Ogłoszenie o naborze na stanowisko ds. gospodarki odpadami

WÓJT GMINY NURZEC-STACJA

OGŁASZA  NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

ds.  GOSPODARKI ODPADAMI

 

1. Wymagania niezbędne:

    Kandydatem może być osoba, która:

  1. jest obywatelem polskim,
  2. posiada wykształcenie wyższe,
  3. posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  4. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. cieszy się nieposzlakowana opinią,
  6. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym 

stanowisku.

  1. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość przepisów prawnych:
  1. ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o odpadach,
  2. przepisów regulujących zakres ochrony środowiska  ustawy – Prawo ochrony środowiska,
  3. praktyczną znajomość  obsługi komputera, w tym aplikacji biurowych : MS Office, Openoffice oraz internetu, 
  4. ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,
  5. ustawa o samorządzie gminnym i ustawa o pracownikach samorządowych,
  1. komunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole,
  2. inne posiadane uprawnienia. 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku ds. gospodarki odpadami:

  1. prowadzenie spraw z zakresu utrzymania czystości i porządku, w tym spraw związanych z organizacją systemu gospodarowania odpadami komunalnymi na terenie gminy,
  2. prowadzenie ewidencji deklaracji zobowiązanych podmiotów oraz przygotowywanie analiz, sprawozdawczości z tego zakresu,
  3. prowadzenie rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów   komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy,
  4. sprawowanie nadzoru i kontroli podmiotów odbierających odpady  komunalne wpisanych do rejestru pod względem przestrzegania przepisów prawa oraz spełniania stawianych wymagań,
  5. prowadzenie postępowań oraz przygotowywanie projektów decyzji w sprawie ustalenia wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi wobec właścicieli nieruchomości, którzy nie wywiązali się z obowiązku  złożenia  deklaracji o wysokości opłaty albo powstania uzasadnionych wątpliwości, co   do danych zawartych w złożonej przez niego deklaracji,
  6. przygotowywanie opinii dotyczących zezwoleń na wytwarzanie, usuwanie, wykorzystywanie i unieszkodliwianie odpadów,
  7. prowadzenie spraw z zakresu realizacji ustawy o funduszu sołeckim,
  8. sporządzanie i składanie wniosków do funduszy unijnych oraz innych źródeł na finansowanie zadań realizowanych przez Gminę w ramach spraw na stanowisku pracy,
  9. prowadzenie zamówień publicznych w ramach spraw prowadzonych na stanowisku pracy,
  10. prowadzenie spraw w zakresie rozliczania, sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań z realizacji inwestycji z pozyskanych przez gminę funduszy unijnych oraz innych źródeł finansowania w ramach spraw prowadzonych na stanowisku pracy.
  11. wykonywanie zadań wspólnych realizowanych przez komórki organizacyjne i samodzielne stanowiska pracy zgodnie z regulaminem organizacyjnym Urzędu Gminy Nurzec-Stacja.

4. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny,

2)kwestionariusz kandydata C.V. (do pobrania na stronie www.bip.nurzec.wrotapodlasia.pl lub w Urzędzie Gminy, p.5) – wzór zał. Nr 1 do ogłoszenia,

3) kserokopie świadectw pracy (jeżeli kandydat posiada),

4) kserokopie świadectw bądź dyplomów potwierdzających wykształcenie,

5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,

6) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych – wzór zał. Nr 2 do ogłoszenia,  

7) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia  

    publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – wzór zał. Nr 3 do ogłoszenia,

7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do  

    celów naboru – wzór zał. Nr 4 do ogłoszenia.

  1. O dane stanowisko nie mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz 

     obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub 

     przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na 

     terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Nurzec-Stacja, pok. nr 5 w godz. 730 – 1530, pocztą elektroniczną na adres: ug_nurzecst@zetobi.com.pl w przypadku posiadanych uprawnień do kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub pocztą na adres: Urząd Gminy Nurzec-Stacja, ul. Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja, z dopiskiem:

 „Dotyczy naboru na stanowisko ds. gospodarki odpadami”,    w terminie do dnia  17 maja  2013 r.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Nurzec-Stacja po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W razie złożenia dokumentów drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip.nurzec.wrotapodlasia.pl oraz na tablicy informacyjnej  Urzędu Gminy Nurzec-Stacja.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458)”.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Nurzec-Stacja

Wytwarzający/odpowiadający: Norbert Jadczuk

Wprowadzający: Norbert Jadczuk

Data wprowadzenia: 2013-05-02

Data modyfikacji: 2013-05-02

Opublikował: Norbert Jadczuk

Data publikacji: 2013-05-02