  1 174 451,57PLN

 

 / Oferta z najwyższą ceną5) 1 230 434,83PLN

 

Waluta: PLN

 

-------------------------- (Wykorzystać powyższą sekcję formularza tyle razy, ile jest to konieczne) -------------------

 

1)    Nie wypełniać w przypadku zawarcia umowy ramowej.

2)    W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, należy podać wszystkich wykonawców.

3)    W przypadku składania ofert częściowych szacunkową wartość zamówienia podaje się dla danej części zamówienia.

4)    W przypadku składania ofert częściowych należy brać pod uwagę cenę wybranej oferty dla danej części zamówienia,

a w przypadku cen jednostkowych przemnożyć cenę jednostkową wybranej oferty przez zakładaną ilość lub zakres za-

mówienia.

5)    Należy brać pod uwagę wszystkie oferty złożone w danej części zamówienia (w tym oferty odrzucone), a w przypadku

cen jednostkowych przemnożyć cenę jednostkową oferty przez zakładaną ilość lub zakres zamówienia.

 

4/4

 

                                   

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Nurzec-Stacja

Wytwarzający/odpowiadający: Norbert Jadczuk

Wprowadzający: Norbert Jadczuk

Data wprowadzenia: 2010-08-04

Data modyfikacji: 2010-08-04

Opublikował: Norbert Jadczuk

Data publikacji: 2010-08-04