Ogłoszenie o naborze na stanowisko informatyka i pozyskiwania funduszy unijnych w Urzędzie Gminy Nurzec-Stacja

 



Wójt Gminy Nurzec-Stacja

ogłasza  konkurs  na  stanowisko informatyka i pozyskiwania środków unijnych Urzędu Gminy Nurzec-Stacja

 


  1. Kandydat na stanowisko informatyka i pozyskiwania środków unijnych Urzędu

Gminy Nurzec-Stacja powinien posiadać:

  1. obywatelstwo polskie,

  2. wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne,

  3. pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z praw publicznych,

  4. nie karalność za przestępstwa umyślne,

  5. stan zdrowa pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,

  6. wiedzę z zakresu dokumentów programowych funduszy europejskich,

  7. wiedzę z zakresu programów rodziny Microsoft Windows: Windows 98, Windows 2000, Windows XP - utrzymanie sieci komputerowej składającej się z wielu stacji roboczych z zainstalowanymi różnymi systemami operacyjnymi, umiejętność uruchomienia i konserwacji usług: serwer pocztowy, serwer WWW.

  8. praktyczną znajomość aplikacji biurowych MSOffice i Openoffice

  9. umiejętność pracy i zarządzania środowiskiem Linux

  10. znajomość zagadnień bezpieczeństwa teleinformatycznego

  11. znajomość zagadnień dotyczących podpisu elektronicznego

  12. podstawowa umiejętność/znajomość programowanie w językach HTML, CSS

  13. znajomość konfiguracji i diagnostyki sieci LAN, WAN protokołów sieciowych TCP/IP,

  14. znajomość sprzętu PC i aktywnych urządzeń sieciowych (montaż, diagnostyka, modernizacja, konfiguracja),

  15. co najmniej podstawowe wiadomości w administrowaniu bazą danych Oracle,

  16. znajomość konfiguracji i obsługi oprogramowania do obsługi poczty elektronicznej,

  17. znajomość zagadnień z zakresu zabezpieczeń sieci informatycznej,

  18. kreatywność i umiejętność uczenia się, zaangażowanie i odpowiedzialność.


2. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,

  2. życiorys – CV,

  3. kwestionariusz osobowy,

  4. kserokopie świadectw pracy – jeśli kandydat był zatrudniony,

  5. kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie (kserokopia dyplomu ukończenia uczelni wyższej),

  6. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności (zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach),

  7. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie


  1. Wymogi formalne:

  1. złożenie wymaganych dokumentów,

  2. spełnienie wymagań związanych ze stanowiskiem określonych w punkcie 1 ogłoszenia.


  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. administrowanie systemem informatycznym urzędu, obsługa dzienna serwera i sprzętu informatycznego,

  2. prowadzenie niezbędnych szkoleń w zakresie obsługi sprzętu informatycznego, a w szczególności wdrażania nowego oprogramowania użytkowego,

  3. prowadzenie ewidencji sprzętu i programów komputerowych użytkowanych w urzędzie,

  4. sprawowanie nadzoru nad bezpieczeństwem systemów informatycznych i ich użytkowania,

  5. pomoc w bezpiecznej obsłudze poczty elektronicznej,

  6. prowadzenie, bieżąca aktualizacja i obsługa strony BIP,

  7. tworzenie i bieżąca obsługa strony internetowej gminy,

  8. opracowanie procedur określających zmiany, zarządzanie hasłami użytkowników systemu informatycznego urzędu i nadzór nad ich przestrzeganiem,

  9. okresowa kontrola antywirusowa jednostek komputerowych w urzędzie,

  10. konfiguracja sieci w zależności od potrzeb,

  11. prowadzenie spraw w zakresie niezbędnych zakupów sprzętu informatycznego i urządzeń towarzyszących do urzędu gwarantujących bezpieczeństwo przesyłania i otrzymywania informacji oraz ich użytkowania,

  12. wykonywanie obowiązków administratora bezpieczeństwa teleinformatycznego,

  13. wyszukiwanie i przygotowywanie wniosków w zakresie pozyskiwania środków unijnych oraz innych źródeł finansowania na cele inwestycyjne gminy,

  14. współudział w aplikowaniu o środki unijne,

  15. prowadzenie spraw w zakresie rozliczania, sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań z realizacji inwestycji z pozyskanych przez gminę funduszy unijnych oraz innych źródeł finansowania.


  1. Inne informacje


 Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys – CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r.  Nr 101 poz. 926   z późn. zm.)” oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych  ( Dz.U. z 2001 r. Nr 142. poz. 1593 z późn. zm.)”.


Oferty zawierające dokumenty nie opatrzone w/w klauzulą nie będą rozpatrywane.


 Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Konkurs na stanowisko informatyka i pozyskiwania środków unijnych " w sekretariacie Urzędu Gminy Nurzec-Stacja; pokój nr 5 lub wysłać na adres: Urząd Gminy Nurzec-Stacja, ul. Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja, w terminie do 19 marca 2007 r. do godz. 1530.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane


Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej : www.umwp-podlasie.pl/bip/gmina/nurzec_stacja/ oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Nurzec-Stacja.

                                                                                                                                      Wójt Gminy

                                                                                                                                    Piotr Jaszczuk

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Nurzec-Stacja

Wytwarzający/odpowiadający: Krzysztof Staniszewski

Wprowadzający: Krzysztof Staniszewski

Data wprowadzenia: 2007-03-02

Data modyfikacji: 2007-03-02

Opublikował: Krzysztof Staniszewski

Data publikacji: 2007-03-02