Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze (Młodszy księgowy ds. księgowości budżetowej w Referacie Finansów Urzędu Gminy w Nurcu-Stacji)

Wójt Gminy Nurzec-Stacja

ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze: młodszego księgowego

ds. księgowości budżetowej w Referacie Finansów Urzędu Gminy w Nurcu-Stacji

  

  1. Wymagania niezbędne:

    Kandydatem może być osoba, która:

a) jest obywatelem polskim,

b) posiada wykształcenie wyższe, preferowane wyższe ekonomiczne,

c) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

d) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

e) cieszy się nieposzlakowana opinią,

f) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

g) praktyczną znajomość obsługi komputera z systemem Windows, w tym aplikacji biurowych : MS Office, Openoffice oraz internetu,

 

2. Wymagania dodatkowe:

1) znajomość ustaw:

a) o pracownikach samorządowych i o samorządzie gminnym,

b) o dochodach jednostek samorządu terytorialnego,

c) o finansach publicznych,

d) o rachunkowości,

e) Kodeks postępowania administracyjnego,

2) komunikatywność, rzetelność i odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole.

 

III.  Zakres wykonywanych zadań na stanowisku ds. księgowości budżetowej:

1) Księgowanie wydatków budżetowych wg poszczególnych działów, rozdziałów i paragrafów (je1i zachodzi potrzeba prowadzenie księgi pomocniczej ręcznie np. w przypadku księgowań walutowych);

2) Zamykanie miesięczne wydatków i uzgadnianie z planem finansowym (analiza planu, zgłaszanie przekroczeń);

3) Księgowanie dochodów budżetowych wg poszczególnych działów, rozdziałów i paragrafów;

4) Zamykanie miesięczne dochodów i uzgadnianie z księgowością podatkową do dnia 10-go każdego miesiąca;

5) Księgowanie przychodów i kosztów na rachunku Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz innych funkcjonujących w jednostce rachunków;

6) Prowadzenie kartotek magazynowych konta 310;

7) Dekretacja dokumentów księgowych i przygotowanie ich do księgowania;

8)Ewidencjonowanie, księgowanie nakładów inwestycyjnych, remontowych i ich rozliczanie;

9) Prowadzenie ewidencji mienia pozostającego na wyposażeniu jednostki , wyliczanie umorzenia środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych oraz sporządzanie wymaganych sprawozdań w tym zakresie.

10) Przygotowanie materiałów do przeprowadzenia inwentaryzacji oraz jej rozliczenie;

11) Zamykanie miesięczne i narastająco kont księgi głównej;

12) Sporządzanie wydruków komputerowych po zamknięciu każdego miesiąca m. in. zestawienie analityczne obrotów i sald, dziennik główna, wydatki, dochody;

13) Wprowadzanie do systemu księgowego planu dochodów i wydatków z uchwały budżetowej oraz zmian dokonywanych w budżecie w trakcie roku kalendarzowego;

14) Sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych;

15) Przygotowywanie danych do sporządzenia projektu planu finansowego urzędu gminy;

16) Wykonywanie zadań wspólnych realizowanych przez komórki organizacyjne i samodzielne stanowiska pracy zgodnie z regulaminem organizacyjnym Urzędu Gminy Nurzec-Stacja.

 

IV. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny,

2) kwestionariusz kandydata C.V. (do pobrania na stronie bip.ug.nurzec.wrotapodlasia.pl lub w Urzędzie Gminy, p.5) – wzór zał. Nr 1 do ogłoszenia,

3) kserokopie świadectw bądź dyplomów potwierdzających wykształcenie,

4) kserokopie świadectw pracy (jeżeli kandydat posiada),

5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach (jeżeli kandydat posiada),

6) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych – wzór zał. Nr 2 do ogłoszenia,

7) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – wzór zał. Nr 3 do ogłoszenia,

8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru – wzór zał. Nr 4 do ogłoszenia,

9) Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 3a ust. 2 ustawy  z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 , poz. 902) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

10) O dane stanowisko nie mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na       terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

 

V. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku.

1) Praca jednozmianowa w siedzibie Urzędu Gminy w Nurcu-Stacji - I piętro oraz poza budynkiem. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku oraz drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach.

2) Wybrany kandydat zostanie zatrudniony na  podstawie  umowy  o pracę w pełnym wymiarze  z tym, że pierwsza  umowa  zawarta  będzie  na  czas  ściśle  określony  nie dłuższy  niż  6 miesięcy, z możliwością  wcześniejszego  rozwiązania  stosunku  pracy  za  dwutygodniowym wypowiedzeniem.

3) Dobowa norma czasu pracy w Urzędzie Gminy w Nurcu-Stacji wynosi 8 godzin, natomiast tygodniowa norma czasu pracy wynosi 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy od poniedziałku do piątku, w godzinach 7,30 – 15,30.

4) Wynagrodzenie wypłacane jest z dołu w okresach miesięcznych do dnia 28 każdego miesiąca w godzinach pracy, a jeżeli ten dzień jest dniem wolnym od pracy, wynagrodzenie wypłaca się w dniu poprzednim.

5) W przypadku osoby podejmującej po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym osobę taką kieruje się do odbycia służby przygotowawczej na okres do 3 miesięcy. Służba przygotowawcza kończy się egzaminem. Pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.

VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:

                        
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Nurzec-Stacja w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Nurzec-Stacja, pok. nr 5 w godz. 730 – 1530 lub pocztą na adres: Urząd Gminy Nurzec-Stacja, ul. Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja, z dopiskiem:

 „Dotyczy naboru na stanowisko ds. księgowości budżetowej”, w nieprzekraczalnym terminie do dnia  4 sierpnia 2017 r. (decyduje faktyczna data złożenia/wpływu do urzędu)

W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Oferty przesłane pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Nurzec-Stacja po wyżej określonym terminie lub niekompletne  nie będą rozpatrywane.

 

VII. Informacje dodatkowe

1) Wykaz kandydatów spełniających wymogi formalne i terminy kolejnych etapów naboru będą ogłaszane wyłącznie: na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Nurzec-Stacja oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Nurzec-Stacja bip.ug.nurzec.wrotapodlasia.pl  w zakładce „ Nabory na wolne stanowiska pracy”.

2)Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: bip.ug.nurzec.wrotapodlasia.pl oraz na tablicy informacyjnej  Urzędu Gminy Nurzec-Stacja.

 

 

                                                                                                                      Wójt

                                                                                                           (-) Piotr Jaszczuk

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Nurzec-Stacja

Wytwarzający/odpowiadający: Wójt Gminy - Piotr Jaszczuk

Data wytworzenia: 2017-07-06

Wprowadzający: Norbert Jadczuk

Data modyfikacji: 2017-07-06

Opublikował: Norbert Jadczuk

Data publikacji: 2017-07-06